Huhtikuun haaveilijat



Hippuli-81.................kp 46/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 36/37-42..........yk3
unelmoya................kp 33/28.................yk2
Nyynyy....................kp 33/26-40..............yk1
ikuisuus....................kp 30/28...................yk1
Ganja........................kp 29/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.........kp 28/31-39..........yk5
haidi123..................kp 26/27
sintsu78..................kp 23/30.....................yk3
Julita.........................kp 22/29.................yk4
piprane ema.............kp 20/20-28
moumou...................kp 15/29-31...............yk5
Minna77....................kp 15/26-32...............yk7
high5........................kp 13/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 12/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 12/32
nirppurotta................kp 9/27.................yk12
Alice81.......................kp 8/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 8
Petite........................kp 5/28-29.................yk2
Marta........................kp 4/29................yk6
marrr.........................kp 4/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 4/28-31
Rauna......................kp 3/37.................yk4
Ella-83.......................kp 2/35...............yk6
Myrtle........................kp 2/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 2/24-28.............yk2
Sero..........................kp 1/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 1/28-33
Lili78.........................kp 1/31..................yk3
emmy83


Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
ikuisuus: Mun käsityksen mukaan se menee just noin, eli voi hakea sen 6kk mukaan. Kelan sivuilla ainakin oli joku tuollainen juttu-laskuri-systeemi :)

Mulle ei tarvi lähetellä haleja, mut tsempit tähän kiertoon tai ens kiertoon tarvisin. Ne kelpaisi mulle ;) ;)
Nyt alkaa tosi yritys, tähän asti on vaan harjoiteltu :D
 
Tuuppasempa minäkin tähän pinoon, kp2/31 ja menossa on yk 3. Osaako joku sanoa lasketunajan jos tästä kierrosta tärppäisi? Oma kalenteri jossain muutolaatikon uumenissa. Ilmeisesti tammikuulle 2010 menee?
 
Lämpimät onnittelut plussanneille! Teitähän on täällä jo hirmusti! Ja :hug: kaikille lohdutusta kaipaaville, asiat järkkääntyvät!

Pikana omaanapaa: testasin malttamattomana perjantaina ja negahan se oli :( Vaikkei suuria toiveita ekalla yrityskierrolla ollutkaan, niin kyllähän se kismitti. Monikin teistä tietää varmasti tunteen... Nooo, nyt tätiä odotellessa ja innolla uuteen kiertoon. Etiäpäin, sano mummo lumessa!
 
Äitiyslomarahat lasketaan mun mielestä lasketusta ajasta.Jos siis mennään parinvuodentakasen verotuksen mukaan.Mut jos sen laskee 6kk:den ajalta niin silloin mun mielestä 6kk:tta taakseppäin siitä kun jää töistä pois.Joko äitiys- tai sairaslomalle...
En nyt kuitenkaa mee vannomaan tuota mut mulla oli näin.

Itsellä mieli muuttuu koko ajan.Eilen mä olin jo ihan sata varma tänään öö...kaikkea muuta.
Testi näytti tänäänki negaa (yllätys, yllätys) Seuraavaksi testaan ehkä ti aamuna.Mulla ei vaan oo hirveesti edes mitään oireita, mut en muista et olis aijemminkaa ollu.Ensimmäistä odottaessa mentiin jo kolmannella kuulla ennen ku edes huomasin koko asiaa...niin ei se kai hirveesti merkkejä lähetä ;) Niin se vauva sieltä mahasta...Edelleen kuitenki toiveet korkealla.Se on vaan tää kuume joka laittaa hormonit ihan sekaisin.
 
minna77 no juu jos nyt ens kussa tulis raskaaksi, koska en usko että heti tärppää kun on kuitenkin vain yhden kuukautiset tullut, mutta sitten ikäeroa olisi se vähän yli vuosi. Halutaan lapset nopeasti, niin on lapsille seuraa toisilleen.
 
Heippa kaikki!

Ja tervetuloa uudet!!! Jos ihmettelette miks mä täällä pyörin kun olen taustailijoissa niin pidetään kesä taukoa yrityksestä, että saadaan mun papa- kokeet kuntoon. :)

Hemmi, miten voit? Varmasti ollut raskasta, mutta älä lannistu, varmasti tärppää pian uudestaan!! Tsemppiä :heart:

Täällä muuten on jo kp 32 eikä menkkoja kuulu :| Toisaalta nythän ei haittaa että kierto venähtää, mutta siltikin onpas epäsäännöllistä tää touhu! Raskaana en kyllä voi oikein olla, eikä siis muutenkaan mitään oireita. Johtuu varmaan siitä myöhäisestä ovulaatiosta! Noh, jatketaan odottelua :) Mä muuten päätin, että meen siihen hoitoon.. Minna77, mä olen kyllä samaa mieltä.. vaikka gyne sanoi, että tästä ei melkeinpä 100 % kehity syöpää, ainakaan lyhyessä ajassa.. Muuten gyne sanoi, että hoito ei ole välttämätön, mutta se voidaan mun mielenrauhan takia tehdä. Joten hän antoi mulle vapaat kädet.. Luulen, että teen sen, niin ainakaan ei tule pidempää taukoa tähän vauvaprojektiin.

Hyvää yötä kaikille ja plussatuulia ++++
 
Minnako kyseli... Alkoholittomia punaviinejä (ja muitakin "viikonloppujuomia" ) on kaupoissa ja alkossakin jonkin verran. Testaillut en ole punaviineistä vasta kuin yhtä, mutta eiköhän tässä ehdi =). Kivaa, että noita on, kun tosiaan lauantaina on jotenkin niin ihanaa juoda se lasillinen ruuan kanssa :).

Iloista mieltä kaikille!! :flower: :flower: :flower:
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja paljon halauksia heille, joille täti tuli kylään :hug:

Itsellä nyt 21/20-28 ja vähän menkkamaisia tuntemuksia on eilisestä asti ollut... jotenki ei nyt ole sellanen olo yhtään, että ois tärpännyt :(

Tuo minun mies on kyllä yhtä innoissaan ku minäkin tästä vauvahaaveilusta ja tässä yhtenä iltana antoi minulle hyvänyönsuukon ja sit suukotti mun mahaa ja toivotti hyvät yöt sanoen: "hyvää yötä sullekin jos jo olet siellä ", olipa aika lähellä etten itkuun pillahtanut ku oli niin söpöä :)

Nyt ei auta ku odotella..
 


Hippuli-81.................kp 47/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 37/37-42..........yk3
unelmoya................kp 34/28.................yk2
Nyynyy....................kp 34/26-40..............yk1
ikuisuus....................kp 31/28...................yk1
Ganja........................kp 30/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.........kp 29/31-39..........yk5
haidi123..................kp 27/27
sintsu78..................kp 24/30.....................yk3
Julita.........................kp 23/29.................yk4
moumou...................kp 16/29-31...............yk5
Minna77....................kp 16/26-32...............yk7
high5........................kp 14/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 13/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 13/32
nirppurotta................kp 10/27.................yk12
Alice81.......................kp 9/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 9
Petite........................kp 6/28-29.................yk2
Marta........................kp 5/29................yk6
marrr.........................kp 5/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 5/28-31
Rauna......................kp 4/37.................yk4
Ella-83.......................kp 3/35...............yk6
Myrtle........................kp 3/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 3/24-28.............yk2
Sero..........................kp 2/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 2/28-33
Lili78.........................kp 2/31..................yk3
piprane ema.............kp 1/20-28
emmy83


Taustalla

Lintsi85.......kp 32



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Maltoin sitte olla testaamatta :LOL: Mulle se on suuri saavutus...On vieläkin sellainen olo, et tiedä odottaisko tädin saapumista loppuviikolle vai ei...Kaikki "oireet" on oikeestaan loppu.Hiukan ehkä vatsasa jotain tuntemuksia ja etovaa oloa...Kai...
Harmittaa jo valmiiksi
:ashamed: Tänään on taas siivouspäivä niin muutenki fiilikset miinuksen puolella...
Meillä mies kans odottaa kovasti vauvaa.Mulle se ei niinkää puhu siitä ja kai se on myös aika varovainen näyttämään innostustaan kun viimmeksi kävi niinku kävi :| Mut mä tiedän et se on maailman onnellisin sitte jos me vauva saadaan. Meidän yhteinen lapsi.Nuo kolme monsteria on mun mukana tulleet =) vaikka kyllä se mies heitäkin rakastaa...Kumma mies ku on tällaisen poppoon itselleen valinnut...
 
Olipa lyhyt visiitti. Mä olen nyt ihan pihalla. Yleensä vuodan useita päiviä kuin seula, ja kaikkine tiputteluineen täti vierailee 7-8pv. Nyt varsinainen vuoto oli vajaassa vuorokaudessa ohi. Hädissäni hain jo pari raskaustestiäkin, mutta ainakin se toinen näytti tylysti negaa. CB:n se normaali. Ostin myös digitaalisen, mitä en sitten vielä käyttänyt.

Kysymys kuuluu, mikä hemmetti mua sitten vaivaa! Edelleen pissattaa jatkuvasti, tissit kipeet ja turvoksissa, vähän etova olokin uutena riesana. Lämmöt kuitenkin on laskeneet, vaikka mun mielestä edelleen on pari kymmenystä normaalia korkeammalla aamulämpö, mutta en tiedä sitten. Labrassakin on käyty, eikä mikään viittaa tulehdukseen, eikä sen puoleen raskauteenkaan. Perin mystistä.. Mitäs nyt?
 
Voi Myrtle, kuullostaapa kummalliselta nuo kuukautiset. Itselläni myös yhtä lailla aiheutti hämmennystä edellisellä kierrolla vain yhden päivän kestänyt tädin visiitti. Ja raskausoireita oli vaikka muille jakaa. Kuitenkaan mikään sitten ei vikana ollut (enkä siis myöskään ollut raskaana). Seuraavat kuukautiset olivat taas ihan normaalit.

Kyllä on naisen kroppa kummallinen, kun tollasia kepposia tekee. Toivottavasti pian selviää, Myrtle oliko sinullakin vain hassu kierto vai onkohan kyse jostain mukavammasta. Olen ymmärtänyt, että alkuraskaudesta voi tulla kuukautisten tapaista vuotoa. :eek:
 
Miten sä [/b]Alice sitten toimit niiden kummien kuukautisten kanssa? Kävitkö ihan lekurissa ja miten tarkkaan tutkittiin? Mä kävin jo viime viikolla jatkuvan pissaamisen takia antamassa niin veri- kuin virtsanäytteen. Mitään selitystä ei kuitenkaan löytynyt. Käskettiin tulla uudestaan, jos oireet ei viikossa katoa. Ylihuomenna on viikko täynnä, katsotaan nyt. Ja ens viikonloppuna ajattelin varmuudeksi tehdä tuon toisen raskaustestin.

Muutakin kummallista tapahtui juuri tuolloin tädin tulopäivänä. Oli kumma kipeä paikka vatsan oikealla sivulla, navan YLÄpuolella! Pelästyin jo, että umppari, kun painaessa teki tosi kipeää. Kipu meni kuitenkin ainakin toistaiseksi ohi. Eikä sillä kohtaa kai muuta edes ole, kuin suolia. Ja sitten toinen kumma juttu, samaisena tädin tulopäivänä, mulla oli melkein koko päivän tosi voimakas elohiiri alavatsassa keskellä. Pari kertaa nyki vielä sunnuntainakin, eikä ikinä ennen moista. Siitäkin pelästyin, että nyt mä olen tietämättäni ollut raskaana jo kolme kuukautta, ja nyt se pieni sielä jo potkii. :D
No, enpä ole.

Vaan voiko mieli tehdä noin pahat tepposet, että kropaa sekoaa näin täysin, kun tarpeeksi toivoo ja odottaa? Tai sit mulla on joku kuolemantauti. Nyt on kyllä sitten ihan varma jatkossa, että jos mä nyt en ole raskaana, niin mä en kuuntele enää ikinä mitään oireita, kun eivät kuitenkaan pidä paikkansa! Luulis toisaalta mahdollisen raskauden jo eilen näkyneen, kun kuitenkin oli kp 2 tai 29/28-29, riippuen siitä, oliko lauantainen vierailija oikea täti, tai vaan joku aprillipila ja pääsiäisnoita.

Raivostuttavaa. En varmasti ole raskaana. Johan se testikin niin sanoi. Nyt jäitä hattuun vaan ja uutta yritystä kehiin.
 
Onpas sinulla mennyt meininki hurjaksi. :| Olin itse ihan samanlainen vainoharhainen. Ne kummalliset yhden päivän kuukautiset oli kaiken lisäks kolme päivää myöhässä. Ja sitten havaitsin itselläni näitä kaikkia klassisia raskausoireita. Olisin voinut vaikka vannoa, että pienokainen on matkassa mukana. Tädin tulosta n. viikon päästä meni hermo täysin ja käväsin ostamassa apteekista raskaustestin. Negahan sieltä tuli. Tämän jälkeen loppuivat myös kaikki oireet. Taisi olla kaikki vain minun pikku päässäni. Tosin tää ei nyt tarkoita sitä, ettei sinulla voisi jotain olla (siis vaikka se raskaus). :) :) Itselläni vain teki kroppa ja mieli aikamoiset huijaukset. :LOL:
 
Lintsi85 Kiitos kysymästä,Ihan ookoo menee,käyn teidän jutteluita lukeen päivittäin,mutta en ole jaksanu (sattuneesta syystä)mitään kirjotella.No,päivä kerrallaan,menkkoja odotellessa.Eteenpäin mennään,sanoi mummo lumessa =)
Ja Lintsille myös onnea hoitoihin,toivottavasti kaikki menee hyvin :hug:
 

Yhteistyössä