Huhtikuun haaveilijat

Hemmille halauksia ja kauheasti jaksamista! :hug:

Tein äsken testin taas ja negaahan se näytti. En arvannut, että voisi näin paljon ottaa päähän tämä asia. Ja tää oli kuitenkin asta yk1. Ootte te pidempään yrittäneet kyllä aika kovia mimmejä, kun jaksatte olla toiveikkaita ja tsempata muita ja odotella omaa plussaa... Nostan hattua teille, kun mulla näyttää olevan maailman lyhyimmät hermot. :LOL:
 
Täällä sanansa syöjä - testasin äsken, kp 29/29. Tässä tulos:





La on 11.12.09, jos siis sinne asti päästään. Rv tänään 4+0 :heart: :heart: :heart:

Kuva siis otettu 5 minuuttia testin tekemisen jälkeen...
 
Voi Hemmi :hug: tiedän tunteen erittäin hyvin :hug: kyllä me vielä plussataan, eiks vaan!!!!

Mulle vois laittaa kp5, taidan siis tulla mukaan listoille kun kuitenkin lukemassa kuitenkin aika ahkeraan käyn... Itselläni vuoto kesti 2 päivää, jonka jälkeen päivä tuhrua, ihmeen vähän aikaa mutta kyllä sitä melkosesti tulikin. :/ Nyt oon yrittäny keskittyä kaikkeen muuhun ja pitää toivoa yllä uuden tärpin suhteen. En sinne gynelle nyt kuitenkaan mene, koska näyttäis että lähtökohdat ihan ok; hedelmöitys tapahtuu ja onhan mulla jo kaks lasta että luulis kiinnittymisenkin olevan mahdollista. Ja kiinnittyi+kehittyhän sekin vaavi, joka kesken meni rv8, joten toivo on vielä korkeella. :) Ovistikkuihin saatan kuitenkin sortua. :whistle: Myydäänköhän niitä jossain 30kpl paketeissa kun tää mun kierto on niin omituinen??? :D
 
Moi, olen teitä jännityksellä seuraillut B) Ja ajattelin jos minäkin liittyisin mukaan haaveilemaan.

Meillä neljättätta kuumeillaan, nyt kolmas yk km:non jälkeen.Pillerit jätettiin pois lokakuussa.Mennään päivillä 20/n.30 ja jännitystä ilmassa myös täällä.
Eilen alkoi mahassa nippailee niin ,että se nippailu saa mut hulluksi ;) Ja ihme valkovuotoa lorottelee...Tänään on ollut jo hiukan äklö olo joka saattaa olla myös omaa mielikuvitusta...
Toiveikkaana ollaan.Eilen tilasin jo testejäkin, että varmaan jo loppuviikosta testaan(siis varmaan jo pe ku en kuitenkaa malta pitää näppejä erossa niistä) jos mäkin pääsisin haamuilemaan.Jos se olis jotain tarttuvaa ku täällä on niin haamuiltu...

Hemmi :hug:

Sisely Onnea :flower:

Haamuilijoille d =) b ja kaikille paljon +++++++++++ :heart:

Toivottelee Sintsu78
 
Hemmi :hug: :hug:

Sisely Et sit malttanu oottaa huomiseen :LOL: Onneksi olkoon plussasta!! :flower:

Tää tekee silti testin vasta huomenna, tosin ei ois tänään ollu mistä testatakkaa, ku se on vielä apteekissa. Pitää tänään töihin mennessä hakea se ja testata tosiaan vielä huomenna. Pitää vaa miettiä mistä sen ostan, kun tää kylä on niin perhanan pieni, ettei kyllä huvittas tosta "omasta" apteekista ostaa. Onneks toinen ei mitenkää älyttömän kaukana ole. Jos plussaa näyttää, nii soitan iha varmana neuvolaan välittömästi oli asialla kiirettä tai ei.
 
Hemmi voimia sinulle :hug:
Onnea Sisely ja kaikki muutkin jotka viivan tekelettä olette saaneet :flower:
Minä puolestani aion ottaa tänään asioista selvää ja tehdä testin. Olen muutenkin jo valmiiksi huonolla tuulella, niin ei se tästä enää paljoa pahene vaikka negaa tuliskin. :kieh:
 
vielä lisäys tohon oman navan tutkimiseen. Toisaalta, vaikka viivat on hailuja nii oireista kyllä voisin oikeesti päätellä, että jotain kyllä tapahtuu. Suurin asia mitä oon huomannu, on se, että tissejä kihelmöi sillai jännästi ja nännit nöpöttää koko ajan :LOL: niin ja on ne vähän kipeetki ja on ne turvoksissaki (eh, olikoha oikee sana, ku tuli ajatuskatko) :ashamed: Sit on tosiaan ollu sellasia tuntemuksia, ett ne menkat alkas, mutta eipä oo näkyny. Toi on itseasiassa ollu vasta tällä viikolla. Parina iltana on paleltanu, en tiedä johtuuko enteilevästä flunssasta. SAmoin on ollu äklö olo aamuisin, saattaa johtua flunssasta toiki. Siinä vasta alkua, ei jaksa alkaa enempää listailee, mutt sellasia oireita on, ett vois oikeesti kuvitella olevasa raskaana :)
 
Kiitos kaikille haleista...No vein kuiten sen pissanäytteen sinne labraan,ja nyt vaan ootan et se lääkäri soittaa...Odottavan aika on tunnetusti pitkä...itkeä tihrustan täällä :'(
Mitenkähän on,jos se testi on (heikko)positiivinen(niinku ollu viime perjantaista asti),niin jos tää nyt on kesken menossa/menny niin koska se sit näyttää ihan negatiivista?Oisko kellään tietoa?
 
Hemmi Varmasti itkettää tuo epätietoisuus :'(
Kai ne arvot aika nopeesti laskee. Ja jos ne ei oo edes kovin paljoa noussu...Ei varmaa ihan päivässä-parissa.Kai tuokin on aika yksilöllistä.

Mä ite tilaan testit netistä.Se on helppoo ja on postilaatikossa seuraavana päivänä jos aamusta tilaa =) Ei tarvii sitte naamioitua apteekissa käydessä :LOL:
 
Niinhän se meni että negaa tuli... :( etten sitten ainakaan ole raskaana tuosta edellisestä kierrosta, vaikka "vuoto" olikin niin ihmeellinen.
Mutta ei se mitn, nyt on menossa kp 19/29 ja yritystä on ollut molemmin puolin ovista. Pääsiäisen aikaan sitten taas hermoillaan.

Plussa tuulia muille. :)
 


Hippuli-81.................kp 43/33-45..............yk2
Hemmi......................kp 39/28-31....."varovainen" plussa 30.3.
Rauna.....................kp 36/37.................yk3
Cladoceran..............kp 33/37-42..........yk3
Sero........................kp 33/25-31...........yk4
Ella-83.......................kp 32/35
leppäkerttu3...........kp 31/27-37............yk1
unelmoya................kp 30/28.................yk2
Nyynyy....................kp 30/26-40..............yk1
tyttokarpanen.........kp 27/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 27/28...................yk1
Ganja........................kp 26/30-32......................haamu 31.3.
haidi123..................kp 23/27
sintsu78..................kp 20/30.....................yk3
piprane ema............kp 17/20-28
moumou..................kp 12/29-31...............yk5
Minna77...................kp 12/26-32...............yk7
high5........................kp 10/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 9/28-49..............yk2
nirppurotta...............kp 6/27.................yk12
Alice81......................kp 5/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 5
Petite........................kp 2/28-29.................yk2
Marta........................kp 1/29................yk6
marrr.........................kp 1/28-30..............yk6
Julita
Myrtle


Taustalla
Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
 
Sintsu78 Tervetuloa!! :flower: :flower: :flower:

Hemmi :hug: :hug: :hug: :hug: tosi paljon! Mua harmittaa tosi paljon sun puolesta, ja toivon kuitenkin, että vielä olisi mahdollista että menisi hyvin.

Sisely Paljon paljon onnea!!! Tarrasukkia pienelle! Ihan selvä plussa oli.

Paljon onnea sinullekin ja pienelle tarrasukkia!

Rauna Paljon kiitoksia ajatuksistasi! Toivon sulle vahvoja ++++tuulia!

Sohvi Ihailen, kun olet noin maltillinen. Toivo, että seuraava tärppi tulisi pian ja menisi hyvin loppuun asti! CB:llä Fertility Monitor, joka on ovistesti, mutta ilmeisesti silä tikutetaan (melki) koko kierron ajan, ja siten sopii kun on epäsäännöllinen kierto. Tosi, se ihme on kallis...

Tämä kuukausi on alkanut hienosti monilla plussilla! Toivottavasti me kaikki muutkin siirryttäisiin sinne tammikuu-vauvaplussiin!

ON: Tiistaina alkoi mulla sellaiset mahassa nipistelyt, kuin olisi menkat alkamassa, ja tuntui vielä eilenkin. Vielä tänään ei tunnu ollenkaan. Menkat ei kuitenkaan voi olla, joten ajattelin, jos olis ovis. Mutta, mä oon täällä Suomessa ja mies jäi Kiinaan!!! :headwall: :'( Että menikö tämä kierto nyt heti pilalle. Toivon kovasti, että ovis olis ollut sillon eilen viimeistään (jos tuo nyt edes oli oviskipuja), kun maanantaina pupuiltiin ja että simpat kestäisi ainakin sen 3 vrk. Tai, toivon, että ovis myöhästyis tämän reissun takia ja tulis, kun palaan kotiin.
 
Hemmi itse ihan samaa mietin; testi oli hailakka mutta selvä positiivinen viime keskiviikosta lähtien 25.3 ja vuoto alkoi su 29.3. Vuodon loppumisen jälkeen oon testaillut ihan selviä hailakoita plussia vielä mutta raskaudestahan ei voi olla enää kyse kun ei viivat vahvistu. Auttaa en siis sua osaa ollenkaan, todeta vaan että vaikka km näin alussa ja vuoto jo loppunut niin hcg voi näköjään silti olla koholla pitempään. :hug:
 
Hei kertokaahan että kuinka nopeasti noi raskaustestin tulokset saa lääkäristä? kun soitin tänään lääkärilleni omituisesta vuodosta sun muusta niin pisti raskaustestiin johon meen tossa kolmen aikaa.. mietin vaan että voisko tuloksen tietää jo tänään?
 
Minna77 Pääsisinkö kans listalle :). Tänään kp 43/33-45........yk2

ikuisuus Mietin kans ekan yk:n jälkeen, et miten ihmeessä kukaan selviää kuukausitolkulla kestävästä raskauden odottelusta! Mutta myönnettävä on, että nyt ei ole ollut ollenkaan niin hermostuttavaa, kun tietää, että kaikki raskausoireet voi olla oireita tulevista menkoista tai vauvakuumeesta :D. Aionkin panostaa sit seuraavassa kierrossa niihin hemmetin ovistikkuihin, nii ei tarvi ihan yhtä paljon arvailla, millon on ovis tapahtunu ja milloin sit kuukautisia kannattais odotella.

Hmm, noista teidän kommenteista päätellen ei ole mitenkään huono idea viivyttää sitä raskaustestin tekemistä, ettei sit joudu pettymään varhaisen km:n vuoksi :| . Joo-o, se on helppo sanoa tässä vaiheessa....
 
Paljon paljon ONNEA plussan johdosta Jääkyynel ja sisely :heart: :heart: :heart:
Hemmi, oon tosi pahoillani :(

Kiitos Minna77 kun teit listan =)
Meillä on siis virallisesti menossa yk 1 vaikka haaveiltu ollaanki jo vuosia. Eli vauva on hyvin toivottu ja odotettu meidän kotiin.. Mieheni 25v, minä 23v ja yhdessä taivallettu yli 7v. Kovasti jännittää nämä kierron loppupäivät..että tuleeko täti. Toivottavasti ei.

Haleja kaikille... :hug:
 

Yhteistyössä