Moi taas =)
Helinä, Emmie ja muut uudet tervetuloa!
Ja
outison, milkystern, nellah, adaliina, AM ym. muut onnelliset neuvolassa ja ultrassa käyneet, onnentoivotukset teille! Meilläkin muuten vauva veteli ensin sikeitä, mutta kun saatiin hereille, alkoi melkoinen elämä. Lähinnä tuli mieleen nyrkkeilymatsi. Kätilö sanoi, että hyvä kun en VIELÄ tunne liikkeitä, hmm.
Tilia, AM & muut pk-seutulaiset, idea kerhosta on tosi kiva! Jos saadaan semmonen pystyyn, niin täällä olis yks innokas osallistuja lisää =) En ole alkuperäinen helsinkiläinen, mutta juurtunut tänne enkä usko että pois muutetaan, kun miehellä on sukujuuretkin täällä. Suurin syy meidän hkiläisyyteen on kyllä se, että molempien työt on täällä ja halutaan päästä nopeasti julkisilla tai pyörällä töihin, mikä ei esim. Keravalta onnistuisi. Ja onhan tänne muodostunut myös tiivis ystäväpiiri, se lienee tärkeimpiä syitä että täällä haluaa pysyä.
Mun työhuoneesta löytyi eilen
hometta ja olin aivan paniikissa, että miten on vaikuttanut vauvaan :'( Onneksi pääsin muuttaan heti toiseen työpisteeseen ja sain tänään neuvolatädin kii, joka vakuutti ettei vauva 100% varmuudella ole kärsinyt mitenkään homemyrkyistä. Istukka kuulemma suodattaa kaikki hengitysilman myrkyt pois ja suojelee muutoinkin. Voi huh, että olin helpottunut! Lisäksi sain viikon päähän
neuvola-ajan, kun totesi että mulla on jo 4 vkoa nt-ultrasta ja siten aika tulla taas käymään. Olin vähän ihmeissäni, kun toinen nla-täti nimenomaan sanoi, ettei ole seurantaa nt- ja rakenneultrien välissä (ja niin myös HGIn kaupungin nettisivuilla lukee). Mut näköjään aikoja saa, kun on vaan aktiivinen
Olikohan taas gallupeja.? hmm. ainakin
ruokag on kai vastaamatta ja täällä ilmoittautuukin oikee suursyömäri
aamulla menee pari leipää juustolla, leikkeleellä ja kasviksilla, lounas klo 11 jolloin aina reipas lämmin ruoka, salaattia + pari leipää, iltapäivällä leipä, hedelmä tmv., kotiin päästyä leipä, viili tmv. ja illalla vielä toinen lämmin ruoka + usein pientä naposteltavaa. toisaalta, liikun paljon ja kulutan päivittäin jo työmatkapyöräilyssä n. 650kcal (sain just töistä sykemittarin, jolla näkee nyt kivan tarkasti energiakulutuksen) ja lisäksti tulee muutakni liikuntaa, et kyllä ruoka tarpeeseen menee ja suurin paino-ongelma ollut pysytellä indeksin alarajan yläpuolella. plus selitellä kollegoille miksi syön niin isoja annoksia, joskus joku huomautellut :ashamed:
Aurinkoista perjantain jatkoa kaikille,
manna + lilli 15+2