+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Jensar > Kiitos vastauksesta! :) Kävin tutustumassa aiheeseen lisää ja vaikutta mielestäni siltä, että ei minua ahdistus kiusaa. Osa mainituista oireista kieltämättä on, mutta ahdistuneeksi en itseäni tunne eikä muitakaan sellaisia oireita ole (pelkotiloja, sydämen tykytystä yms). Tuo yksi aihealue vastustaa, mutta ei sekään mitään fyysistä reaktiota saa aikaan. En vaan jaksaisi yhtään edes ajatella sitä, saati panostaa sen pois hoitamiseen. On kuitenkin mielenkiintoista saada lisää tietoa eri vaihtoehdoista, sillä se auttaa itsetuntemuksessa ja mahdolliseen diagnoosiin valmistautumisessa. Onpa se ehkä myös osa toipumista.

Eilen testailin vahvaakin vahvemman plussan ovistestillä. Olisikohan kuitenkin edellisenä iltana pistetty irroituspiikki vaikuttanut. :D (Sisältää chg:tä) Pistoksesta seurasi etova olo koko eiliseksi päiväksi. Tänään on jo parempi olo sen osalta, mutta flunssalle en onnistunut pistämään vastaan. Vähän on siis väsynyt pääsiäinen, mutta jaksan kyllä noudattaa lääkärin ohjetta. :D

Ekat liuskat dippailin vasta tiistaina, sillä en ollut ajatellut tikutella ovista. Lääkäri kuitenkin kehoitti testaamaan tarvitseeko irroituspiikkiä. Olisi ilmeisesti kannattanut tikuttaa keskiviikkona kolme kertaa, sillä mahdollinen huippu todennäköisesti livahti ohi. Eihän sillä oikeastaan väliä ole, kun piikillä oviksen tapahtumisen varmistin. Vielä ei ole ollut kipua tai muuta merkkiä H-hetkestä, mutta uskallan ajatella olevan dpo0. :D

Munarikasta pääsiäistä!
 


perjantai 22.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
tattoomam.................kp60/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp57/??.....................3. lapsi
AiraM..........................kp50/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp43/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
kissendaal...................kp39/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Sunflower11...............kp31/26-31.................3. lapsi....yk4
öttiskä......................kp31/28-30...........22v...1.lapsi.....yk1/10km2
nepari80.....................kp30/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella...............kp29/25-30.........38v...6. lapsi....yk4/6km1
iloksi..........................kp28/31-33..........28v...1. lapsi......yv5
Camilla31....................kp27/??..........31v.....2.lapsi......yk1
Jul..............................kp26/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp25/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp24/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp24/28...........25v.....3.lapsi......yk4
Minnarun....................kp23/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp23/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp20/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp19/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
MinyMom...................kp19/27-28..........26v....2.lapsi....yk11
macy gray...................kp17/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp17/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Emmuska10...............kp15/38.............28v......2.lapsi.....yk2
Jensar.........................kp14/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp10/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp6/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp?/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale, Epa_88



PIINAILIJAT
Barbamama35............dpo29
kissendaal...................dpo17
Sinderella....................dpo11
Tuuska........................dpo10
Pänä...........................dpo8
Viola30........................dpo8
Bla-bla.........................dpo8
MinyMom.....................dpo6
Zanca..........................dpo3


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!






:attn: :attn: ENSIKUUN PINON PERUSTAMISEN YHTEYDESSÄ SIIVOILLAAN TAAS LISTAA!! JOTEN YLÄPÄÄN SISKOT, KERTOISITTEKO TILANTEENNE!! PALJON YLI MENNEET KIERTOLAISET SIIRRETÄÄN TAUSTALLE MUUTOIN!! NYT TAUSTALLA OLEVAT JÄTETÄÄN EDELLEEN TAUSTALLE, ELLEIVÄT HALUA POISTOA TAI HYPÄTÄ LISTALLE TAKAISIN!! =) :attn: :attn:

 
Viimeksi muokattu:
Iltaa!

Sunflower11, pahoittelut tädistä! Uutta kiertoa kohti vaan. Älä Tuuska vielä luovuta, vielä se plussa voi tulla!

Mulla on oireet kadonneet, tekis mieli testata huomenna, mutta järki sanoo et ei mitään järkee :) Ehkä vaan odottelen menkkoja, eipähän mee testejä hukkaan. No, yks kierto taas vaan lisää tulee.
 
Onnea Miimau!!! <3 Mä taustailen täällä edelleen ja olen lueskellut teidän juttuja... Mulla vähän kuume nostaa päätään, mutta en sitten tiedä... Haluaisin raha-asioita kuntoon ja kaikkea muuta ennen, kun voisi alkaa yrittää... Pojalla on ollut korvatulehdus ja itsekin olen ollut kipeänä niin muistuu hyvin mieleen alkuajat vauvan kanssa (ei saa nukkua mm. :D )... Kyllä munkin aika vielä tulee taas :)

Paljon plussatuulia kaikille!!!
 
sunflower pahoittelut tädistä :hug:

Tänne kanssa täti saapui viimein eilen! Eli nyt olisi KP 2/28-31 ja yk3. pidetään mulla tuo yk samana kun viime kierrossa, viime kierrossa kun sitä yritystä ei ollut... Nyt kohti uutta kiertoa ja la on joko tammikuun lopussa tai helmikuun alussa riippuen miten ovis sattuu olemaan. ja tietenkin että tärppääkö :whistle:
 
Terppa kaikille, täällä on palailtu sukuloimasta. Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :hug:

MG/Viola30: Ootteko pistäny merkille kauanko on mitään mielialaoireita ollu tms? Uskoisin että vasta jos on yli puoli vuotta jatkunut niin olisi syytä vasta olettaa että jotain fyysistä tai psyykkistä voisi olla vialla. Itselläni ainakin aika ajoin on voinut aikaisemminkin olla hieman paha olla, väsymystä, uupumusta, saamattomuutta, unettomuutta jne, mutta noitahan varmaan voi ihan saada stressistäkin tai jonkun muun elämää järkyttävän asian seurauksena. Itse havahduin kun olotila jatkui ja itseasiassa paheni kuukausien saatossa. Varmaan ihan tää yritys ja epäonnistumisen tunnekin voi vaikuttaa mielialaan pidemmälläkin tähtäimellä, mutta olon ei pitäisi pahentua ainakaan entisestään silloin.

Tärppionnea!!:p
 
Hei kaikille! :)

Onpa tullu paljon kirjoituksia, kun olen ollut nettipimennossa vähän aikaa! Olin koulun puolesta kiireinen sekä oltiin perheen kanssa pääsiäisen vietossa, joten on jäänyt vähäiseksi tänne kirjoittelu.

Paljon onnea Miimaulle plussasta ja rutkasti vauvaliimaa pikkuiselle :heart:

Onnea MG:lle oviksesta ja tsemppiä kiertoon!

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. :hug:

ON: Tänään uskalsin testata mammaksin herkällä raskaustestillä ja kaks viivaa tuli! :heart: Tässä kuva:

Aijaa.com - 7937613.jpg

Mää ajattelin vielä testata muutaman päivän päästä apteekin testeillä uudestaan oman mielenrauhan takia! :D

Tsemppiä kaikille kiertoihin!
 
Hei kaikille, toivottavasti on ollut mukava ja rauhallinen pääsiäinen! :flower:

Paljon onnea Camilla31, ja vauvantaimelle enkeleitä ja suojelusta masumatkalleen! :heart:

Suuret pahoittelut tädistä kaikille, jotka sen ilkimyksen joutuivat kohtaamaan. :( :hug: Ensi kiertoon paljon tsemppiä ja voimia!

***

Omassa navassa kp 23 - eikä ovista. :headwall: Tosin, nyt on jo kohdunsuu auki ja limaa ( :x ) tulee riittävästi. Ostin jopa epätoivon vimmassa ovistestejä :ashamed: ja tämän aamun viiva oli jo lähes plussaksi luettava. Edelliset kaksi olivat vielä liian hailakoita. Greippimehun muuten lopetin, kun tuntui ettei siitä ollut hyötyä ollenkaan...hmm... Ainakin ovislimailut alkoivat heti pari päivää mehun lopettamisen jälkeen. :confused: Tiedä sitten oliko näillä asioilla mitään tekemistä toistensa kanssa...
Mutta siis, kohti pitkää kiertoa mennään. Jos se the O tulis edes torstaihin mennessä (sitten olisi koko kierron pituus 40 pvää)... :rolleyes:
 
Camilla Hurjasti onnea! :heart:

Lisey No voi kökkö mikä kierto! :O Toivottavasti se o olis nyt ihan ovella jo..

Sinderellalle ja Sunflowerille pahoittelut menkoista.. :hug:

Ja hurjasti tsemppiä piinailijoille!!!! :D

Täällä alkaa olee pääsiäishulinat ohitse ja elellään taas normaalisti.. :)
Ovista aloin tikuttelee kuten ohjeissa käskettiin, kp 11, melko vaihtelevia viivoja oon taas noihin davideihin saanut, mut eiköhän se sieltä tule... :) Nyt ainakin oon huomannu et selvästi limailu lisääntyy kun alkaa ovulaatio lähenee, vallankin eilen olin jo melkein varma että ovis on vähä etuajassa, mut ei se tainnu sit kuitenkaa olla.. :D

Mutta eipä täältä muuta! Rauhallista maanantaita! :D
 
Miimau: ONNEA :flower:

Camilla31: ONNEA :flower:

Kaikille tädin kohdanneille iso lämmin halaus :hug: ja onnea uuteen kiertoon! b=)d

Omaa napaa... Käytiin lapsettomuus lääkärillä kuulemassa testituloksia. Kaikki hyvin niiltä osin eli syytä näiden yrityskertojen määrään ei löytynyt. Lääkäri ehdotti clomeja tasaamaan kiertoja ja vahvistamaan ovista. Aloitan ne seuraavasta kierrosta. Nyt jännittää kovasti mitä kaikkea ne tuovat tullessaan. Millaisia oireita ne aiheuttavat? Kuinka pitkään oireet kestävät (vain niiden päivien ajan, kun clomeja popsii vai koko kierron)? Onkohan niistä mitään apua? Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia niistä =)
 
Millaisia oireita ne aiheuttavat? Kuinka pitkään oireet kestävät (vain niiden päivien ajan, kun clomeja popsii vai koko kierron)? Onkohan niistä mitään apua? Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia niistä =)
Mulla on vasta yksi clomikierto takana, joten olen vielä vähän vihreä neuvomaan. Oireet alkoivat parin ensimmäisen tabletin jälkeen eli lieviä kuumia aaltoja öisin. Oireet pahentuivat niin, että kuumia aaltoja tuli päivälläkin pari. Ei mitään kovin rajua siis. Ehkä hieman alakuloisuutta. Ovulaatioon mennessä olivat menneet ohi, mutta siis jatkuivat, vaikka kuuri oli ohi. Annostus minulla on yksi tabletti. Ainakin ultran mukaan niistä oli minulla apua. Raskautumista vielä odotellaan, mutta tämä tosiaan ensimmäinen kierto vasta.
 
Jensar, musta tuntuu et mulla on ollut niitä aina :) Oon melko ailahtelevainen persoona ja ylipäätänsä tunnen saamattomuutta. Mun mies aina sanookin et mun kanssa eläminen on kuin vuoristoradassa, heh!

Barbamama, voi olla et mäkin aloitan tällä viikolla ekaa kertaa clomit, voidaan sitten yhdessä kuulostella oireita ja tuntemuksia :)

Kp 25, eilen testattu nega ja tänään menkkatuntemuksia. Vielä sais pari päivää menkat pysyä poissa, jotta luteaalivaihe ei aivan lyhentyisi.
 

Yhteistyössä