moi pitkästä aikaa! :wave:
tervetuloa uusille! =)
juttua on tullut niin paljon sitten viime käynnin (aina tää sama levy päällä mulla
) joten yritän heittää pikaiset kommentit pariin juttuun mitä muistan.
Onnea
Manna:lle kihlauksesta!! :heart: :flower: Ja voimia tuohon siskosi tilanteeseen, onneksi tosiaan hänellä on sut tukena :hug:
Meillä on ihan samanlainen tausta
Eevi81:n kanssa, eli reilut 7,5 vuotta ollaan oltu kuin paita ja peppu, ja siitä reilut 3 vuotta naikkarissa. :heart: :heart: :heart: Ja edelleen tää mama on ihan in laav.
Liikkeitä on tuntunut täällä 14+ asti, alussa sellaisia hipaisuja, ja 16+ alkaen tuli ekat muksautukset
Välillä oon ihan säikähtänytkin, vaikka hentojahan ne tietty vielä kuitenkin on verrattuna myöhemmän vaiheen tälleihin
Joskus on jaksoja että niitä tuntuu päivittäin, nyt on taas ollut päivän, parin tauko. Huomenna onneksi neuvola, niin pääsee kuuntelemaan niitä sydänääniä :heart: Viime viikollakin kuunneltiin niitä esikoisen neuvolakäynnin yhteydessä. =)
Sokerirasituksesta, mä jouduin/pääsin siihen esikoisen odotusaikana sukurasitteen vuoksi (eli toisella mun vanhemmista todettu II-tyypin diabetes) vaikka BMI oli alle 25. Puhtaat oli arvot kylläkin, tässä raskaudessa neuvolassa ei olla sokerirasituksesta edes ainakaan vielä puhuttu.
).) Vointi alkaa olla täällä mitä mainioin, viime viikolla oli jo yrjö-vapaat päivät, jotenkin ehkä se oksentelu on nyt sitten vihdoin taakse jäänyttä elämää. B) Tällä hetkellä on kova vimma laittaa kotia uuteen uskoon ja sisustaa. Ihan eri lailla on taas energiaa kun ruoka maistuu eikä okseta =)
Hyviä vointeja kaikille! :wave:
Kesis ja pikkuinen 17+3
PS. Miten
Hani- jakselee, ollaanko siellä vielä kipeänä? :hug: