Tervetuloa
eeville ja kaikille kertoneille onnittelut hyvisä
ultrakuulumisista!
Mä tiedän, ettei pitäis yhtään nuolasta vielä, mutta! eilen ja tänään on ollut huomattavasti vähemmän huono olo, kaks työpäivää jo mennyt oksentamatta. Yihaa!
Ja tämä siis vaikka oon aivan kuolemanväsynyt ja nukkunut liian vähän, jolloin on yleensä ollut tavallista kamalampaa pahoinvointi. Nyt kun tuli sanottua 'ääneen' täytyy koputtaa päät ja puut kaikki läpi... toivottavasti hyvä olo jatkuu. Ens viikko onkin taas töiden kannalta löysempi, ja siellä kummittelee se ultra-aikakin.
Maha on tänään ollut kamala pallo, ja täytynee taas hiukan varoa JOS nyt alkaa taas ruoka maittaa paremmin, ettei tuu rasvapalloa. :saint: Tämänhetkinen on kyl jotain turvotusta vaan.
SilmänväriG: meil molemmilla epämääräiset moniväriset, joten eiköhän sillä sini-harmaa-vihree-sekamelskalinjalla mennä nassikankin kans.
Rasvaus: oon suihkun jälkeen laittanut Erisanin mitä toi on.. kosteusemulsio lukee purkissa mahaan ja tisseihin, sen suurempia toimenpiteitä en oo tehnyt.
Näppylät: Erisanin tuotteita käytän itse, puhdistusgeelikö se yks on, ja hiukan rasvaa päälle. Lisäks en käytä meikkivoiteita tms. jotka saattavat tukkia huokosia, ja syön joka päivä reilun satsin mustikoita pakkasesta. Joitain kunnon jöötejä on ollut otsassa, dekolteella ja lavoissa, muuten oon säästynyt suuremmilta iho-ongelmilta, toistaiseksi. Niin, ja muutenkin ravinto näkyy mulla aika pian naamassa, eli suklaa + Hese = pizzanaama
Jätin tänään päiväunet väliin, vähän vaan nuokuin bussissa, tavoitteena on olla nukkumassa klo 21-22, ehtis oikeesti nukkua 7-8h, ellei tarvi kesken herätä syömään.
ventti ja viuhti 12+5/12+1