*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Mulla on kans keskiviikkona np-ultra, taisi olla muutama muukin joilla samana päivänä. :) Tehääks se np-ultra mahan päältä vai mennäänkö siellä ihan itse asiaan?

Noihin galluppeihin, oon 21 ja miekkonen 19.

Meil ei töissä pomot yhtään ymmärrä mun raskautta.. ne on molemmat - ylläri pylläri- nuoria miehiä. Jouduin viikolla puhutteluun koska "kaikki työt kuuluu kaikille".

Niinkun oon kertonukin, niin oon varasto hommissa ja siel joutuu nostelee paljon ja kaikkea painavaa. Semmoset hommat mitkä on tehny tosi pahaa, vihlonu tai repässy mahasta jne oon jättäny väliin ja pyytäny jotai muuta tekemään. Siitä on nyt sit tullu sanomista.

Niin ja koko firmas ei oo mun lisäks muita naisia ku yks n.55v vanha ämmä (mikä on kaikkea muuta ku tukena, ei oo paska ees onnitellu)...

Että voin kyl sanoa täydestä sydämestä et pitäkää te konttorirotat vaan päänne kiinni et teil on muka vaikeeta töissä :p Ja nyt tästäki joku vetää melonin kokosen herneen nenäänsä. :whistle:

Rv12 (vov)
 
Mä en kestä!
Mulla on viimeks eilen ollu ihan tosi yököttävä olo, ja nyt kun on yks hyvä aamu, niin mä oon varma että meidän toukalle on käyny jotain. :kieh:
Tuntuuks teillä hei oikeesti muka jossain kohtaa mahaa painellessa joku "omituinen" möykky (kohtu)?
Kun mä oon koko viikonlopun painellu mahaa ja mä en ainakaan tunne mitään... :kieh: Ei oo kyl sanottu että olis mitään taaksepäin kallistunutkaan kohtu, mut mietin että oonko turhan neuroottinen vai mitähä? Kuitenki sellasia repäsykipuja välillä on (portaita kulkiessa tai yskiessä ja joskus muuten vaan vihloo) alamasussa, mitkä tulkitsisin kohdun kasvamisesta johtuviksi. Niin että pitäiskö tässä vaiheessa viel mitään tuntuakaan. Vau-sivustolla sanotaan että tällä viikolla kohtu on greipin kokoinen. Pitäiskö sellasen tuntua jossain? Eiks se osittain jää viel häpyluun taakse tai jotain? ...minäkö neuroottinen?

Ja ihan tosi viime ultrasta tulee huomenna kaks viikkoa ja viel olis yli 2vk selvittäväks seuraavaan ultraan täysjärkisenä. :kieh:

Ei oo tissitkään ollu nyt erityisen kipeet. Oikeastaan aika normaalit.
Pitäiskö tässä vaiheessa oireiden vähentyä?

Ärrrh varaan kohta YTHS:lle toisen ultran ku oon neuroottinen. :kieh:

Ei sillä että mulla olis varsinaisesti tunnetta että siellä ei ookkaan enää ketään, vaan ihan sillä että voiko oikeesti olla näin hyvä olo yhtäkkiä?

Laala ja Punkero rv 9+6 (huomenna kymppikerhoon)
 
outison käy työterveyslääkärillä tai liitossa puhumassa asiasta. Itse olin esikoista odottaessa duunissa (raksalla) jossa työskentelin ainoona alani edustaja (maalari). Meillä maalikannut painaa 20-30 kiloa merkistä riipuen, eikä öljyväreillä tai muilla esim ebokseilla saanut maalata ollenkaan. Kantelut ja telineille kiipeeminen ei mulle ainakaan tuottaneet aluksi mitään ongelmia, vasta kun vatsa oli iso jouduin jäämään pois. Mulla duunikaverit oli ymmärtäväisiä samoin työmaiden mestarit hommasivat muita maalaamaan msen mitä en itse pystynyt, sain siirron viidennellä kuulla paikkaan jossa oli muitakin. ainoa joka mussutti (senkin tosin selän takana) oli pomo, jonka mielestä oli ihme touhua kun en voi kaikilla maaleilla maalailla, saahan narkkaritkin terveitä lapsia(mies kollega kertoi pomon sanoneen),huh, jäi urpo omaan arvoonsa. meillä oli myös sen verta firmaan päin kääntynyt työterveyslääkäri, etten koko alku aikana päässyt hänen luokseen ,jotta olisin voinut hakea, erikoisäitiyslomaa (neuvola ja kela ehdottivat, mutta siihen ei kelvannut kuin työterveyslekurin, todistus). Niinpä sitten jäin töistä kuudennella kuulla issias kipujen kanssa, jonka jälkeen ylläri pylläri ottivat yhteeyttä työterveys lääkäristä! siispä outison, rohkeasti vaan saikkus hakemaan, jos työ käy oikeesti liian raskaaksi, tämän neuvon sain itse liitosta, kun kuulivat etten saa työterveyslääkäriin yhteyttä, nyt olen onneksi kotona.
vielä taspuoliset huomenet kaikille
=)
 
outison, onpas toimintaa teillä siellä. Täällä työpöytänsä ääressä jättää herneet pois ja on ihan hiljaa, eikä valita. Paljoa ainakaan. :saint:

Eilen tuli oltua työmaalla piiitkästä aikaa, oli tosi nätti päivä ja paikoitellen ihan kesäkelit. Tehtiin pihalla hommiakin, eli ihan mukavaa oli. Tosin taisin olla enemmänkin henkisenä tukena, kun en kauheen painavia viitsinyt nostella (siirrettiin puutavaraa), ja piti vähän väliä olla jotain nassuttamassa tai muuten vaan hengittelemässä/ nieleskelemässä. :ashamed:

Koko päivä ulkona aiheutti kyllä aikamoista nälkää ja väsymystä, ja yöllä sai taas herätä puolessa välissä syömään... ja nyt tietty väsyttää. Aamulla kerkesin sentään bussista ulos ennen yökkäystä, onneks pysäkin vieressä on sopiva pusikko :whistle: .

Sitten vaan kohti viikon haasteita.
Muille pahoinvoiville :hug: , kaipa tän on pakko joskus loppua, eikös???
Ja kaikille oikein loistavaa alkanutta viikkoa!

ventti. + viuhti 12+3/11+6
 
AAM
hyvänen aika kun on tullut tekstiä ! ! :eek: meni taas elämän pituinen aika lukiessa ja ihastellessa ultrakuvia.. :heart: musta se oli ihan poikakuva mutta who cares, pääasia että on sykkivä sytän ja hyvin kehittyvä pikkanen.

Viviska tervemenoa helmimammoihin ja säde :wave: tervetuloa kehiin !!

täällä tekis mielen hankkia kans uuden vauvukkeet.. vanhat on ihan ok ja käyttökelpoiset mutta kulahtaneet.. kävis tyyliin mökkivaunuiksi ulkonäkönsäkin puolesta jo :D :LOL: ajavat kyllä asiansa ja helvetin mieluisat käyttää... mut mietin et kannattaisikohan.. :/

Kauhiasti ultra-aikoja 27.09., 29.09. ja 01.10. oli monella ! :eek: nehän on iha kohta !! :xmas: äkkiä nuo tirvaleet kasvaa kehittyy :) B)

Täällä turvotus laskenut ja massu kuula kadonnut.. edes kovaa pikkukohtuani en tunne vieläkään :kieh: perkules ja nyt ollaan jo 11+0 saakuti ! no sillei ei kiirus mammahousuja erpimään kaapista mutta ois ny kiva ettö jotai tuntis.. :(
ukko oli muuten siitä ultrakäynnistä kovin ihastuksissaa kuten ykkösen kohdillakin. tuolloihan se niille konkretisoituu enempi.. ja oli anturillakin mun möyryävää massua kuuntelemassa kovin :) kysyi että pierettääkö mua ko niin kuuluu örinöitä ja minä siihen eipä tässä mtn :whistle: erikoisia...

nyt ei kerkiä enempää

:heart: :lla AM + hippunen 11+0
 
Np-ultra alotettiin sillä et lääkäri katso tosta mahan päältä ultralla kohtuun ja tsekkas jotkut mun sisäelimet siinä sivussa ja sit normaalisti alakautta jotta sai lukemat tarkasti...

Minski ja Pirpana 12+4 (13+0)
 
Outison:
Hae ihmeesssä todistusta töihin ,jottei sun tarvii tehä kaikkeaMulla onneksi esimies ymmärsi mutta silti hain todistuksen ettei mun tarvii tehdä kaikkea töissä.Esim lähteä viikoksi metsään.Työ ei mulla ole fyysisesti rankaa,henkinen puoli enemmänkin ja muuttuvat olosuhteet...
ja tänään muuten kerroin lopuillekkin työkavereille...ihan niinkuin ne ei ois arvanneet...
Happy79 rv12
 
outison täällä konttorirotta neuvoo sinua hakemaan reippaasti saikkua, jos ei meno työpaikallasi muutoin muutu =) siis jos ei pomot ymmärrä etkä saa apua työterveyslääkäriltäkään, mutta toivottavasti sieltä kuitenkin. pakkohan sun on ajatella vauvasi ja omaa terveyttä. työ on kuitenkin vaan työtä, ja ainakaan mun osalta kiinnosta enää pennin vertaa, ihanasti on motivatio täysin kadonnut :LOL:

).( valitettavasti siis oma masu on todellakin vielä ton mallinen, ihan pienen pieni kumpu vaan. mutta olen silti onnellinen, kun nt-ultrasta tuli niin hyviä uutisia ja lisäksi perjantaina sain tulokset veriseulastakin, jossa ei löytynyt lisääntynyttä riskiä down-syndroomaan. eli kai tässä voi nyt vaan alkaa kasvatella rauhassa masua ja nauttia onnellisesti siirtymisestä 2. raskauskolmannekselle, jee! ja niin ruttana, älä huoli ultran mittauksista/LA:n siirtymisestä. Mulla oli ihan sama tilanne eikä kätilö ainakaan ollut yhtään tippaa huolissaan, veti vaan sen varhaisultran LA:n yli ja pisti nla-korttiin 1.4. Ja mullakin siis siirtyi nt-ultran perusteella maaliskuun loppuun se LA. Eli, nyt huoli pois, jos meitä löytyy ainakin kaksi näin pienestä otoksesta, jolla sama tilanne, eikä kätilöt edes suurinpiirtein noteeranneet asiaa, niin eiköhän nautita nyt vain tokasta raskauskolmannesta ihan rauhassa? :)

gallupit: en muista mihin oon vastannu ja mihin en, mutta nikistä nyt ainakin, että tulee mun nimestä vähän mielikuvitusta käyttämällä ja 8 perässä on mun onnen numero.
 
Toi ois kyl tosi kurjaa, et pomot ei ymmärrä raskauden päälle mitään ja haluisivat väen vängällä riskeerata toisen raskauden! Törkeää!! Nyt vaa outison sitä saikkua tai jottain todistusta hakemaan, ettet voi nostella mitää painavaa!
 
ventti;toivottavasti sun pahoinvointis antais kanssa jo pikkuhiljaa periksi.Oma vointi aika kiva tällä hetkellä.Eilen tuli oikein rehkittyä eikä ees ihmeemmin väsyttänyt.

outison;heti vaan saikkua,ei tartte kärsiä lainkaan.On tässä tullut puheeksi parin ihmisen kanssa siitä miten työnantajat muuttuvat kun kuulevat että ollaan raskaana.Outoa.

milky rv 9+3
 
Voi kauhia ko tekstia täälä pukkaa ihan hilllittömästi.....

pahoittelut tippuneille :hug:

Täälä on epävarmat oltavat....ultra-aikaa ei ole annettu ja terkka meinas että lääkäriaikaa/ultraikaa ei välttämättä edes saada näille viikoille :'( Että kuulemma Rovaniemelle asti pitäs mennä ultraan!!!! |O |O |O Hyvän tähen melkein 400 km! Hurraahuudot käsivarren terveydenhuollolle! :attn: Sydänääniä ei kuuluville saatu viikolla 11+1. Olen miehelle jo varovasti puhunu että jos sielä ei olekkaan mitää elävää....joo joo tiiän ettei siitä vielä välttämättä kuule mutta haluan varautua pahimpaan ettei sitte niin pahalta tunnu jos sielä ei olekkaan sydämen sykettä. Sitten vasta huokasen helpotuksesta ko itte kuulen.
Onkos muuten tyypeillä jo kohtu esillä? Tunnetteko möykkyä vielä?

kompleksinen äiti ja wauwi ( laskuissa taas sekasin)
 
outison saikulle vaan.
Kyllä tästä maasta vaan voi löytyy täys PIIIP työnantajia. Viime raskaudesta mut irtisanottiin tekaistuin perustein kuukausi ennen äippäloman alkua . Minä tyttö sitten iltapäivällä pakkasin tavarani ja menin seuraavana aamuna neuvolalääkärille, joka kirjoittikin saikkua äippäloman alkuun. (olis pitänyt olla se kuukausi töissä kun irtisanomis aika työnanatajan puolelta kuukausi )
Sitten vielä ilmoitin että joko maksavat suosiolla kolmen kuukauden liksan tai marssin liittoon. Maksoivat suosiolla :kieh: :kieh:
Joten Outison ja kaikki muutkin pitäkää puolenne työmarkkinoilla. Raskaana olevat on aikast vahvoilla jos aletaan tappelee ;)

Sukupuolta täältä ollaan veikkailtu. Mä ihan hirveesti toivoisin et nää oli tyttöjä
mulla kun on jo kaks rasavilliä poikaa, mut silti jotenkin on fiilis et nää on poikia ;)
:heart: :heart:

Mulla kanssa tuo pahaolo on jatkuvana seuralaisena nykyään. :/ ei kivaa joten sympatiat muille kärsijöille :flower:

Vuffi+tyypit rv 11
 
AAM
ei täälläkään möykkyjä 11+0 :D kovin olen yrittänyt painella aina vessahetken jälkeen jos tuntuisi mutta kissa ruikut jak ilin kellit mittään... :kieh: kuvittelin tuossa aikasemmin jo mutta höpönpöppöjä ehkä se oli mutta pakkas kimpsunsa ja muutti taaemmaksi :D
:LOL:

AM & hippunen 11+0
 
vuffi,sulla oli kaksoset tuloillaan?Ihanaa,meijän kummipoikakin on kaksonen ja ovat kyllä sen verran ihania velikultia vaikka vasta alta vuoden ovatkin.

Ainakin niissä riittää tota hommaa ihan kiitettävästi.Nyt varsinkin kun ne ovat kovia konttaamaan joka puolelle kauheeta vauhtia.=)

 
Syvät pahoitteluni teille Nasis82 ja mirkku-87 :'( :hug: Koittakaa jaksaa, ja antakaa itsellenne aikaa surra... Kovasti voimia ja onnea uuteen yritykseen, kun sen aika tulee :heart:

Tervetuloa taas uusille :wave:

Suuret onnittelut myös kaikille hienoja ultrauutisia saaneille :heart: :flower:

ihana millipilli toi sun ostos :heart: mä hypistelin samanlaista tänään itseasiassa itsekin :D täytyy ehkä ostaa jos huomenna saadaan ultrassa hyviä uutisia. =)

Hankintoja en ole juurikaan vielä tehnyt, kun esikoiselta on lähes kaikki valmiina. No okei, mitä nyt pari ihanaa bodya :D ja ruokalappu, minäkö asioiden edellä :LOL:

Np-ultra-gallupiin, meillä tulee mies ehdottomasti mukaan :heart: Esikoista ultrattiin np-ultrassa sekä alateitse että masun päältä. Esikoinen keikkui sellaisessa asennossa, että kätilö sai kallon mitattua paremmin masun päältä sillä hetkellä.

Ihana ultrakuva Nellah :heart:

Laala mä en tunne vielä mitään greippiä tuolla masussa :D ei sen puoleen, en uskalla kauheasti painellakaan. Mun kaikkitietävä vau-kirja sanoo näin 12. viikon kohdalla: "Pian kohtusi nousee ylös lantiosta ja tunnet pientä painetta häpyluun yläpuolella", eli aika alhaalla asukas vielä vissiin majailee?

äitikompleksi 400 km? Huh huh. Toivottavasti saisit järkättyä sen lähemmäksi jotenkin. :hug:

).) Huomenna np-ultraan! Muistanko oikein, että ainakin Talvitie oli myös huomenna menossa? :) Ihanaa, vielä ei ainakaan jännitä, kun perjantaina saatiin just kuulla ne sydänäänet. :heart: Enkä np-tuloksiakaan jaksa miettiä etukäteen, vasta sitten jos on tarvetta...

Aurinkoista päivänjatkoa! :wave:

Kesis ja pikkuinen 11+0
 
heips!
onpas taas tullut paljon tekstiä, tosin en ole ehtinyt melkein viikkoon käymäänkään täällä.

Mies kertoi eilen hauskan jutun työkaveristaan. Tämä kollega oli tullut miestäni käytävällä vastaan heti silloin ekana työpäivänä kun oltiin itsekin saatu vasta tietää Pähkinästä. Hän oli sitten kysynyt että jokos teille on tulossa perheenlisäystä ja mies oli automaattisesti vastannut että ei, oltiin sovittu ettei vielä kerrota kenellekään. Tämä kollega sitten kertoi eräästä toisesta työpaikalla olevasta miehestä jonka otsassa oli selvästi lukenut että on tulossa isäksi. Mieheni oli vähän huuli pyöreänä että mitäs hittoa.. Tämä vanhempi kollega oli sanonut että hänellä on sellainen intuitio, että omatkin lapset ovat jääneet heti kiinni raskauksistaan, ilman että hänelle on tarvinnut kertoa. Lisännyt myös ettei hänen juttujaan kannata ottaa tosissaan. Ja olihan se olematon lappu otsallaan kulkenut työkaveri sitten saamassa perheenlisäystä, samoin kuten mekin. Sanoinkin miehelle että mene nyt ihmeessä sitten korjaamaan asia ja sanomaan että oikeassa olit. Hassu juttu jokatapauksessa. :)

Oon kanssa vahdittavana työpaikalla. Viime viikolla menin tauolle kahden omenan ja jugurtin kanssa. Eräs työkaveri sanoi että mikäs kevennyskuuri sulla on menossa. Minä siihen vain että no vaikka semmonen kevennyskuuri. Ettet vaan ole siunatussa tilassa. No en ole *pää punasena silmiin kattomatta*. On kyllä aikas ärsyttävää. Toisaalta, mitä nopeammin nuo töissä saavat tietää sitä parempi, jättävät ainakin rauhaan. Ja mun onneni on, etten ole ainoa siellä. Eräs odottaa kolmatta la on maaliskuun alkupuolella. On kertonut töissä jo aikoja sitten. Joten toivottavasti mun uutiseni ei sitten tule yllätyksenä ja shokkina. Ne kyllä odottaa sitä, sillä mentiin naimisiin karkauspäivänä ja siitä lähtien olen kuullut viikottain vihjailuja yms.

Ensi viikonloppuna olis tarkoitus kertoa vihdoin ja viimein tuleville isovanhemmille. Samana päivänä jona plussasin, eli 30.8 meillä oli talkoot joissa molempien vanhemmat oli hommissa. Isät ja mies laitto kattoa uutta peltikattoa varten ja äidit nosteli lautoja yms. Nyt sitten sillä verukkeella että katto on valmis ja halutaan kiittää avusta ollaan kutsuttu ne meille lauantaina syömään. *mun pitäis vielä keksiä että mitä laitan ruaksi, sen pitäis olla jotain spesiaalia, apuva....* Kerrotaan heille sitten.

Torstaina mulla on edessä np-ultra. Ja mä kyllä jänskätän sitä jonkin verran. Jonkilainen pelko persiissä että kaikki ei olekaan hyvin. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Torstain jälkeen fiksumpi.


Gallupeista en muista mihin olen vastannut, mielestäni ainakin ikään. No, kerrottakoon vielä että olen vm -84 mies -78. Nimimerkki on väännös sukunimestäni, en halua käyttää yleisesti käyttämääni nikkiä täällä etten paljastu :ashamed:

tulipas vaan omaa napaa..

Teppana ja Pähkinä 10+3
 
Moi pitkästä aikaa! En ookkaan kirjoitellut tänne ihan äsken (tais olla raskauden alussa viimeksi :ashamed: :D ) mutta usein oon käynyt lueskeleen. Te ootte kyllä niin kovia kirjoittelee, että meinaa jutuista tippuu väkisinkin. :p

Täällä on mennyt ihan jees, ke on np-ultra joten sitä jännäillessä... :heart:

Pahoittelut kaikille ikäviä vastoinkäymisiä kokeneille ja lopuille ihanaa mahan kasvatusta. :hug:

Chessa ja papunen 12+1 :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
Ensi viikonloppuna olis tarkoitus kertoa vihdoin ja viimein tuleville isovanhemmille. Samana päivänä jona plussasin, eli 30.8 meillä oli talkoot joissa molempien vanhemmat oli hommissa. Isät ja mies laitto kattoa uutta peltikattoa varten ja äidit nosteli lautoja yms. Nyt sitten sillä verukkeella että katto on valmis ja halutaan kiittää avusta ollaan kutsuttu ne meille lauantaina syömään. *mun pitäis vielä keksiä että mitä laitan ruaksi, sen pitäis olla jotain spesiaalia, apuva....* Kerrotaan heille sitten.

Teppana ja Pähkinä 10+3
RUOKA kysymys :p ? asettelee kokinhattua päähän ja pohtii*

- canneloneja, jauhelihalla ja ricottajuusto- pinaatti sekoitusta
- jotai ihanaa kiusausta (savukinkusta-homejuustosta tai kana-pekonista)
- täytettyjä creppejä (tonnikalalla/ katkaravuilla/ kinkku juustolla)

Eilen oli uunissa kanan rintafileitä pekoniin käärittyinä ja persikan ja tomaatin kanssa hautumassa ruokakermassa, vuohenjuustoa kanan päällä, elämä että oli hyvää :p !! suosittelen..

muut mitä ihanuuksia olette tehneet viime aikoina ?
*muoks*pitäisköhän häipyä tuonne harraste puolelle kuolailemaan.. :D :LOL:
 
kertokaahan tyhmälle et missä vaiheessa siirrytään raskauden toiselle kolmannekselle? :) oon ihan sekaisin kun oon liikaa lukenut kaikenlaisia kirjoituksia raskaudesta ja muutamaan laskentamalliin törmännyt :headwall: ei tajua :p
 
Kyllä Kesis muistat oikein, huomenna minullakin np-ultra :). Mulla pitäis olla viikkoja 12+6 kasassa siis huomenna. Jännätään siis yhdessä että mitä siellä massussa näkyy! :heart:

Moni tuskailee vihjailujen ja vihjailijoiden kanssa. Täällä taas melkeimpä päin vastoin. Massu on nin pönö, ettei kyllä oikein pysy piilossa millään konstilla. Niinpä oon ihan reteesti kulkenu tiukassa paidassa ja ajatellut että jos joku kysyy niin vastaan rehellisesti. Kukaan ei ole kuitenkaan tohtinut kysyä, tuntuu vaan että kaikki tuijottavat mahaani, mutteivät uskalla pukahtaa mitään :D.


Talvitie ja Siiri 12+5
 
Ihana lukea teijän ultrakuulumisia! :heart: Itellä ois ens maanantaina np-ultra. Jännittää ihan pirusti - ja jospa sitä sitten se laskettuaikakin varmistuisi. Heikko arvio ois semmonen 10.4.2009 :D

Tervetuloa uudet!!! :heart:

Miula on selkeesti väsymys alkanu väistyä. Tai ei ainaka kaikki päivät oo ihan niin sippiin vejettyjä, mitä tässä välillä oli. Tänään jaksoin jopa leipoa sämpylöitä - tosin poika piti huolen, jotta meinas mammalta mennä pienesti hermot :LOL: Sainpahan tehtyä ja oli varsin nautinto pojan kans mutustella uunituoreita sämpylöitä! Mitähän sanoo, ku tänään lähetään makkaranpaistoon.. =)

Laala: Ei tuo vaunuhomma miusta oo yhtään liian aikasta. Parempi aikanaan ku sit jäähä nuolemaan näppejään :) Mie en oo oikeestaan mitään muuta vielä hommannu, ku äippäpakkauksen raitabodyn ja puolipotkarit + tyhjän äippälaatikon. Meillä otetaan pakkaus rahana uutta turvakaukaloa varten ja tästä äp-pakkauksesta en muuta halunnu ku nuo vaatteet ja sit boksin muistojen keräämistä varten, niin ku esikollakin on. Hassulta tuntu hommata, mut eipähän tuossa sinänsä mitään.. Viikot kuluu tosi nopsaan (tuntuu, et nopeempaa ku esikkoa oottaessa), jotta voi sit jossain vaiheessa olla vähä jo kiirekin :D

rimata: Kyl tässä ite kukin vähä välillä pihalla on, mut ku ajan kans käy läpi ja tälleen muistio toisella sivulla auki kirjottaa valmiiks kommentit ni muistaakin jotain =)

Np-ultrasta: Meillä mies oli esikoisesta mukana kaikissa ultrissa ja neuvoloissa. Nyt sit näillä näkymin np-ultrassa ja rakenneultrassa ainakin, riippuen, jotta saahaanko poika siksi aikaa hoitoon (rakenneultraan vois jo mukaankin ottaa, ku ottavat mahan päältä). Kyl mie siis ottasin mukaan, jos ei oo mitään muita esteitä.

Mantsu: Mie en voi mitään, mut tuo teijän "työnimi" sai miut hihittelemään.. Saako kysyä, jotta mistä tää teijän Pena on lähtösin? :D

Viviska: Onnea aikastuneesta lasketusta ajasta ja lopputalven vauvasta! :heart:

miinulainen: Tuo pelkopoli oikeesti on tosi hyvä juttu. Mie kävin ennen esikon syntymää ja isäntä oli kans mukana. Teki molemmille hyvää. Selvis monta mieltä vaivannutta juttua eikä tarvinnu mennä läpi kaikkea epätietoisuudessa. Toisekseen sain ilmaistua, jotta miula on lievää kammoa henkilökuntaa kohtaan johtuen ihan aikaisemmista kokemuksista meijän sairaalassa. Tuossakin mielessä oli hyödyllinen. Tuolla kannattaa kysyä ja sanoa ihan kaikki niin ei jää mitään hampaankoloon.

unicorn85: Pelkopolille voi pyytää aikaa neuvolan kautta. (Ja just noista henkilökuntaongelmista ne oikein painotti meitä tuolla pelkopolilla, jotta kätilön voi AINA vaihtaa, jos ei synkkaa eli siitä ei tarvi kärsiä :(

Linea negrasta: Miule ei esikoisesta tullu ollenkaan. En usko, jotta tästäkään. Ihan riittää nuo arvet :LOL:

Oxford: Meillä on samana päivänä np-ultra ku teilläkin! :D

outison: Ei oo miun mielestä mitään sanomista kenelläkään siitä, et jos sie et oo työkykynen raskauden takia. Eiku saikkua vaan, jos ei muu auta.

Tulipa taas tarinoitua :)

pietu- ja oikku 11+6 (11+2)
 
Moi!

VAUNUISTA: esikoisella on vielä tuliterät Emmaljungat, joten ei tarvitse uusia onneksi hankkia. Kävin ostamassa ne noin rv30, ja silloinkin oli vielä niin epävarma olo että piilottelin niitä monta viikkoa kotona... :LOL: Ja ennen rakenneultraa en ostanut esikoiselle yhtään mitään, en siis ihan mitään vaikka mieli kuinka teki. Jotenkin vaan koko ajan pelkäsin niin älyttömästi etten saa vauvaa syliini kuitenkaan. Onneksi, Luojan kiitos, sain! :heart:
:heart:

maha on jo kyllä aika iso! :) :) aivan ihan pömppis, mutta piilossa pidän ettei kukaan vaan kysele mitään...torstaina on mulla sit se np-ultra, sitten sen jälkeen jos osais vähän rentoutua! Muka tunsin yks ilta jotain hipaisujakin mahassa, mutta taisi olla joku ilmakupla siellä kiertämässä....mutta ihana ajatella että ei tässä enää kovin montaa viiikkoa niin alkaa jo pikkupotkut tuntumaan. Esikolta tunsin kyl vasta rv19, mutta jospa nyt ei menis niin kauaa :)

jep, nyt ulos. On niin paha olo että pakko lähtä haukkaan pikku-ukon kans happea! Ilmoittelen viimestään sit torstaina mitä ultrassa näkyi!

Gardenia ja Kapris 10+5 (12+0)

 
Heippa kaikille pitkasta aikaa!!
En oo koneelle paassy melkein viikkoon...

Nain jo unta kuinka ntane on tullu tekstii ja niinhan sita taas oli ihanasti tullu! ;)

Minski26: Ihana kulla et ultrassa meni kaikki hyvin ja eikos se eka kolmannes o0 3kk/9kk ja toka kolmannes 3-6kk/9kk ja kolmannes kolmannes sitten 6-9kk/9kk eli toinen kolmannes alkaa kun viikkoja on 12+0! =)

Taala lamminta piisaa ja kaikki on menny niin hyvin, ei oo enaa huonoo oloo eika mitaan! :saint: kaikki tuntuu vaan olevan loistavasti!

Q: miehen ika on 26 ja ma olin se 22..nii ja nimimerkki tuli ihan siita kun en keksiny et mika olisin ja sit kattelin ymparilleni ja mul oli Guessin vyo paalla niin ajattelin et siinahan on hyva nici..hehhee..

nii ja jouskari ma voisin kans liittyy siihen ryhmaan..et jos pistat mulle salasanaa tulee! :p

Jep jep..mutta taytyy taas menna..ihanaa odotusta kaikille..see ya! :wave:

guess ja pikkunen 10+0
 

Yhteistyössä