Huhtikuun haaveilijat

Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Negahan sieltä pamahti ja taas putosin maanpinnalle melkoisella rytinällä. :LOL: :'(
no voihan harmistus :hug:

Itse meinaan taas kynätestin aamulla tehdä ja kokeilla onneani.. tiedänpähän ainakin vappujuomien laadun jos ei toivottua plussaa näy..
ja jos näkyy niin tiedän kuka ja ketkä menee onnesta sekaisin ;)
 
ikuisuus Voi harmi juttu :hug:

Kamalasti 100% vappu plussa tuulia kaikille ja 0% vappu juomat plussien johdosta kaappeihin, kaikki vielä tulosta jännittävätkin, kun sieltä se plussa vielä tulla tupsahtaa :heart:
 


ikuisuus....................kp 55/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 37/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 30/25-32......DPO 15
Marta........................kp 29/29............................yk6
marrr.........................kp 29/28-30.......................yk6
Hemmi.......................kp 29/28-31
Rauna......................kp 28/37............................yk4
Ella-83.......................kp 27/35............................yk6
Myrtle........................kp 27/28-29......................yk12
Sero..........................kp 26/25-35.......................yk5
piprane ema.............kp 25/20-28
unelmoya..................kp 24/28-34.......................yk3
Cladoceran...............kp 23/37-42.....................yk4
emmy83...................kp 23/30
Dreaming86.............kp 22/27-29....................yk2
Nyynyy.....................kp 22/26-40......................yk2
Julita.........................kp 19/28..........................yk5
sintsu78...................kp 17/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 13/33-45......................yk3
high5........................kp 10/28.........................yk2
nirppurotta................kp 10/27......................yk13
moumou...................kp 9/29-31..................yk6
Alice81.......................kp 9/25.........................yk3
Minna77....................kp 6/26-32.................yk8
Sanni1978.................kp 4/32
Petite........................kp 3/27........................yk3
Papanamuori


Taustalla

Lintsi85


Plussanneet



JääKyynel................30.3..........(kp 33/30)................yk2
Sisely.......................30.3.........(kp 26/29).................yk2
leppäkerttu3............3.4...........(kp 32/27-37)............yk1
Enie...........................23.4.......(kp 25/28)
Sohvi77.....................23.4........(kp 26/28-30)
sannis.......................27.4.........(kp 26/28-29)...........yk1
Lili78.........................30.4. haamu.....(kp 26/31)........yk3
 
ikuisuus :hug: :hug: :hug: ja voimia!!!

Uusi pino Nyt oli kuukauden ja tämän pinon viimeinen päivitys.... Hienoa, kun on tullut näin monta plussaa, mutta vielä on me muut jäljellä ;) Eli jatketaanko toukokuulle uudessa pinossa? Onko nimiehdotuksia? Tehdään pikainen äänestys tänä vikana huhtikuun päivänä.

Mä ajattelin jatkaa, vielä ainakin ensi kuussa. Jos sanotte, että jatkatte, niin laitan teidät automaattisesti huomiseen listaan.
 
Myrtle jatkaa myös toukokuulle! Musta se Toukokuun Touhottajat kuvais aika hyvin tätä hysteriaa, minkä joku tuolla jossain heitti. :D

Testasin itse varmuudeksi tänään, että tietää mitä illalla voi ottaa, ja negaahan se näytti, joten tätiä odottelen huomiseksi tai lauantaiksi, tai miten nyt mahtaa saapua, kun oli tämä Tero-kierto..

Hauskaa Vappua siskot, ens kuussa plussaa sitten kaikki!
 
Moikka! Pikaisesti tulin onnittelemaan uusia plussanneita ja ilmoittautumaan mukaa toukokuun pinoon....Mustakin se toukokuun touhottajat olis kiva nimi. Lääkäriaikakin varmistui, eli 19.5. on sitten aika. Toivottavasti ei tarvis mennä, vaan tärppäis tästä kierrosta =)

Hyvää vappua kaikille :wave:
 
Hieman epäuskoisena jatkan minäkin toukokuulle, meillä tosiaan mies alkanu vetää liinoja kiinni ja voitte kuvitella,miten pahalta se tuntuu tän kuumeilun keskellä. :snotty: Kurjinta se, että nyt hän jättää päätöksen mulle, ja minusta se on väärin. Pelottaa,että tästä ei hyvää seuraa. Toisaalta, kyllähän hän mukana sen on,minkä tähänkin asti mutta riittääkö se. Isoja kysymyksiä taas pohdiskeltavana. mukana roikun kumminkin toukokuunkin.. mulle sopis toukokuun toivottomat, mutta ehkä kuitenkin toiveikkaat olis parempi :D
 
Toukokuun touhottajat on mielestäni kiva.

Ja jatkan siis ensi kuulle myöskin. Ensi kuussa toivottavasti selviää myös pääsenkö uuteen työpaikkaan. Jännitystä riittää siis elämän osa-alueilla! Toivottavasti ei jännitä liikaa, ettei veny kierto taas ihan hillitömän pitkäksi. Tsemppiä vaan ikuisuus! Mullahan kesti 58 pv...
 
Lili78 Onnittelut :flower: :heart:

Minä jatkan myös toukokuulle =) Touhottamaan toiveikkaana. Ovista odotellaan nyt loppuviikolle ja saa nähdä kuinka tuon miehen saa innostumaan.Sanoin sille jo asiasta ja se oli vaan et joo... Eikä kuullostanut yhtään innostuneelta.Viimmeks ku mä kysyin siltä ,et miks se ei puhu mulle vauvajuttuja? Et eiks se haluukkaa? Niin tuo vaan sano et ei se kerkee ku mä höpötän siitä koko ajan :LOL:
 
Minä jatkan myös (valitettavasti) toukokuulle. Toukokuun toiveikkaat, toukokuun touhottajat, toukokuun tehtailijat... :D

Joku kysyi, mikä ehkäisy ollu aiemmin käytössä. E-pillerit oli käytössä ja ne nelisen kuukautta sitten lopetin. Eli odotettavaa oli tämmöinen kiertojen venyminen, mutta ekat menkat tuli tismalleen ajallaan, ja jotenkin sitä ajatteli, että seuraavat tulisivat myös. Vaan eihän kroppa niin nätisti aina toimi. Terkkarille kun soitin jokunen viikko sitten, niin se vaan vakuutteli, että voihan niitä kuukautisia odotella vaikka puoli vuotta. Yritin kovasti sanoa, että voisihan niitä, jos ei olisi näin kamalaa vauvakuumetta. :D

Kuulin tässä juuri, että ukon hyvät ystävät odottaa jo toista lasta. Molemmilla kerroilla tyttö tullut raskaaksi kuin tyhjästä. Haluaisin olla ihan rehellisen onnellinen, ja olenkin, mutta siitä huolimatta meinaa päällimmäinen tunnetila olla kateus. En haluaisi tuntea näin. :ashamed:

Oikein aurinkoista vappua teille kaikilla ja paljon plussia heti kuun alkuun!! :heart:
 
ikuisuus :hug: Paljon voimia! :hug:

Lili78 Onnea! :flower: :heart:

Minäkin jatkan toukokuulle.
Ajattelin varmuuden vuoksi testaillakin, tuossa äitiepäivän tienoilla, jos ei ole mitään tapahtunut.. (=siis menkat vieläkää alkaneet)

Hauskaa vappua kaikille ja plussatuulia! :flower: :heart:
 
Isot :hug: kaikille negoja saaneille.... Toivotaan PALJON parempaa onnea toukokuulle.

Lili78 Onnittelut!!! :flower: Vieläpä ehti tuleen plussa lisää meidän listaan :)

Petite Kuulostaa tosi ikävältä tilanteelta :hug: Kuin hän nyt niin on kääntänytt takkia??

Näkyy Toukokuun touhottajat olevan suosituin nimi uudelle ketjulle tällä hetkellä =)
 
Joka tuutista pukkaa vappua,mä en ala!Blaah,täällä norjassa nää ei tiiä mistään sellasesta,nää on niin tylsiä täällä :( Haluisin suomeen nyt...että pitäkää vappunne prkl
:LOL:
Menkkoja ei näy,mutta oon melko varma et kyllä ne sieltä tulee aivan pian,eli mukana ollaan toukokuun pinossa,mutta toivottavasti olen väärässä ja plussaisin huomenna,niinku olen suunnitelllut tekeväni jos tätiä ei siihen mennessä kuulu...
 

Yhteistyössä