Heipsis!
Manzana, sä ootkin tässä odotusmaratonissa pitkällä, kun on mennyt jo 33 viikkoa rikki
Taratar, oot jaksanut ja ehtinyt hoidella jo monia muuttoon liittyviä asioita hienosti eteen päin
Ja kiva että ystäviä löytyy uudella paikkakunnalla.
Neuvolassa tuli siis käytyä, tässä
mittoja:
Rr: 111/70
Pissa puhdas
Hemoglobiinista sovittiin, että mitataan vasta kahden viikon päästä, kun vasta äskettäin aloitin raudan syönnin.
Paino: -108g
Sf-mitta: 30cm
Vauvan syke: 130
Raivotarjonnassa oli vaavi edelleen, ja kuulemma pää oli jo kiinnittymässä. Siitä siis johtuu se paineen tunne, joka mulla on tuolla alhaalla erityisesti iltaisin. Myös lieviä liitoskipuja tuntuu silloin tällöin. Eikös
Yllärillä ainakin ollut samantapaista? Vauvan peppu painaa hieman keuhkoja, joten aika helposti hengästyn tällä hetkellä. Normaaleja raskausoireita siis
Painoa pelkäsin kamalasti, kun ollaan herkuteltu noiden esikoisen 1-vuotissynttäreiden merkeissä oikein urakalla viime viikolla. Ja kas ihmettä, paino olikin (vähän) laskenut eikä noussut. Tuo vaaka on kyllä kanssa yksi stressin aiheuttaja
:snotty: Vaikka ei tietty saisi olla, eikä järkitasolla olekaan
Raskausaikana on kyllä aina ihan arvoitus, mihin suuntaan se paino aina milloinkin menee.
Seuraava
lääkäri on sitten synnytystapa-arvion yhteydessä.
Naistenklinikan rempasta terkka sanoi, että maaliskuussa asiasta on jonkinlainen tiedotustilaisuus neuvolan henkilökunnalle.
Wanda, mielenkiintoinen tuo kuulemasi tieto mahdollisista perhehuoneista osastolla 61! Minä haluun kanssa semmoisen, jos niitä tosiaan tulee käyttöön :wave:
Vauva liikkuu edelleen paljon, ja tuntuu kääntyilevän kyljeltä toiselle usein, vaikka onkin luultavasti ollut jo pitempään pää alaspäin. Vauveli vastailee potkuilla, kun esikoinen tönii vahingossa vatsaa :heart:
Kaikki 50-62 -senttiset
vaatteet olen nyt pessyt. Miten pieniä ne 50-senttiset taas olikaan :heart: Saas nyt sitten nähdä, onko vauva syntyessään mitä kokoa
Ainoastaan sitä lipastoa kaipailen, johon ne vaatteet saisi :kieh: Lipasto on siis etsinnässä, haastetta tuottaa pieni tila, johon se pitää mahtua.
Tsemppiä kaikille, joilla on kipuja tai muuten haastavia tilanteita!
Helmikuu on tosiaan lyhyt kuukausi
Viljavainio ja Pikkumuru 32+3