Hei kaikille :heart:
nyt on sitten ultrassa käyty
:heart:
Kaikki oli juuri niinkuin pitääkin. Sikiö oli liikkuvainen sydän pompotti, mitat vastasi viikkoja. IHANAA! :heart:
Sitten se ikävämpi puoli. Kävin sitten verikokeissa. Kolme putkea otettiin, kun ne neuvolankin kaksi putkea otettiin tuolla, kun mulla on taipumus pyörtyillä. Hoitaja oli tosi tyly! Ja kun oli saanut veret otettua ja lähdin siitä ja jouduin monta kertaa kyykistymään ettei taju lähde ja ottaan seinistä tukea, niin ei edes siinä vaiheessa kysyny että pärjäänkö. Tuli ihan hirveä olo! Oli pakko jatkuvasti pysähdellä ja kyykistyä ja ottaa tukea tai taju olis lähteny. Sitten aloin hätääntyyn (mies ja tyttö ootti sairaalan alakerrassa, minä ylhäällä labrassa), ja meinasin saada paniikkikohtauksen, henki vinku ja pihisi (en kyllä oo koskaan aiemmin sellasta saanu). Jotenkin kuitenki selvisin portaat alas. Ukon ilme oli kyllä näkemisen arvonen, ja tyttö raukkakin säikähti. Mut niin se vaan meni sitten ohi kun istuskelin ja hengittelin rauhassa ja sain juotavaa. Että mie INHOAN verikokeita!
Mutta pääasia että siellä oli sellanen pikkunen hengissä oleva olento tuolla masussa.
Mulla oli aikomus käydä ostaan se puku samalla, mutta enpä enää muistanu. Pitää joku toinen päivä käydä se hakeen jos niitä vielä on.
Ja joulusta! Mie rakastan joulua!!! Ihanaa kun paljon ruokaa, hössötystä, tunnelmaa, lahjoja (tykkään antaa ja saada), ja lapsen ilo on upeaa nähtävää. Me kans vietetään vuoro-vuosin joulua mun ja miehen vanhempien luona. Tänä vuonna mennään mun vanhempien luo. Oi tulis äkkiä joulu! :xmas: :xmas:
Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista, mutta tänä vuonna sain kesästä tarpeekseni, kun se oli niin pitkä ja kuuma! Ihanaa kun tuli syksyn raikas ilma!
Tällaista omanapaista tänään.
heppuli ja simpukka 11+6