:flower: rouvahuldahuoleton onnittelut täältä pinoutumisesta. =)
Ja galluppiin: Serkkuja meän tulevalla vaavilla on siten, et miehen puolelta 11, joista vanhin 8v ja nuorin nyt 7kk ikänen, eli sit huhitkuussa reilu yks vuotias. Ja mun puolelta serkkuja on 7, joista vanhin on sit 6v ja nuorimmainen silloin 8kk. Sit ku tosi paljo ollaan molempien sekä mun että miehen sisarusten kans tekemisissä, nii serkuksistakin kehkeytyy hyvät kaverit. Ainakin tähän asti olleet noi lapset keskenään "ihan mahottomia".
*ens kuussa mulla siskon häät ja nyt jo "kauhulla" ootan sitä ku serkukset pääsee yhteen.
*
Ja sukupuoleen: Ekasta ja tokasta meillä ei kysytty sukupuolia, jotenki olin ihan varma et molemmat ovat poikia, niinku sit olivatki. Kolmoselta kysyin ja se selvis sit lopullisesti kromosomitutkimuksessa eli tyttöä ootin sillon ja neloseltaki kysyin ja "arvelivat" et näyttäs tytöltä, niinku sit olikin. Tältä oon samoin aatellu kysyä, et kumpi sieltä ois tulossa. Mut sanokaas oonko "vainoharhanen" vai mistä johtuu, että aina tuntuu kun ultrassa sukupuolta kyselee, et niitä jotenki ärsyttäs se kysely.
Ja nimiasiaan: Ei oo vielä mietitty nimeä, eikä varmaa mietitäkkää ennen ku syntyy. Sairaalalappuihin laitettavakin nimi on aina ollu nii hankala keksiä, ku ei oo tietoa minkä näköinen lapsi on. Eli tuossa syy, miks nimi "annetaan" vasta syntymän jälkeen. Eli kun näkee minkä nimen näkönen lapsesta tulee. Tosin meilläkin siitäkin huolimatta on siitä nimestä käyty joka kerta kauhiaa "vääntöä" et mikäs laitetaan. Ja tähän asti kaikki on olleet keskustelujen ja vääntöjen jälkeen mun ehottamia nimiä. Ainoostaan kolmosen nimi oli jo mahassa ollessaan "tiedossa" ja se ei siitä mihinkää muuttunu. Oli niin nimensä näköinen, et muutama muukin sanoi ennen nimen kertomista, että tehkää siitä iina, on niin iinan näköinen ja Iinahan se oli. =)
Omasta navasta: Väsyttää ja väsyttää. Eipä juuri muuta. Tuntuu, et aina vois vaa nukkua. Keskiviikkona ois se np ultra ja saa sen lasketunajan varmistettua. Tosin, en tiiä, miks edelleen pelkään, et on menny kesken.
No, sittepä sen näkee...toivon tosissaa, et pelkoni on turhaa. :heart:
ja nyt nuorimmaiselta yököttävän hajun poistoon... :x
sieppo 10+6