Huhtikuun haaveilijat

Myrtle En minäkään ole paljoa viisastunut, kuinka tämä kroppa toimii, kun usein niin vaihtelee kiertojen pituus ja tuntemukset. Mä pystyn lähes aina kuvitteleen kaikenlaisia raskaudenoireita, jos vain haluan; se on niin psyykkistä. Ja varsinkin vatsanalueen tuntemukset voi usein olla epämääräisiä; suoliston puolesta voi olla ihan kaikenlaisia oireita myös.

Sintsu78 Pidän sulle peukkuja!!! Mutta, kun katsoin sun kp:iä, eikö vielä ole kuitenkin liian aikaista saada plussia testeihin...? Eikö ne herkimmätkin testit näytä mahd plussaa aikaisintaan 3 pvää ennen menkkoja? Eli sullahan on vielä paljon toivoa!!

Mulle voisi perustaa huhtikuun haaveilijoihin alaryhmän "hullut haaveilijat". Kiertelin kirjakaupassa ja ostin jo sellaisen odotusajan päiväkirjan :LOL:
 
Minna77 Ne herkimmät testit lupailee et voi testaa 6-7 vrk oviksesta...Jos mä en ois tuota lukenu niin ei olis mitää hätää :LOL: Malttaisin kyllä odotella.Nyt tulee hölmönä niitä ostettuu ja sitte harmittaa ku ei niissä mitään näy :( En mä ole kyllä vielä luovuttanu tän kierron suhteen...Viimmeksikin taisi testi näyttää haamua ehkä kaksi päivää ennen ku päivät oli täynnä....
Mä taidan kans kuuluu tuohon hullujensarjaan :headwall:
 


Hippuli-81.................kp 48/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 38/37-42..........yk3
unelmoya................kp 35/28.................yk2
Nyynyy....................kp 35/26-40..............yk1
ikuisuus....................kp 32/28...................yk1
Ganja........................kp 31/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.........kp 30/31-39..........yk5
haidi123..................kp 27/27
sintsu78..................kp 25/30.....................yk3
Julita.........................kp 24/29.................yk4
moumou...................kp 17/29-31...............yk5
Minna77....................kp 17/26-32...............yk7
high5........................kp 15/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 14/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 14/32
nirppurotta................kp 11/27.................yk12
Alice81.......................kp 10/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 10
Petite........................kp 7/28-29.................yk2
Marta........................kp 6/29................yk6
marrr.........................kp 6/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 6/28-31
Rauna......................kp 5/37.................yk4
Ella-83.......................kp 4/35...............yk6
Myrtle........................kp 4/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 4/24-28.............yk2
Sero..........................kp 3/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 3/28-33
Lili78.........................kp 3/31..................yk3
piprane ema.............kp 2/20-28
emmy83


Taustalla

Lintsi85.......kp 32



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Oikein hienoa tiistaita kaikille!!

piprane ema :hug: Nyt sitten uuteen kiertoon; onnea ja +++tuulia!

Sintsu78 En ole niihin törmännytkään. Mitkä testit on niin herkkiä? Saako niitä apteekista?

Sisely Kiitos, muuten, alkoholittoman punaviinin vihjeistä. Jos meillä tärppää kesäksi, niin kun heinäkuussa tulen kesälomalle, pitää hamstrata mukaan muutama pullo :D
 
Mä pysyttelen mukana tässä pinossa, vaikka mun osalta haaveilut on kyllä haaveiltu jo huhtikuulta. Tätiä ei kuulu kylään ja seuraavat jännäilyviikot osuu toukokuulle, jos sinnekään tätä menoa. Sori, oon nyt vaan todella ärsyyntynyt tästä tädin myöhästymisestä ja negojen testailusta. :/
 
Täällä ollaan koko perhe podettu vatsatautia monta päivää. Toipumiseenkin tuntuu menevän ikuisuus.. Ja jos en tietäisi että on vatsatauti ollut, olisin varma olevani raskaana :D Juu siis nyt muistan mitä se alkuraskauden olo tulee olemaan :x Mut hei, ei se mitään :whistle:

Mitäs muuten tuossa listassa on monta joiden kiertopäivät on jo yli? Onko testanneita vai olenko mä nyt missannu jotain kun en ole päivittäin jaksanut koneelle? Olis ihana vaan kuulla plussauutisia..

Mä haluan kanssa tietää mikä testi on noin herkkä :attn:
 
Mulla on tänää pk 27/27 , listassa oli yks päivä enemmän. Mut ei se mtn :)
Muutaman kuukauden on ollu sillai et menkat alkaa päivällä, ei yöllä, niinku nuorempana. Eli tänää on tämmönen paska päivä suomeks sanottuna, täti tulee hetkellä millä hyvänsä :/ Kyllä semmonen oloki on mahas että pian vuoto on irti... Eilen piruuttani testasin ja negaa näytti..
 
Mä odotan vikaa kertaa kuukautisia niin innolla, koska sitten tiedän kierrosta vähän enemmän. tämän jälkeen sitten alkaa kauhia odotus että tuleeko vai ei!!! Vuosi sitten alkoi viakt kuukautiset ennen raskautta =)

Muuten elämä menee tuon pienen neidin kanssa harjoitellaan kovasti uusia taitoja. Että ei sitä vauvakuumetta näin päivällä kerkiä miettiä.
 
Yääh, täti vissiin unohti jotain kun lähti niin kiireellä. Tuli nimittäin tänään takaisin. :headwall: Toivottavasti nyt sitten saa hoidettua asiansa niin, ettei tarvitse ainakaan vuoteen takaisin tulla..
 
haidi123 Anteeksi päivytyshäiriö. Pitäisi olla korjattu nyt :)

Ganja Mitä sulle kuuluu? Onko sulla mitään tuntemuksia?

ikuisuus Tiedän tuon tunteen varsin hyvin! Toivottavasti sulla pian selkiytyisi kumpi on: menkat tai se plussa! Ja tietenkin +++++ toivon sulle!
 
Paljon haleja :hug: kaikille tarvitseville!
Ja onnea plussista!:heart:
(mä olen niin huono muistamaan nimimerkkejä, anteeksi :ashamed: )

ikuisuus :hug: Toivottavasti selviäisi tilanne pian :hug:
Ja olisit raskaana :heart:
Minäkin tiedän että odottaminen tuntuu tosi pitkältä.

emmy83 sulla on ihan pikkuinen vauva :heart:
Sulla on sitte melko aikaisin alkanut kuukautiset synnytyksen jälkeen, vau :D
Saanko kysyä imetätkö? Ei tarvitse vastata jos et halua. Enkä pahalla kysele.
Mulla kun alkoi kuukautiset vasta n.10 1/2kk synnytyksen jälkeen :(
(ehdin tedä jo melko monta raskaustestiäkin :ashamed: )
Teille tuleekin hurjan pieni ikäero lapsille, jos hyvin käy :heart:
Toivottavasti käy :)

Hauskaa iltaa kaikille
ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
Onpas ollut kiireinen päivä niin että ei ole edes montaa kertaa vauvat käyneet mielessä ;)

Vilja-testi on ainakin yksi joka lupailee 6-7 päivää oviksesta ennustavansa raskauden.

Tänään testasin vielä ja negaa näytti.Mielessä kävi et saattohan se olla oviskin joka mahassa nippaili viimmeviikolla...Mut en mää ainakaa pieniinpäin ole :( Toistaiseksi ;)

Netistä olen nuita tilannu
 
Iltaa! tulin pikaisesti lukemaan uusimmat tapahtumat. Noista oudoista menkoista täällä oli juttua.... Mulla itellä oli kesällä siis se valeraskaus, kerroinkin siitä jossain vaiheessa. Mulla oli kuukautiset ensin myöhässä neljä päivää. Sen jälkeen seuraava kierto oli neljä päivää liian lyhyt ja vuoro kesti päivän. Sitten alkoi vatsa kasvaa ja se oli siis selvä vauvamaha ja vihdoin menin sitten gynelle, kun kaikki testit oli negatiivisia. Ja siellä ultrassahan näkyi vaan normaalisti kehittyvä munasolu, ja diagnoosi kaikille oireille oli sitten valeraskaus :whistle: Eli kroppa voi mennä toooodella pitkälle näissä oireissa, kun on oikein kova vauvakuume.

Itellä ovistuntemukset on nyt aika voimakkaat, eli tässä on nyt sitten koitettu jotain saada aikaiseksi. Eilen aamulla oli simpat valmiina kun heräsin, eli sain sitten heti ne ruiskulla siirrettyä, mutta tänään oli taas mies kotona tehnyt temppunsa ja mä tulin sitten töistä, kun ukko oli lähtenyt....... en ees tiedä, mahtavatko simpat kauhean kauaa elää kehon ulkopuolella, vaikka muuten eläisivätkin sen 3-5vrk. Eli kovin teknistä on meillä tämä "vauvan tekeminen" ja siltä tekemiseltähän tää ihan tuntuukin.....romantiikka on tästä kaukana.

Huomenna on tämän viikon viimeinen työpäivä....mutta ensi viikolla odottaakin sitten...just laskin että liki 50-tuntinen työviikko.....ja minähän siis teen 30tuntista työviikkoa :p Saiskin ees palkkaa kaikista ylitunneista, mutta mulla on kiinteä kk-palkka ja saan sitten ylkät vapaana, mutta mulla nytkin kalenteri niin täynnä, etten ehdi niitä vapaitakaan pitää.....

Mutta nyt illanjatkoja kaikille huhtikuisille haaveilijoille ja vielä onnittelut plussanneille ja :hug: tädin yllättämille.
 
Piti vielä noista tosi herkistä raskaustesteistä mainita, että on aika lailla tuurista kiinni noi testi...mammaksin testeissä oli, että ne ultraherkät voi 50% naisista näyttää raskaude noin 4vrkennen kuukautisten alkamista, eli joka toinen raskaus jää näkymättä, sitten päivää ennen kuukautisten oletettua alkua toi varmuus oli 78% ja vasta sitten kun menkat on myöhässä varmuus on 99% eli varminta on testata vasta kun kp:t on täynnä. Jos malttaa odottaa :saint:
 
nirppurotta - minähän testasin juuri noilla Mammaksin herkillä plussan 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ja siitä eteenpäin vahvistui joka päivä. Mutta oliko järkevää... En tiedä, kaapista kun noita löytyi, niin pitihän niitä kokeilla. Ovistestejäkin jäi iso kasa - huoh.

Plussia toivotellen :heart: :heart:
 
Nirppurotta, no mut pääasia on kuitenkin että saisitte vauvan, kyllähän sitä muilla keinoilla ehtii hempeillä :) Saanko muuten kysyä yhden jutun tosta teidän jutusta, että jos miehesi pystyy masturboimalla tulemaan (siis oletan) niin miten se ei toimi siis yhdyntänä? Ei tarvitse siis missään nimessä vastata, mua vaan mietitytti, ja voihan olla, että jokin osa sun kertomuksesta meni mulla ohikin. Anteeksi utelu :ashamed:
 
Ganja Voi vitsit, kunpa sullakin tulisi se selvä plussa pian tai sitten että menkat tulisi ja säästyisit piinasta...

Mä olen taas hamstraamassa mukaan Kiinaan r-testejä, ja oon kolunnut läpi eri apteekkeja, mutta en ole nähnyt tuota Vilja-testiä tai muita niin herkkiä. Se on ehkä vain netissä tai muilla paikkakunnilla. Toisaalta, ihan kiva niin, ettei tulekaan sitä ostettua. Oon itselleni luvannut, etten ala testailemaan ennen kuin menkat on myöhässä; jonkun verta voin siten rajoittaa tätä kuumeilua. :whistle:
 
Huomenta! Lintsi Meillä tuo on....sanotaanko että helpompaa noin, että mies masturboi. Eli oomme pari kertaa onnistuneet yhdynnässä, mutta se vaatii oikeasti tunteja, ja se ei enää oo mukavaa kummastakaan. Tulee olo, että on ihan höyläpenkkinä :whistle: .
Eli tosiaan miehen lääkitys tekee noita laukeamisongelmia, ja jos on ilman lääkkeitä, niin sitten on niin kovat kivut. Eli meillä tehdään vauvaa käsipelillä ;) .
 
Sisely, mä voisin sulta ostaa pois loput ovistestit jos et niitä tarvi. Ja toivotaan kovasti,ettet tarvi :heart: :heart:
Mulla meinaan kierto ihan sekaisin nyt. Eilen alko ihan kunnon menkkavuoto kp. 7 ja se niukkeni illaksi,joten päästiin pupuilemaan. Aamulla taas jatku "Menkat". Aina sillain tulvahtaa pyttyyn ja sitten se on siinä. Siteessä ei välttis ole paljon mitään. (sori yksityiskohtainen selitys.) :ashamed: Mutta mä olen ihan ihmeissäni,et miten mä noi kp:t lasken,vai onko tää vain välivuotoa? Ja onko tää merkki siitä,etten ovuloi??? :'( tässä kierrossa.

Nirppurotalle :hug: kuulostaa henkisesti aika rankalta tuokin. Plussaa toivotan silti koko sydämestäni teille! Ja Minna77, asustatko siis Kiinassa, on menny jotenkin ohi kokonaan? Kiinnostaa kovasti,koska meilläkin tulevaisuudessa tulee lähtö ulkomaille miehen työn perässä. Siitä on jo puhuttu,mutta lykätty nyt vielä.
 


Hippuli-81.................kp 49/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 39/37-42..........yk3
unelmoya................kp 36/28.................yk2
Nyynyy....................kp 36/26-40..............yk1
ikuisuus....................kp 33/28...................yk1
Ganja........................kp 32/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.........kp 31/31-39..........yk5
haidi123..................kp 28/27
sintsu78..................kp 26/30.....................yk3
Julita.........................kp 25/29.................yk4
moumou...................kp 18/29-31...............yk5
Minna77....................kp 18/26-32...............yk7
high5........................kp 16/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 15/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 15/32
nirppurotta................kp 12/27.................yk12
Alice81.......................kp 11/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 11
Petite........................kp 8/28-29.................yk2
Marta........................kp 7/29................yk6
marrr.........................kp 7/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 7/28-31
Rauna......................kp 6/37.................yk4
Ella-83.......................kp 5/35...............yk6
Myrtle........................kp 5/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 5/24-28.............yk2
Sero..........................kp 4/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 4/28-33
Lili78.........................kp 4/31..................yk3
piprane ema.............kp 3/20-28
emmy83


Taustalla

Lintsi85.......



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
nirppurotta :hug: ja voimia teille, ei kuulosta helpolta. Kovasti toivon teille +++tuulia!

Petite Joo, nyt ollaan toista vuotta Kiinasta. Mä viihdyn siellä tosi hyvin. On erittäin kiva ja mielenkiintoinen kokemus asua siellä, joten suosittelen, jos tulee tilaisuus. Siellä tai muualla...

Tosin juuri Kiina tuntuu jakavan ihmisten mielipiteet aika jyrkästi kahtia; joko pitää tai ei. Ennen Kiinaan muuttoa asuin Italiassa, tosin vain vuoden ajan. Italia on aivan mahtava lomamaa tai asuskella siellä vaikka vaikka sen 3 kk, jolloin ei tarvitse ns. asumislupaa ja asioida viranomaisten luona (EU:sta huolimatta ulkomaalainen tarvitsee kun on yli 3kk - asumisoikeuden haku on ehkä parempi kuvaus kun asumislupa). Mun varsinainen asuinpaikka on Norja, ja viihdyn siellä todella hyvin. Sinne on paluu, kun tämä Kiina-projekti päättyy.
 

Yhteistyössä