*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Juupeli :'( Halaukset sinulle!

Omaa napaa. Tänä aamuna taas -1kg painosta. Piti käydä ihan puntarilla, kun jotenkin vaatteet tuntui isommilta. Eilen vielä söin kuin pieni hevonen. Koko päivän oli kamala nälkä. Mihin ne ruoat uppoo/menee? Mutta hyvä näin. Kiva juttu, kun kaikki omat housut (ennen raskautta olevat) menee helposti jalkaan. Masu on kova ja pallompi, mutta ei enää löysä turvonnut löttänä =)

Tunnen vauvan liikkeet aivan selvästi. Siis tosi selvästi. Ei erehdystäkään.

Ja lentsua on kestänyt nyt reilun viikon :snotty: Ei hyvä. Väsyttää myös.

Muuten olo loistava.

:) Mammanen ja pinkki 13+2
 
ihan pakkko kertoo himoni: hot wingsien mukana tylevat kasvikset ja se homejuusto-kermaviili dippi nam :p :p monta päivää ollu jo himotus tänään pakko lähtee hakeen jos menis himotus ohi sen jälkeen.. autokarkit jo ohitettu jatkuvalla syönnillä nytkin vielä pussillinen tuossa pöydällä...
 
Huh,kävinpä kaksi yötä makaamassa kys:sissä...perjantaina alkoi ihan yhtäkkiä verinen vuoto,oli niin runsas että olin kuin teuras-sika.aluesairaalan päivystyksestä mentiin piipaa-kyydillä.löytyi kuitenkin elävä sikiö ja vuoto rauhoittui,ei ole kyllä kokonaan loppunut.viikko sairaslomaa ja katotaan mitä tapahtuu.

Jännitystä ja lievää paniikkia viikolla 12+2
 
Iltapäivää.
On ollu vähän mielenkiintoinen viikonloppu... Töitä molemmat päivät ja eilen töissä sitten oksensin aamulla....
Oon tehny joka toisen viikonlopun töitä, niin nyt pomo sanoi, että jos lepäilisin ainakin siihen asti että pahin pahoinvointi on menny ohi... :kieh: No kyllä se mulle sopii. Lupas soittaa sitte parin viikon päästä, niin sovitaan töistä.

Mullakin ollu pari päivää nyt maha littanampi. Ei siis turvotusta, mut alamaha on sellainen jännästi kiinteä heti häpyluun yläpuolelta.

Viel pitäis kestää selväjärkisenä 12 yötä ultraan. :kieh:
Mä keksisin pojalle jo ainakin nimen, pitää viel neuvotella miehen kanssa, pääseeks se oikeesti meidän vaihtoehtolistaan. Edelleen siis vahva poikaolo. :)

Laala ja Punkero rv 10+5
 
miten teillä miehet on mukana kodinaskareissa ja lapsen/lapsien hoidossa?? etenkin teillä jotka olette itse kotona ja mies käy töissä??
olisi ihanaa jos saisin muutaman todenperäisen vastauksen asiaan, kun tämä asia vaivaa mieltäni niin paljon, että se varjostaa pahasti elämää :'(

paljon :hug: :hug: niille joilla täällä oli vaikeaa
 
Hani- meillä siis mies tekee 40h/viikossa töitä eli ihan normaalisti ja itse opiskelen kahdessa paikassa ja teen joka toisen viikonlopun töitä...
Ja minä olen tasan se joka tätä läävää pitää ees jossain siivossa. Minä tiskaan, teen ruoan, siivoan ja jopa pesen auton! Mies kyllä toisaalta tykkää joskus kokata, mutta kun se on aika väsyny työpäivien jälkeen, niin jää kotityöt mulle.
Nyt kun on ollu itellä ihan karseita pahoinvointi- ja päiväunipäiviä niin mies on pari kertaa tehny viikolla ruoan.
Ei tämä järjestely meidän perheessä mua ainakaan haittaa, mies on toisaalta kuitenki meistä kahdesta se järjestyksellisempi, eli omia sotkujani siivoan. :kieh:
 
Kiitti Hani- kun vaihdoit lask.aikaa :flower:

Meidän huusholli on ollut nyt viimeiset 2 kk siivouksessa, turhat ylimääräiset roinat pois, jotta saadaan lisää tilaa.. Molemmat ollaan tätä siivousta hoidettu juu, mutta kyllä mä yleensä hiukan enemmän kotia pidän järjestyksessä tai no ei läheskään aina pysy siistinä joka huone vaikka haluaisikin :D Oma rakas on oikein hyvä siivuripoika, jos alkaa siivota ja järkkäileekin tosi tarkkaan :flower: Se meillä se paras kokki on, jolta taittuu ruuanlaitto oikeasti paremmin kuin multa. Ja kun mies on mies ja töitä tekee enemmän ja minä olen nainen ja vaimo, niin onhan se mun asia siivoskella enemmän ja tykkäänkin, kunhan vain saisi pysymään siistinä kauemmin :whistle: Ja me ollaan yhteisenä vapaa-aikana kotona niin paljon yhdessä, vierivieressä, syödään ja löhöillään niin tulee oltua tosi plösösti ja sotkua siinä ohessa tulee (lautasia ja roskia ym.) ja se lopuulta silmiä ärsyttää että taasko on siivottava, mutta PARASTA on IHANA yhteinen aika ja läheisyys silti :heart: Voitaisiin kyllä nyt vauvelinkin syntymisen vuoksi ja sitten kun vauva on, niin siksi tehdä ns. siivouslista mitä kumpainenkin tekisi ja milloin, se olisi ihan järkevä :)

 
Juupelille :hug: voimia multakin, ei varmasti ole helppoa.

(.) Meillä meni isovanhemmille kertominen niinku oletinkin. Oli ne vähän että mitäs kun oikein shamppanjaa ja sitten minä sanoin että kiitos kattoavusta ja mies jatkoi, ja onneksi olkoon. Siinä kohdassa ne oli vähän että "whaat" ja sitten jatkettiin että tuleville isovanhemmille. Kovin olivat iloisia mein puolesta, tietty, en edes kuvitellutkaan muuta. Ja jo mammat alko suunnitella että kuka ostaa rattaat ja kuka sängyn. Jouduin vähän toppuutella että älkääs nyt vielä tommosia miettikö.. Mut hyvin meni :)

 

Yhteistyössä