*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

Zikiziki, tervetuloa. =) meillä kanssa toinen kissoista omi turvakaukalot ja sitterit aina kun silmä vältti.sekin aikoinaan selvisi vasta synnärillä, kun oi aika lähteä kotiin esikoisen kanssa ja mies toi turvakaukalon, oli kuulemma ollut yltäpäältä kissankarvoissa (pitkäkarvainen otus vielä)..samainen kissa oli viikon evakossa keittiössä kun lapsi tuli taloon, ei suostunut kynnyksen ylikään tulemaan.sen verran draama kuninkaan elämä järkkyi :D


painosta sen verran, että mulla kanssa painoindeksi ollut aina alhainen (17) ja saanut kuulla lekureitten epäilyjä.ajokorttia hakiessakin lekuri tenttasi mun syömisiä. esikoista oottaessa näytin lähinnä lihapullalta neljältä tikulla ,enkä niin ihanan naisellisen muodokkaalta.
rintavarustus on taas kaikkia luonnonlakeja uhmaten ollut iso joten oikein nautin imetyksen jälkeisistä pikkusen pienimmistä tisseistä, :D .


tavaroista ei taida tulla hankittua kuin tuplat ja pullojen tutit +jotain pientä, kaikki muu taitaa olla valmiina, eikä rattaiden ostossa ole mulla kiirettä kattelen rauhassa vaihtoehtoja.. =)
 
Zikiziki, tervetuloa. =) meillä kanssa toinen kissoista omi turvakaukalot ja sitterit aina kun silmä vältti.sekin aikoinaan selvisi vasta synnärillä, kun oi aika lähteä kotiin esikoisen kanssa ja mies toi turvakaukalon, oli kuulemma ollut yltäpäältä kissankarvoissa (pitkäkarvainen otus vielä)..samainen kissa oli viikon evakossa keittiössä kun lapsi tuli taloon, ei suostunut kynnyksen ylikään tulemaan.sen verran draama kuninkaan elämä järkkyi :D


painosta sen verran, että mulla kanssa painoindeksi ollut aina alhainen (17) ja saanut kuulla lekureitten epäilyjä.ajokorttia hakiessakin lekuri tenttasi mun syömisiä. esikoista oottaessa näytin lähinnä lihapullalta neljältä tikulla ,enkä niin ihanan naisellisen muodokkaalta.
rintavarustus on taas kaikkia luonnonlakeja uhmaten ollut iso joten oikein nautin imetyksen jälkeisistä pikkusen pienimmistä tisseistä, :D .


tavaroista ei taida tulla hankittua kuin tuplat ja pullojen tutit +jotain pientä, kaikki muu taitaa olla valmiina, eikä rattaiden ostossa ole mulla kiirettä kattelen rauhassa vaihtoehtoja.. =)
 
:wave: zikiziki

Mä hankein ekat masuhousut viikolla 13. Tällä hetkellä menee viel yhet omat farkut, ku ne on niin matalat. Täytyy niiden kanssa olla vaan pitkä paita, ettei masuasukki palellu. Vaatteiden koot menee kyllä jotenki päin hel......, mulle hyvä koko olis ollu tollane 34, mut oli pakko tyytyy 36, jotka roikkuu pikkasen päällä (saappaiden kans ei näytä kauheen hyvältä). Ehkä jostain erikoisliikkeistä vois löytyä ihan pikkumammoillekki.

Jos joku on epätyytyväinen isoon takamukseen ni mulle voi lähettää vähän postissa. Se on aina ollu ihan olematon vaikka miehestä tietty ihana :D. Tissit sentää on aina ollu ja jos ei nyt kiinteet oo ollu ni ainaki olemassa :LOL: . Nyt ne on onneks tässä raskauden aikana kiinteytyny ja menny pystympää. Ikävää olla 22-vuotias riippatissi.. Oon tietty jo valmistautunu siihen, et tuun olemaa 23-vuotias riippatissi imetyksen jälkee. Äiti on hyvin valmistanu mut tähän tissijuttuun. Sille jotenki tärkee juttu :LOL: . Tästä varmaa huomas, etten kauheesti miettiny mitä kirjotin, mut en jaksa korjata :D

Kiitti jaahassu. Enää ei huoleta niin paljon. Jotenki aina tietää et kaikki on hyvin, mut sit alkaa miettimään liikaa :headwall:

ILLAN JATKOT LEIDEILLE!
 
joo kyllä se taitaa olla shoppailupäivä perjantaina.. =) sit onkii jo täydet 15vk ni joha se on aikaki siirtyy mammakuteisii... itellä kans ollu aina aika olematon peppu ja tissit, mut nyt on kyllä ukolta tullu nii hyvää palautetta et oikee ylpee oon muodoista! :D ei olla vähää aikaa saunassa käyty ni eile sitte käytii, ni hyvä ettei reppanan leuka tipahtanu lattialle ja nyt vielä ku on tuo masu pullahtanu iha kunnolla esille :D
 
Tervetuloa mukaan zikiziki.

Hankinnoista: Kiusaus.. siis mun täytyy kohta pysyä kaukana lastenvaatekaupoista ja kirppiksistä. Viime viikolla tuli kahteen otteeseen Lindexillä käytyä ja molemmilla kerroilla kassillinen vaatteita vauvalle mukaan. :xmas:
Rattaita/vaunuja ollaan netistä katseltu, mutta vielä on lopullinen päätös tekemättä.
Sänky yms. muut isommat ostetaan sitten vasta joskus kesän korvalla kun muutto ruljanssi on ohi ja täällä pärjätään siihen asti muilla keinoilla.
Ja ensimmäiset kuukaudet vauveli nukkuu joko vaununkopassa tai äippäpakkauslaatikosta tehdyssä sängyssä tai sitten pikkuveljeltä otetaan pinnis lainaan.

Ultraan on enää 6 päivää ja sitä innolla odotellessa. :)
Suppareita on täälläkin tuntunut kun painavia kanniskelee ja joskus muutenkin.
Ihmeellistä vatsakipua on ollut tossa jonkin verran navan yläpuolella ja pitänee huomenna soitella neuvolaan ja kysyä että mitä mahtaa olla.
Liikkeet on vieläkin hakusessa vaikka niitä uskon jo jonkin verran tunteneen, mutta sais kyllä vahvistua jotta huoli sen myötä poistuisi osittain.


Ruttana & Beanie 18+0 :heart:
 
Mammahousut on täälläkin käytössä vaikka ehkä omatkin vielä menisi (tosin en oo nyt pariin viikkoon kokeillut kun nuo toiset on niin paljon mukavammat :D)
Ainakin yhdet farkut pitäisi saada ostettua kun vaan jaksais niitä käydä sovittelemassa. Ja tissiliivejä. Alkaa nuo utareet pursuta vanhoista, joten :saint:
Niin ja siitäpä tulikin mieleen että onneksi tuo oma mies on niitä tissimiehiä, joten on hyvinkin tyytyväinen tuosta. :D
 
On sitten neuvola käyty taas tänään..

paineet kumman alhaset (mulle) 120/75 ja ilmeisesti laski vielä ennestään aamun aikana kun töissä tuntu että meinas taju lähteä.

Kohtu on mulla ihan edessä ja neuvolatäti totesi että ei oo ihme että tunnen liikeitä monta kertaa päivässä. sykekin löyty heti :heart: levossa 130 ja heti kun alko karkaaminen nousi syke 150 paikkeille.

ens kerralla sitten äitiysloma-anomukset ja sen sellaset joulukuun alussa :) onneks on ultra vielä ennen sitä.

Rintaliiveistä, toivottavasti en joudu enään isompia ostaa kun nyt on jo 85DD
:ashamed:

Mammahousut: oli pakko ottaa käyttöön jo heti jossain 8 viikolla kun lantio levisi heti kättelyssä niin ettei menny omat housut jalkaan. sain miehen ex-vaimolta kasan housuja :) mulla on vielä 2 tuulihousut jossa on joustava vyötärö niin vielä menee jalkaan :)

Nellah ja 17+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
onkos teillä muilla millaisia paineita ollu?? itellä on yläpaine 85-90 ja alapaine huitelee 50-60 paikkeilla.. ja silti sano neuvolassa et ei hätää! välillä huippaa nii kovin ettei uskalla muuta ku maata :/
mulla vaihtelee tosi paljon paineet alapaine 60-100 ja yläpaine 117-160 on tämän raskauden aikana mittailtu tolla haarukalla.

Muoks: nytkin kun mittasin koti mittarilla niin näyttää 66/95 :S tosiaan korkeimmillaan ollu päivystyksessä mitattuna 100/160
 
tervehdys! nyt ollaan melkein terveitä ja toivottavasti pysytään ja tullaan kondikseen. uusia lisäsin pari kappaletta ja solinahan listalla jo olikin :)

huikatkaa jos jotai jäi välistä kun aika pikapikaa kahlasin kymmenisen sivua läpi :whistle:

rakenneultra on meillä 7.11 ja viikot silloin tasan 20. ihan en ekana rakenneultraan kerenny :D

liikkeistä nyt on jo hetken aikaa tuntunut liikket hyvin :heart: ja välillä voisin kuvitella että hikkakin jo tuntuu.

kaikille kovasti jaksamista ja haleja niitä tarvitseville :hug: paljon oli ollu kaikenlaista.

laala siskoni on naantalin kylpylässä myös töissä. hän siivoaa laivassa. etkös säkin ollu kylpylässä??
 
äitiyshousuista olen vannoutunut käyttäjä ollu jo reilun kuukauden, vaikka mahaa ei oo nimeksikään. :D Mutta kun ensin tuli se turvotus, ja sen jälkeen on muuten ollu välillä pahoinvointia ja mitä milloinkin, niin kyllä noi äitiysfarkut on mukavat ku ne ei sit paina mihinkään! :D Mut siis ihan tavalliset housut menee päälle, mutta pidän mielummin mukavia mammapöksyjä. :D Ei varmaan tuu tulemaankaan mitään isoa mahaa.. Niin ja talvitakin löysin Vero Modasta, sellaisen ihanan, mikä on suht vartalonmyötäinen ylhäältä rintoihin asti ja sen jälkeen sellaiset ISOT laskokset, eli aika teltta se on, mut sellaisethan on muotia nyt. ;)

painosta mä olin ennen kanssa ihan luonnostaan tikku. Sit innostuin siitä että oon tikku ja päätin pysyäkin sellaisena... Ja sit aloin häröilee sen syömisen kanssa... Mut sit ku olin riittävän kauan kiduttanu kehoani, ja tajusin vihdoin lopettaa sekoilun niin keho päätti että ei enää ikinä oo nälässä, ja mun "normaalipaino" asettui n.15kg ylemmäs kuin mitä se on aiemmin ollu. :whistle: No mut toivon että mun raskaudenaikainen painonnousu jäis alle 10kg niin sais ehkä suurimman osan jäämään synnärille ja loput imetettyä niin, että vois olla lopputulos vähän hoikempi kuin mitä raskauteen lähtöpaino. :whistle: No sen näkee sitte.. :p Ei stressiä. Raskauskiloja ei oo viel tullu grammaakaan. :)

Verenpaine on ollu neuvoloissa just jotain 120/80 -luokkaa. Ihmeen korkee alapaine, mut johtunee siitä etten liiku yhtään, joten ei mitään kuntoakaan ole. :D Mul on välil ollu kyl paljon alemmatkin paineet (ennen raskautta siis), joskus oli 90/55 ku mittasin... Et silleen toi tänhetkinen on yllättävän korkee.

).) Tänään oli eka matikantunti mitä oon ikinä luokalle pitäny. :D Oli kyl aika pelottavaa. :p Varsinki ku pidin sen englanniks, ku on IB-lukiolaisten tunti. Teen siis työharjoittelua ja pedagogisia opintoja tänä talvena. :D Tarkoitus olis saada harjoittelut ja seminaarit ym ym tehtyä ENNEN kuin vaavi syntyy, saas nähdä. :kieh: No mutta, eka tunti ohi, opettaja kehu että oli yllättyny miten vähän tunnuin jännittävän ja miten hyvin se hänen mielestä meni! :) No hyvä niin. :) Kaveritki sano, että olivat yllättyneitä, että ainoo huono heidän mielestä oli mun kankee enkku. :LOL: No kyl se tästä, ku pääsen vähän siitä kielijännityksestä. :) Suomenkielisen luokan opettaminen onki tän jälkeen ihan pala kakkua! :D
Tunnin jälkeen oli kyllä sen verran adrenaliinit katossa, että olin varmaan vaarallinen liikenteessä. :LOL: Kadotin avaimenikin kouluun, mut onneks yks toinen ausku löys ne, niin saan ne huomenna. :D
Nyt pitää jatkaa rentoutumista. :)
Niin ja ps. Liikkeitä ei todellakaan tunnu vielä mitään. :)

Laala ja Punkero rv 15+1
 
Heipparallaa mammat!

Kiva kun on taas uusia huhtikuun odottajia tullu mukaan =) Ihan hirveästi on taas tekstiä tullu kun en oo muutamaan päivään käyny palstaa lukemassa.. ihan kaikkea en edes jaksanu lukea.

Käytiin eilen "ylimääräseissä" ultrassa ja siellähän selviskin taas monta asiaa. Ensinnäkin. Meille tulee mitä ilmeisemmin pieni poika :heart: Vaikka tyttöä itse veikkasinkin. Mutta ei ollut kyllä pettymys. Ja mieskin on ihan liekeissä :LOL:

Ja sit selvis sekin että miks mä en tunne mitään kunnon liikkeitä kun kaikki muut jo tuntee. Mulla on istukka ihan etuseinässä ja voi mennä kuulemma kauankin että liikkeet kunnolla tuntuu. luultavasti yli 20. viikolle. Eli ainakin pari viikkoa pitää jaksaa vielä odottaa. Tyyyylsäää. Mä haluaisin tuntea ne jo. Mutta pääasia että pikku-Himpulla on kaikki hyvin. Kaikki rakenteetkin kuvautu jo hyvin ja kahden viikon päästä olevaa rakenneultraa ei siis onneks tartte kauheasti jännittää.

Joku kyseli hankinnoista.. meillä ei olla oikeastaan mietitty vielä mitään muuta kun vaunuja. Lähinnä sitä et millaset haluttais ja mietitty millaseen käyttöön ne tulee. Ja auton vaihtoa on myös väläytelty. Niin ja kai ton asunnonkin voi hankinnaks laskea.. ei kai sitä näin kiirellä oltais otettu jos tilanne olis toinen. Päästään muuttamaan kahden viikon päästä. Kivaa! Mutta kun ensimmäinen on kyseessä, niin kaikkihan meidän pitää hankkia. En edes oikein tiedä mitä kaikkea on hyvä olla, mutta eiköhän se pikkuhiljaa selviä. Kaikki mahdollinen kuitenkin yritetään hankkia käytettynä. Musta on ihan tyhmää ostaa kaikki uutena vauvalle..

Aika paljon tuli taas omaa napaa, mutta oli niin paljon kerrottavaa ja oon taas niin innoissani :p

Nappi ja Himppu 17+5 jo, herranen aika miten nopeesti aika kuluu.
 
hani- joo, mä olin kesän siivoomassa nli:n kylpylässä, ja syksyllä tein sellasen sopimuksen että jatkan niin että meen kun on tarvetta. :) Olin pari vkl, mut sitten oksentelin töissä toisena niistä, ja pomo sanoi, että soitellaan ku olo on parempi... :whistle: Kyl ne viikko vai kaks sitten pyysikin töihin, mutta olin jo sopinut monta muuta asiaa.

niin ja nappi onnea poikatiedosta! :heart:
 
HUi! Sain tänään jonkun ihme kohtauksen..En tiedä meinasinko pyörtyä vai mitä,mutta nousin keittiön tuolilta ja lähdin olohuoneeseen niin alkoi korvissa soimaan enkä kuullut radiota enään ollenkaan,enkä nähnyt mitään,ihan kuin olisi ollut silmät täynnä vettä.Menin sohvalle makaamaan ja se olo vielä muutaman minuutin kesti.Olin ihan paniikissa kun olin yksin kotona ja puhelimestakin oli akku loppu että olisi sekin pitänyt saada ensin lataukseen..Verenpaineet on aina ollut ihan ok. ja pientä huimausta on ollut jos on nopeasti noussut mutta kestänyt ihan muutaman sekunnin..En tiedä mutta kovasti pelästyin.

Mamisvaatteitaei täällä vielä käytetä.Melkein kaikissa housuissa niin matala lantio että maha jää niiden yläpuolelle.Ja ainut mahan lisäksi mikä on kasvanut on tissit JEEEEE! :D ja hennesiltä kun on rintsikoita tilaillu niin ne on aina ollut liian isoja niin ne menee nyt.

Misstar 17+5
 
Tulin nopeesti kommentoimaan paria asiaa:

SädeI (ja muut myös tietenkin): 4D femedassa: mun kaveri oli eilen ja sai kelakorvaukset vaikka oli jo aiemmin käynyt kunnallisessa rakenneultrassa. Mekin siis mennään molempiin.

Kestovaipat: On ihan helppoja käyttää ja voi laittaa kuivausrumpuun ihan hyvin (ainoastaan pul-kankaisia eli kosteussuojakankaisia ei saa laittaa). Suosittelen kyllä :) meillä toimii esikoisen kanssa vallan mainiosti vaikkei omaa pesukonetta edes ole, pestään pyykkituvassa :)
...Mutta, jos joku pk-seutulainen silti ei aio kokeilla kestoja ja haluaa sit niistä pakkauksessa tulevista eroon niin mulle sopii laittaa yv:tä :D tulen hakemaan ne pois mielelläni meidän kakkoselle (ei oteta nyt itse pakkausta kun viime vuonna otettiin) :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
onkos teillä muilla millaisia paineita ollu?? itellä on yläpaine 85-90 ja alapaine huitelee 50-60 paikkeilla.. ja silti sano neuvolassa et ei hätää! välillä huippaa nii kovin ettei uskalla muuta ku maata :/
Tervetuloa munkin puolesta zikiziki. Mulle sanoivat jo 110/50 paineista et siitä johtuu pyörrytys ja et syödä salmiakkia vaan..Eli kyllä toi aiak paha taitaa jo olla jos alle sadan menee yläpainekkin...
Mammavaatteista että itekkin tässä raskaudessa jouduin jo joskus 8vkon paikkeilla luovuttamaan ja ottaan mammahousut käyttöön kun turposi niin ettei mitkään housut menny jalkaan..

Painosta.
Mulle kans on iana sanottu ettäö pitäis lihoo ja että olen liian laiha jne jne mut ittestäni on aina tuntunu hyvälle siinä painossa mikä on ollu.. Ja nyt kun oli muutama kilo jääny noista kahesta lapsesta niin tuntui se jo liialta kun oli toi mahanahka löysänä tossa eessä..
Tän jälkeen aion kyllä treenata itteni kuntoon taas..
Mä olen aina syöny ihan suht normaalisti enkä silti ole lihonut..Siis kaikki sipsit ja karkit yms on myös maistunut eikä vaan missään näkyny..
Nytkin vielä neuvolassa sanoo täti että ei sussa kyllä muutama lisäkilo haittais/näkys...Joka kerta muistaa senki sanoa..

Liikkeistä
Mä tunnen jo ihan hyvin liikkeet ja ekat hipasut tuntu jo joskus kolme viikkoa sitten.Sillon oli kyllä sellasia et ei voinu olla varma..Nyt kuitenki kaikkia pyörimisiä ja potkuja jne tuntuu..

Meillä alkaa viikonloppuna olohuoneen tapetointi..Toissapv kävin tilaamassa ja eilen oli jo tullu kauppaan tapetit.Olin eilisen kotona niin revin siinä sitte entiset tapetit huvikseni pois..
Ihana aina kun saa jotai uutta..Makkariremppakin ois edessä kun mennään sit kaikki samaan makkariin kun kuitenkin pojat sitten haluaa nukkua meidän kaa kun vaavi on meidän kamarissa..
Vitsi kun tietäiski missä täällä vois käydä ylimääräisessä/yksityisellä ultrassa niin jos sais kans jo aiemmin veikkauksen sukupuolesta...En malta oottaa et olenko tällä kertaa oikeassa sukupuolesta...

No mutta nyt pitänee lopetella..
Hyvää päivää kaikille!!!

Vaavimasu ja napukka 16+1
(profiilissa masukuva 15+6)
 
millipilli
Huomenta muruset!

zikiziki, tervetuloa kivaan porukkaan mukaan! :wave:

miinulaiselle ja mannalle halit :hug:

isänpäivälahjasta, miehen lahjatoive oli että saa nukkua pitkään isänpäivänä :D poika on jotain tehnyt päiväkodissa ja sitten jotain pientä siihen kylkeen hankitaan yhdessä.

liikkeistä, täälläkin on nyt alkanut tuntua ihan päivittäin liikkeitä. Varsinkin illalla nukkumaan mennessä :heart: :heart: ja toissapäivänä olin tentissä ja just siinä katoin mahaani päin niin samaan aikaan kun tunsin potkun näin sen myös!! Se onkin sitten jäänyt toistaiseks ainoaks masun päälle näkyväksi potkuksi.

syömisestä, ruoka maistuu, mutta paino on raskausajan pysynyt samassa (vähän laskenut). Normaalitilassa kyllä saan kerättyä painoa syömisellä vähän liiankin hyvin :whistle:

hankinnoista, isompia hankintoja meidän ei tarvitsekaan tehdä oikeestaan muuta kuin hoitopöytä, sänky ja vaunuihin uusi koppa. Sänky saadaan EHKÄ mun veljen perheeltä, mutta se on vielä epävarmaa kun on vielä heillä käytössä. Me heitettiin esikoisen pinnis muutossa pois kun oli vähän risa kun käytettynä se oltiin saatu. Hoitopöytää esikoisella ei ollut kun silloin saatiin kätevästi hoitotaso kuivausrummun päälle. Nyt ei enää se onnistu kun on pesutorni :D ja vaunuihin haluan kovan kopan. Pehmeä meillä on, mutta mun mielestä se ei ollut viimeksi niin hyvä huhtikuiselle vauvalle. Silloin oli vielä tosi kuuma kesä.

mammavaatteet, on ollut käytössä varmaan kaks kuukautta jo :LOL: :LOL: :LOL: ensin oli turvotusta ja sitten tuli huono olo jos housut vähänkin puristi ja nyt sitten on mahaa jo niin, ettei omat housut mahdu

verenpaineet, yläpaineet on olleet välillä 105-115 ja alapaineeet sitä 50-60 -tasoa

(.) Olo on huomattavasti kohentunut kun sain sen antibioottikuurin. Oksentanutkaan ei oo enää tarvinnut. Nyt riittää kun vaan yökkää :D

Eilen pidin ihan suursiivouspäivän ja sitten illalla vielä käytiin kävelylenkillä ja loppuillan olinkin sitten ihan rampa. Toi iskiaskipu on ihan järkyttävää välillä. Esikoisesta oli tällasta vasta ihan loppuviikoilla. Ei oo kiva kun vedet silmissä saa kammeta sohvalta ylös kun on käyny kävelyllä + siivonnut :/

Laitanpa vielä tännekin tiedoksi jos joku ei oo huomannut, että PLUS-kanavapaketti näkyy tästä aamusta sunnuntai-iltaan antennikodeissa ilmaiseksi! Saattaa vaatia kanavalistan päivityksen, mutta ei välttämättä. Poika tykkää kun näkyy juniori ja disney channel :D

On muuten ihana kuunnella tässä samalla kun tuo 2,5v leikkii autoillaan ja laulaa piiri pieni pyörii :D

millipilli & Frank 17+4
 
AAM
Laitanpa vielä tännekin tiedoksi jos joku ei oo huomannut, että PLUS-kanavapaketti näkyy tästä aamusta torstai-iltaan antennikodeissa ilmaiseksi! Saattaa vaatia kanavalistan päivityksen, mutta ei välttämättä. Poika tykkää kun näkyy juniori ja disney channel
kaikkialla suomessa siis ? huoh enpä ole kuullutkaan.. kumma :/ :xmas: no eiku virittelemään vaan. Ja toi siis kestää viikon ? vai tän torstai päivän.. :ashamed: :xmas: ? :D
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Laitanpa vielä tännekin tiedoksi jos joku ei oo huomannut, että PLUS-kanavapaketti näkyy tästä aamusta torstai-iltaan antennikodeissa ilmaiseksi! Saattaa vaatia kanavalistan päivityksen, mutta ei välttämättä. Poika tykkää kun näkyy juniori ja disney channel
kaikkialla suomessa siis ? huoh enpä ole kuullutkaan.. kumma :/ :xmas: no eiku virittelemään vaan. Ja toi siis kestää viikon ? vai tän torstai päivän.. :ashamed: :xmas: ? :D
oho... korjasin... eli siis sunnuntai-iltaan eikä torstai-iltaan :LOL: :LOL: :LOL: ja pitäis olla koko maassa
 
Heii kaikille!! Pakko hehkuttaa täälläki mut taisin eilen tuntee vauvan ekat liikkeet! :heart: sohvalla makoilin iha rauhassa sit tuli monotus suoraa navan alle iha yhtäkkii :D olin et mitäs hittoo :D sit se myllerrys tuntu siellä ekaa kertaa.. (ei ollu ilmaa masussa :p )kyl se oli ihana tunne! :heart: ku ei oo ees käyny mieles et vois käydä näin aikasi tuntemaa ku vast ollaa menos 14+6 B) hyviä vointeja ja jaksamisia kaikille!! =)
 
HeiMoi pitkästä aikaa!

Paljon on tullut tekstiä sitten viimekertaisen, täällä oli kone välillä huollettavana...

Hankinnoista ootte näköjään kirjoitelleet. Päällimmäisenä hankintana meillä on vaunut, niitä olen yrittänyt etsiskellä ja kysellä. Tekisi mieli ostaa uutena, mutta on ne tosi hintavia Nyt tosin, ainakin täältä Kuopiosta, saisi 2008 vuoden mallistoa tosi edullisesti ostettua, mutta sitten niissä ei enää ole oikein valinnanvaraa esim. värin suhteen. Olen ilmoitellut kaikille tuttavilleni et voisin ostaa hyväkuntoiset vaunut myös käytettynä... katotaan nappaako.

Ei ole kun vähän reilu vuosi kun möin kaikki poikien vauvatavarat pois :/ Sitä kun aatteli ettei enää lisääntys... Mut toisin kävi :LOL: Mut toisaalta, kiva ostaa kaikkee tulokkaalle!

Painoo on nyt tullut lisää viimekertaisesta vajaa kilon verran, pitää oikeesti jo alkaa mun seurailemaan mitä syön... Mulla kun aikasemmissa raskauksissa on alkanu paino nousemaan todella nopeesti näillä viikoilla :ashamed: Maanantaina 3.11. ois sokerirasitustestikin, senkin takia pitäs nyt yrittää tarkkailla et mitä tulee suuhunsa laitettua... Kun välillä tuntuu et vois syödä mitä vaan :eek:

Oletteko kukaan huomannu et oisitte olleet nyt raskauden aikana hajamielisempiä tai et unohtelette helpommin asioita? Musta välillä tuntuu et en muista oikeesti yhtään mitään, jos en kirjota joka asiaa paperille... Hyvä et nimensä muistaa =)

Mammavaatteista Sain oikeestaan koko raskausajalle mammavaatteet parilta ystävältäni, jotka saivat molemmat vauvansa kesän lopussa, mut yhdet mammahousut oon kyl jo ostanut lisäksi... Nyt oon kuukauden ajan pitäny mammahousuja, vaikka vielä ihan normifarkutkin menis, mut ne puristaa :| Töissä mul on kans semmoset kevyet mammahousut, niissä on helppo tehdä hoitohommia...

Maanantaina siis se sokerirasitus ja sit tiistaina neuvolaan kuulemaan tuomio siitä.... HUIH! Vielä ois monta yötä rakenneultraan, joka siis 24.11. Ois jo niin kiva päästä kurkkimaan mitä NuuttiKyllikille kuuluu :heart:

Sitten vielä kysyisin et onko teillä kellään ollu pissavaivoja? Mulla on jo kolmas antibioottikuuri menossa pissatulehdukseen :kieh: Ja kaikki tulehdukset on olleet ilman minkäänlaisia oireita! Viime vkonloppuna piti käydä päivystyksessä supistusten takia, tutkittiin ja hutkittiin ja lopulta selvis et pissatulhduksestahan siinä oli kysymys! Pitää vissiin alkaa villahousuja pitämään jalassaan ettei kylmä tartu =)

:wave: vaan kaikille!

NK 16+4
 

Yhteistyössä