*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

voi kun niin pelkäsin ja jännitin, mutta turhaan :heart: meidän pikkuisella oli kaikki oikein hienosti. siellä se potki ja nyrkkeili kovaa vauhtia niin ettei lääkäri saanut heti kunnon pää-perä mittaa otettua, mutta lopulta kaveri väsähti ja kävi lepäämään :heart:

mittaa huikeat 58mm ja niskaturvotus 1mm. nenäluut näkyi, mikä on vielä hyvä asia tuon pienen niskaturvotuksen lisäksi. molemmat aivopuoliskot oikeanlaiset ja selkäranka ja mahalaukkukin bongattiin :heart:

on se ihan käsittämätöntä kuinka nuin pieni jo liikkuu ja vipeltää niin kamalasti. mies oli ihan tohkeissaan koko ajan kyseli "mikä tuo on" niinkuin pikkulapsi :LOL: ihana kokemus kaikenkaikkiaan :heart:

la:ta ei muuteta. sen mukaan nyt 12+5, ekan ultran mukaan 12+1 ja tämänpäiväisen 12+3. mutta nyt kun on menty kriittisen rajan yli kunnialla niin taidan siirtyä vaan tohon yhteen la:han niin ei ihan sekasin mene :D hani- :vaihdatko mulle la. 3.4 :heart:

JJ-t ja mussu 12+5 :heart:
 
Gardenia Jänskätään yhtäaikaa, mullakin huomenna ultra. Ja mua kyllä pelottaa että kaikki ei ole hyvin. Toisaalta uskon että on, toisaalta en... KÄÄK! Kun ei mulla ole oikein mitään tuntemuksia, vatsa ei ainakaan ole kasvanut, yhtään. Tissit on kipeet, siinä kaikki. Ja sitten oonhan mä tosi väsynyt koko ajan, vois vaan nukkua... No, huomenna selviää. Lisäks vielä, että oon myös jonninverran ajatellut sitä kystaa joka mulla näky silloin pari viikkoa sitten. Että onko se hävinny itsestään vai mitä sille "kuuluu". Toivottavasti se on poissa.

silmien väri piti oikeen hakea peili kun en ole ollenkaan varma omistani. Mutta kyllä mä väittäisin että mun silmät on vihreän ruskeat. elikkäs ihan mustan pampulan ympärillä on ruskeeta ja sitten loput on vihertävää. Uskallanko tunnustaa.. Mä en muista miehen silmien väriäa :LOL: Mutta mulla on semmonen kutina, että sillä on aikas saman väriset kuin mulla.
Niinku mulla nyt ei ole muuta tekemistä niin räpsin oikeen kuvankin silmästä. Se ei ollu ollenkaan hellpo juttu.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2789125.jpg
Näiden tietojen perusteella muksusta tulee kirjava silmänen. Ja jos voi siitä päätellä mimmoset hiuksert meillä molemmilla on ollut syntyessään niin lapsi tulee olemaan myös todella karvainen. Mulla oli paksu musta tukka päässä syntyessäni, samoin miehellä.
 
mimuli kuinkas sulla meni ultra?? kiitos tsempeistä, mulla meni hienosti :heart:

silmienvärigalluppiin: mulla ja miehellä molemmilla sinivihreät.miehellä seassa myös ruskeeta. errä sekalinen tulee. tiesittekö että vastasyntyneen silmien väri ei välttämättä vastaa sitä mikä tulee olemaan se lopullinen, samoin hiuksissa..?!

amy mulla kanssa alkoi tosi pahat iho-ongelmat heti kun lopetin pillerit ja jatkuu vaan. nyt taas raskauden myötä pahentunut. ootko kokeillut cliniquen uutta sarjaa missä on saippua, kasvovesi ja rasva? mulla se pitää nää finnit jotenkin kurissa. ei ole muuten sitten mitään halpaa :kieh:

teppana kyllä sulla mahtaa olla tylsää kun otat silmästäs kuvia :LOL: eikä todellakaan varmaan ollut helppoa :LOL:
 
JJ-t: onnea iloisista ultrakuulumisista. Itse vielä vähän jännäilen, kun aika on iltapäivällä vasta.

teppana: älä turhaan huolehdi tuosta kystasta. Mulla on nytkin sellanen reilu pari senttiä läpimitaltaan. Edellisessä raskaudessa oli sellainen kaksilokeroinen ja sekin hävis itsestään, niin ne tuppaa tekemään ja ainakaan minä en mitään huomannut, kun se katosi, ei siis mitään vuotoja tai kipuja. Mulla taitaa tulla melkein kerran kuussa yksi kysta, ja minä en sitä edes itse huomaisi, jollei tuo ultra sitä olis näyttänyt.
 
teppanallapa on mageen väriset silmät. Melkeen yhtä oudot ku mun miehellä. :D Sanoisin noita kyllä siniruskeiksi. :LOL:

vaavimasulle täytyy kyllä pahoitella että mun lukion perinnöllisyysoppien mukaan ei kyllä sinisilmäisille tule ruskeasilmäisiä. Kun sininen on resessiivinen alleeli geeneissä (tjso), niin ihmisellä täytyy molemmilta vanhemmilta olla tullut sinisilmägeeni että tulee siniset silmät, kun taas ruskeasilmäisyyteen riittää että toiselta vanhemmalta tulee ruskeasilmäisyyden geeni... Mutta meidän suomalaisten pitäis olla ylpeitä sinisistä silmistämme, koska se on oikeesti tosi harvinaista. Muistaakseni n. 10% maailman väestöstä on siniset silmät. (tai jotain sitä luokkaa)...

rintojen ym rasvauksista mä en oo alkanu moiseen vielä ainakaan. Tuskin alankaan. Sit ku maha alkaa hirveesti kasvaa, niin voin harkita mahan rasvaamista, mut että rintojen... :LOL: Edelleen menevät A-kuppiin vaikka ovatkin vähän kasvaneet. :kieh:

).( Mä olen nyt ihan rakastunut nuudeliin. Sillä saa tosi helposti närästyksen pois ja ei oo pahaa niinku puuro eikä niin tylsän makuista ku makarooni. :D

Sit mikä on ihan positiivista, niin mähän auskultoin tänä vuonna, eli teen opettajan pedagogisia opintoja ja kouluharjoitteluja... Niin meille ollaan nyt järjestämässä kriisikoulutusta ja luentoja koululaisten mielenterveydestä. Tosi hyvä jos me saatais JOTAIN valmiuksia auttaa esim oppilaita ennen kuin tällaista tapahtuu, tai sitten rauhoittelemaan oppilaita kun jotain tällasta tapahtuu.

Muuten on kyllä sellainen olo, että meidän Punkero ehkä joutuu äidin kotikouluun, kun kouluissa on nykyään noin vaarallista. Suomessahan on oppivelvollisuus, ei kouluvelvollisuutta. :kieh:

Laala ja Punkero rv 10+1
 
millipilli
JJ-t: Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Mä liityn huomista ultraa jännittävien seuraan. Meillä huomenna tosin ultra on vasta 17.30. Toisaalta ihan rauhallisin mielin oon kyllä menossa sinne kun Frankin sydänäänet kuului viikko sitten hienosti.

Ja ai miten niin ajoissa mietitään jo asioita... eilen miehen kanssa pohdiskeltiin, että tämän vauvan kanssa varmaankin etunimi otetaan heti sairaalassa käyttöön tuon esikoisen takia. Poika parka kun on nyt jo ollut niin sekaisin kun on serkkuja syntynyt ja ensin pari kuukautta on kutsuttu yhdellä nimellä ja sitten yhtäkkiä vauvan nimi vaihtuu. Tytölle meillä on nimi ollut valmiina jo esikoisen odotusajasta lähtien ja pojallekin on pari hyvää ehdokasta.

Ja jipiiii!!!! Tänään 12+0!!

millipilli & Frank 12+0

muoks. tuohon rasvailuun piti vielä kommentoida. Esikoisen aikana rasvasin ehkä kerran viikossa jos satuin muistamaan ja arpia ei tosiaan vatsaan tullut yhtään ja rintoihin raskausaikana pari. Enimmät tuli synnytyksen jälkeen kun maito nousi. Enemmän kaiketi arpiin vaikuttaa se minkälainen ihokudos kullakin on. Ja vähän viitettä voi saada siitä miten oma äiti on arpia saanut. Aina ei tietenkään se kerro, mutta joidenkin kohdalla hyvinkin tarkkaan. Meillä äidillä ei ole yhtään arpia vatsassa, mutta rinnoissa kyllä.

Niin ja oli esikoista odottaessa useampikin tuttu jotka rasvailivat todella ahkerasti ja silti tuli oikein kunnon arvet.
 
Oletteko miettineet vielä 4D ultran mahdollisuutta?
Minä ukolle siitä mainitsin ja sehän innostui ihan mahdottomasti. Sen verran tuossa tutkiskelin, että suht mukavan matkan päässä olisi yksityinen lääkärikeskus, jossa laitteet.
Hintoja en ole vielä kysellyt mutta vähän kyllä tekisi mieli mennä =) Tuossa selailin niin valtaosa suosittelee ultraa rv 20-25 eteenpäin.

Nyt painoin vahingossa jotain nappulaa näppäimistöstä ja koko sivun tekstit pieneni ja osa tästä vastaus palkista katosi, täytynee alkaa tutkimaan osaanko palauttaa...oopsista
 
AAM
täällä kans arpitissi 3: on ihan hopeilla rantuilla allun jäljiltä MUTTA nytkin siihen on kuulemma lääke ! :D ostos-tv :ssä oli semmoi raskausarvet parantava geeli.. reneve tai mikä helkati se oli.. kahaan ainakin tepsii mutta mene tiedä tisseistä.. :p ois se kiva jos noi pois sais..

AM & hippunen 11+3
 
Kiitos onnitteluista :heart: ja onnea kovasti myös Helinä, Talvitie ja JJ-t, jotka olette kans np-ultrassa hienoja uutisia saaneet! :heart: :flower:
Talvitie vai oli siellä poika nimeltä Siiri :D Ihan tulee Leevien biisi Poika nimeltä Päivi mieleen :LOL: :heart:

Silmienväri-gallup: mun miehellä on kirkkaan siniset ja mulla ruskeat silmät. Meidän esikoinen puolestaan on ihana pieni sinisimmu :heart:

Vaavimasulle lohdutukseksi; sinisilmäiset vanhemmat voivat myös saada ruskeasilmäisiä lapsia :D googlettamalla löytyy lisää aiheesta. =)

Mä kokeilin esikoisen odotusaikana ihon rasvailuun ensin Body Shopin kaakao-voidepuikkoa, mutta sen haju teki niin pahaa että oli pakko lopettaa parin kerran jälkeen. Sitten siirryin käyttämään Clarinsin "Huile tonic body treatment"-öljyä, siitä tykkäsin ja ajattelin edelleen käyttää. Hinta vaan on aika suolainen, n. 50 euroa, mutta sitä löytyypi myös lentokentiltä ja laivalta huokeampaan hintaan, jos joku on reissuun lähdössä *wink wink* Ihan loppuraskaudessa vatsan ollessa jättimäinen alavatsalle tuli muutama raskausarpi, mutta ne ovat aikalailla haalistuneet näkymättömiin.

Mutta niinkuin millipillikin tuossa kirjoitteli, niin enemmän kaiketi vaikuttaa oma ihokudos kuin rasvailuinto niiden arpien syntymiseen.

4D:stä esikoisen odotusaikana käytiin, ja luultavasti mennään tässäkin raskaudessa :heart: Lompakko keveni n. 150 eurolla, mutta mun mielestä oli täysin sen arvoista. :heart:

Kesis ja pikkuinen 11+5
 
Tässä on muuten tällainen jänskä linkki, en tiedä miten vakavasti otettava, mutta kuitenkin; "What Color Eyes Would Your Children Have?" http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html
Mulle kone antoi lapsen silmienvärin todennäköisyydeksi kutakuinkin 50% ruskeat, n. 30% vihreät ja n. 20% siniset.
 
Iitanen:mä haluan mennä sinne 4D-ultraan ja miehelle sen sanoin kanssa ett se on ehdoton ja nyt haluaisin vielä tietää sukupuolenkin jos vain selvästi näkevät =)
Kyllähän se maksaa mutta sou wot!
Mä nimittäin palan halusta päästä ostelee TYTÖN vaatteita jos olis tyttö, ja sais samalla sitten luopua noista pojan vaatteista kun vievät vain tilaa kaapissa.
Tietty mikäänhän ei ole varmaa mutta mutta....Äitiyspakkausta en aio ottaa sillä meillä on noi ihan pienet vaatteet suurin osa sellaisia l.valkeita tms.unisex värisiä ett ne riittää kyllä ja sittenhän sitä voi ostaa uusia.

Noista rasvauksista:mä en tarttenut rasvata mahaa enkä rintoja kun mulla on jotenkin "paksu" nahka (terkkarin sanoin) ja siihen ei tuu raskauarpia vaikka lihosin 22 kg joista vielä 10 kg jäljellä.Ja toi rintavarustus ei ole kyllä pienentynyt yhtään eli nyt ollaan vielä jotain C 85 ja viimeksin loppuajasta tais olla E kuppia meikäläisellä, että Arlan lehmät varokaa. Hassua kyllä mulla menee vielä ihan normaalivaatteet päälle ja mua ahdistaa toi mammavaatteet kun viimeksikin loppuajasta ihan yökötti kaikki mamma kuteet joten nyt yritän selvitä mahd.pitkälle ennenkuin alan käyttää niitä.

Nyt sitten odotellaan rakenneultraan kutsua jonka lekuri toissapäivänä laittoi menee.Mulla onkin kuulemma loppuajasta sellaista "extra" kohtelua eli ylimääräisiä käyntejä sairaalassa kun on riskitekijöitä eli ikä ja sektio!
Vanhushuolto on siis kohdillaan täällä Savossa :LOL:

Tuli hirvee himo tollaseen juustohedelmä salaattiin ja vetäsin tossa just emä ison annoksen sellaista ja hitto kun tekis lisää mieli mutta mites lähdet hakemaan kun pikku-ukko nukkuu :(

Huomenna pidän "vapaapäivän" kun mummo haluaa ottaa pojan päiväksi hoitoon, ihanaa.
Aion kyll lonia kaupungilla tai sitt teen kuten kaikki idiootit ja siivoan :headwall:

Ai, niin tohon silmien väriin:miehellä oikein siniset silmät, mulla sinivihreäharmaanruskeet ja pojalla suloiset isot siniset silmät ja toivoisin tälle kakkosellekkin siniset.
Tossa mun kuvassa ei silmät oikein näy mutta äidin kihara tukka on pojalle kyllä periytynyt joten en raski leikkauttaa tota södeä kikkaratukkaa.On muuten välillä ihan korkkiruuveilla pesun jälkeen toi fleda =)

Lis69 11+5
 
Heippa kaikille!!

Mahtuisikohan tällainen matti myöhänen mukaan?? :ashamed:

Olen lueskellut alusta asti teidän juttujanne ja olin "aikoinaan" viikon 33 jännääjissä,josta ainakin Jouskari on tuttu.
Itse en aluksi jaksanut liittyä tähän mukaan,koska rv6 mulla alkoi aivan järkyttävä 24/7 pahoinvointi+oksentelu ja väsymys... Nyt pikku hiljaa elämä alkaa voittaa ja olo alkaa normalisoitumaan ja olisi mukava tulla teidän juttuihin mukaan.

Olen nyt rv 10+4 ja odotan kolmatta lastamme... Meillä on ennestään 5- ja 2,5-vuotiaat tytöt.

Ensimmäisessä neuvolassa kävin rv8+2 ja np-ultra olisi ensi viikon maanantaina.

Terveisin Eevi 10+4
 
ONNEA ultrakuulumisista!!! :heart:

TERVETULOA
matti myöhäiset eli Eevi81 =) ! ?

Silmistä vielä:
Pieni haave ois, et tulis miun isän silmien väri, ku sillä on semmonen nätti turkoosinvihreä, mut taitaapi tää sininen olla sen verta voimakkaana, jotta haaveeks vaan jää. Esikoiselle tuli miun pitkät ripset, mut taipuisina (miula piikkisuorat). Aivan ihanat silmät :heart:

Rintojen rasvailusta: JOs rasvaisin, käyttäisin ihan perusrasvaa ja myöhemmin Tummelia. Kuten jo Gardenia sano ni eipähän tuo miulakaan enää mitään pelastettavaa oo.. Nätit arpiset ja roikkuvat :LOL:

4D-ultrasta:
Esikoisesta käytiin yksityisellä 4D:ssä ihan sen takia, kun kokoa pelkäsin. Meillä kun tuo neuvolalääkäri ei mielellään koosta mainihe mitään.. mikä oikeesti ärsyttää. Miusta miun pelko oli aiheellinen, kun suvussa näitä 4-5kg lapsia aika paljon. Esikoinen olikin sitten liki 4.5kg. Sukupuolenkin ne sano 4D:ssä, mut meni vikaan ;) :LOL: Nyt tuo neuvolantäti juolautti, jotta ois rakenneultra PKKS:ssa 4D:nä. Saapa muuten nähdä onko..

Saanko kysyä: Miks työ, jotka haluatte 4D-ultraan, meette siihen? (Ihan uteliaisuuttani.)

ON: Nyt taas veto pois. Ei muuta.

pietu- ja oikku 12+1 (11+4)
 
Onnea ultrakuulumisista kaikille niitä saaneille!! :heart: :hug: :flower:

Meil tulis 50% ruskeesilmäsiä lapsia, vihreesilmäsiä 44,7 ja loput sit sinistä :p Tosin ei kovin hyvin kerro mistää mitään koska ei oo semmosta siltä väliltä olevaa :D esim. mulla ei oo vihreet vaan sinivihreeharmaat silmät =)

Tervetuloa Eevi mukaan! :flower:

Me ei varmaa 4D:hen mennä ku se on nii kallista (no ok, saaha siit sen DVD:n kai ja kuvia, mut on silti mu mielestä 150?--> paljon siitä, et kummiskii rakenneultrassa näkee pikkusen ja sit ku se syntyy ni ehtiihä sitä ihastella sittenki =) Ja potkut yms. kertoo kyl sit, et siel se on :)

JJ-t tais kysyä, et tiedetäänkö, et vaavilla se silmienväri ei oo syntyessä se lopullinen. Sen tiesin kyl jo :heart:

miracle & mytty 11+1
 
simmujen väristä: mulla on ruskeen vihertävät simmut ja miehellä sinertävän vihreet. pojalla on harmaan rusehtavat silmät ja sen bioligisella isällä oli ihan siniset. mä oon kai poikkeus silmieni kanssa kun yleensä (lähes poikkeuksetta) vauvat on sinisilmäisiä koska pikmentin kehittyminen vaatii valoa. mutta minäpä olin ruskeasilmäinen syntyessäni ja lääkärikin laitoksella totesi että hän on nähnyt tuhansia vauvoja mutta nyt hän näkee ensimmäisen ruskeasilmäisen vauvan.

4D:stä pohdittiin että olis kiva mennä käväsemään sielä. kun en ole esikoisen kanssa käynyt. uusi kokemus ja näkee (kai) vauvan tarkemmin kuin normaali ultrissa.

saikkua taas viettelen kun selkä älyttömän kipee ollu jo monta päivää ja jalat särkee. mun työnantaja sitten "ihanana" ihmisenä alkoi mussuttamaan mun poissaoloista.. antaa mussuttaa vaan minähän en selkä kipeenä lähe kyykkimään ja notelemaan painavia..

jajaa.. olisko valitusta tarpeeks tälle päivälle :D
 
Mun lääkäri sanoi, että käytä vaikka ihan Bepanthenia rasvailuun tai sitten jotain perusvoidetta muuta apteekista. Pitää ostaa joku ja koitan vaikka bepantheniakin :) Sitä on kotona. Ja vaikka iho ei kutise eikä kuiva olekaan.

Kyllä me miehen kanssa mennään neljädeehen! Ihanaa :heart: Ja siksi koska oma mauveli on ihana nähdä siellä elävänä asukkina ja sukupuoli kun halutaan tietää, niin helpompi sitten kaiken ostelun kanssa ja ihanahan se tietää on sitten jos se vaikka on poika/tyttö, niin lapsi on jo "tutumpi, läheisempi" jo senkin takia heti. Jotkut sanovat että kyllä se pitää vastaa synnytyksessä tietää kumpi sieltä tulee, jotta säilyy jännitys. Kyllä tässä kaikkea on jännitystä muutakin tiedossa vaikka sukupuolen tietää! :heart: :flower:



 
AAM
Eeville heipat täältäkin :wave: :wave: sekaan vain lörpöttelemään asiaan ja sen vierestä pääosin :D ..

Lis sun tekstit sai taas kirpoomaan kunnon käkäkää naurut, arlan lehmät ja vanhustenhuolto :LOL: :D :LOL: :LOL:

4D himottaisi mutta saa nähdä jos tuosta veropalautuksesta ostetaan puolison kanssa vaikka puolkkiin se itsellemme joululahjaksi :heart: sais sit diiviidiiltä ihan ihastella esikoinenkin vauvan puuhasteluita.. but wiil sii :) onhan se aika mörön näköinen se vaavi mutta kun tietää että siellä niin pimiää niin kunnon vaavinväristä kuvaakaan voi saaha :D :LOL:

Tääs rasvas mahaansa ed raskaudessa ja ei jäännyt arpia mut noi mäyräkoiran korvat tässä rinnuksessa :ashamed: itkujen itkut.. mitäköhän ne on ensi syksynä tai minkä näköiset... pitää ottaa ennen ja jälkeen valokuvat :eek: onko vielä imetymmät ja niistetymmät ko esikon jälkeen :LOL: :( *kauhun sekaisin tuntein odottaa* äijä sanoi että hän on persemiehiä ja tykkää pyllyistä (no sitä piisaa :D ) ja ei hän niin sun "utiksista" välitä, ne on hyvät sellaisenaan :) onpa suloinen mutta mä oon se joka tykkään enempi mun tisseistä ko peffasta.. itseäni varten tahtoisin että ne pysyy kondiksessa mutta ei vissiin rasvat auta jos koko kasvaa kolme kupipa ko viimeks kunnon lollobirgideksi.. vai mikä se on.. arlan lehmä :D ?

joo nyt penskaa hakemaan ja välikausihaalarin ostoon .. soronoo huomissiin !!

:heart: AM & hippunen 11+3
 
4D: Alusta asti on ollut selvää että siihen ei tulla menemään. Olen itse asian järkeillyt niin että miksi maksaa siitä niin roimasti kun sen rahan voi käyttää esim. tarpeelliseen turvakaukaloon.
Eikä sitä DVD:tä tulisi kuitenkaan katsottua jälkeenpäin.
 
Kiva,kun mahtuu mukaan :D

Jouskis tarkistin neuvolakortista...mullakin siis nyt menossa rv10+3 eikä 10+4 (olen tänään ihan torstaissa) eli siis minunkin laskettuaika 0n 19.4!!!

Gallupeista: mun silmienväri on vihreä ja miehellä vihreän-ruskeat :D että saas nähdä minkä väriset tulevalle vauvalle tulee. Esikoisella on ruskeat silmät ja kakkosella on siniset silmät....näin meillä :D

4D-ultrasta: me ei mennä siihen tälläkään kertaa.

Eevi

 
kiitokset onnitteluista :heart:

eeville tervetulotoivotukset :flower: ja hienoa että pahoinvointi alkaa helpottamaan :D

Lis69 kyllä oli sun tekstis hyvä huumoripläjäys :LOL: vanhustenhuolto ja arlanlehmä, kuinka keksitkään :LOL:

4D sanokaa joku onko se sen arvoista?? ja millä viikolla sitä kannattaa mennä? mulla rakenneultra 13.11 rv 20. jos sen jälkeen tuntuu niin ehkä mennään.

allusmamma kun tuosta veronpalautuksesta mainitsi, niin tulee kyllä sopivaan kohtaan ne rahat. meillä rahat menee vaunuihin ja autoistimeen. palautuksia on tulossa yhteensä 900-1000 eskoa :p

ostin sitten tänään Angel Sounds kotidopplerin, pääsee kuuntelemaan pikkuista aina kun huvittaa :heart: (paitsi siinä ei ollut patteria mukana) :LOL: :kieh: ostin myös alushousuja, laukun, neuleen ja kunnon lenkkikengät :D kyllä shoppailu tekee hyvää, paitsi ei lompakolle :headwall:

JJ-t ja mussu 12+5
 
hihhei! meikäläisen lasketun ajan voi aikaistaa kahdella päivällä eli se olkisi nyt 9.4 ultran mukaan, eipä paljon heitä :) kaikki oli Möykyllä ok, se tätikin vaa nauro että onpa virkeä kaveri kun toinen ei hetkeäkään ollut paikallaan :D oli kyllä ihana nähdä että kaikki oli ok ja siellä se oli ihan oikeasti! :)
 
Ultrassa käyty :) Kaveri oliki niin pikkunen ettei niska turvotusta voitu kattoo viel, pitää mennä parin viikon päästä uudestaan.

Hani: voitko vaihtaa mulle lasketuks ajaks 18.4

Rv10+4 (tänä aamuna oli viel 12+3 :D)
 
Tervetuloa eeville ja kaikille kertoneille onnittelut hyvisä ultrakuulumisista!

Mä tiedän, ettei pitäis yhtään nuolasta vielä, mutta! eilen ja tänään on ollut huomattavasti vähemmän huono olo, kaks työpäivää jo mennyt oksentamatta. Yihaa! :D Ja tämä siis vaikka oon aivan kuolemanväsynyt ja nukkunut liian vähän, jolloin on yleensä ollut tavallista kamalampaa pahoinvointi. Nyt kun tuli sanottua 'ääneen' täytyy koputtaa päät ja puut kaikki läpi... toivottavasti hyvä olo jatkuu. Ens viikko onkin taas töiden kannalta löysempi, ja siellä kummittelee se ultra-aikakin.

Maha on tänään ollut kamala pallo, ja täytynee taas hiukan varoa JOS nyt alkaa taas ruoka maittaa paremmin, ettei tuu rasvapalloa. :saint: Tämänhetkinen on kyl jotain turvotusta vaan.

SilmänväriG: meil molemmilla epämääräiset moniväriset, joten eiköhän sillä sini-harmaa-vihree-sekamelskalinjalla mennä nassikankin kans.

Rasvaus: oon suihkun jälkeen laittanut Erisanin mitä toi on.. kosteusemulsio lukee purkissa mahaan ja tisseihin, sen suurempia toimenpiteitä en oo tehnyt.

Näppylät: Erisanin tuotteita käytän itse, puhdistusgeelikö se yks on, ja hiukan rasvaa päälle. Lisäks en käytä meikkivoiteita tms. jotka saattavat tukkia huokosia, ja syön joka päivä reilun satsin mustikoita pakkasesta. Joitain kunnon jöötejä on ollut otsassa, dekolteella ja lavoissa, muuten oon säästynyt suuremmilta iho-ongelmilta, toistaiseksi. Niin, ja muutenkin ravinto näkyy mulla aika pian naamassa, eli suklaa + Hese = pizzanaama :p

Jätin tänään päiväunet väliin, vähän vaan nuokuin bussissa, tavoitteena on olla nukkumassa klo 21-22, ehtis oikeesti nukkua 7-8h, ellei tarvi kesken herätä syömään.

ventti ja viuhti 12+5/12+1
 
Pikaisesti ultrakuulumisista (toivoisin, ettei kukaan vielä tässä vaiheessa pahoittele tai tsemppaa, tulen sitten kertomaan, kun tiedetään paremmin), mutta meidän pienellä ei ollut kaikki ihan kunnossa ja joudutaan jatkotutkimuksiin :'(

Muoks. Tuntuu kyllä pahalta, kun kolmastoista viikko jo menossa ja olin ajatellut pahimman olevan ohi...Tarkoitus oli tän ultran jälkeen jo kertoa useammille ihmisille raskaudesta, mutta nyt pitääkin odotella ja peitellä mahaa, joka on jo tosi pömpsä.
 

Yhteistyössä