Huhtikuun haaveilijat

Jos testi tehtiin virtsasta niin voin lohduttaa sillä, että labran testit eivät ole herkimmästä päästä edes, ja yleensä testit otetaankin vasta kun kk:t ovat myöhässä. myös veritesti vaatii aikansa, siinä nyt näkyy tuloksia vähän ennen kun kk:t pitäsi alkaa, mahdollisesti alkaen noin dpo 10.
 
Testi tänä aamuna oli sitte odotetusti se nega.Lääkärin kans juttelin tossa n.tunti sitte.Kyllä olen nyt itkuni itkeny,ja yritän positiivisena kattoa eteenpäin ja uuteen yritykseen :) Onko kellään kokemusta/tietoa miten kauan tälleen näin aikasen km:n jälkeen vuotaa?Ja paljonko mun nyt sitte pitäs vuotaa,siis mikä on "normaalia",ku mul ei siteeseen tuu mitään,mut aina ku käyn veskis,niin sillon vuotaa ihan reilusti.Ja koska vois alkaa ootteleen menkkoja sitte?Ja miten,voikohan heti vaan alkaa yrittään seuraavaa raskautta?Mulla ens viikolla lääkärille gyne tarkastukseen ja siellähän näitä voisin kysellä,mut jos jollain kuiten ois jotain kokemuksia?
 
Hemmi Mulla vuoto kesti 2 päivää, sen jälkeen pyyhkiessä vähän tuhrua tullut. Km rv8 jälkeen vuoto kesti 6 päivää. En tiedä mikä normaalia. Seuraavaa raskautta voi alkaa yrittään mun käsittääkseni heti kun vuoto loppuu, näin ainakin neuvottiin sairaalasta viime km:n jälkeen. Nyt mietin miks mun testi on vielä positiivinen, onkohan sinne jääny jotain? Toivottavasti ei. Oliko sun testi tänään täysin nega, ei haamun haamua?
 
Torstaita! Heti alkuun Siselylle :flower: ja Hemmille :hug:

Tuosta keskenmenon jälkeisestä raskaudenyrityksestä: keskenmenon jälkeen tulee todella helposti uudelleen raskaaksi, mutta kohdun seinämä on usein vielä hiukan "rikki", eli vaikka yritystä voikin jatkaa heti, olisi järkevintä odottaa yksi kierto. Mutta jokainenhan tämän asian päättää itse. Tää on vain mun mielipiteeni terveydenhoitajana.

Ite alottelen täällä jo viikonlopun viettoa tuon pikkumiehen kanssa. Mä teen 30-tuntista viikkoa, eli oon aina perjantait yleensä vapaalla. Kivaa aamulla jäpän kanssa vaan kääntää kylkeä, kun ukko lähtee töihin...

Mutta koska omaan napaankaan ei kuulu mitään niin......ovista odotellessa :wave:
 
Heippa taas!! Minäkin ilmottaudun mukaan! =) kp12/29-31 ja yk5.

Hemmille ihan hirmu isot halaukset :hug:

Ja Sisleylle onnittelut :flower:

Nimimerkit on taas päässeet unohtumaan (varsinkin tänään pää hatara kun 13 tunnin työpäivä takana) , joten kaikille muillekin tarvitseville halaukset ja isot onnittelut niille joille on aihetta onnitella!! :heart:

Omassa navassa ei ihmeellistä, ovistuntemuksia tosin liikenteessä.
 
Sohvi77,täysin nega oli tänään,eilen vielä näytti hailakkaa haamua.Ja tosiaan oon saanu vaan pelkkiä haamuja,en ollenkaan vahvaa plussaa,outoa sekin.Miten sitte noi kp:t merkitään,onks mulla nyt sitte kp1/28-31?
Jospa sulla vaan laskee vähän hitaammin se hcg sitte?kai seki on yksilöllistä.Vai oisko mahdollista et sielä kaikesta huolimatta salamatkustaja sinnittelis?
 
Hemmi Voi surku. Tiedän tunteen, mulla oli kanssa varhanen km viimekierrossa ja se niiiin v..tuttaa ja surettaa, mutta täytyy ajatela, että luonto hoita tehtävänsä.
Ja se riviviikolla , en tiedä mitä tarkottaa, ajatukset muualla näemmä. Eli raskausviikolla piti kirjottaa.
Minä en tiedä varmuudella, että miten ne merkataa noin varhasen km jälkeen, mutta minä lähdin laskee ne niinkuin menkkoja laskisin el kp 1. Varhaiset km:t on ilmeisesti vähempivuotoisia kuin mitä myöhemmin. Minäkään en valunut siteeseen, mutta aina kun kävi vessassa, sinne tuli ainakin desi verta. Ja en tiedä koska seuraavat menkat, mutta olettaisin että ihan normaalisti kierrot jatkuu. Mutta tsoiaan mulla ei vielä menkkoja km:n jälkeen. Sohvi varmaan meinas, että jos sinne on jäänyt jotai,esim.ei ole kokonaisuudessaan valunut pois, voi se pitää arvoja korkealla. Sohvillekkin pahoittelut.

Sisely ja Jääkyynel: Onnea!

Täällä aivan mahtava kevätpäivä takana ja ollaan pikkupojan kanssa puuhattu vaikka ja mitä ulkona ja fiilis korkealla. Valkkaria valuu edelleen runsaasti ja tissit oireillu, Mutta tänään tuli muutama verijuova valkkarin matkassa?! Olisko huomenna silti tulossa vieraita?

Ihanaa, kun on niin aktiivista porukkaa.

Ganja Sullahan on vielä ihan hirveesti mahkuja!
 
Hippuli ja moumou Tervetuloa teillekin, ja kiva saada tänne lisää "vanhoja" tuttuja!

Hemmi Tosi iso :hug: :hug: :hug: sulle vielä kerran. Toivottavasti on edelleen itkut itkuttu, ja pystyt jatkaa uuteen kiertoon.

Aikaisten keskenmenojen takia, musta toisinaan tuntuu, ettei pitäisi tikutella niillä herkimmillä r-testeillä. Ehkä silloin voisi välttyä pettymyksiltä helpommin. Minäkään kun en voi luottaa omiin tuntemuksiini. Jos alan tutkiskelemaan, niin löydän kaikki mahdolliset raskausoireet :LOL:

marrr :hug: Onnea uudelle kierrolle!

Ganja Voi vitsit! :hug: Mutta samaa sanoisin kuin Ella-83, että ehkä on vielä yksinkertaisesti liian aikaista. Onko CB niitä herkimpiä testejä? Nimittäin kun silläkin sanotaan, että aikaisintaan 3 vrk ennen menkkojen alkua voi saada plussan. Tosin ei silloinkaan tulos ole vielä 100% varma. Ehkä sun kannattaa odottaa kunnes kierto on täysi, jos ei menkkoja kuulu. Jos siis malttaa odottaa...

Myrtle Sinäkö kysyit - aina saa kysyä. Joo, yk tarkoittaa yrityskertaa tai -kiertoa. En tiedä itsekään mikä tarkkaan, mutta jotain vastaavaa se on.

Onnea meille kaikille! Mehän plussataan kaikki nyt ja saadan tammikuuvauvoja!! :p
 
Ganja Luulis et viikonloppuna jo näkyis.
Itsekkin ajattelin viikonloppuna testailla jos ne testit sieltä tulee.Odotin et olis tänään jo tullu ku ennen on yhessä päivässä tullu...
Voi olla et malttamattomana jo huomenna.Sillon ois dpo.6 ehkä...
 
Hemmi ISO :hug:

Täällä oottelen tätiä saapuvaksi. Sen olis pitäny olla täällä jo keskiviikkona, mut eipä oo näkyny. Tein ma ja to r-testit ja molemmat negoja. Viime kierto oli 28 päivää, tää on jo kaks päivää yli. ärsyttävää ku haluis negojen jälkeen pian uuteen kiertoon. Lähden huomennna, aamulla makoille enkä pääse tänne ees lukemaan mitä kaikille kuuluu ennen ens viikonloppua. Puhaltelenkin ++++++ :whistle: kaikille!!!

ONNEA Sisely :flower:
 
Huomenta.

Kiitos vielä kerran onnittelijoille ja nyt kai se on uskottava, että pieniin päin ollaan. Kävin eilen ostamassa apteekin raskaustestin ja tein sen äsken. tulos on tämä:



Onhan tuossakin testiviiva vähän vaaleampi, mutta seävästi kuitenki näkyy. Ja sit ku on lukenu juttuja ettei kaikkilla edes se kunnolla ole näkynytkää. Sitäpaitsi tällä kertaa se viiva alkoi muodostua siihen välittömästi :) Jos siis en enää tuhlais rahaa noihin testeihin vaan iskostasin päähäni tän asian :LOL:
 
Jääkyynel iso onnittelu sulle ja oikein rauhallista odotusta :flower:

Hemmi olen tosi pahoillani, että sulle kävi noin. Toivottavasti on jo vähän parempi olla, vaikka ottaahan se varmasti oman aikansa, että pettymyksen yli pääsee. :hug:

Mukavaa viikonloppua kaikille
 
Kiitos nyt vielä kerran.

Ganja Kyllä sinuaki vielä lykästää, älä menetä toivoa.

Ei vaa millää tahdo uskoa todeksi, että ekalla virallisella yrityskerralla napsahti. Ja seki vielä ku elämäni eka kertaa yritin metästää sitä ovista ja heti onnistuin sen löytämään. Tää on liian hyvää ollakseen totta. Mutta se siitä omasta navasta nyt :)

Pitää silti käydä täällä ainaki lueskelemassa juttuja, kun ehdin nokkani tänne huhtikuisiin jo tunkea. Että ei minusta nii vaa eroon pääse ;) :kieh:
 
Ganja Harmitus sentään :hug: Ei auta ku uutta yritystä kohden.Kyllä se plussa sieltä vielä tulee.

Itsellä vatsanippailu ehkä hiukan hellittänyt.Tilalle tullu hiukan etova olo.Ja testit ei oo vielä tullu ,niin en sitte tänään varmaan vielä testaa.Huomenna sitte aamulla...
Jännittää.Taas on ihan sellainen olo et ihan varmaan siellä mahassa on jotain.Nyt on ihan eri olo ku parissa viimme kierrossa...
 
Jääkyynel -> hirmu paljon onnea!!! :flower:
Ganja ja Hemmi -> :hug: :hug:
Minna77 -> lisäätkö minutkin listalle, tänään kp 20/29...... yk4

Omaan napaan ei kummoisempia, niinkuin kiertopäivistäkin näkee. Odottelua mitä tapahtuu.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja ++++++ =)
 
Kiitokset vastauksista Rauna ja Minna77. Olen taas vähän viisaampi.

Mulla siis kp 27/28-29 ja noita yk:ta en ole sillain laskenut, mutta luomukierto nro 11 tai 12 on menossa, TJOT-mentaliteetilla. (Opin huomaattekos heti lisää lyhennelmiä :D) Eli mitään oviksia en ole edes yrittänyt bongailla, ennen kuin vasta tässä ja viime kierrossa, saati että olisin mitään raskausoireita bongaillut. Päin vastoin, sitä on jotenkin niin tuudittautunut jo siihen, että mitään ei tapahdu, vaikka meno olis miten eläimellistä. Mihinkään tutkimuksiin en kuitenkaan ole vielä kiirehtinyt, varmaan ihmettelen vielä ainakin puoli vuotta, jos mitään ei tapahdu.

Äh, tää loppukierto on kyllä niin piinallista. Mulla on varmaan ihan kaikki raskausoireet, mitä ikinä mistään olen lukenut. Olen ihan hermoraunio ja vainoharhainen. Ainoa sellainen oire, mitä mitenkään en voisi pelkästään kuvitella, ja joka mun mielestä ei mitenkään ole normaalia, on jatkuva vessassa juokseminen. Kaikki muu sitten voikin olla pelkkää tädin enteilyä, ja huonon olon voin hyvin tässä vaiheessa jo psyykata itselleni, eli sekään ei välttämättä tarkoita yhtikäs mitään. Lihonutkin olen, mutta sekin voi yhtä hyvin olla itse aiheutettua, kun olen tarkoituksella yrittänyt nostaa painoa.

Jännää on. Mistään ei tule mitään, kun olen aivan hermoraunio, mutta mitään testejä en käy ennen ensi viikkoa hankkimassakaan. Olen jo päättänyt, että mussa on jotain vikaa, enkä omin avuin onnistusikaan, joten ihan turha kuvitella mitään olemattomia oireita. Pää kylmäksi vain!


(Tulipa hurjasti omaa napaa..)
 


Hippuli-81.................kp 44/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 34/37-42..........yk3
Sero........................kp 34/25-31...........yk4
Ella-83.......................kp 33/35...............yk5
unelmoya................kp 31/28.................yk2
Nyynyy....................kp 31/26-40..............yk1
Lilianne...................kp 30/28-33
tyttokarpanen.........kp 28/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 28/28...................yk1
Myrtle........................kp 27/28-29............yk11-12
Ganja........................kp 27/30-32......................haamu 31.3.
haidi123..................kp 24/27
sintsu78..................kp 21/30.....................yk3
Julita.........................kp 20/29.................yk4
piprane ema............kp 18/20-28
moumou..................kp 13/29-31...............yk5
Minna77...................kp 13/26-32...............yk7
high5........................kp 11/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 10/28-49..............yk2
nirppurotta...............kp 7/27.................yk12
Alice81......................kp 6/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 6
Petite........................kp 3/28-29.................yk2
Marta........................kp 2/29................yk6
marrr.........................kp 2/28-30..............yk6
Hemmi......................kp 2/28-31
Rauna.....................kp 1/37.................yk4
wannabemama
Sanni1978

Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Oikein hienoa perjantaita kaikille!

Hemmi Laitoin sulle jo kp 2. Ilmoita vain, jos haluat muuttaa sen. :hug:

Ganja Voimia ja malttia!! Onhan sulla toivoa niin kauan, kun tätiä ei kuulu. Pidän sulle peukkuja!

JääKyynel Onnittelut ja tarrasukkia!!!!

Listalla näkyy olevan useampi, jolla mene kp:t jo "ylipäiviä" tai ovat lähellä.
Kyssäri Onko teistä ketään suunnitellut tekevänsä r-testin tänä viikonloppuna? Kun näkyy olevan mahiksia, että tulee monta plussaa lähipäivinä :p
 

Yhteistyössä