Täällä mahassa elelee sitten näiden rauhallisten masu-vauvojen vastakohta. Ultrassa eivät meinanneet saada mittoja, kun ei häiskä tahtonut pysyä paikoillaan hetkeäkään. Sama nuo sydänäänten kuuntelut, ei meinaa tätsy pysyä dopplerinsa kanssa perässä =) Samaa mallia on kuin sisarensakin.
Sykkeistä Just kävin kurkkimassa tyttöjen odotusajan korteista niitten masuajan sykkeitä. Muistelin että molemmilla olisi ollut korkeat sykkeet mutta esikos-tytön oli ainut merkitty tulos 150, tuon pikkuneidin sykkeet ollut 140-145. Ja nyt ollut sen yli 150->
Mutta toisaalta sitten mulla ainakin supistus tekee välillä tunteen selkään ja tonne alaosastoon. Mutta kivuttomassa supparissa maha täynnä vauvaa täytyy sanoa että aika vaikea tunnistus homma. Mä kauhulla odotan taas sitä loppuaikaa kun vauva punkeaa itteään ylöspäin, mulla kohtu noussu ihan kylkiluitten alle asti ja se tekee ihan p*** kipeää kun yrittää ylöspäin vaan vielä
Kyllä kai tuolla mahassa sitten oikeasti alkaa jotain liikennettä tuntumaankin nyt ei kaikkea voi enää selittää suolipörinöillä =)
Iitanen 15+4
Sykkeistä Just kävin kurkkimassa tyttöjen odotusajan korteista niitten masuajan sykkeitä. Muistelin että molemmilla olisi ollut korkeat sykkeet mutta esikos-tytön oli ainut merkitty tulos 150, tuon pikkuneidin sykkeet ollut 140-145. Ja nyt ollut sen yli 150->
Täällä ihan täysin sama tilanne ja samoissa ajatuksissa ja suunnitelmissa olen kuin sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Eevi81:Mites te joilla on jo lapsia ja he ovat nyt hoidossa,jäävätkö he kotiin kun vauvat syntyvät? Meillä esikoinen aloittaa ensi syksynä koulun,mutta kuopus saa jatkaa päiväkodissa 3päivää viikossa(ma-ke),kun vauva keväällä syntyy. Ihan ajatellen tytön parasta,siellä on kavereita ja puuhaa...ja säilyy hoitopaikka niin,että tämä nuorin pääsee sitten,kun se on ajankohtaista niin samaan päiväkotiin :ashamed:
Eevi ja etana 12+
Täällä sama homma. Tuo ilmesesti vauvan tuntuminen tuntuu nyt sitten vähän samalta kun kohtu olisi osittaisessa supistuksessa. Mä olen jopa mittanauhan kanssa mittaillut sitä paikallistettavaa möllyskää, että voiko se olla vauva ja mittojen perusteella kyylä voisiAlkuperäinen kirjoittaja Vaavimasu:Kysyin muuten siitä mun tuntemuksesta että "tunsin vauvan missä kohdin oli" niin sanoi että kyllä uudelleen synnyttäjät on usein sanonu että "tuntee" vauvan että missä kohin on..
Mut se tuntemus on just sama kuin loppuajasta kun vauva jotenki puskee itteään ja tuntuu kiristävältä melkein ku supistus..Sit just isommasta vauvasta on vaikeempi tietää että onko supistus vai puskeeko vauva kun vauva on jo niin iso..Jotenki nyt osaa erilailla ajatella ja tutkiskella itseään ku mitä aiemmissa raskauksissa..Onko muilla samaa? :/
Vaavimasu ja napukka 13+2
Mutta toisaalta sitten mulla ainakin supistus tekee välillä tunteen selkään ja tonne alaosastoon. Mutta kivuttomassa supparissa maha täynnä vauvaa täytyy sanoa että aika vaikea tunnistus homma. Mä kauhulla odotan taas sitä loppuaikaa kun vauva punkeaa itteään ylöspäin, mulla kohtu noussu ihan kylkiluitten alle asti ja se tekee ihan p*** kipeää kun yrittää ylöspäin vaan vielä
Kyllä kai tuolla mahassa sitten oikeasti alkaa jotain liikennettä tuntumaankin nyt ei kaikkea voi enää selittää suolipörinöillä =)
Iitanen 15+4