Ou jee, tänään tällä mammuskalla oekeen ilon päevä =)
Poitsukká mummolassa hoidossa, mä siivoan (niin siis tätä läppärin näppäimistöä ja ruutua tietty, huh kun osaavatkin olla likaset :kieh: ) ja nautiskelen päivästä sillä mies tulee tänä iltana KOTIIIIIIN!!!!!Ja saa olla ihan viikon verran täällä meidän orjana :saint:
tosta verenpaineesta, oisko tuo flunssa saaanut sen verran pulssin hakkaamaan mutta mulla oli aika korkeet noi paineet nyt ti:na 146/86, ihme kun ei terkka sanonut mitään?
Ja vaikka harmaahapsi jo alan ollakkin niin toi yläpaineen sata+ikä ei nyt ihan osu kohilleen...
Herranen aika tosiaan jos oliskin totta niin oisinpa näky palvelutalossa kun rollattorin varassa vaunuja työntelisin, huoh!
Meittin poijasta on muuten tullut melekonen "ruikkija" eli kun ottaa vaipan pois ja vie potalle niin änkee sinne pikkutipat sitt viillettää muualle ja käy kun isot pojat tekemässä pissit muualle.Ihan kun jonkun koiranpennun perässä kulkis kun ruikkii joka puolelle!
Tänä aamunakin mm.sängyn viereen ja suoraan lorotteli meidän helmalakanalle ja seuraava satsi meni meidän sänkyyn ja petarille.Ihan kiva :x
Mä haluan jotenkin sen takia sinne
4d:hen ett sais paremman kuvan ja varmuuden siitä että vauvalla on kaikki hyvin.Se kun on tuurissaan että näkyykö siell rakenneultrassa kaikki.
Ja sitt se sukupuoli, täällä eivät ainakaan suostu sanomaan muuten
Niin ja ukko sai veronpalautuksia yli 4000 euroa joten eiköhän tuosta joku par satanen heltiä tohon ultraankin.
Mulla on ihan outo olo...siis kun ei ole minkäänlainen olo, tajuatteko siis?
Ei oo tissit kipeet, ei yökötä, ei satu mahaan, käääk mites tää tälleen.
Ei mutta nyt on pakko jatkaa loppuun tää siivous tai muuten menee päivä harjanvarteen nojatessa.
Päivänjatkoja vaan kaikille :flower:
Lis69 11+6 (jee 12 lähestyy vauhdilla)