M
Minnie 20+1
Vieras
Tänään oli ultra ja siellä oli kaikki hyvin. Istukka oli hyvällä paikalla etuseinämässä, joten ei kai pitäis olla enää huolta että pääsis luiskahtaan kohdunsuun eteen. Rakenteetkin katsottiin onneksi samalla, vaikka vähän jännitin että katsotaanko niitä ollenkaan, kun tää mun ultra oli vaan ton istukan takia. Mutta kaikki oli ihan hyvin ja kokokin vastasi viikkoja. Siellä se istuskeli ja heilutti meille
Hassua miten paljon enemmän nyt näki verrattuna siihen np-ultraan. Mutta jalkojen väliin ei nähnyt, eli saadaan jännittää loppuun asti
Ehkä ihan mukava niin...
Me ei olla hankittu vielä mitään vauvaa varten. Mietitty ollaan kyllä jo jonkun verran että mitä voitais saada lainaksi ja mitä ostetaan itse.
Mulla ei oo Mimmi tullut mitään nestettä rinnoista, mutta olen kyllä kuullut että joillain saattaa jo aika aikaisinkin alkaa tihkumaan ja se on ihan normaalia.
Me ei olla hankittu vielä mitään vauvaa varten. Mietitty ollaan kyllä jo jonkun verran että mitä voitais saada lainaksi ja mitä ostetaan itse.
Mulla ei oo Mimmi tullut mitään nestettä rinnoista, mutta olen kyllä kuullut että joillain saattaa jo aika aikaisinkin alkaa tihkumaan ja se on ihan normaalia.