*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

GardeniaMulla on kutittanu sisä-reisiä ihan törkeesti nyt raskauden aikana..Mitään raskausarpia ei kyllä ole mutta siis johtuuko se kutiaminen siitä lihomisesta?Ihmetyttää vaan kun välillä kutittaa niiiin paljon mutta iho ei kuitenkaan ole kuiva eikä siinä näy mitään ihmeempää :whistle:

MisSrar, iho varmaan venyy ja kutiaa siksi.. kannattaa rasvata niin pitäs helpottaa :)

Sainpa sitten tulokset ja eipä ole sokereissa mitään paasto: 4.8 1h: 7.9 2h: 7.2 :)

Samalla sitten kysyin miten noi influenssarokotteet annetaan niin ensviikolla saa poitsu sitten piikistä. pakko käydä hakemassa kun on hän jo alle 3v sairastanut kertaalleen sekä a:n että b:n ja vielä astmaatikko :(

meillä on rakenneultra vasta 16.12 :( kauheen pitkä aika vielä :( tosta kutiamisesta, miulla on kutissu ainaki masu ja rinnat, mut mitään arpia ei kyl oo ja kovasti oon koittanu rasvailla ettei hirveesti repeilis, ku on noita tatuointeja, ni harmittaa jos ne repee.. jouduin tuossa viikko sitten hakemaan hiivalääkkeet ku sekin inhottava vaiva tuli, mut onneks sekin on nyt hoidettu pois :D taidanpa lähtee täst metsästää isänpäivälahjaa ukkelille.. B) voimia ja jaksamisi kaikille mammoille!! itellä nyt hirmu energinen olo, ihanaa pitkäst aikaa!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
AAAhhhrg!! :kieh: Ärsyttää!! Nellah saa pitää lääkäriä k-päänä,sen takia tää palsta täällä on että voi kertoa miltä ITSESTÄ tuntuu..!Ja kenenkään ei pidä sitä kyseenalaistaa!
Täytyy sanoa että oon kyllä samaa mieltä. :kieh: Ite vaan ensin jotenki mielsin asian niin että lääkäri on k-p koska määrää sokeritestiin... Pitäis ehkä lukea itekin palstaa vaan hereillä ollessa, eikä puoliunessa. :D Tosin silti oon toisaalta sitä mieltä että ihan hyvähän se vaan on että seurataan vaikka sokeriarvojakin sitten. On silti kyllä asiatonta "arvostella" toisten painoa. Olenpas minä ympäripyöreä. :LOL:

).) Oli taas tunti tänään. :D Kummaa miten se tunnille luokan eteen meno ei enää sillä tavalla jännitä, vaikka oli vasta kolmas tunti mun harjoittelussa. :D Ja sain taas tosi hyvää palautetta. Se ohjaava opettaja osaa kyllä olla kannustava! :) Aina on jotain hyvää ja aina ne korjattavat jutut on "ihan pienenpieniä". ;)

Kohta lähden shoppailee äidin kanssa kunhan keksin miten saan närästyksen loppumaan. :kieh: Oli tullu viel viimeinen kesätyöpalkka mulle tänään, joten nyt voi taas jotain pientä ehkä ostaa. :p Tai ainakin käydä Arnoldsissa. :LOL:

Laala ja Punkero 16+0 Poks poks.

misStar ja Sanni-Maria tulkaahan sit heti kertomaan ekat rakenneultra-kuulumiset tähän pinoon! Mua ainakin kiinnostaa kovasti mitä kaikkea tapahtuu ja kuinka ihanilta ne vauvat näyttääkään =) On muuten aivan ihanaa ja ihmeellistä että me ollaan jo näin pitkällä!! Vastahan me nt-ultria jänskättiin.

Mun puolesta tällä palstalla saa kirjoitella ja avautua ihan niin paljon kuin haluaa, mut toivon vaan ettei loukattas ja pahoitettas toisten mieltä. No, tuskin se kenenkään tarkoitus onkaan, mutta väliin voi silti loukata, jos sanoo asioita vaikka liian suoraan.

milkystern meillekin uusi auto tulossa :D suunniteltiin eka selviävämme nykyisellä, mutta nyt melkein jo tilattu uusi. pitäisi ehtiä viimeistään helmikuussa, eli hyvissä ajoin ennen vauvan tuloa (toivottavasti!!).

temppiä kaikille vatsataudin, silmätulehdusten, iskiasten, kutinoiden ja muiden vaivojen kanssa eläville! ja toivottavasti sokerirasituskokeista tulee hyviä tuloksia!

Huipsan!

Pikaisesti ennenkuin singahdan syömään, oltiin tänään neuvolassa. Kaikki oli kunnossa.

Viuhti sinkoili pois dopplerin alta, mutta sykkeeksi saatiin 150, ihana kuulla ne äänet (ekaa kertaa)! Mittasivat myös sf-mitan ekaa kertaa, se oli 13cm, just keskellä käyrää. Ja saatiin esitietolomake mukaan täytettäväksi. Siinä varmaan tärkeimmät. Ultraan on sit noin 2 vkoa (20.11.) ja seuraavaan neuvolaan siitä noin 2 vkoa, silloin katsellaan sit Kelan lappuja. :D :D :D

ventti 18+1

MUOKS: Ja pääsen/joudun sokerirasitukseen, vaikka ei ole mitään merkkejä tai riskitekijöitä, BMI tosiaan lähempänä 17:ää. Uudet ohjeet kuulemma, kaikki yli 25 v. ensisynnyttäjät testataan!

UUSI PINO PERUSTETTU =) =)

mulla on ollu hirvesti kiireitä ja kaikenlaista hommaa etten ole koneelle kerenny. ihan olen tipahtanu jo teidän keskusteluista. yritän parhaani mukaan päivitellä asioita. jos jotain puuttuu niin ilmoittaka uudessa pinossa :wave:

Yhteistyössä