Oijoi joi.. En yhtään halua nähdä kirjoituksia tai mitään mikä liittyy tuohon ampumisjuttuun, niin kauheata, en ymmärrä, en käsitä :'( VOIMIA uhrien omaisille toivotan :hug:
En ole taas vähään aikaan itse jaksanut kirjoitella, kun tuntuu että ei ole ollut mitään niin hirmuisen ihmeellistä tai uutta toitotettavaa. Kiitos teille, jotka mua mun juustokysymyksessäin jelppasitte ja rauhottelitte
Ihana kun ultrissa on hyvin äityliineillä mennyt :flower: :heart: Hyvältä tuntuu lukea onnellisia lauseita. Itse sain tänään kuulla ikävän keskenmenon läheiseltäni..
hänellä on nyt rankkaa enkä ole kovin päässyt puhelimitse vielä lohduttelemaan. Toivon, että hän käsittää että kyllä aurinko vielä paistaa :heart: :heart:
Tänään töissä kun leikkasin ja värjäsin asiakasta ja siinä kun höpöttelin vauva-asioita, niin hän tokaisikin että on Naistenklinikalla kätilö!
Ja minähän oikein säpsähdin, että jopas nyt - miten sattuikin hauskasti, että onpas kiva tässä jutella.. Sanoi tämä tätinen, että ehkä saattaa nyt tän viikon perjantaina ollakin kätilöimässä, juuri silloin kun itse sinne menen niskaturvotusultrajännityskääkihanaahuihuihin. Mut jännä oli kun sattui tuollainen asiakas penkkiin istumaan.
Yritin kaikenlaista kysellä ja saada rauhoitteluja ja mitä lie, mutta ei se hirveän uutuuksia kertoillut mitä en olisi tiennyt jo. Sitä kovasti kyllä sanoi, että juu ei oikein kannata hirmusti netissä käydä lukemassa toisten raskauksien ikäviä sattumuksia kun sitten ne niin on kärjistettyjä ja negatiiviset jutut jää ihmismieleen enemmän muistiin ja vaivaamaan kuin ne ihanat posiitiviset jutut. Nii-in, kyllä se niinkin on.. Olen huomannutkin että stressaan vähemmän mitään ja mistään, jos netissä olen kaksplussailemassa vähemmän
Mutta kiva täällä on poiketa ja jumittaakin joskus urakalla :wave:
Hassu GALLUP: minkä väriset silmät sulla ja miehelläsi on, entä kummat olisi "toiveena" lapselle?
Itse tähän hassugallupiin vastaan , että itsellä ruskeat ja miehellä siniset, heh, toinen vastaus on pikkukääryleen silmistä, että ihanat silmät on vauvalla kumpana värinä vuan! :heart: Vaikka toinen rusk ja toinen sin. :flower:
Hyvää tiistai-iltaa ja huomiseen voimia itse kullekin, hymyä ja rentoutta!!
Terveisin höpöttelijä tällä kertaa.