Iltaa kaikki kauniit naiset!
Olen ollut hiljaiselossa yli kaksi viikkoa, vaikka välillä olenkin käynyt kahlaamassa jutut läpi. Toivottavasti marraskuun pinoa ei ole vielä aloitettu, ainakin äsken löysin vain tämän. Oon ollu kipeänä ja työmatkalla ja muuten kiireisenä, joten palstailu on jäänyt.
Tervetuloa uusille! Ja Mamma67: Hani lisää sun tiedot ensimmäiselle sivulle, kunhan pääsee langoille (tai langattomille yhteyksille). Suurin osa meistä on varmaan nuorempia kuin sä, mutta Lis69 taitaa olla ainakin samalta vuosikymmeneltä. Hauskaa saada mukaan myös äitejä, joilla on jo lähes aikuisia lapsia. (Meille siis esikoinen tulossa..).
Mun mielestä näytti tosi mukavalta se, miten vanhat palstalaiset ottivat vastaan nämä muutamat uusimmat tulijat, oli kiva kun kyseltiin kuulumisia ja muuta, toivottavasti tunnette olonne tervetulleeksi zikiziki ja sannismama (meniköhän ulkomuistista oikein?).
En edes jaksa taas yrittää kommentoida kaikkea, mutta muutamia juttuja:
-äitiysvaatteet ollu pari viikkoa käytössä, nyt on viikossa maha pullahtanut tosi paljon esiin, eikä taida olla kenellekään töissä enää salaisuus tämä.
-mulla olis antaa sitä ylimääräistä traania joillekuille, joilla oli siitä pulaa.
Äsken punnitsin itseni, ja on jopa neljä kiloa enemmän kuin ennen raskautta. Vielä pari viikkoa sitten ei ollut kuin ehkä puolitoista kiloa plussalla. Jotain tosiaan tapahtuu.
-Mulla suurin osa vaivoista liittyy päänsärkyyn ja pyörrytykseen. Väsymystäkin on vielä aika paljon.
-Liikkeistä ei täälläkään vielä havaintoja, luulen että istukka on tuossa reitillä.
Muut ylipainoiset: tuntuuko teistä siltä, että läskit on siirtyny mahassa ylemmäksi tai muuten vaihtanut paikkaa? Mä oon kohta vakuuttunut että mulla on toinen lapsi tuossa navan yläpuolella poikittain köllimässä, siihen on ilmestynyt iso makkara, jota ei ennen ollut. Ällistyttävää.
:kieh:
Hankintoja ei ole meillä vielä tehty, mutta lastenvaatelainauksista juteltu kavereiden kanssa.
Voi
Talvitie, mä oon niin kateellinen teille, kun teillä on jo lunta, ainakin loskaa. Helsingissä vain pimeää ja vähän väliä sataa. Lisämausteena pyörivä tuuli.
Tilia ja kettu (tämänhetkinen asukin nimi) 16+4