*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

millipilli
Gardenia, hienoa!!! :flower: :flower: Mä joudun vielä jännäilemään kun meidän ultra on vasta 17.30 :/

Kadak Toivottavasti istukkanäytteen tulokset on hyvät :hug: :heart:

4D, me ei olla menossa. Ainoa syy miksi voisin kuvitella, että mentäis olis se jos tavallisessa rakenneultrassa vaikka epäiltäisiin jotain sydänvikaa. Sitten luulen, että mentäis 4d -ultraan.

millipilli & Frank 12+1 ultrajännityksessä...

Ou jee, tänään tällä mammuskalla oekeen ilon päevä =)
Poitsukká mummolassa hoidossa, mä siivoan (niin siis tätä läppärin näppäimistöä ja ruutua tietty, huh kun osaavatkin olla likaset :kieh: ) ja nautiskelen päivästä sillä mies tulee tänä iltana KOTIIIIIIN!!!!!Ja saa olla ihan viikon verran täällä meidän orjana :saint:

tosta verenpaineesta, oisko tuo flunssa saaanut sen verran pulssin hakkaamaan mutta mulla oli aika korkeet noi paineet nyt ti:na 146/86, ihme kun ei terkka sanonut mitään?
Ja vaikka harmaahapsi jo alan ollakkin niin toi yläpaineen sata+ikä ei nyt ihan osu kohilleen...
Herranen aika tosiaan jos oliskin totta niin oisinpa näky palvelutalossa kun rollattorin varassa vaunuja työntelisin, huoh! :p

Meittin poijasta on muuten tullut melekonen "ruikkija" eli kun ottaa vaipan pois ja vie potalle niin änkee sinne pikkutipat sitt viillettää muualle ja käy kun isot pojat tekemässä pissit muualle.Ihan kun jonkun koiranpennun perässä kulkis kun ruikkii joka puolelle!
Tänä aamunakin mm.sängyn viereen ja suoraan lorotteli meidän helmalakanalle ja seuraava satsi meni meidän sänkyyn ja petarille.Ihan kiva :x

Mä haluan jotenkin sen takia sinne 4d:hen ett sais paremman kuvan ja varmuuden siitä että vauvalla on kaikki hyvin.Se kun on tuurissaan että näkyykö siell rakenneultrassa kaikki.
Ja sitt se sukupuoli, täällä eivät ainakaan suostu sanomaan muuten :(
Niin ja ukko sai veronpalautuksia yli 4000 euroa joten eiköhän tuosta joku par satanen heltiä tohon ultraankin.

Mulla on ihan outo olo...siis kun ei ole minkäänlainen olo, tajuatteko siis?
Ei oo tissit kipeet, ei yökötä, ei satu mahaan, käääk mites tää tälleen.

Ei mutta nyt on pakko jatkaa loppuun tää siivous tai muuten menee päivä harjanvarteen nojatessa.

Päivänjatkoja vaan kaikille :flower:

Lis69 11+6 (jee 12 lähestyy vauhdilla)

Onnea kaikille hyviä ultra uutisia saaneille

Kadak stemppiä teille

4D:stä en ole yhdestäkään ollut ja nyt näistä tyypeistä vissiin päästään ihan hyvin seurantaan joten ei tarvi mennä ylimääräisiin. Ne on viel niin hirmu kalliita vaikka varmasti aivan ihania.

Silmänväri mulla on kirkkaan vaalean siniset ja ex miehellä siniharmaat, muksut sai isänsä silmät. Nykyisellä on kassa siniharmaat ja arvaten poika sai isänsä, saas nähä miten nyt. Niin toivoisin et edes joku mun lapsista sais mun värin kulkenut väri meillä suvussa eikä ole ollenkaan paha

Aamiainen koostuu melkein aina samasta. 1. Teetä/mehuja ( ent. kahvin lipittäjä ei pysty siihen myrkkyyn enään koskeen) kulhollinen fitness/all bran regular muroja (pitää vatsan toiminnassa !) Töissä 2. Jugurtti ja joku hedelmä.
Joku täällä aikaisemmin en muista ketä sanoi et raikas kylmä vesi himoittaa niin täälläkin.

Onko jollain tullut jotain ihme himotuksia vielä ?
Ite huomasin tuossa eilen että on jälleen alkanut vaniljajäätelö mansikkahillolla maistumaan Yleensä en ole mikään jäden ystävä. Tytär 14 v siihen tokaisi että nytkö sä vasta sen huomaat Niin huomasin ja oon vetänyt sitä jo monta litraa
Siitä tuo "jälleen" että kun ko tytärtä odotin niin vedin samaista tavaraa kilokaupalla

Hyviä päivänjatkoja

Vuffi + tyypit rv 11+4

P.S tää saitti tosiaan temppuilee. Ensin kun laitoin viestin niin tuli kaks kertaa. Sitten kun poistin toisen lähti toinenkin. Onneksi otin kopion ennen poistoa :D

Oi dämn, kaikki tuli lihavoituna... Otetaas uudestaan!

Terve kaikille!

Gallupeista: Silmien väri on itellä siniharmaa ja taitaa olla samanmoinen isännälläkin. 4D-ultraan ei ole aikomus mennä kun tuntuu jotenkin turhalta ja liian tyyriiltä. Eiköhän nuo samat asiat selvinne rakenneultrassakin ja saapahan laitettua senkin rahan johonkin muuhun, esim. siihen turvakaukaloon jonka joku mainitsikin.

Mie en uskalla sanoa enää mitään olon paranemisesta tai muusta kun viime viikko oli jo aivan loistava, mutta alkuviikosta tartteskin taas mennä hampaanpesun jälkeen pönttöä halailemaan. Nyt otan vaan päivän kerrallaan enkä erehdy hehkuttamaan jos joku päivä onkin parempi...

Nektariineja on täälläkin harrastettu, lisäksi vihreet omput on suosikkilistalla. Vähän vaan harmittaa kun eivät ole enää niin rapsakoita ja happamia kuin alkusyksystä. Yritän etsiä mahdollisimman vihreitä yksilöitä. Tänään kävin lisäksi kalkkitabletit kun niin paljon vaihtelee tuo maitotuotteiden syönti. Välillä riittäisi aivan hyvin mutta välillä tulee päiviä jolloin ei täyty tarve. Ja ruoasta kun on puhe niin vielä aamupalagalluppiin vastaus: Gefiluksen tehojuoma ja aamusta riippuen joko muuta jogurttia tai joku hedelmä. Leipä ei tunnu uppoovan ei sitten mitenkään!

Vaunut tuli tilattua mutta ne saadaan vasta joskus ensi kuussa kun olivat päässeet loppumaan varastosta. Toivottavasti ovat hyvät ettei tarvii laittaa takaisin ja aloittaa uusien metsästystä...

Sanni-Maria ja pikkuinen 14+5

terve! Pikaisia ILOISIA nt-ultra kuulumisia. Kaikki oli kunnossa ja turvotusta 1,1mm. Isukkikin yllätti ja tuli mukaan. Oli se iso ilo nähdä se pötkylä siellä sätkyttämässä. Kirjoittelen myöhemmin lissää... :heart:

Onnea kaikille iloisia ultra-uutisia saaneille :flower:

Mä en koskaan syö aamupalaa,mutta nyt raskauden myötä on pakko tasaisin väliajoin syödä jotakin. Aamulla,kun herään on ekana mentävä yökkimään sappinesteet pönttöön ja sitten voi jonkun hedelmän syödä. Nyt on in-juttu mandariinit,nam :p sitten siinä päivän mittaan voileipää,jugurttia ja hedelmiä syön ja iltapäivällä sitten lämminateria.
Kauhulla muistelen vielä parin viikon takaista oloa,kun oli päiviä jolloin vain nukuin koko päivän ja kävin välillä oksentamassa...siis aivan kamalaa aikaa,koti oli mullin mallin ja lapsetkin jäivät ihan retuperälle. Juuri ja juuri välttämättömät jaksoi tehdä. Nyt siis olo jo ruhtinaallinen,ei tarvitse kuin aamulla käydä pöntöllä ja illalla sitten päivän ruoat tulee ulos :x Mutta jaksaa sentään jo tehdä kotihommia ja touhuta lasten kanssa. Mutta tällaista samanlaista oli kahden ensimmäisenkin kanssa.
Olin töistä saikullakin 1,5 viikkoa,en yksinkertaisesti pystynyt töihin ja sain helposti kyllä sairaslomaa.

Noista himoista...Mulla on nyt hedelmät,erityisesti tällä hetkellä mandariinit ja luumut sekä suomalaiset omenat!!!! muita himoja ei nyt ole sen kummemmin.

Meillä töissä tietää pari työkaveria raskaudesta sekä pomo tietty,kun saikulla jouduin olemaan. Sitten lähipiiristä kaksi parasta kaveria tietää sekä mun sisko ja vanhemmat ja anoppi tietää. Niin ja meijän tytöt. 5-Vuotiaan kommentti oli,että "eihän me enää vauvaa tarvita,kun hänellä on jo pikkusisko."

Vähän alkanut jänskättämään tuo ensi maanantain ultra,jotenkin koko ajan kelaa,että onkohan kaikki hyvin yms. Kun juuri keväällä paras ystävä meni np-ultraan,jossa todettiin sikiö kuolleeksi . Heillä taustalla lapsettomuutta ja lapsettomuushoitojakin...surullista!

No,mutta nyt syömään

:wave:

Eevi rv 10+4

Onnea kaikille iloisia ultra-uutisia saaneille :flower:

Mä en koskaan syö aamupalaa,mutta nyt raskauden myötä on pakko tasaisin väliajoin syödä jotakin. Aamulla,kun herään on ekana mentävä yökkimään sappinesteet pönttöön ja sitten voi jonkun hedelmän syödä. Nyt on in-juttu mandariinit,nam :p sitten siinä päivän mittaan voileipää,jugurttia ja hedelmiä syön ja iltapäivällä sitten lämminateria.
Kauhulla muistelen vielä parin viikon takaista oloa,kun oli päiviä jolloin vain nukuin koko päivän ja kävin välillä oksentamassa...siis aivan kamalaa aikaa,koti oli mullin mallin ja lapsetkin jäivät ihan retuperälle. Juuri ja juuri välttämättömät jaksoi tehdä. Nyt siis olo jo ruhtinaallinen,ei tarvitse kuin aamulla käydä pöntöllä ja illalla sitten päivän ruoat tulee ulos :x Mutta jaksaa sentään jo tehdä kotihommia ja touhuta lasten kanssa. Mutta tällaista samanlaista oli kahden ensimmäisenkin kanssa.
Olin töistä saikullakin 1,5 viikkoa,en yksinkertaisesti pystynyt töihin ja sain helposti kyllä sairaslomaa.

Noista himoista...Mulla on nyt hedelmät,erityisesti tällä hetkellä mandariinit ja luumut sekä suomalaiset omenat!!!! muita himoja ei nyt ole sen kummemmin.

Meillä töissä tietää pari työkaveria raskaudesta sekä pomo tietty,kun saikulla jouduin olemaan. Sitten lähipiiristä kaksi parasta kaveria tietää sekä mun sisko ja vanhemmat ja anoppi tietää. Niin ja meijän tytöt. 5-Vuotiaan kommentti oli,että "eihän me enää vauvaa tarvita,kun hänellä on jo pikkusisko."

Vähän alkanut jänskättämään tuo ensi maanantain ultra,jotenkin koko ajan kelaa,että onkohan kaikki hyvin yms. Kun juuri keväällä paras ystävä meni np-ultraan,jossa todettiin sikiö kuolleeksi . Heillä taustalla lapsettomuutta ja lapsettomuushoitojakin...surullista!

No,mutta nyt syömään

:wave:

Eevi rv 10+4

AAM
koton aah... ja koneelle pääsin ihme ! :eek:

aamiaisgallup: seiskaa ennen 2-3 leipää kinkulla juustolla ja kuppi kaakaota (vakio), töissä 9.30 - 10 aamiainen nro kaksi puuro ja näkkileipä sulatejuustolla/hedelmä, usein satsuma :) tai omppu appelsiini mitä sattuu olemaan mukana. sitten lounas 11-12 aikaan, lämmin ruoka työpaikkaruokalasta tai omaa mukana ja sitten kahvilla 14-14.30 taas jotai leipä systeemiä.. joo ruokaa tulee ja ihme jos paino ei ala nousemaan... :whistle: *MOTTO* elän syödäkseni, en syö elääkseni (ainakaan raskausaikana ;) ) :D

AM & hippunen 11+3

Mä en kanssa syö aamupalaa,en pysty.Ennen join kaksi kuppia kahvia,nyt ei maistu se joten mehulla mennään=)

Joskus klo yhdeksän syön sitten leipää juustolla ja kinkulla.Päivän mittaan ehkä pari hedelmää ja ruokaa sitten joskus illalla viiden aikaan.

Tykkään puuroista mutta kun aamupalaa en alas saa niin turha aamuisin yrittää keitellä.Viikonloppuisin sitten joo kun voi paljon myöhemmin syödä.

Tasan kaksi vkoa np-ultraan=)

milky rv 9+6

Onpa kivaa lukea, miten muillakin on huono olo! Kauheaa, kun ne muutama, keille olen kertonut raskaudesta, muistelevat, miten raskausaika oli vain ihanaa, ja mulla ei kyllä ole ollut yhtään ihanaa. Yök, röyh, zzzzzzz........ Aloin jo epäillä, että olen täysin epäsopiva tähän puuhaan. Mutta onhan teitä muitakin. Kiitos siitä!

Söisin mieluiten vain jogurttia. Aamiaisella, lounaalla, illalla ja yöllä.

Jouskis: Saman l.a:n lisäksi sama paikka! (TAYS)

Onko joku joutunut np-ultraan kahdesti? Epäilen, että mun raskausviikot saattaa olla vähemmän kuin epäsäännöllisistä menkoista päättelisi, ja pelkään, että jos menen np-ultraan ens viikolla, niin se on ehkä liian aikasin, ja kun täällä pitää käydä yksityisellä niin ei sitä mielellään monesti kävisi. Mutta en malttaisi enää odottaakaan...

Kertruuti (10+4, kai...)

millipilli
Ultrassa käyty!!!! Aivan mahtava kokemus esikoisen NP-ultraan verrattuna. Tällä kerralla kun niskaturvotuksen lisäksi katsottiin rakenteetkin. Kaikki oli siis hyvin ja niskaturvotusta vaan 0,8mm. Siellä se meidän pieni viuhtoi käsillä ja jaloilla niin hurjasti :D oli sitten loppuajan nilkat ristissä somasti. Ja kätilö sieltä pysäytti kuvan niin, että saatiin laskettua ruudulta viisi sormeakin :heart: :heart: :heart:

La muuttui ja sain ilmaiseksi kolme päivää ;) Uusi La nyt 5.4.
Hani, päivitätkö listaan siis LA 5.4.09

Niin ja vielä teppana, onnea myös teille hyvistä ultrakuulumisista!!

millipilli & Frank 12+4

onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista :flower: millipilli eikö ollutkin ihana kokemus ja mulla ainakin se täti aivan mahtava, naureskeli meidän pikkuiselle kun niin kovasti viyhtoi menemään :heart: meillä saattoi olla sama ultraaja..

aamiainen 5.45 vanilijajugurtti kaurahiutaleilla ja pakastemustikoilla, 6.30 voileipä, 9.00 voileipä ja vielä 11.00 voileipä. näillä eväillä on parjätty pahoinvoinnin kanssa ja välillä joutunut mutustamaan jotain korppua vähän väliä :kieh: hassua on se että kahvia en pysty juomaan, vaikka normaaliarkipäivänä sitä voi mennä jopa 10 pientä kuppia. ei vaan maistu!!

kiitokset sille joka kertoi vinkin salmiakkiautojen irtomyynnistä!! :p pakko käydä hakemassa. tässä on mennyt jo turhaan lauantaipusseja kun muista en oikeen niin välitä :headwall:

nyt kun mennään tuolla uudella la:lla niin huomenna alkaa jo viikko 14 :eek: herranjumala kun menee nopiaa!!

JJ-tja mussu 12+6

G: uudelleensynnyttäjille millä raskausviikoilla esikoinen + muut lapset ovat syntyneet?

Esikoinen syntyi 41+1 rv, toinen syntyi 41+5 rv

Ed.avioliitosta syntyneellä tytöllä vaaleansiniset silmät, isällään ruskeat, isöisällään miehen puolelta vaalean siniset.

Toisen lapsen silmien väri:mulla siniset, miehellä ruskeat siis oikeen ruskeat, tytöllä tummanruskeat.

Alkuperäinen kirjoittaja pietu-:
4D:stä: Meillä sukupuoli meni vikaan ja ei annettu Kela-korvauksia (oli just poistunu tää mahdollisuus). Ja oltiin siis kyseisessä ultrassa v. 2007 loppukeväästä. Taispa maksaa yli 170e kaikkine kuluineen (toimistomaksut ym.).

Miks miula ei tee mieli syödä mitään..? :( Eilen tuli sappinesteen maku suuhun ja meinasin oksentaa muutenkin. Inhaa.

pietu- ja oikku 12+2 (11+6)
Missä kävitte 4D ultrassa?

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
kiitokset sille joka kertoi vinkin salmiakkiautojen irtomyynnistä!! :p pakko käydä hakemassa. tässä on mennyt jo turhaan lauantaipusseja kun muista en oikeen niin välitä :headwall:

JJ-tja mussu 12+6

Ole hyvä ;) Jaettu ilo on paras ilo :heart:

Minski ja Pirpana 13+1/13+4

nti
Huomenia pitkästä aikaa!
Eilen käyty neuvolassa ja kaikki oli hyvin.Sydän äänetki saatii kuulumaan mutta sitten karkasi pikkuinen jonnekki piiloo.

Miehellä on tumman ruskeet silmät ja itselläni on siniset.

Minulla ikää 23v ja mies täyttää ens kuussa 26.

Kiitoksia kaikille ja onnittelut myös muille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower:
Meilläkin oli tosi asiantunteva täti "puikoissa" katto rakenteita ja yritti saada mukelon liikkumaan. Eipä hän tärinästä välittänyt eikä alkanut liikkumaan, mutta sitten kun täti tutki kohtua ja muita niin kamala käsien vispaus ja jalkojen oikominen alkoi. Miestäkin ihan nauratti. Täti sanoikin että katsokaa nyt, kun hän itse saa päättää. Ajattelin siinä että jeps, oinashan sieltä kai on tulossa ja jos minuun tulee niin on hyvinkin "minä ite"-tyyppiä. Ja vaikka la menis yli tulee hänest sitten härkä. Mun mies on härkä ja aika harkitsevainen on, haluaa siis itse päättää.

Kystan pirukin vielä oli paikallaan, ihan samassa kohdassa kuin kaksi viikkoa sitten. Ei suurentuneena eikä pienentyneenä. Täti sanoi, että luultavasti seuraavaan ultraan mennessä se on jo hävinnyt. Pääasia oli ettei siinä näkynyt mitään lokeroitumia yms. vaan se näytti ihan tummalta möllykältä. Täti sanoi myös, että jos se puhkeaa, ei se aiheutakaan vuotoa niinkuin olen kuvitellut. Kysta sijaitsee niin että puhjetessaan se vuotaa vaan vatsaonteloon. Nyt mua sitten taas vähän jänskättää, että jos se puhkeaa niin minkälainen se kipu sitten on.

Ja kohdusta kun on ollut puhetta, täti sanoi että mulla on hieman eteenpäin kallistunut kohtu ja että sydänäänetkin kuuluu sen takia suht helposti.

Muut ultrassa käyneet, nimen omaan nt-ultrassa. Ultrattiinko teidän ulko vai sisäkautta? Porvoossa tekivät sisäkautta. Hyvä että varotin miestä, ettei saanut slaagia kun mamma alkaa vetelee housuja muiden nähden. :LOL:

syömiset kun herään mun on heti pakko saada ykkösviili. haen sen aina sänkyyn kun katson muumit aamulla. (joo mä tiedän oon vähän vanha muumeille mut ne on niin hyviä että on pakko kattoo). Pari tuntia viilistä syön kaurapuuroa. sen jälkeen parin tunnin päästä leipää. jossakin vaiheessa päivää, riippuu yleensä miten oon töissä syön jotain lämmintä ruokaa. pääasiassa mussuttelen kuitenki jotain kahden tunnin välein. pysyy määrät pieninä ja nälkä ei pääse yllättää ja tekee pahaa oloa mulle.
Ja semmonen hauskan homman oon nyt huomannu että jos oon jo menny nukkuu mutta katonki telkkaria tulee mulle useasti vähän paha olo siellä sängyssä. Se korjaantuu sitten jollain hedelmällä tai mehulla tai pikku voikkarilla. Paino mulla ei ole noussut alusta ollenkaan.

Ja eilen oli kiinnijäänti todella lähellä. Vein pikkusiskon kotikotiin ja äitee tuli töistä ja alkoi keittää kahvia. Mä en voi juoda kahvia, mun tekee niin pahaa se hajukin. YÖK |O Sain itseni "ulos" tilanteesta sanomalla että oon juonut jo niin paljon töissä etten kyllä enää halua tippaakaan. Kyllähän se vähän ihmetteli mutta antoi sitten olla.

millipilli
JJ-t Oliko teillä Terveystalolla se ultra?

teppana Sisäkautta ultra tehtiin myös täällä. Tosin niskaturvotus mitattiin vatsan päältä kun Frank oli itsepäinen eikä suostunut kääntymään. Huitoi vaan jaloilla ja käsillä vimmatusti, mutta mielenosoituksellisesti esitteli vaan selkäänsä ;)

aamupala, mä yleensä syön pari palaa ruisleipää ja kupin teetä kaveriks. Ja sitten ihan ykkösenä c-vitamiinipore. Sitä ilman ei aamu lähde käyntiin :D

Mä oon ihan haltioissani vieläkin tuosta eilisestä ultrasta... ei vaan pysty käsittämään, että tuollaiselta 6cm pitkältä (päästä pyllyyn tuo pituus) kaverilta voidaan jo noin laskea sormia ruudulta :D

millipilli & Frank 12+5

tampereen terveystalo, kuinka moni siellä on käynyt ultrassa ja minkälaista on ollut palvelu?? itsellä on sinne huomenna aika ja kiinnostas tietää vähän etukäteen.. ja nyt mieskin on tulossa mukaan..

niin mistä sinne kerho puolelle pääsee..??

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja unicorn85:
tampereen terveystalo, kuinka moni siellä on käynyt ultrassa ja minkälaista on ollut palvelu?? itsellä on sinne huomenna aika ja kiinnostas tietää vähän etukäteen.. ja nyt mieskin on tulossa mukaan..

niin mistä sinne kerho puolelle pääsee..??
Me käytiin siellä alkuraskauden ultrassa ja oliskohan ultraaja ollut Anna-Maija Antila tai jotain vastaavaa :D palvelu ihan hyvä. Sitten eilen oltiin siellä kätilön tekemässä NP-ultrassa ja aivan ihana ultraaja kyllä oli!!! Sinne kerhoon pääsee tuosta kun meet kaksplussan etusivulle. Siitää vähän selaat alaspäin niin tulee kohta Kerhot. Klikkaat siitä ja sitten valkkaat listasta sen La kevät 2009. Joko oot Jouskikselta salasanan pyytänyt? Eli kun meet salasanalla kerhoon sisään niin sitten pitää vielä hakea jäsenyyttä. Jouskis sut sinne sitten hyväksyy :)

http://kaksplus.fi/kerhot/ tässä vielä linkki tuonne kerhoihin

Syömisiä: Heräilen arkiaamuisin tuossa 5 aikaan jolloin en mitään syö (paitsi ihan tuossa raskauden alussa oli silloin jo syötävä) juon aamukahvin vain. Sitten töissä syön leivän tai jogurtin klo 7.30. 9-10 välillä vetäisen hedelmän tai leivän. Klo 11 on jo kamala nälkä jolloin syön joko työpaikka ruokalassa lämpimän ruuan tai sitten mukana eväät. n. klo 13 on taas hedelmän vuoro jos ei maha ole vielä ihan liian täysi. Töitten jälkeen klo n. 16-> lämminruoka kotona ja illalla vielä jotain vetäisen. Eli kyllä tulee syötyä ja se kyllä painossa tuntuu ja näkyy.

Tupakasta: Onnistuin viimein lopettamaan tupakoinnin juuri sen kierron alusta, josta raskauduin. (kirjoitin ensin rasVauduin, totta sekin ) eli tupakoimatonta aikaa yhtä kauan kuin raskausviikkojakin. Nyt on jonkin aikaa ollut ihan kamalat himot, halut ja kaikki tupakkaan. Näen jopa unia tupakasta. Olen kuitenkin päättänyt että yhen yhtä en polta niin kauan kun vauva mahassa köllii. Saa nähdä kuinka käy synnytyksen ja imetyksen jälkeen. Toivottavasti himot helpottaisi. Miten menee teillä jotka lopettamisesta alussa puhuitte oletteko onnistunut vähentämisessä tai lopettamisessa?

Pahoinvointi nostaa ajoittain vieläkin päätään. Usein aamuisin tulee kesken aamupalan tosi ällöttävä olo ja syömiset loppuu kun seinään.

Uudelleen synnyttäjä Gallup : Esikoinen syntyi 38+4 ja pikku kakkonen 37+6

Np ultrasta : Ensin ultrattiin sisäkautta ja sen jälkeen mahan päältä.

Horoskoopeista: Meillä tämä neiti pikkukakkonen on horoskoopiltaan kalat (syntynyt 17.3 La oli aikanaan 1.4) Ja on kyllä tavan tulisielu hänkin (lisäksi uhmakin päällä) eli taitaa olla niin että melko temperamenttista porukkaa tällä hetkellä nahoissamme kannettaan . Taitaa olla nämä kevään lapset aika vahva tahtoisia horoskooppien mukaan. Sitä odotellessa.

Kahvista vielä: Oletteko te kahvin juojat pitäneet kahvin juonnin sallituissa määrissä? Mulla on vaikeuksia . Se on minun ainut pahe tällä hetkellä ja sitäkin pitäisi rajoittaa :headwall:

Iitanen 13+3
Jostain syystä toi laskuri laittaa päivän omiaan vaikka tiedot pitäs olla oikein

Hei tytöt. Tsemppiä ja kaunista syyspäivää kaikille :heart:

Nyt tulee vähän omaanapaa, kun pitää päästä vähän jonnekin purkamaan...Täällä on mielialat olleet todella maassa np-seulasta löytyneestä turvotuksesta ja olen varmaankin itkenyt jo pari litraa. Tulokset istukkanäytteestä tulevat aikaisintaan ensi viikolla ja tunnit matelevat. Raskausoireita ei enää edes huomaa ja nälkä on kadonnut kokonaan surun ja huolen alle. Kauhulla odotan ensi viikon mahdollista puhelinsoittoa tuloksista. Olen yrittänyt tehdä puutarhatöitä ja leipoa, mutta ihan sumussa vaan menee. Yritän suunnitella, mitä kaikkea voin tehdä sitten, jos ja kun raskaus keskeytyy tai keskeytetään. Hyvänä asiana täytyy sanoa, että Naistenklinikalla oli todella mukava kätilö ja lääkäri istukkatutkimusta tekemässä. Tuli niin levollinen olo, kuin siinä tilanteessa nyt voi edes tulla ja meitä kohdeltiin todella kauniisti. Mies oli mukana ja tuki kaikin tavoin. Olin niin ylpeä hänestä! Tänään vatsassa tuntui hetkellistä kovaa kipua siinä, mistä neula oli mennyt läpi, mutta muuten olo fyysisesti ok. Toivottavasti kaikilla teillä muillakin osuu kohdalle osaavaa ja ihanaa henkilökuntaa kaikissa testeissä ja varsinkin itse synnytyksessä. :)

Miehen kanssa mietittiin, että voidaan sitten muutaman kuukauden kuluttua meidän oikeana hääyönä yrittää uudelleen saada esikoista alulle, jos tämä muuttuu enkeliksi. Kyllä me pärjätään kävi miten kävi. Häiden suunnittelu ei kyllä etene, kun esim. morsiuspukua on vähän vaikea tässä tilanteessa ostaa, kun ei tiedä vielä, onko mahaa vai ei. Eiköhän tämä riitä omasta navasta ja mahasta.

Mistäs täällä on puhuttu...

- Silmät on molemmilla siniharmaat.
- 4D:tä en vielä mieti. Ihan kivastihan tuo näkyy tavallisessakin ultrassa :)

kuin paljon kadak löytyi niskaturvotusta? Senhän ei tarvii viel tarkoittaa mitään lopullista. Ootko lukenu noita ketjuja, aika monelta ku on löytyny niskaturvotusta, onki lopulta syntyny terve vauva. Pidän peukkuja teille. :hug:

).( Ihan törkeen paha olo oli tänään yhdellä luennolla ja tuntui ettei luento etene sitten yhtään... Sit mä keksin, että se olo helpottaa, ku nojaan käsillä sellaseen pöytään ku on luentosalien penkeissä.. Ja sit otsaa käsiin ja silmät kiinni. Siis ihan nukkumisasento.... Se luennoitsija varmaan katso mua pahalla ku istuin ihan etupenkissä vielä... Mut en olis muuten pystyny olee siel luennolla. En onneks nukahtanu, vaikka olis ollu ihan otollinen asento siihen... :LOL: Sit luennon jälkeen vessaan "testaa" että oksennanko oikeesti vai tuntuuko vaan siltä, ja sit kun totesin että mitään ei tuu vaikka yökkään, niin menin syömään. :kieh: Hyvät järjestelyt mulla... Mut kun ruokalassa on niin sairaan pitkät jonot, niin huonommalla tuurillahan sitä vois ruveta jonossa oksentaa. ei kiva. :LOL: Mut siis sit sain ruokaa massuun ja loppupäivä menikin ihan mukavasti. :D Että näin meillä.

Voi että kun vähän nopeammin kuluis kaks viikkoa... Tänään siis päivälleen 2vk np-ultraan. Toivottavasti meidän Punkerolla on siel kaikki hyvin. Tai siis pakkohan olla, mä en halua kärsiä näitä oloja turhaan. :kieh:

Laala ja Punkero rv 10+3

Yhteistyössä