+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Iltaa arvon naiset!

tattoomam tervetuloa:wave:

Viena menis aika turhauttavaksi elämä jos rupeais jokasen oviksen jälkeen noudattamaan kaikkia raskausajan kieltoja. Eli hyvällä mielellä minäkin nauttisin viinistä =)

Sunflower ja Ansku Onnea oviksen metsästykseen =)

Lisey onnea alkaneeseen kiertoon! Toivotaan, ettei runsas vuoto jatkus kovin pitään...

ON: Ovista metsästetään täälläkin. La aamuna sain tasavahvat viivat, mutta menin vippaamaan pisut pois ennen tuota, enkä päässyt digillä varmistamaan. Illalla töitten jälkeen olikin ihan negaa ja tänään myös. Ovistyyppistä limailua on on kyllä ollut, mutta mitään muita tuntemuksia ei ole. En kyllä ole koskaan rekisteröinyt mitään kipuja tai muutakaan... Taidan tikutella vielä pari päivää ja arpoa sen perusteella oliko vai ei.
 
Huomenta kaikki :flower:
Tervetuloa uusille=)
Pahoittelut niille jotka täti on yllättänyt:hug:

Täällä testattu ja nyt tuli ihan selvästi näkyvä plussa =)
Minut voi siirtää plussanneisiin.
Siirryn jossain vaiheessa tonne odottajiin, mut käyn täällä välillä kurkkimassa.

PLUSSATUULIA KAIKILLE
 
Ihanaa Äitix4 Ja onnea!!! Mulla on tänään jännäpäivä kaikinpuolin tiedossa mutta aattelin tänään nyt sitten testailla vihdoinkin kun ei ole tätiä näkyny vieläkään:) viikon siis ollut myöhässä jo. Jännä kun eilen illalla taas kauhee vilu ja lämmöt lähempänä 37 mut aamusin ne on normaalit ja illalla nousee ton vilutuksen myötä, muistaakseni ois ollut viimeks sama homma, oon ootellut pahoinvointia koska se on tullut aina n.viikon päästä menkkojen poisjäännistä. Mutta tosiaan pidän pään kylmänä koska edelleen stressi saattaa aiheuttaa koko hommelin eikä raskaus. Mutta ilmottelen miten kävi, nyt se ainakin näkyy sit sata vamasti jos on näkyäkseen!
 
Huomenta

äiti x4; ONNEA!
tattoomam; tervetuloa

Ja täällä on kp 1. Ja omien laskelmien mukaan vasta nyt yk 9, helmikuuta kun en laskenut yk:si, kun ei voinut yrittää. Mutta tämä on kyllä jännää, nyt ei ottanut tämä tädin tulo niin pahasti kuin viime kerralla.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
 
äiti x4 Isosti onnea!!! :) :heart:

tattoomam Tervetuloa ja toivottavasti tervemenoa samantien.. :D

Pahoittelut kaikille joilla menkat on alkanut.. :hug:

Täällä vaan ollaan ja ihmetellään... :) Anoppi oli ja meni, eilen vaan maattiin perheen kesken sohvalla koko päivä.. :) Ihan kivaa noin! Mieskin on lomalla tämän viikon näillä näkymin joten saadaan viettää sitä laatuaikaa joka on meille harvinaista..Saa nähä kuinka monta päivää kestän ennenkun mulla palaa hermo.. :D Mies siis ajaa rekkaa ja on yleensä arkena ihan vaan muutaman tunnin päivässä kotona hereillä ja olen tottunut touhuamaan itekseni niin voi olla melkonen shokki kun se yhtäkkiä pyöriikin tossa "jaloissa".. :D

Hei pitää ihan kysyä kun en muista miten nää menee, eli jos oon saanu keskiviikkona ovulaatio plussan, mikä dpo mulla nyt on?Oliko dpo 0 torstai ja nyt dpo4?
 
Tervetuloa uusille joukkoon mahtavaan! :wave:

Maira: Joo on =) Ovisplussapäivä on dpo -1 ja varsinainen ovispäivä on sitten dpo 0.

äiti x4: ONNITTELUT!!! :flower: Ihanaa :heart:

Zanca: Höh :( Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

).( Piinailua, piinailua... Nyt siis vasta dpo 3 eli tuskaiset puolitoista viikkoa on edessä :D Pelottaa jo etukäteen tädin mahdollinen saapuminen... On nimittäin toiveet ja odotukset ihan luvattoman korkealla, kun joutui niin pitkään olemaan "poissa pelistä" ja odottelemaan kropan toiminnan käynnistymistä km:n jäljiltä...
 
).( Piinailua, piinailua... Nyt siis vasta dpo 3 eli tuskaiset puolitoista viikkoa on edessä :D Pelottaa jo etukäteen tädin mahdollinen saapuminen... On nimittäin toiveet ja odotukset ihan luvattoman korkealla, kun joutui niin pitkään olemaan "poissa pelistä" ja odottelemaan kropan toiminnan käynnistymistä km:n jäljiltä...
Älä nyt kun just laskeskelin että esikoisesta sain haalean plussan n. viikko hedelmöityksen jälkeen, ainakin jos ultraan luottaa.. :D
Nopsaan se aika loppujen lopuks menee..Vaikka se mahdollinen raskausajatus päässä koko ajan pyöriskin..Toivottavasti teillä tärppää nopsaan! :)
 
Sunflower11
Onnea äitix4!

Sisalle tsempit jännitykseen :)

Muniksia jomottelee.. tänään yökylään joten huomiseen menee simppojen metsästys, tosin ei se oviskaan kai vielä oo ovella ;)
 
äiti x4: Paljon onnea! Ihana uutinen. :)
Turvallista masumatkaa pienelle joulupaketille (eikös se joulunalla oliskin se LA?)


Mango86: Kiitos onnentoivotuksista. :) Toivottavasti ovis olisi siellä vieraillut ja ihania tuloksia tulisi sitten parin viikon päästä (ellei aiemminkin). :hug:

tattoomam: Tulehan kertomaan uutisia. :)

Zanca: Melkein samoilla kp:lla siis mennään. : / Onnea sinulle tähän kiertoon! :hug:

Maira: Täällä kanssa nurkissa rekkamies. :D Tutulta kuulosti, ettei yleensä näe juurikaan viikolla, ja että sitten tuntuu kummalliselta nähdä enemmän. Tsempit sinne piinaan! :)

SiSa78: Toivottavasti saisitte pian sen plussan testiin. :heart: (täällä ihmetellään ekoja menkkoja km:n jälkeen, ohhoijaa kun voi vuotaa :x )

Sunflower11: Tulisipa oikein muheva munasolu sieltä. :)

***

Jep jep, eli kp 2.
Kylläpä voi tosiaan vuotaa. Hyih. : / Onneksi kipuja ei juurikaan ole.
Ja ulkona sataa. On maanantai. Mitäs positiivista keksisi?

No, ostin kotiin ihanan pienen helmililjan Prismasta, tuo kivaa vihreyttä kotiin. :) Odottelen innolla, että kukkisi.


Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Lisey: Kiitos tsempeistä =) Toivottavasti tämä kierto toisi teillekin tulosta! Inhottavaa tuommoinen vuotaminen :hug:

Maira: Joo tuskin mä maltan puoltatoista viikkoa odottaakaan :D Enköhän mä viikon päästä ole jo tikkuihin pissimässä :LOL:
 


tiistai 5.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp53/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
tattoomam.................kp43/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp40/??.....................3. lapsi
macy gray...................kp35/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Emmuska10...............kp34/28............28v....2.lapsi...yk2
Pänä..........................kp33/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp33/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp26/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp24/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp23/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp22/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp21/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp17/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp15/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp14/26-31.................3. lapsi....yk4
nepari80.....................kp13/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp12/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp11/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp11/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Jul..............................kp9/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp8/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp7/28.............25v...1. lapsi......yk7
Minnarun....................kp6/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp6/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp3/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp2/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo19
macy gray..................dpo16?
Barbamama35............dpo12
viena..........................dpo9
Maira...........................dpo5
SiSa78........................dpo4
Ansku83.....................dpo4
Mango86....................dpo0


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
äiti x4 ONNEA vielä tätäkin kautta! =) :heart:

Maira Laitoin siutkii piinailijoihin! :D

Lisey miepä heilautan lukemat listaan! =)

Noniin, siskot hyvät, näin on huhtikuun plussa pino avattu!

Ei muuta kuin mennään ryminällä perässä!! :heart:

JÄTTIÜBERHYPERSUPERISOT PLUSSAPUHURIT TÄNNE KAIKILLE!!!! :whistle: :whistle: :whistle: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
äitix4 paljon onnea =) kyllä täytyy myöntää et kateeks käy...

tattoomam : odotellen täällä ollaan

onnea ovisken bongailleille ja paljon kiinnittymisliimaa kaikille =)

ja tietysti pahoittelut tädin yllättämille
 
Onnea äitix4!!!! :flower:

Oltiin varhaisultrassa tänään. Kaikki näytti hyvältä ja :heart: jumpsutti! Toivottavasti menis ny hyvin loppuun asti eli marraskuun loppuun.. rv oli n.5+6 =)

+++++++++++tuulia teille kaikille!!!!!! :kiss:
 
Äiti x 4: Oi ihanaa!!!!!! Onnea kovasti ja vaaviliimaa :)!

Marie85: Ihania uutisia :heart:

Pahoittelut kaikki tädin kanssa kamppaileville!!!!! Ja tsemiä ja plussatuulia piinailjoille :popcorn:

Omaan napaan ei kuulu oikein mitään: Kiertopäivä nummer 10 menossa ja tikuttelu aloitettu. Vielä ei ainakaan viivan viivaa näkynyt,blääh! Kyllästyttää tämä ainainen odottelu ja kyttäileminen....haluan jo että tärppää!!!! Nyyyyyh!

Positiivisuuspläjäys: Huomiseksi luvattu aurinkoa koko Suomeen!!! Aurinkoa siis teillekin kanssasisaret :cool:
 
voi voi, eipä ollut plussa ei.. stressiä siis vaan.. uskomatonta miten se vaikuttaakaan naisen kehoon. En ole kovin pettynyt oli vaan niin kaikki oireet ja sellainen olo! Et ihme juttu.. Nooh sitä ihmettä jäädään siis vielä odottelemaan.. Mietin et pitäiskö ovista ittekkin ruveta tikuttelemaan jos koittelis siihen aikaan niin sais edes jännitettyä muiden mukana huonoista simpoista huolimatta:headwall: Alkais sitten menkat et pääsis jatkamaan *elämää*:D
 
Zanca, mullakin tunteet vaihtelee kierto kierrolta laidasta laitaan. Välillä on paljon positiivisempi olo, kuten nyt viimeiset kolme kiertoa, mä olen jotenkin antanut periksi. Ollaan muutenkin otettu vähän iisimmin makkarissa, mutta nyt aiotaan taas panostaa ja tikutan ovista muutaman kk tauon jälkeen.

mg, mikäs on tilanne? Toivottavasti kierto ei veny, jos plussaa ei tule ja ens kierrossa tuleekin sit järeämmät aseet. Kerrotko vielä et mikä teidän suunnitelma on? Luin muuten jostain, et klomit ei auta jos mitään vikaa ei oo (meistähän ei oo löydetty mitään "vikaa"), joten vähän ristiriitaiset tunteet on, kun nuo klomit on ilmeisesti mitä lääkäri tulee ehdottamaan. En millään malttais oottaa keskiviikkoaamuun, et mitä se lääkäri sanoo.

Miimau, tiedän tunteen :/ Mäkään en jaksas yhtään oottaa. Ja kytätä. Siks en testannutkaan ovista nyt muutamaan kiertoon, mutta nyt taas rumba alkaa. Ja mikä pettymys nega taas onkaan. Mutta entä jos tärppääkin? Entä jos tää onkin meidän kierto? Se mahdollisuus plussaan kai pitää ihmisen tässä elossa mukana, vois olla aika märkä rätti naamaan, jos tietäs ettei ikinä plussaa.

Mulla on keuhkoputkentulehdus. Jee. Tää viikko sairaslomaa, se on ihan kivaa. Olla kotona siis ja levätä. Kipu heijastuu ihan olkapäähän asti. Antibiootit sain. Paitsi tuli vaan just mieleen että ei kai antibiootit estä ovista??? Eikös täällä jollain ollut siitä kokemusta?? Help!!!
 
Viola30 > Ennallaan on tilanne. Huomenna viimeistään pitäisi vuodon alkaa, jos raskaana en ole ja kierto pysyy normaalina. Jos ei tätiä ala näkyä, niin aikaisintaan keskiviikkona testailen. En ole päättänyt päivää vaan toimin sitten fiiliksen ja tilanteen mukaan. Jos meinaa venähtää ja testi on edelleen nega, niin saan sitten Terolutit. Ei ainakaan sitä tarvitse stressata kuinka mahdottoman kauan pitää uutta kiertoa odotella. :)

Sunnitelma on se, että ensi kierrossa aloitetaan kp3-7 Clomeilla ja sitten kp8 kontrolliultra. Jos Clomit eivät ole kasvattaneet follia tarpeeksi, niin jatketaan kypsytyshoitoa pistoksin. Lopuksi teen miehen kanssa "seksitreffit" :D ja tuikkaan irroituspiikin. Sitten odotellaan kuinka käy. Mullahan oli helminauhat palanneet, mutta ovuloin kuitenkin spontaanisti välillä. Ajankohta on kyllä välillä aika myöhäinen ja sen takia varmaankin hormoneilla vähän tsempataan sitä ovista, varsinkin kun tämä kierto näytti oviksen osalta toivottomalta. Omat tuntemukset ovat kuitenkin oviksen tapahtumiseen viitanneet, joten pieni toivon kipinä elää vielä toistaiseksi.

Olen kuullut, että Clomeja tosiaan ehdotetaan yleensä ekana. Vaikka viasta ei olisikaan tietoa, niin ilmeisesti niillä saadaan ovista tsempattua ja raskauden alkua tuettua sen verran, että tulokset ovat aika hyvät. Yksilöllistähän tuokin on kenellä ne toimivat, mutta onhan sitten muitakin lääkkeitä ja keinoja. Toivottavasti teillekin löytyy sopiva hoito ja saatte pienokaisen mahdollisimman vähin avuin. :hug:
 
Kiitos pahoitteluista.

Sisalle tsemppiä piinailuun! Plussa puhureita :whistle:

Lisey; onnea meille molemmille tähän kiertoon! :) Ja tietty siis muillekkin :D

Viola; joo, mulla oli viimeksi ihan "maansa myynyt"-olo, teki mieli vaan itkeä ja luovuttaa. Kait sitä alkaa näihin pettymyksiinkin tottua. Ja se on kyllä ainakin minulla, että mitä enemmän ovikseen panostaa, sitä enemmän tädin tulo harmittaa.

Tänä vuonna ei sitten saada vauvaa syliin, ellei synny ennen laskettua aikaa. Aijon siis panostaa tulevaan ovikseen :D Katotaan mitä kevät tuo tullessaan =)
 
Mariel mukava kuulla hyviä uutisia:flower:

Miimau:hug: mä niin soisin teille sen plussan. Ja kaikille muillekin pidempään yrittäneille. Nyt oikein paljon tsemppiä ja positiivisia plussatuulia sinne +++++:whistle:

Viola paranemisia sinne ja myöskin iso plussapuhuri. Mä en usko, että antibiootit suoraan
estää ovista, mutta voihan kipeily ja lääkkeet jotenkin häiritä sitä: /

Tattoomam pahoittelut tältäkin negasta:(

ON: Digi hymyili mulle eilen, eli tänään dpo 0. Ihme meininkiä mun kropassa, kun tosiaan jo la tuli tasavahvat liuskaan... Noh, nyt on kyllä tehty talletuksia oikein olan takaa, ettei pitäs olla ainakaan siitä kiinni Niin ja tietenkin vielä vähän varmistellaan tänään ;) Mulla on myös oikea rinta kipeä, muistelisin, että joillain se on kertonut oviksesta, jos toinen arkana tms:confused:
 
Mango86: Ne liuskaovistestit ovat yleensä herkkyydeltään 25 ja digiovistesti on taas herkkyydeltään 40. Tuo voisi selittää nuo sun tasavahvat viivat monta päivää ennen kun digi hymyili. Siksi mä pidänkin tuota digiä luotettavana kun se hymyilee vasta sitten kun se LH-huippu todella on käsillä =) Onnittelut ovisplussasta! Ja peitonheilutusintoa ;)

).( Mun pitäs varmaan suosiolla unohtaa toi lämpöjen mittaaminen... Tänään aamulla se oli vaan 36.28 ja on kuitenkin dpo 4. Eikö sen pitäisi olla korkeammalla oviksen jälkeen :confused: Eilen mittasin päivällä ja sillon oli 36.90, mutta noita päivälämpöja ei kai lasketa... Eli ehkäpä sitä ovista ei sitten ole kuitenkaan tapahtunut, kun tuo aamulämpö on noin alhainen... Höh :(
 
Emmuska tervetuloa tännekin! Kävin tuolta Joululahja pinkasta kaivamassa tuon siun kokonaiskierronki tuohon! =)

Mariel ihanaa että kaikki on hyvin!! :heart:

Njoo-o...alan kallistua sille kannalle, että se ovis oli perjantaina. Alkaa nää oireet olla yk2:n mukaiset ja varsinkin oviksen jälkeen olleet oireet! Tai eihän tässä nyt oo muuta ollu ku päänsärkyä, nyt kolmatta päivää. Onneks hyvin lievää! Ja silloinkin se tuli vasta oviksen jälkeen. Mutta, tällä mennään! Eli dpo4. Vaikka iltalämmöillä ei kuulemma merkitystä olekkaan, niin tädin poistumisen jälkeen mitatut iltapäivä/ilta lämmöt oli siinä 36,3-36,5 ja nyt on ollut sunnuntaina 36,8, ma-ti 37-37,1! Aamulla kun ei koskaan muista mitata! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä