Onnea hirmuisesti pojasta
Viljavainio!!:heart:
mä tulin pikaisesti poksumaan ja kertomaan että mulla oli eilen Babyshowerit
sisko oli järkkäillyt, sain jalkakylvyn + hieronnan kera virksitävän jalkavoiteen. oli kyllä ihanaa!
paikalle oli tullut jopa mun serkku ja täti hiema kauempaakin
yllärinä siis tulivat nämä kutsut, tosin hieman vähän jotain arvailin ja sitten kun oltiin lähdössä "puistoon" niin mies oli jotenkin niin erikoisen näköinen että arvelin että nyt on jotain meneillään
kutsuilla myös arvuuteltiin sukupuolta, syntymäpäivää,painoa ja pituutta ja jotkut jopa laittoi myös nimiarvauksen.. KUKAAN ei veikannut että meille ois tyttö tulossa
eikä kukaan myöskään veikannut että menisi yli enemmän kun 2 päivää..
nyt on sitten esikoisen synttäri kutsut valmiina odottamassa postitusta. pidetään ne nyt kuitenkin ne huhtikuussa, parin viikon päästä. kun ajattelin vähän että JOS meniskin vaikka pari viikkoa yli tämä odotus niin sitten on pieni vielä niin pieni etten iha hirveetä revohkaa halua yhtäaikaa kylään. (kun ensinhän oli suunnitelmisssa pitää ne synttärit toukouussa) niin nyt pidetään sitten jo etuajassa, ja mikäli nyt kävis niin että oisin sillon synnyttämässä, niin sitten voidaan ihan hyvin pitää toukokuussa esikoisen synttärit kun pieni on jo vähän isompi
pääsiäisaterian merkeissä ois tänään tulossa anoppi,äiti, sisko ja siskon mies syömään meille.. kivaa kun saa laittaa ja häärätä, vaan kyllä ottaa voimille.. nooh, illalla ajoissa nukkumaan sitten
Äitituuli mä olen miehelle vihjaillut siitä pinnasängystä jotain kertoja, mutta vieläkään sitä ei oo kasattu.. täytyy varmaan lopettaa vihjailu ja sanoa että kasaa se
siihen sais niin mukavasti sitten nostettua jo turvakaukalon ja vaununkopan.. ja sitten jos lähempänä laittelis sen muuten valmiiks
jaahas, jospa sitä sitten lähtis valmistautumaan syöminkeihin...
m-m & hippu 36+0 POKS