Jee jee=)Nt-ultrassa oltu.Kaikki hyvin,turvotusta 1,6=on kuulemma normaali.Huokaisimpasyvään;oli muutenkin kaikki kunnossa.
Ja sain mun haluamani dennis-pastan :kieh:
Ja sain mun haluamani dennis-pastan :kieh:
meillä ainakin eka käynti oli 8 viikolla sitten nla lääkäri 12 viikolla ja th 18 viikolla ja toista oottelen minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka!
Liittyisin seuraan Mulla on LA 11.4. ja kakkosta odotellaan (esikoinen on nyt 7,5kk joten ihan mukava pieni ikäero tulee)
Enimmäkseen varmaan tuun tänne taustoille, kiva lukea odotusjuttuja, mut varmaan kirjottelen enimmäkseen tuolla helmikuisten vauvojen ketjussa, odotus kun on lähiaikoina koettu mut vauvajutut on uusia mulle :ashamed:
Onko muuten kaikilla paikkakunnilla niin et eka neuvolakäynti on sillon joskus 8 viikolla ja sit seuraava vasta 22 viikolla??? Musta tää tuntuu tosi oudolta, esikoisen kanssa (viime vuonna siis) tuntuu et neuvolakäyntejä oli koko ajan, ainaki kuukauen välein... :/
emmie 13+6
Outoa...Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:meillä ainakin eka käynti oli 8 viikolla sitten nla lääkäri 12 viikolla ja th 18 viikolla ja toista oottelen minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka!
Liittyisin seuraan Mulla on LA 11.4. ja kakkosta odotellaan (esikoinen on nyt 7,5kk joten ihan mukava pieni ikäero tulee)
Enimmäkseen varmaan tuun tänne taustoille, kiva lukea odotusjuttuja, mut varmaan kirjottelen enimmäkseen tuolla helmikuisten vauvojen ketjussa, odotus kun on lähiaikoina koettu mut vauvajutut on uusia mulle :ashamed:
Onko muuten kaikilla paikkakunnilla niin et eka neuvolakäynti on sillon joskus 8 viikolla ja sit seuraava vasta 22 viikolla??? Musta tää tuntuu tosi oudolta, esikoisen kanssa (viime vuonna siis) tuntuu et neuvolakäyntejä oli koko ajan, ainaki kuukauen välein... :/
emmie 13+6
Nellah ja 14+6