olin pari päivää pois palstalta ja olipa taas tullut kuulumisia, ollaan kyllä tosi ahkeria kirjoitteleen
ensiksi tosi paljon onnea kaikille joilla ollut ihania ultra- ja neuvolakäyntejä! ja
kadakille aivan erityisen isot onnitteluhalit hyvistä tuloksista! jännäsin puolestasi vaikka koko ajan uskoin ettei todennäköisesti mitään ongelmia ole (helppo uskoa tilastoja, kun voi katsoa asiaa näin ulkopuolelta).
sitet gallupeihin, niitä on taas vähä riittänyt
lemmikkig: ei oo eikä tuu =) mies ei halua ja minä olen tosi allerginen. koirasta kyllä haaveilen, mutta eipä kerrostaloon ole järkeä hankkia ja lisäksi, voisi joutua luopumaan pikaisesti, kun minä olen ja vauvakin voisi olla sille allerginen. koko minun puolen suku on kyllä niin allergista, että ollaan aika tehokkaasti erkaannuttu luonnosta
tai oikeastihan se on tosi valitettavaa... :/
pissag: täällä kans yks joka joutuu käymään ainaski kolme kertaa yössä pissalla ja ai että ärsyttää heräillä pitkin yötä... ihan sama paljonko juo, niin viimestään parin tunnin unien jälkeen on noustava vessaan ja sama tahti jatkuu aamuun. luin muuten toisesta pinosta mistä jatkuva pissahätä ja hidas pissaaminen (ainaki mulla!) johtuu. ja tässä syy, eli progesteroni rentouttaa virtsarakkoa, jolloin pissa tulee hitaasti eikä rakko tyhjene kokonaan koskaan, vaan on aina 30-50% täynnä. Tämä siis sen lisäksi että kohtu painaa rakkoa, eipä ihme et juostaan koko aika veskissä =)
kivut: mulla paukkuu ja ryskää nivusissa, ja esim. aivastaminen sattuu kovasti. lisäksi kohtua on vihlonu epäsäännöllisen säännöllisesti jostain vkolta 7 lähtien. ilmeisesti molemmat kuitenkin vain kohdun kasvamiseen liittyviä kipuja, en ole hermoillut. alaselkäkipuja on lieviä välillä, mutta ei mitään sietämätöntä tai jatkuvaa. keskimäärin voin tosi hyvin nyt kun oksuolo helpottanu.
hani minustaki tuntuu et mun juttuja ei juurikaan kommentoida ja täytyy sanoa, et mieskin jopa huomasi saman, kun kukaan ei onnitellu kun kävin np-ultrassa... (se käy vakoileen aina välillä mitä kirjoittelen
) no, silloin osui samaan aikaan paljon huonojakin uutisia, että enpä jäänyt silleen miettiin asiaa ja myöhemmin olen kyllä ymmärtänyt, että etenkin jos ei paljon kirjoita, ei voi odottaa paljon kommenttejkaan. myös itse olen laiska kommentoimaan, vaikka kuinka ahkerasti ja aidosti kiinnostuneena seuraisin teidän kirjoittelua...
aurinkoista viikkoa kaikille!
t. manna + lilli 15+0 (uä 15+4) ja taas paukku vkot, jipii!