*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

JJ-t Ei olla ensimmäistä kertaa tässä "jamassa" tyypit on neljäs ja viides jo :whistle:

Meillä ollaan kanssa jo nyt pohdittu tuota pojan hoitoa ens keväänä. On ollu pph:lla ja ollaan tykätty mutta nyt aateltiin anoa siirtoa tarhaan. Poju saapi jatkaa siellä 15p/kk kuten nytkin. Helpottaa arkea :ashamed: tunnustan joo ja sitten poika saapi pitää ne tärkeät kaverit ja omat jutut.

Helinä-80 :wave: tervetuloa turinoimaan.

Vuffi tyypit rv 13+2
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Eevi81:
Mites te joilla on jo lapsia ja he ovat nyt hoidossa,jäävätkö he kotiin kun vauvat syntyvät? Meillä esikoinen aloittaa ensi syksynä koulun,mutta kuopus saa jatkaa päiväkodissa 3päivää viikossa(ma-ke),kun vauva keväällä syntyy. Ihan ajatellen tytön parasta,siellä on kavereita ja puuhaa...ja säilyy hoitopaikka niin,että tämä nuorin pääsee sitten,kun se on ajankohtaista niin samaan päiväkotiin :ashamed:
hahaa. .tätä mietin minäkin.. tosin ajattelin pitää tarhassa ti-to (3pvää viikosta) juuri samalla perusteella että vaaviin pystyy keskittymään kun on imetykset ja kaikki ja muksu saa sitten purkaa suurimmat energiansa silloin tarhassa... ip:llä esikolla aikaa enempi kun isukkikin heräilee ja vaaville seurustelee :) :heart:
katsotaan kuinka se todellisuudessa toteutuu.. PLUS ettät arha maksu ois silloi esikolta n. 150 eur.. :)
 
Moi taas =)

Helinä, Emmie ja muut uudet tervetuloa!

Ja outison, milkystern, nellah, adaliina, AM ym. muut onnelliset neuvolassa ja ultrassa käyneet, onnentoivotukset teille! Meilläkin muuten vauva veteli ensin sikeitä, mutta kun saatiin hereille, alkoi melkoinen elämä. Lähinnä tuli mieleen nyrkkeilymatsi. Kätilö sanoi, että hyvä kun en VIELÄ tunne liikkeitä, hmm.

Tilia, AM & muut pk-seutulaiset, idea kerhosta on tosi kiva! Jos saadaan semmonen pystyyn, niin täällä olis yks innokas osallistuja lisää =) En ole alkuperäinen helsinkiläinen, mutta juurtunut tänne enkä usko että pois muutetaan, kun miehellä on sukujuuretkin täällä. Suurin syy meidän hkiläisyyteen on kyllä se, että molempien työt on täällä ja halutaan päästä nopeasti julkisilla tai pyörällä töihin, mikä ei esim. Keravalta onnistuisi. Ja onhan tänne muodostunut myös tiivis ystäväpiiri, se lienee tärkeimpiä syitä että täällä haluaa pysyä.

Mun työhuoneesta löytyi eilen hometta ja olin aivan paniikissa, että miten on vaikuttanut vauvaan :'( Onneksi pääsin muuttaan heti toiseen työpisteeseen ja sain tänään neuvolatädin kii, joka vakuutti ettei vauva 100% varmuudella ole kärsinyt mitenkään homemyrkyistä. Istukka kuulemma suodattaa kaikki hengitysilman myrkyt pois ja suojelee muutoinkin. Voi huh, että olin helpottunut! Lisäksi sain viikon päähän neuvola-ajan, kun totesi että mulla on jo 4 vkoa nt-ultrasta ja siten aika tulla taas käymään. Olin vähän ihmeissäni, kun toinen nla-täti nimenomaan sanoi, ettei ole seurantaa nt- ja rakenneultrien välissä (ja niin myös HGIn kaupungin nettisivuilla lukee). Mut näköjään aikoja saa, kun on vaan aktiivinen ;)

Olikohan taas gallupeja.? hmm. ainakin ruokag on kai vastaamatta ja täällä ilmoittautuukin oikee suursyömäri :D aamulla menee pari leipää juustolla, leikkeleellä ja kasviksilla, lounas klo 11 jolloin aina reipas lämmin ruoka, salaattia + pari leipää, iltapäivällä leipä, hedelmä tmv., kotiin päästyä leipä, viili tmv. ja illalla vielä toinen lämmin ruoka + usein pientä naposteltavaa. toisaalta, liikun paljon ja kulutan päivittäin jo työmatkapyöräilyssä n. 650kcal (sain just töistä sykemittarin, jolla näkee nyt kivan tarkasti energiakulutuksen) ja lisäksti tulee muutakni liikuntaa, et kyllä ruoka tarpeeseen menee ja suurin paino-ongelma ollut pysytellä indeksin alarajan yläpuolella. plus selitellä kollegoille miksi syön niin isoja annoksia, joskus joku huomautellut :ashamed:

Aurinkoista perjantain jatkoa kaikille,
manna + lilli 15+2
 
Allusmamma: Minkälaisia kellonaikoja olet suunnitellut...siis monesta moneen olisi sitten hoidossa? Itse mietin,että joko klo 8-16 (söisi siis aamupalan tarhassa) tai sitten klo 9-16. Tuo jälkimmäinen voisi olla realistisempi ajatellen sitä,että voipi olla aika hässäkkää aamusta,jos pitää kahdeksaksi ehtiä hoitoon :LOL: Meillä on nyt 12 hoitopäivää kuukaudessa ja sama olisi sitten,kun vauvakin syntyy. Maksu olisi kai jotakin 100? luokkaa. Silloin,kun meidän kuopus syntyi niin esikko oli reilut 3,5 vuotta ja jäi kotiin. Kyllä sitä useasti kaipasi sitä,että olisi ollut muutama hoitopäivä viikossa. Itse,kun en ole sitä tyyppiä,että olisin jossakin puistossa aamusta monta tuntia ja taas iltapäivällä uudestaan. Tykkäisin enemmän kävellä yms. Ja sitten sadepäivinä tuli sisällä aikA todella pitkäksi tytöllä,kun itse en jatkuvasti jaksanut touhuta ja leikkiä. Ja tytöllä vähän niinkuin jäi myös nuo kaverijutut.
 
AAM
Eevi samat klon ajat meillä 9-16 / 8-15 apaut sen 7- tops 8 h päivässä.. täytyy kattoa kuulemma tarhan kanssa kuinka heille sopii sitten. Täytyy myös sanoa että en ole parhaita hiekkiksen reunalla istujia.. :ashamed: tykkään kävellä ja kaydä lapsen kanssa puistossa aamupäivisin 9.30-12 siinä hujakoilla sit himaa syömään ja ip:llä ollaan ihan omalla pihalla ja haravoidaan lehtiä ja poiak leikkii autoilla ja tai "auttelee" äitiä levittelee lehtiä mm yms :D
Kerho ! ? oisko kukaan näppärä iita ja tekis meille oman kerhon tulisko siellä tekstiä tai jorinaa jos täällä jo ollaan ? moon ihan käsi noitten kanssa meinaan... :snotty:

AM
 
Perjantai-iltapäivää!

Näin alkuun tervetuloa uusille, Emmie ja Helinä! :flower:

Onnittelut sykkeitä kuulleille ja masuun kurkanneille Nappi, Vuffi, Nellah, Allusmamma sekä Milky, Outison ja Adaliina ainakin siellä kertoilivat kuulumisia.

Ja tsemppiä odotteluun Laalalle (joko kävit?) ja unicornille! b:)d

Ja jos jätin jonkun pois, pahoittelen suuresti! :ashamed: Yritin kyl kovasti lukea tarkkaan, alkaa vaan simmut harittaa tässä vaiheessa työviikkoa. :whistle: Hanille kans :flower: ja onnittelut uudelle kuukaudelle siirtymisen johdosta! Tajusin samalla, et oon ihan pihalla noista kuukausista, kun oon vaan viikkoja tuijotellut ja laskenut.

(.) Masu on ihan pallo, ja viikon tauon jälkeen tuli taas kunnolla huono olo ja ihan ylös asti. No, en valita, eipähän oo enää jokapäiväistä.

Ihanaa, että on jo perjantai!!!!! :D Ens viikko on ihan tappoviikko töissä, mutta nyt ei ajatella semmosia, vaan kohta pääsee täältä pois ja koko viikonlopuks kotiin. Sit vielä loppukiri tälle työviikolle!

ventti + viuhti 14+4 (tarkistuslaskennan jälkeen)
 
olen ollut taas ahkera kotona.leivoin mokkapaloja=)tai no ei se niin suuren suurta leipomista oo :ashamed:
Sitten laitoin vähän vaaleita raitoja entisestään blondiin päähän ja nyt nautin jalkakylvystä tässä koneella.Isäntä jos näkis niin ihmettelis taas :LOL:
Pakko ottaa viimesestä saikkupvstä kaikki irti jotta jaksaa taas maanantaina töihin.
Onneksi vkl täynnä ohjelmaa;huomenna anopille kaalikääryleille ja sunnuntaina kaverin kanssa pitkähkölle maastoratsastukselle.Ei ehdi murehtimaan tota maanantaita lainkaan.Toivottavasti.
 
Ultrakuulumisia: Punkero oli 60 milliä, niskaturvotus 1,0milliä, syke 160, liikkeet ++. Oli ensin aika rauhallinen tyyppi, mut sit lääkäri vähän tökki mun mahaa, niin jo tuli liikettä pikkuiseen. :heart:

Täällä ollaan siis tosi onnellisia tällä hetkellä.... Voih. Ja sain vihdoinki haettua ne velouripöksyt Lindexiltä mitä olin jo haaveillukin. 56-senttiset. Ei tarvii enää murehtia siitä ettei ole pienellä housuja. :D

Laala ja Punkero rv12+3.
 
Hanijos joskus kerkeet ja jaksat niin mun la sais siirtää pv kauemmas eli 24.4.En ole jaksanut sua sillä vaivata kun on se melkeen sama.Huomasin vaan kun piti kattoa koska laalan la on;voipi käydä vielä niin että ollaan laalan kanssa samoihin aikoihin laitoksella.Ja samalla sellaisella :D
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista ainaskin laala ja outison oli käynyt :D

sykkeistä kuinkas ne nyt sitten menee, onko jollain OIKEETA tietoa?? siis onhan nää niitä uskomusjuttuja, mutta kuiteskin :D mies toivoo niin kovin poikaa ja pelkään että se pettyy jos meille tulee tyttö :ashamed: sykkeet olleet 7+0 123, 10+6 150 ja 14+6 140. olsko sitten poikasykkeitä :/

neuvola ja ultrakäynneistä mulla ollut ihan riitämiin. tampereella asustelen. eka neuvola 9+0, neuvolalääkäri 10+6, np-ultra 12+5, neuvola 14+6, seuraava onkin kun viikkoja n. 18 ja rakenneultra viikolla 20. sitten olen käynyt neuvolan kautta 2 kertaa ravitsemusterapeutilla ja fysioterapeutille olen menossa :D että kyllä otetaan kaikki irti meidän kaupungin palveluista :D

eka kertaa oli töissä päällä kireä paita, pojatkin sanoi että onhan sun maha kasvanut!! no siihen totesin ettei se yhdessä yössä tullut vaan en ole sitä ennen ns. esitellyt :D

me lähdetään viikonlopuksi mökille. ihanaa mennä sinne rauhaan, jos sais vaikka ulkoiltua :D tänään poksui viikot ja kuukaudetkin :) mennään kuudettatoista viikkoa niin eikös se ole viides raskauskuukausi aluillaan
:eek:

JJ-t ja mussu 15+0
 
Tervetuloa uusille munkin puolestani! :wave:

Emmie, minusta sinun ehdottomasti pitäisi soittaa ja kysellä vähän neuvola-aikojen perään. Raskausviikoilla 10-13 pitäisi olla ensimmäinen ultraäänitutkimus (ns np-ultra) ja sen jäkeen n. rv 14-16 lääkärineuvola.

Sykkeistä; meillä pojalla oli sykkeet aika tasaisesti 140-150 välillä. Kyllä nää sykejutut on tukevasti uskomusjuttuja eikä niitä tietty pidä totena ottaa, mutta kivojahan ne silti... =) Älä huoli, JJ-t, miehesi tulee tasan tarkkaan rakastumaan siihen pieneen olentoon, oli hän sitten poika tahi tyttö. Useimmiten tytöt ne vasta kietovatkin isukit pikkurillin ympärille. :D
 
johan se tuntuu paistavan päivä tännekkin :) proteiinit tänään - kun tamppoonin kanssa näyte otettiin eli mulla sitten vaan ihan kaameesti valuu valkovuotoa joka pissan seassa nostanut ++

oksensin tänäänkin mutta verta ei onneks ollu.. taitaa olla jotain haavoja kurkussa kun tuntuu hammastahna ärsyttävän niin että heti lentää ja veret perässä. mutta kai se sinne tähystykseen on varmuudeksi mentävä.

sykkeistä: mulla oli esikoisen kanssa 150-160 sykkeet kokoajan ja poika sieltä silti tulla tupsahti että en kyllä niiden perusteella usko että kumpi tulee. jäi häiritsee että nla lääkäri kun kuunteli sykkeet ei mitään lukemaa antanut vaan totesi että kyllähän se sielä elää.

päivähoidosta: ei taida poika mennä tarhaan sittenkään kun vauva syntyy kun tammikuussa tulee vuosi pois tarhasta. meni pojan allergiat ja astma siihen että jätkä oli joka kuukausi vähintään 2 kertaa kipeenä. jouduttiin sitten kehittelemään homma niin että poika mummilla päivähoidossa ja nyt kun mies on työttömänä niin sen kanssa kotona.

lepäilemään ja potemaan päänsärkyä...

Nellah ja 14+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eevi81:

Mites te joilla on jo lapsia ja he ovat nyt hoidossa,jäävätkö he kotiin kun vauvat syntyvät? Meillä esikoinen aloittaa ensi syksynä koulun,mutta kuopus saa jatkaa päiväkodissa 3päivää viikossa(ma-ke),kun vauva keväällä syntyy. Ihan ajatellen tytön parasta,siellä on kavereita ja puuhaa...ja säilyy hoitopaikka niin,että tämä nuorin pääsee sitten,kun se on ajankohtaista niin samaan päiväkotiin :ashamed:

Eevi ja etana 12+


Meillä kaksi poitsua ja just olen miettinyt että pidän kyllä hoidossa,mutta kun voi olla et ei silti ole vara pitää kokopäivähoidossa ja hoitaja taas ei pysty pitän osapv:ssä kun ei jää rahaa..(on vain meidän 2lasta ja yks oma)Syrjäkylällä kun vielä hoitopaikka niin ei helposti saa uusia lapsia hoitoon..

Sykkeistä
Minä olen kans kuullu et korkea syke olis tytöillä ja meillä oliki aika korkeat sykkeet musitaakseni ja siksiki ooteltiin molemmista tyttöä :LOL:

milkystern
Nam! Me sanotaan sitä höpötykseksi..Se nimi tuli aikoinaan siitä kun me lapsena höpötettiin kokoajan äitille että tehä niitä niin sitte se rupes sanoon että höpötystä :LOL:

Hoitomaksuista sitten..
Eli otetaanko hoitomaksujen laskussa koko äitiyspäiväraha huomioon vai miten se menee?Mua pelottaa et jos tulee kauheet maksut kun ei nyt ole mulle laskettu tuloja ollenkaan ja sit olis ehkä mammaraha jotai tonnin paikkeilla kk kun yrittäjillä se menee sen yel maksun mukaan...Eli kertokaas miten äippäraha lasketaan tuloksi... Kiva kun tavallaan pystyi itse määritteleen että paljonko sitten saa rahaa..Tietty nyt sit pitää maksaa paljonki ylimäärästä mut näkyy sitten edessäpäin..

Niin ja kävin torstaina neuvolassa ja lekurin neuvola oli ja onneksi oli tuttu lääkäri nin oli kiva rupatella..Kaikki oli hyvin ja sydänäänet kuulosti mun mielestä aavistuksen hitaammilta kuin pojista joten jospa se menis niin päin että tytöllä rauhallisempi syke :whistle: Siellä se huiskutteli kättään kokoajan ku oli isoveikkaki kattomassa vaavia..Nyt 4v sitten piirtelee kokoajan ja ku kysyy että mitäs sinä oot piirtäny niin se sanoo että minä piirsin sinun vauvan. :heart: :heart: :heart:
Se ensin mulle sanoi et ei nähny sitä vauvaa mut kyllä se sielä nousi oikein siihen tuolille ja katteli innossaan ku vaavi liikui siellä..
Kysyin muuten siitä mun tuntemuksesta että "tunsin vauvan missä kohdin oli" niin sanoi että kyllä uudelleen synnyttäjät on usein sanonu että "tuntee" vauvan että missä kohin on..
Mut se tuntemus on just sama kuin loppuajasta kun vauva jotenki puskee itteään ja tuntuu kiristävältä melkein ku supistus..Sit just isommasta vauvasta on vaikeempi tietää että onko supistus vai puskeeko vauva kun vauva on jo niin iso..Jotenki nyt osaa erilailla ajatella ja tutkiskella itseään ku mitä aiemmissa raskauksissa..Onko muilla samaa? :/
Mutta nyt pitänee keksiä tekemistä ja syödä kun pojat alkaa vatia äitin huomiota..
Mutta hyvää päivän ja illan jatkoa kaikille..
Taidan vielä päivittää 13+1 vkon kuvan tonne profiiliin...

Vaavimasu ja napukka 13+2

En nyt näköjään saa noita lihavointeja pois olleskaan joten antaa olla...
 
Hei tytöt. Tervetuloa uusille, onnittelut ultraajille ja hyviä vointeja kaikille :)

Mä täällä pohdiskelin, että olis hyvä, että ne, joilla on kotidopplerit, pitäis vastaanottoa meille kaikille muille hermoilijoille pientä korvausta vastaan, niin nopeesti laite maksais itsensä takaisin ja meidän ei tarvis käydä aina neuvolassa tms. mittailemassa :LOL:

Meilläkin neuvolantädillä on soittoaika vaan yhden tunnin aikana päivässä ja en saanut sitä kiinni. Muistaakseni Kesis mua kannusti käymään ylimääräisellä kuuntelukerralla, kun tää huoli sikiön hyvinvoinnista on niin iso. Mutta työpäivän aikana on vaikea järkkäillä ja illalla linjat kiinni. Pöh.
 
Minä en päässy sinne ultraan... :'( :'( :'( yöllä oli melkein 40 kuumetta enkä voinu nukkua paljo yhtään. Olo oli ihan hirveä. Yskin ja itkin tukalaa oloa.. Tänään menin sitten lääkäriin, tulehdusarvot 75. Sain semmosen yleispätevän kuurin joka tehoaa yleisimpiin hengityselintulehduksiin. Jos ei viikonlopun aikana olo helpota niin maanantaina lisätutkimuksiin. Se vaan että miehellä ja äidilläni on tuli keuhkokuume tämän vastaavan olon diagnoosiksi. Äidillä ei ollu tulehdusarvotkaan niin korkeat kuin minulla, isännällä olikin sit 107.
 
Uvm :hug: Kurjaa,miten kamala olo sulla mahtaa olla! T :hug: oivottavasti paranet pian!!!

JJ-t: Tiedätkö,mulla vähän samanlaiset "pelot" kun sulla. Pelkään,että mies kovastikin pettyy jos ei tulekaan poikaa. Nytkin koko ajan höpöttelee,että mitäs isin pikku poika ja mites meijän poika jakselee. Oon sit aina sanonut,et se voi myös olla tyttö ja mies siihen,että meille ei enää tyttöjä tule. Toki siis vitsillä sen sanoo,mutta kuitenkin sitä itse sitten miettii,että onkohan mies onnellinen jos tulee kolmas tyttö. Vaikka toisaalta tiedän,että on joka tapauksessa onnellinen...äh,onpas vaikeeta :kieh:



Vaavimasu: Kyllä mäkin tunnen missä kohdin vauva köllöttelee,itseasiassa sen tuntee aika selkeästikin. Näin ei aiemmissa raskauksissa ole ollut.

Mäkin kannatan sellasta kerhoa...mutta mäkin älyttömän huono näissä tietokoneasioissa :ashamed: oiskos joku,joka jaksaisi väsätä meille sivut????


Eevi
 
Ihan pikaseen kysymys ja kun kotiin pääsen niin sitten hieman enemmälti tekstiä laittelen...

Onko Jyväskylässä mitään äitiysvaateliikkeitä tai mitään missä niitä myytäisiin? Muistelen että joskus oli joillakin puhetta siitä mutta meni ohi kun ei ollut ajankohtaista. Nyt sitten suunnitellaan kaveriporukalla Himoksen reissua ja vois siinä kulkiessaan muutamat kuteetkin ostaa kun tuntuu ettei mistään löydy mieleisiä...
 
Helou mammelit!

Onnea uutisista milkystern, vuffi, outison, Adaliina ja Laala! :)

Tervetuloa runsaaseen joukkoomme emmie ja Helinä-80!

Oxford: ei keilläkään massussa ollut liikunnallisakrobaattisia sessioita meneillään silloin kun ultrattiin :). Mun piti käydä kävelemässä ja lantiota heiluttelemassa että saatiin pieni otolliseen asentoon niskaturvotuksen mittaamista varten.

AM: :D :LOL: voi eiiii, repesin täällä ihan täysin kun luin sun linjurimatkastooria. Sorry, ei saisi olla vahingoniloinen, mutta ei maha mittään kun niin hauskasti kommelluksestasi kirjoitit :D.

Hieno homma Piin että vuoto on ymmärtänyt pysytellä poissa! :)

Nellah: Hyvä että parmpaa kuuluu jo! :hug:

kadak:
Huippuidis tuo kotidopplereiden omistajien kotivastaanotto! :LOL: Olikos sitä kotidoppleria kellään täällä Savon suunnalla, voisin tulla pistäytymään. ;)

Voi Uvm :hug:, toivottavasti ei olis keuhkokuumetta ja toivotaan että olo helpottaa :hug:.

) .) Tänään, just äsken mieskin sitten tunsi vauvan liikkeet massun päältä :heart: . Syönnin jälkeen löhöttiin koko perhe tuossa sohvalla ja vauveli piti ihan kunnon bileitä massussa. Ihan toistuvasti tunsin liikkeitä pitkän aikaa, ja kun laitoin käden massun päälle niin siihenkin liikkeet tuntuivat. Mieskin sitten kokeili ja sattui vauva olemaan jotenkin ihan toisella laitaa, että tuli ihan semmonen selvääkin selvempi potku, ja osui suoraan miehen kämmeneen :heart: Ihanaa, aina vaan todellisemmaksi tulee tää juttu! :heart:



 
Ei Milkystern,ei!!Mä olin jo saanut mokkapalat pois päästäni ja nyt tuntuu että niitä leijuis ympäri kämppää :D .Pakko lähteä vielä kauppaan ja tehä niitä.Mmm...

Noista neuvoloista yms.
Meillä on täällä Lahdessa neuvolat tasan kuukauden välein näin alussa.Sitten myöhemmin kahden viikon ja sitte lopussa viikon välein.Eli ne on täällä ihan kunnossa,ainut vaan on se etten tunnu saavan tarpeeksi tietoa tai kaikki pitäis osata kysyä ite.Esim. np-ultra,itse siitäkin luin netistä.Niin tulee sellanen olo että mitäköhän kaikkea jää saamatta/tietämättä kun ei osaa itse kysyä..
Ultrat mulla on niin että viikolla 12 oli np-ultra ja 5.11 on rakenne-ultra.Sitten sen jälkeen on kuukauden välein ultrat koska mun raskaus luokitellaan riskiraskaudeksi vaikka on yhtä paljon/yhtä vähän riskejä kuin kaikilla muillakin.Eli olla miehen kanssa ihan tyytyväisiä että päästään niin usein tyyppiä katsomaan :)

Nyt sinne kauppaan ja UVM tuntuu varmasti tosi turhattavalle kun et päässyt sinne ultraan :(
Misstar ja viikkoja 15!!
 
Aika jännä toi Talvitiellä et sun on pitäny kävellä yms et kaveri liikahtais parempaan asentoon. Meillä se ultraaja ei ees yrittäny mitää semmosta, se otti mahan päältä sen niskaturvotuksen ku ei muuten saanu otettua.

Rv12+6
 
outison, meillähän kävi niin, että sitä niskaturvotusta löytyi liikaa ja sitä kyllä mitattiin ja mitattiin ja mitattiin. Kätilö pompotti mun mahaa moneen kertaan ja yritti heiluttaa sitä pientä eri asentoihin. Sen jälkeen kokeili mitata mahan päältä ultraamalla, kun ensin oli kokeillut sisäkautta. Sitten hän käski minut vessaan pissalle ja piti hyppiä matkalla...että silleen. Oli kyllä tosi stressaavaa, kun jo tajuttiin, ettei kaikki ole kunnossa ja mittaus todella kesti kauan.
 
Iltoja.

Voihan kurjuus Uvm ettet sinne ultraan päässyt. Toivottavasti tauti talttuu eikä iske sitä keuhkokuumetta. :hug:

Oli kuulkaas hyvä lukea että muillakin löytyi np-ultrassa uneliaita vauveleita mahasta. Meillä kanssa Beanie oli melkein paikoillaan ja nukkui. Hiukan oikasi jalkoja ja vähän kättä, mutta mitta saatiin ihan hyvin sivuprofiilista otettua. :)


Mä oon varmaan ihan hassu, mutta onneksi täällä mulla on ihana neuvolatäti ja pääsen maanantaina puhelinaikana kuunteluttamaan sydänäänet. Kun kaksi viikkoa tulee edellisestä kerrasta ja johan niitä pelkopeikkoja sitten taas ilmaantuu. :ashamed: :ashamed:
Mahtaakohan tää ikinä helpottaa?! :snotty:
Ja syyt noille peloille voi olla niinkin hölmöjä kuin että musta tuntuu että mun maha on pienentynyt. :ashamed: Vaikka kohdun hyvin tunnenkin hiukan navan alapuolella.

Oonkohan mä ihan yksin näiden hullutuksien kanssa vai löytyykö mulle kohtalotovereita. :wave:


Ruttana & Beanie 15+2 :heart:
 
Ruttana vaikka mä tänpäiväisen ultran jälkeen oonki ihan onnesta soikeena, niin tiiän että ei mee monta päivää ku oon taas hermona... :LOL: Et oo siis ainoa... Tämän ilmiön huomasin itsessäni siis ainakin varhaisultran jälkeen jo... :D Mut meil onneks on neuvola 21.päivä. :D

).( Vieläki ku miettii sitä sydämen jumputusta, niin nousee kyyneleet silmiin. Ja jotkut vielä sanoo että se rakkaus vaan kasvaa ja viel syntymänki jälkeen... Miten se on mahdollista?! :heart: :heart: :heart:

Laala :heart: Punkero
 

Yhteistyössä