+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Toivottavasti mg:llä helpottaa olo. Ja toivottavasti clomit tuopi toivotun tuloksen!

Sf, mullahan nuo ovistestit on justiin niitä davideja. Mutta, jos en ois testaillu useampana kertana eilen, en ois tasavahvaa viivaa saanu. Eilen aamullahan oli himmeämpi ja tänä aamuna kans.

ps. aamulla ollut vatsakipuilu on hävinnyt. Jännä ajatella, että ilmeisesti munis on nyt irronnu ja toivottavasti joku kiva simppa sen tässä lähitunteina kohtaa :)
 


maanantai 11.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
tattoomam.................kp49/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp46/??.....................3. lapsi
Pänä..........................kp39/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp39/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp32/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
kissendaal...................kp28/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Maira...........................kp27/28-30......25v...2. lapsi......yk1/3ku1
Ansku83......................kp23/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp21/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp20/26-31.................3. lapsi....yk4
öttiskä......................kp20/28-30...........22v...1.lapsi.....yk1/10km2
nepari80.....................kp19/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella....................kp18/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp17/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp17/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Camilla31....................kp16/??..........31v.....2.lapsi......yk1
Jul..............................kp15/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp14/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp13/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp13/28...........25v.....3.lapsi......yk4
Minnarun....................kp12/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp12/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp9/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp8/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
MinyMom...................kp8/27-28..........26v....2.lapsi....yk11
Emmuska10...............kp7/34.............28v......2.lapsi.....yk2
macy gray...................kp6/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp6/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Jensar.........................kp3/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2




TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Pänä...........................dpo25
Barbamama35............dpo18
viena..........................dpo15
Maira...........................dpo11
SiSa78........................dpo10
Ansku83.....................dpo10
Mango86....................dpo6
kissendaal...................dpo6
Sinderella....................dpo0


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

mileon






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
viena sylintäydeltä onnea!!! :heart:

mileon mikäs tilanne siulla? =)

MG toivottavasti clomeista on nyt apua ja olo paranee parin päivän päästä!!! Peukkuja!! d:heart:b

Emmuska mikäs siun tilanne? =)

Sinderella tärppionnea!!!! :heart:

Oltiin viikonloppu reissussa, enkä eilen ehtinyt tätä pinkkaa päivittää! Toivottavasti kaikki on nyt oikein! :D Oloja ei ihmeempiä ole, alavatsaa nipistelly ja kiristelly välillä, rinnat on aavistuksen arat, itseasiassa enemmän ku eilen, lämmöt edelleen koholla reilun puoliastetta sekä aamulla että illalla! Eilen tuli ihan yht'äkkiä tosi huono olo, melkeen joutui lähtä ettii vessaa, mut meni ohi sitte ku sai juotua vettä. Mitä lie oli... Ei täs auta ku ootella! Kohtahan sitä vois jo testailun alottaa ku on kaiketi se dpo10. :D
 
Viimeksi muokattu:
Päivää!

Aattelinpa kertoa teille tälläisen inffon kun kävin pyörähtää apteekissa hakemassa pojalle vitskuja ja mukaan jäi testi, joka on ilmeisesti first signalin vastike (sama valmistaja), herkkä r.testi jossa katselmus aika on 30min, paketissa kuva jossa nainen on maha pystyssä, antaapi sit melko herkästi viivanpaikkoja!Että ei kannata ihmetellä! :)



Tai ainakin minä tuossa sellaisen nään, piti ihan ottaa ja purkaa testi varmistukseks ettei silmät valehtele! :D

Ja älkää edes kysykö miksi sen ostin, tuli hetkellinen mielenhäiriö! :LOL:
 
^Kyllä se viivanpaikka on, mahdollisuudet raskautua tästä kierrosta on käytännössä olemattomat. :)

Mut onpahan tuokin kokeiltu, varmasti ihan hyvä testi, jossei ole yhtä kova tiiraamaan kuin minä olen.. :D
 
Kyllä mäkin näin Mairan testissä ihan selvän viivan, kovin punainen se ei ollut mutta sitäkin selvempi. Tuliko testiajan sisällä? Tärppihän voi tulla silloin kun sitä vähiten odottaa, tosin Maira sun kohdalla tärppi vielä lienee eitoivottu kun/jos sulle oli se lääkepiikki annettu sen ku:n takia? Tiedätkö yhtään milloin oli ovis? Jos ei menkat ala niin tee ihmeessä uus testi, en mä tota viivanpaikkana välttämättä pitäisi vielä tuon yhden testin perusteella:p
 
Hei,kaikki ihanat ihmiset! Anteeksi pikkuinen tauko täälläolosta - oon ollut reissun päällä enkä päässytkään koneelle :(

oon lueskellut nyt teidän juttuja läpi ja haluaisin kommentoida kaikkiin mutta siitä taitaisi tulla vähän liian pitkä pistaus eli älkää pahoittako mieltänne jos nyt vain joihinkin kommentoin, olen kyllä elellyt hengessä mukana koko ajan!

Liseyllä oli kyllä todella osuva positiivisuuspläjäys ja yhdyn siihen täysin! Upeaa porukkaa saan tavata täällä! Lämmin kiitos kaikille myötäelämisestä ja kannustuksesta :heart:

Viena: Aivan parasta!!!!!!!!!!!!!! Lämpimästi onnea plussasta ja nyt paljon vauvaliimaa :heart:

Omaa napaa: Täällä meni ovis ohi, päätin olla tikuttelematta tai siis kokeilla sitä että auttaako jos en tikuta(kaikki keinot täytyy koittaa)eikä tosiaan kroppakaan ole ilmoitellut MITÄÄN oviksesta. Voisiko jopa olla ettei ovista ole ollut?! Kuka tietää..... Mutta puuhailtu kyllä on , oikein keväisellä innolla ;) Toiveita siis toki on ja mitä edemmäs tässä mennään niin sitä enemmän alan taas tutkailla kroppaani....ou-nou....:( Täällä ilmoittautuu siis taas Miimau joka joka kierrossa luulee löytävänsä raskausoireita itsestään....:/

Positiivisuuspläjäys:

Saikulla kotona mutta sitä piristää IKI-IHANA auringonpaiste ja terassilehti sekä muita sisustuslehtiä, ihanaa! :popcorn: (olispa popcornia...)
 
Sunflower11
Miimau: Voiko olla totta, että meillä taas vähän samalla lailla :) Mäkään en tikuttanut ja en oikeen sitä varmasti bongannut ja nyt sit on kaikennäköisä raskausoireta :headwall:
Kiva kuulla sustakin :)
 
Kyllä mäkin näin Mairan testissä ihan selvän viivan, kovin punainen se ei ollut mutta sitäkin selvempi. Tuliko testiajan sisällä? Tärppihän voi tulla silloin kun sitä vähiten odottaa, tosin Maira sun kohdalla tärppi vielä lienee eitoivottu kun/jos sulle oli se lääkepiikki annettu sen ku:n takia? Tiedätkö yhtään milloin oli ovis? Jos ei menkat ala niin tee ihmeessä uus testi, en mä tota viivanpaikkana välttämättä pitäisi vielä tuon yhden testin perusteella:p
Annettiinhan mulle joo, mutta tässä on jo pari kk mennyt ja lääkäri oli sitä mieltä jo aikasemmin ettei välttämättä tartte odotella koska ilmeisesti mulle ei paljon sitä tököttiä tuonne laitettu, meinattiin nyt tulevassa kierrossa jättää ehkäisy kokonaan pois.

Oviksen tikutin tässä kierrossa ja nyt on dpo11, menkkojen pitäis alkaa noin parin päivän päästä.
Tuli testiajan sisällä juu, mutta tuo on viivanpaikka, olen törmännyt joskus ennenkin moisiin. :)

Tilasin mä testipaketin ens kiertoa silmälläpitäen, niin voihan sitä varuilta testailla kun se tulee, menkkoja mä tässä odotan, en muuta. :)

Muoks.
Koska tää asia on mua nyt kovasti kuitenkin vaivannut, soitin naistenpolille jossa toivotettiin onnea yritykseen, eli vihreä valo palaa, mitään muuta kun tositoimiin! :D
 
Viimeksi muokattu:
Maira: kyl mä tekisin uuden....:p:p Tuo on hyvä asenne kuitenkin niin ei tuu isoa pettymystä. Ei muuta kun iso onnenpotku persuuksiin tulevaan yritykseen joka tapauksessa, äkkiähän se aika menikin....:O Mullakaan ei ehtinyt kuin yksi kierto tässä olemaan:rolleyes:
 
Sunflower Mähän testasin tän kierron noilla davidin testeillä, enkä mäkää tasavahvaa saanu, mut eiköhän se ovis siinä ollut kun viiva alko sit haalenee ja huomasin et tuli jotain limoja..Kai ne ihan asiansa ajaa, niitä mulle on ens kierrollekkin tulossa taas! :)

SiSa No mikä on meno? :D

Ansku Kuulostaa lupaavalta! :) pidän sulle kovasti peukkuja!!!

Miimau Tiiä vaikka se tärppi kävis just sillon kun sitä hommaa ei niin kovin tarkkaan seuraa tai merkkejä oviksesta tms. ei ole.. :D Toivotaan parasta!

Jensar Kieltämättä on 8 viikkoa hurahtanu ihan hetkessä, vaikka sitä sillon aattelikin että tässä menee ikuisuus.. :D Mua alko ihan jänskättää ajatus siitä et taas aletaan oikeasti koittaa... :p
 
Sunflower11
Maira: Kai niitä vois tilata jos meinaan. Tiedän ainakin miten ne "käyttäytyy" mun kanssa :D
Joko siitä oikeasti on muka 8vko?? Tuntuu ettei niin kauan kuitenkaan.
Tsemppiä uuteen kiertoon ellei nyt ole jo tärpännyt ;)
 
Heippa! :)

Maira: Kyllä minäkin tuossa viivan näen. :) Kun mulla ei ole asiasta tietoa, niin mistä erottaa onko haamu vai viivanpaikka? :ashamed:

MG: Paljon tsempitystä ja voimia. :hug:

Ansku: Kuulostaa oikein lupaavalta sun olotila, toivottavasti on tärpännyt! :)

ON: Täällä porukka oksennustaudissa minua lukuunottamatta ja nyt odottelen, että tuleeko se mullekkin. : / Alavatsassa pientä nipistelyä ja rinnat on arat, muutoin ei mitään muuta. Nyt mää vaan alan oottaan ja laskeen päiviä, että millon uskaltais alkaa testaileen...

Hauskaa alkanutta viikkoa ja tsemppiä kiertoihin :)
 
Maira: Ihanaa, että pääset taas takaisin kuumeilemaan :kiss: Aika on kyllä menny nopeesti! Tuossa sun testissä kyllä näkyy viiva ihan selvästi ;) Mahdollisuus on tietysti pieni, mutta ei kuitenkaan täysin olematon... Eihän sitä koskaan tiedä mitä kohdalle sattuu :heart:

).( Menin sitten hätähousuna jo testaamaan :ashamed: Ja tuloksena tietysti kaikkien negojen äiti! Siis niin kertakaikkisen blanco oli testi, ettei näkyny edes viivanpaikkaa :headwall: Että ärsyttää :kieh: Mä en kyllä enää plussaan usko, koska oon sitä mieltä, että kyllä mulla dpo 10 pitäis edes haamujen haamua näkyä, jos on näkyäkseen. Mulla näkyi nimittäin marraskuun km-raskaudessakin plussa aikasin. Eikä mulla ole kyllä mitään oireitakaan... Murrrrr!!! No ei muuta kun eteenpäin sanoi mummo lumessa... :)
 
Camilla Viivanpaikassa ei ole väriä, haamussa on. :)

SiSa Älä älä hättäile, voihan tuo hyvin vielä plussaks muuttua.. ;) Niin kauan on toivoa kun ei ole kuukautisia.. :D Millanen sun kiertos oli muuten ennen?Mä en usko et toi km välttämättä ihan mahottomasti pisti kiertoa uusiks.
 
Kiitos tuesta Maira, Sunflower11 ja Camilla31 :hug:

Maira: Mun kierto on ollu 28-30 päivää. Mutta mähän vuosin ton viimesimmän km:n jälkeen yli 6 viikkoa eli multa jäi tavallaan yks kierto melkein väliin... No mä testaan vielä uudestaan huomenna tai ylihuomenna ;) Toisaalta on hyvä tietää aikasin, jos plussaa ei ole tulossa, niin ei kerkeä toiveet nousta liian korkealle...

Muoks.
Ansku83: Lupaavan kuulosia oireita siellä :p
 
Viimeksi muokattu:
Liitynpä mukaan :) Plussa haaveissa huhtikuulle :) nyt menossa kp 13/28. Oon 25v ja kolmas lapsi haaveissa. Yk 4, toivottavasti tässä kierrossa tärppää. Tänään ovistestiin plussa, että ovulaatio huomenna tai ylihuomenna.. Sit alkaa piinaviikot. Toivotan plussa onnea kaikille ja mukava päästä mukaan jakamaan kokemuksia ja lievittämään piinaviikkojen jännitystä :)
 
Tuuska: Tervetuloa :wave: Tärppionnea ;)

Sunflower11: Niistä ovistesteistä... Noita Davideja on kritisoitu aika paljon täällä just ton takia, että niin monet ei saa niillä plussaa ollenkaan. Ei ole mullakaan tullut niihin yhtä vahvaa viivaa oviksen aikaan, kun olen niitä joskus kokeillut. Muistan, että tässä pinossa joku joskus kehui Wondfo:n ovistestiliuskoja =) Niitä myy Halpa-testi. Meinasin itsekin, että pitäsköhän ens kerralla tilata niitä. Vaikka oon tykänny kyllä tosi paljon Pregcheckin liuskoista, kun niihin tulee yhtä vahva viiva. Mutta vaihtelu virkistää :LOL:
 
Tuuska tervetuloa!!! :wave:. Tärppionnea!! =) Ilmotteleha sitte ku tiedät oviksesta ni laitetaa siut piinailijoihin! :D Vai laitetaanko jo dpo -1? =)

Maira, Camilla, SiSa Kiitoksia! :) Ei oikei uskalla nostella noita toiveita, vaikka ne nyt nousee näiden oireiden....vai pitäiskö sanoa "oireiden" kanssa! Ja sitte ku vielä hätäsenä piti äsken testailla se blanco....oliko yllätys, NOT! :D Meinasin et vasta loppuviikosta testaan, mut sit ku nää tissit rupes muistuttamaan olemassaolostaan, ni eihä sitä voinu olla taas testaamatta! Ärsyttää kyl aina nähä se nega! : / Mut kyl mie ne kaksi viivaa siihen testiin vielä tykitän! :D
 
Sunflower11
sisa: noita voiskin seuraavaksi kokeilla. Mä testasin ekassa testauskierrossa niin alusta et osasin aavistella ja ku oli näkyvä viiva niin testasin digillä ja se oli plussa :D
 
Sunflower11: Joo digi siinä kaverina pitää kuitenkin aina olla. En jotenkaan luota yksin noihin liuskoihin... Mutta on silti mukavempi, kun on sellasia liuskoja mihin sen oikean plussaviivan saa =)

Ansku83: Sulla on asenne kohillaan =) Nyt päräytät sitten siihen seuraavaan testiin ne kaks viivaa! :D

Muoks.
Ainiin! Mä tilasin hätäpäissäni tänään herkkiä r-testejä, vaikka oon vannonu etten tilaa niitä kun ne ei näytä mun mielestä haamua yhtään sen aikasemmin kun tavallinenkaan testi (kokemusta on) :ashamed: Mä en voinu vastustaa kiusausta kun löysin netistä 10 herkkyisiä r-testejä puikkomallisena :D Mulla on joskus ollu niitä Davidin herkkiä liuskoja ja mun mielestä niitä on niin pirun vaikea tihrustaa kun ovat niin kamalan kapeita... Siis kun siitä epätoivosesta tihrustamisesta tässä nimenomaan on kyse :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä