Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
nooo...joskus kun olin täytekakkupohjaa leikkaamassa, ja meni vinoon, muhensin koko kakun kourissani ja heitin lattialle

heitin exän puhelimen kiisselikulhoon

maalasin todella pikkutarkkaa yksityiskohtaa lapsen kasvoista (tilaustyö) ja sitten mielestäni sipaisin vääränväristä punaa poskeen ja ykskaks raivostuin virheestäni ja sotkin suoraan tuubista mustaa maalauksen päälle...arvatkaa harmittiko jälkeenpäin :whistle:
 
were
Menkää kauhistelijat muualle ;). Ihan oikeasti: me naisetkin olemme ihmisiä ja jos mies pystyy väkivaltaan, miksemme me? Tosissaanko jollekin tuli yllätyksenä että naisenkin elämään mahtuu raivoa ja pyhää vihaa??

Itse olen nuorempana mm. kuristanut miestäni, käynyt päälle ja lyönyt, sylkenyt päälle kymmeniä kertoja sillä koko ihminen oksetti minua. Jälkeenpäin kävi ilmi että sairastan erästä mielenterveyshäiriötä joka saa minut heijastamaan omaa pahaa oloani niin, että luulen syyn olevan miehessä vaikka se onkin MINUSSA. Hyvä mies minulla on, on pysynyt yhdessä kanssani kohta 10 vuotta ja huokaisi vaan helpotuksesta kun sain diagnoosin+hoitoa. :) Niin ja ei se mieskään ole mikään pulmunen ollut, petti minua ja löi takaisinkin...
 
tässä hiukka lisää :D
Alkuperäinen kirjoittaja vIERAs:
itse suutuspäissäni hajotin kaks raakaa kananmunaa miehen päähän ja ripottelin kookoshiutaleita.. ja alko vaan kyrsiä entistä enemmän ku mies ei ollut moksiskaan ku normisti pinna palaa ja nopeeta
ja mies on puolestaan hajottanu miun kolme uutta puhelinta. molemmat ollaan heitelty ruokia pitkin seiniä/kattoja.

mies paiskas makkarin seinään ovella ja sai melkoisen reiän aikaseks.. mies on hajottanu vaikka kuinka monta pyykinkuivaustelinettä..

hmm. mitähän muuta.. hajotin kaks miehen xbox 360.. toisne päälle kaadoin tuttipullosta maidot ja mies pani palasiks, toisen heitin lumihankeen ja kuivasin hiustenkuivaimella.. toimi pitkään, kunnes suutuin ja pompin sen päällä.. sit ei enää toiminu..

mies on hajottanu suutuspäissään verhoja/miun vaatteita..

mie puolestani purin miehen kihlasormuksen lyttyyyn ja mies miun kihlasormuksen ja oikominen makso enemmän ku niillä sormuksilla oli ollut ostohintaa..

 
...
mies sai aina pienimmistäkin asioista ahistuskohtauksia ja yritin aina tukea siinä parhaani mukaan. Mutta kerran en jaksanu kattoo sitä ja löin sitä ja huusin "mikä vittu sua vaivaa?!".. vai löinkö päätä lattiaan.. en muista ku on niin pitkä aika.
mies ei ikinä saanu tuosta tietää, kun ei aina muista mitä kohtauksien aikana tapahtuu. Olisi kyllä jälkeen päin varmasti sanonu tuosta jos olisi muistanut..
 
Sangria
öööh..oon heittänyt toimivan kaukosäätimen lattialle palasiksi, repinyt kasetista nauhat pellolle, iskenyt leipälaatikon kannen lyttyyn...heittänyt roskiin miehen ostaman "vaimoni" kupin ku tuli riitaa, se kuppi vaan ärsytti siinä :snotty: tukistanut itseäni....
 
Varastanut miehen boxerit, oltiin oltu joku viikko yhdessä vasta ja tein tosi näyttävän lähdön..
Tosin tarkoitus oli ottaa mun musta toppi mut otin vahingossa ne boxerit.
Kotona vaan mietin sit kun niitä katselin et onpa kiva et kaiken lisäksi se nyt kuvittelee et mä olen joku sairas perverssi.
 
ohan niitä
Tein ruokaa ja meille tuli jotain sanaharkkaa ja mies ilmoitti lähtevänsä muualle syömään, heitin perunat ja kastikkeet roskiin ja kattilat ja paistin pannut seinään.
Kakun oli leiponut synttäreille, jonka sitten heitin autotallin oveen. Kukkase lennnelly pitkin pihaa. Suklaamurot pitkin lattiota.
 
-Jonttu-
Mies lainasi joskus mun tietsikkaa työjuttujensa tekoon. Suutuin sitten jostain niin maan perkeleesti, että kylmän rauhallisesti poistin KAIKKI sen työjutut mun koneelta. Silloin se tuntui hyvältä kiusalta, mutta jälkeenpäin hävetti - mieheltä katosi muutaman viikot työt tuhkana tuuleen.
 
´´
vienyt hetkellisesti miehen kuulon toisesta korvasta ja repinyt paidan kirjaimellisesti päältä. ja nämä tapahtui kun kuulin että oli pettänyt ja menin häntä etupihalle vastaan kun tuli töistä.
sai kyllä niin ansionsa mukaan kun oli kaikki naapurit kuulemassa ja näkemässä :D
 
Joskus silloin kun mies viel poltti tupakkaa ja suututti mut aivan pirkuleesti... otin siltä täyden tupakkiaskin ja menin ja murskasin ne kaikki ja ripottelin sen työauton penkeille ja sisustuksiin.

Jos ei olis ollut firman auto, olisin ehkä naarmuttanut kyljetkin viel päälle. :ashamed:

Enkä edes muista mistä noin kovin suutuin. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Päätin kävellä yöllä räntäsateessa kotiin 15km. Mies noukki matkan varrelta kyytiin, onneksi.

Tästä tuli mieleeni kun 4 lapsen synnytyksestä ei ollut 2 viikkoakaan, niin suutuksissa lähdin kävelemään vauvaa vaunuissa työntäen 7km päähän ja ... sieltä oli pakko kävellä takaisin. Oli lantionseutu aikasta kipeä pari päivää sen lenkin jälkeen

:(
 
vieras
Tuli miehen kanssa riitaa imuroimisesta,raivoissani otin sitten imurin ja heiluttelin sitä letkua ja vartta kuin lassoa keskellä olohuonetta ja karjuin samalla kuin hyeena. Ei ollut kaunis näky,kun puolet kirjahyllystä ja vitriinin sisällöstä oli muussina lattialla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli miehen kanssa riitaa imuroimisesta,raivoissani otin sitten imurin ja heiluttelin sitä letkua ja vartta kuin lassoa keskellä olohuonetta ja karjuin samalla kuin hyeena. Ei ollut kaunis näky,kun puolet kirjahyllystä ja vitriinin sisällöstä oli muussina lattialla..
Voi luoja mikä näky :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
entinen raivotar
Sain eksäni kiinni pettämisestä.Muutin pois mutta sitä ennen maalasin mustalla maalitussilla ja punaisella valkoisen parisängyn (sellaisen kalliin pylvässängyn ) täyteen KIKKELIN kuvia ja sakaan kamlia iskulauseita naimisesta.Tais olla näky kun eksä toi siihen uuden morsmaikkunsa .
 
ä
Pamauttanut nyrkillä seinään niin, että tuli reikä.
Heittänyt koskemattoman ruoka-annokse pitkin lattioita ja ollut syömättä loppupäivän (ja kauhee nälkä oli, jonka takia kai raivostuinkin)
Lyönyt miestä polveen, niin että ranne turposi ja meni mustelmille.
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Sammutin tietokoneen kesken miehen pelin. Kyllä ukko räjähti ...
mä olen tehny saman tempun :D mies oli pelannut koko päivän netissä pokeria, oli voitolla monta sata euroa ja mä vedin johdon seinästä, olisitte nähny miehen ilme ku kone sammui :LOL: tosin mä en sillä hetkellä tiennyt, että oli voitolla ja mies on itse pyytänyt, että mä sammuttaisin koneen jos hän vielä pelaisi pokeria ( on peliriippuvainen ) no mähän sammutin, kun kerran on itse joskus pyytänyt sitä :snotty: ei se kyllä iloinen ollut :D
 
Piilottanut miehen lompakon, sulkenut tietokoneen kesken juttujen, sulkenut xbox360n kesken pelin, heittänyt kovalla vaivalla tekemäni ruoat roskiin kun miehellä ei ollut muka nälkä vaikka oli parin tunnin ajan vinkunu nälkäänsä.. Hmm.. rikkonut tavaroita yrittäessäni tähdätä mieheen (mm. puhelimen, kahvikupin), läppässyt miestä, lyönyt selkään.. Raskaana ollessani sain pienimmistäkin asioista järkyttäviä raivareita. Jos mies ei tuonut kaupasta tullessaan juuri niitä tiettyjä karkkeja mitä halusin niin johan sai kuulla kunniansa.. Kerran kun oltiin sovittu että mennään raxiin syömään mutta miehelle tuli työkeikka ja siis oltiin autossa kun mies tämän ilmoitti niin vedin ratista niin että kaukana ei ollut hengenmeno :ashamed: :snotty:

 

Yhteistyössä