Huhtikuun haaveilijat

Ooo, onpas Jääkyyneleellä kaunis plussa! Onnea aivan hirmuisesti!

Heti omaan napaan. Tänä aamuna taas negatesti, eli eipä tärpännyt tässä kierossa. Tulispa täti pian kylään, niin pääsisi yrittämään uudelleen. Harmittaa ihan vietävästi. :'(
 
Hei! Saanko liittyä joukkoon?
Haaveissa olisi neljäs kultamuru. Toistaiseksi isiä vasta pehmitellään kuumeiluun mukaan, meillä kun on ns. lapsiluku täynnä. Mulle kuitenkin iski vuoden alusta ihan yllättäen ihan kamala vauvakuume, joka ei ota laskeakseen ei sitten millään! Mies on kovasti lapsirakas ja ihana isä, tulee lasten kanssa niin hyvin toimeen, mutta ei kuulemma enää jaksaisi aloittaa alusta.. Vauvoista olen kovasti puhunut, ja tietää kyllä hyvinkin kuumeeni. Nyt odottelen ihmettä tapahtuvaksi, ja kevät auringon nostavan kuumeen myös hänelle!

Tuossa kirjoittelinkin tuonne vkon 14 piinatuihin, kun mulla kävi ns. vanhanaikasesti eli laskin varmat päivät epähuomiossa vähän väärin ja epäilin sitten, että ehkäpä olinkin raskautunut. Mutta ei sitten niin käynytkään, onneksi. Kyllä kuitenkin olisi mukavampi, kun vauva olisi kummankin puolesta alusta asti haluttu ja toivottu.

Nyt siis kp30/28-33. Täti on eilisestä asti ilmoitellut kylään tulostaan. Toistaseksi meillä ei siis ole vielä ollenkaan yrityskertoja, mutta haaveilen kovasti että josko jo ensi kierrosta alkaisi! Olisi ihana saada talvi vauva!
 
Loppukiertoa mennään mutta oireita ei ole mihkään suuntaan.. Niin tosiaan, mulle voisi laittaa että yk 5, tai pikemminkin tjot 5(tulee jos on tullakseen). Ei ole tietoisesti kalenterin mukaan täällä ajoiteltu hommia mutta jälkeenpäin huomasin että ovisaikaan oli sutinaa..
 
Testasin aamuvirtsasta tänään ja nyt viiva on jo puolet normaalivahvuudesta ja taitaa olla dpo 11-12. En voi uskoa, onkohan se nyt oikeasti SITÄ. Oireita on (pahoinvointi, oikean rinta hirmukipeä, valkovuoto runsasta ja elämäni ekan kerran jouduin heräämään yöllä vessaan).

Jos näin on, niin tämä raskaus antaa kyllä toiveita kaikille koska mun pitäsi ovuloida harvoin ja kierto on mitä sattuu. Tämä olisi siis napannut ekasta kerrasta, kun yritettiin vauvaa eli harrastettiin suojaamatonta seksiä.

Olo on ihan pöllämystynyt! Testaillaan vielä ja uskon sitten vasta kun saan tasan yhtä punaiset viivat (mammaksilla olen testannut).
 
Paljon onnea jääkyynel :flower: :flower: :heart: Tulen perässä sinne joulumasuihin, kunhan tuo viiva vielä vahvistuu. Vielä en todellakaan uskalla. Harmittaa, kun en osaa näitä koneita niin hyvin käyttää että voisin liittää kuvaa, mutta samanlainen viiva se oli kuin tuo JääKyyneleen aamuinen =)

Lilianne tervetuloa mukaan, toivottavasti et viivy kauaa vaan tulet myös tuonne joulumasuihin, kuten te kaikki muutkin. Joku taisi sanoa täällä tai jossain toisessa pinossa, ettei haluaisi jouluvauvaa, kun se on niin huono kuukausi syntyä, mutta täällä kyllä jouluvauva otettaisiin enemmäin kuin ilolla vastaan! Kaikille +++++++++ paljon ja pian!
 
Onnea kaikille plussanneille,toivottavasti teillä pysyy vaavit mukana :heart: :flower:
Siis mun mies on aivan ihanan kultanen,tänään töistä tulleessaan oli käyny ostaan mulle sen obh nordican hieronta tyynyn/istuimen,ku olen ollu niin alamaissa sen km jälkeen.Tää on aivan mahtava! :)
 
Täällä yksi "ylipäiväinen".. mutta siis ovista suostui tulemaan vasta kp 26 muistaakseni, joten ei tässä ole vielä aihetta testailla. Kun noin viikko sitten ollut vasta tuo kyseinen "tauti"..
Ei ole oireita, terolutit lopetin eilen, taisin nekin aloittaa päivän liian aikaisin, mutta tuskin se tässä on ratkaisevaa..

Toiveet aika matalalla tän kierron suhteen, mutta kyllä se tästä toivottavasti kesän mittaan tärppi tulee meillekkin :)
 
Hei naiset, uusi ilmoittautuu joukkoonne:)

Olen taustaillut jo tuolla maaliskuun malttamattomissa tovin ja nyt ajattelin oikein pinoutua tänne mukaan. Pikkukakkonen on ollut haaveissa jo pidemmän aikaa, mutta sitä kunnon tärppiä ei ole vielä tullut.

Viime kierrosta sain r-testiin haamun, mutta kovat menkkakivut enteilivät sitä itseään ja loppujen lopuksi vuoto alkoi. Olen silti tyytyväinen, että jotain tuolla kohdussa ilmeisesti tapahtuu, koska olen aikaisemmin saanut testeistä puhtaita negoja.

Onnittelut vielä plussanneille :flower: ja tsemppiä muille kanssasisareille =)

Hauskaa viikonlopunalkua :)
 
Moikka kaikille!

Jääkyynel ja leppis, onnea ihan mielettömästi :heart: :flower:

Täällä saatiin puhelu lääkäriltä, että mun koepalat vastasi luokkia 1 ja 2, eli ei sitä pahinta, mun edellinen papa oli siis ylidiagnosoitu (tms). Nyt siis mun pitäisi itse päättää, että haluanko siihen looppiin, missä ne solut poistetaan, vai odotanko puoli vuotta ja katson lähteekö itsestään pois. Jos ei lähde, niin sitten se hoito joudutaan kuitenkin tehdä. Elikä.. mä tietenkin mietin mikä olisi lasten saannin kannalta parempi, ja ajattelin jopa et menisin jo neljän kuukauden jälkeen sinne uusinta papaan, etten odottais puolta vuotta, ja jos se ei oo neljään kuukauteen mennyt pois, niin tekisin sen hoidon ja sit antaisin pari kuukautta kohdunkaulan parantua. Äh onpas vaikeaa. Olishan se kiva saada ne heti pois ja jatkaa yritystä suoraan syyskuussa. Mitä mä teen? Mitä te tekisitte? Kun mä ne haluis ensinnäkään odottaa puolta vuotta, ja sit jos ne EI oo mennyt pois, niin hoito päälle, ja tässä tulis yritystaukoa ainakin 7 kk vähintään. Eiks kannattais tehdä se nyt? Kääk.
 
^^mulla on ollu sama juttu ja mulle sanottii että nuorella on nii hyvä paranemistipumus itsetään ettei kannata heti sitä loopia. Mä valitsin että ei tehdä ja sitten puolen vuoden päästä mulla olikin papa ihan normaali. Hyvä etten mennyt turhaan hoitoon
 
Leppäkerttu3: :flower: :flower: Tuo teidän onni kuulostaa kyllä enemmän kuin lottovoitolta.

Minna77, tänne voi päivittää kp1/37. Pahin v..tutus jo kadonnut, koska taas oli superihana päivä.
Ei mulla muuta tänään, eikä varmaan hetkeen. Mutta tietty käyn lukemassa mitä teille kuuluu.
 
Lilianne, Sanni1978 Tervetuloa :flower: :flower: :flower:

wannabemama Tottakai tervetuloa!! Mitkä ne sun kp:t onkaan nyt?

Rauna :hug: :hug: :hug: Uusi kierto ja uudet toiveet, eikö...

leppäkerttu3 Onnittelut!!!! Tarrasukia pienelle!! :flower: :flower: :flower: Tämä lupaa hyvää, kun näin tiukkaan tahtiin tulee plussia heti kuukauden alussa!!

Lintsi No, sepä oli hyvä uutinen! Mä olen ehkä liian ylivarovainen, mutta otan sen kohdunkaulansyövänvaaran niin vakavasti, että menisin hoitoon. Ajattelen myös, että parempi saada omat paikat kuntoon ennen raskaaksituloa. Mulle gyne itseasiassa suositteli sitä sähkösilmukkaa heti, vaikka oli vain vastaavat muutokset kuin sulla. Ja olin tuolloin vasta 19v. Mutta sekin tuntuu kuin olisi ikuisuus sitten, ja lääketiede menee eteenpäin.
 
Iltaa! Nopsasti tulin onnittelemaan uusia plussanneille :flower: Tänään aivan mahtava kevätpäivä. Oltiin jannun kanssa tuntikaupalla pihalla. Nyt nukkua tuhistaa tuossa vieressä, kun raukka sammui sohvalle :heart: Tänne ei mitään uutta...hiukan ovistuntemuksia alkaa jo olemaan, eli pitää nyt viikonloppuna koittaa asian eteen jotain tehdä :whistle: .
 
Onnea plussanneille!!

Phuh...täs nyt sit pitää kohta alkaa hakeen apteekista uus testi, kun lukaisin tuosta listasta, että on menossa jo 44. päivä eikä menkkoja vieläkään...On semmosta jomottelua kyllä ollut monta päivää. Tosi kurja homma ku ens viikko ollaan reissussa ja jos ne sit alkaakin pitkällä automatkalla. Tai sit oottelen koko matkan et alkaako vai ei... Olen NIIIN kateellinen teille joilla on normaalin pituinen kierto. Tää puolitoista kuukautta kerrallaan on vähän turhan pitkä aika... Voi olla, etten ensi viikolla pääse tänne lainkaan, mutta toivottaan, että plussailette siitä huolimatta!! :)
 
Hei, viimeinen testi tehtynä. Toivottavasti tästä pinosta saadaan vielä paljon lisää plussia =)



Pysyn mukana vielä tässä taustalla, jos huolitte. Jännä nähdä, kuinka monta plussaa vielä huhtikuisista tulee :flower:

Plussatuulia kaikille :heart:
 
onnea plussanneille! :flower: :heart: :heart: :heart:

Lintsi85 vaikeiden asioiden kanssa joudut painiskelemaan... mutta varmaan helpottaa kun päätöksen oot tehny. kertoko se lääkäri mielipidettään miten olisi paras? iso :hug: sulle, oot joutun kovia kestämään.

:hug: kaikille pettyneille!
 
Ärh, pitihän tämä arvata. Lämmöt laski illalla, niin tänään sai sitten keittää tädille aamukahvit. Noh, parempi onni eessä päin, kuin myös pikku lemmenristeily tärppipäivinä, joten katsotaan kuukauden päästä, onko täti eksytetty! :D

Eli Myrtle kp 1/28, yk vaikka 12. TJOT

Plussatuulia paljon muille!
 

Yhteistyössä