Heku (ja
Marpa) mulla oli ihan samat tunteet viime raskaudessa, no plussaa saatiin odottaa kolme vuotta ja sit kun lopulta ihan luomuna pärähti niin en voinut uskoa. Tuntui että olin suunnilleen lapsesta asti odottanut että koska sais olla raskaana ja musta tulis äiti, ja oli kyllä isku vasten kasvoja oksentaa koko raskauden ajan ja joutua olemaan kotona
Kyllä suoraan sanottuna v*tutti kaikki "raskaus ei ole sairaus" fraasit. Nopeesti sitä vaan unohtaa kun oon tässä samassa kelkassa heti perään
Mutta kyllä se 9 kuukautta tuntui loputtomalta. Voimia teille!
Niin mulla siis
ei ole neuvolaa 18.12. vaan se on vasta 30.12. ja ilmeisesti sitten
neuvolalääkäri 21.1. jos ihan oikein ymmärsin.
Viikonloppureissu tehty ja 8 tuntia per suunta autossa oli kyllä aika tuskaa takapuolelle ja selälle. Enkä edes ehtinyt nukkua niin paljon kuin toivoin. Mutta oli se silti hermolomaa, kun ei tarvinnut huolehtia kuin omasta ravitsemuksesta
Tietenkin syötiin koko reissu joko rasvaista huoltamoruokaa tai takassa paistettua makkaraa ja pari kertaa oli olo sen mukainen, onneksi ei sen pahempia pahoinvointiongelmia kuitenkaan ilmennyt
Ja esikoinenkin pärjäsi loistavasti isukin kanssa, eikä osoittanut mieltään kun pääsin kotiin
Mut oli ilmeisesti unohdettu, niin hauskaa oli isin kanssa viettää viikonloppu
Kyllä mä hymyn sain kuitenkin kun palasin kotiin :heart:
Pari kertaa tuntui että olisin tuntenut liikeitä, mutta enemmän sellaista pyörimistä ja pari arveluttavaa tökkäisyä, eli ei mitään selkeää kuten viikko sitten. Sitä odotellessa, että nämä tästä vahvistuu
Kp & Kultakala 14+6