Hellurei ja tervetuloa uusille joukkoon! :wave:
Onnittelut
Sanni-Maria 5. kuulle siirtymisestä! :flower: Me muut täällä hipsitään pikkuhiljaa perässä =)
Minen kyllä tunne lainkaan missä päin
vaavi köllöttelee, ehkä just ja just kohdun pystyn paikallistamaan silloin tällöin
vessa gallupiin, tähän asti olen selvinnyt onneksi vain yhdellä varikkokäynnillä öisin. Yritän kyllä alkaa jo pari tuntia ennen nukkumaanmenoa hillitsemään juomista.
Laala mä muistelen lukeneeni, että näillä viikoilla sitä sukupuolta ei voida vielä nähdä, värkit kun kuulemma muistuttavat vielä kovasti toisiaan
Tosin miehen siskolle ultraaja sanoi jo np-ultrassa, että pojalta näyttää, ja poika sieltä tuli.
Asumisgallupiin, täällä yksi helsinkiläisodottaja myös!
Asutaan rivarineliössä, meillä oli samanlainen kuvio kuin
Nappi1984:llä edessä, eli muutettiin kantakaupungin pienestä kaksiosta rauhallisemmille vesille pari kuukautta esikoisen syntymän jälkeen. :heart: Kaupat tehtiin jo ennen esikoisen syntymää, mutta rempattiin uutta kotia pari kuukautta uuteen uskoon.
Rakenneultra & sukupuolen kertominen, esikoisen rakenneultran aikaan (viime vuonna, siis) täällä pääkaupunkiseudun HUS:in sairaaloissa oli kuulemma vielä käytäntö, että sukupuolta ei selvitetä, ja se luki vielä ihan siinä odottajalle jaettavassa lappusessa. Sittemmin se käytäntö on kuulemma jo ehtinyt muuttua, ja sukupuoli kuulemma voidaan kertoa jos se näkyy - jos siis haluaa sen tietää.
Helinä-83 hienoa, että sydänäänet kuuluivat, noi on niin jänniä paikkoja noi, kun ylittää se etapin odotuksessa, jota edemmäs ei ole keskenmenneessä raskaudessa päässyt. :heart: Onnea myös
Gardenialle ja
Iitaselle sydänäänten kuulumisesta! :flower:
kadak käy ihmeessä kuuntelemassa välillä niitä sydänääniä neuvolassa, varmasti ymmärtävät että sua jännittää raskauden eteneminen kun on ollut jo niin suuria jännitysmomentteja alkuvaiheessa. :hug:
Neuvolakäynneistä, mulla on ollut niitä nyt noin kuukauden välein, tosin tämä viimeisin tämänaamuinen oli 3 viikkoa edellisestä. Neuvolantäti just selitteli, että nykyään tarjotaan Hgissä se neuvolalääkäri vasta myöhemmin raskaudessa, joskus rv 28:n paikkeilla, jos ei ole mitään erityistä. Hän on multa kyllä kysynyt pari kertaa jo, että haluaisinko mennä sinne lekuriin nyt alkuraskaudessakin, mutta en ole nähnyt sille tarvetta kun olen yksityiselläkin käynyt pari kertaa. On myös sanonut, että voin milloin vain mennä kuunteluttamaan ihan vaan sydänääniäkin, jos huolettaa :heart:
Talvitie mä seuraan kans näitä molempia sairaalasarjoja just niitä vauvoja väijyen
Välillä saa niitä sarjoja katsellessa irvistellä ja välillä taas kyyneleet valuu pitkin poskia.
Piin varmaan vaan tosiaan sieltä kohdunsuulta vuotelee jos se istukka majailee siellä. Hyvä ettei oo kipuja :hug:
Nellah voi sua :hug: viittako tuo veren oksentaminenkin siis raskausmyrkytykseen? jaksamisia sinne :hug:
Värigalluppiin, mä en ole vielä hommannut mitään vaaleansinistä tai vaaleanpunaista.
Pari neutraalia bodya oon ostanut, ja mieli tekis kyllä ostaa varastoon vähän lisää :xmas: mutta jos uusi tulokas on poika, niin hänelle on sitten isoveljenkin vaatteita ihan riittämiin varastossa.
Toki jotain pientä uutta pitää hänenkin sitten saada
).) Oma napa kävi tänään neuvolassa ja siellä taas saatiin kuulla ne ihanat sydänäänet :heart: :heart: :heart: Syke vaihteli välillä 154-156. Kaikki oli muutenkin hyvin, ainoastaan paino on tippunut 1,5 kg ekasta neuvolakäynnistä, mistä neuvolantäti vaikutti olevan vähän huolissaan. Vakuutin kyllä hänelle, että kyllä se paino sieltä vielä lähtee vahvaan nousuun
Mulle ei vaan ole uponnut nyt raskauden aikana oikein kunnon ruoka, nälkä kyllä on mutta mitään ei voi pupeltaa kuin pienissä määrissä. Tällä viikollakin on lentänyt laatta 3/4 päivästä, joten kyllähän noi kaikki vaikuttaa painon tippumiseen. Täytyy vaan yrittää syödä vaikka salaattia, kun etenkään lämmin ruoka ei maistu ollenkaan. :/ Mutta jee, pääasia että vaavilaisen sydän siellä sykki :heart:
Kesis ja pikkuinen 13+6 (uutta viikkoa odotellessa täälläkin!
)