Huhtikuun haaveilijat



Hippuli-81.................kp 52/33-45..............yk2
ikuisuus....................kp 36/28...................yk1
sintsu78..................kp 29/30.....................yk3
Julita.........................kp 28/29.................yk4
moumou...................kp 21/29-31...............yk5
Minna77....................kp 21/26-32...............yk7
high5........................kp 19/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 18/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 18/32
nirppurotta................kp 15/27.................yk12
Alice81.......................kp 14/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 14
Petite........................kp 11/28-29.................yk2
Ganja........................kp 11/25-32
Marta........................kp 10/29................yk6
marrr.........................kp 10/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 10/28-31
Rauna......................kp 9/37.................yk4
Ella-83.......................kp 8/35...............yk6
Myrtle........................kp 8/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 8/24-28.............yk2
Sero..........................kp 7/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 7/28-33
Lili78.........................kp 7/31..................yk3
piprane ema.............kp 6/20-28
unelmoya..................kp 5/28-34..............yk3
Cladoceran...............kp 4/37-42..........yk4
emmy83...................kp 4/30
haidi123...................kp 4/27-29...........yk2
Nyynyy.....................kp 3/26-40............yk2


Taustalla

Lintsi85.......



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Huomenta vaan! Oon vähän yrittäny pitää taukoa tästä tietsikka-addiktiosta mutta tässä taas ollaan :kieh: Kovasti ootte olleet aktiivisia enkä taida kaikkea kahlata läpi mutta kovasti onnea tietty plussanneille :flower:

Itse olen ovista tikutellu tässä kierrossa ja to(kp12) tuli vahva viiva ja eilen ei mitään eli tarkottaako se nyt sitä että ovis oli to vai pe? Ei muuten olis niin väliä mutta oon nyt reissussa ilman tota aikas tärkeetä osapuolta tässä vauvanteossa ;) joten viimeks sekstailtiin to-aamuna. Tais mennä siis tämä kierto läskiks. Mutta positiivista on se, että nyt voin odotella menkkoja alkavaks kp27-28. Mun laskupään mukaan. Eiks niin mene? :whistle:

Munarikasta pääsiäistä kaikille!
 
unelmoya :hug: , mutta onnea uuteen kiertoon!!! +++++ :whistle:

wannabemama Kiitoksia itsellesi! Palaa ihmeessä, jos haluat, milloin vain, vaikka vain keskustelemaan. Oikein hyvää keväänjatkoa ja +++++++!!

Sohvi77Joo, niinhän se siinä 10-14 pvää oviksen jälkeen.

tyttokarpanen
 
Voi ihanuus, onnea tyttokarpanen!

Täällä täti tulla rymisteli kylään odotetusti piiiitkäään kierron (39) päälle, eli täällä on tänään kp 3/26-40, yk 2.

Kertokaas te kokeneet ovisekspertit, väheneekö oviksen todennäköisyys pitkissä kierroissa? Muistelisin että jostakin niin lueksin.

Rauhallista pääsiäistä kaikille!
 
Pikaisesti tulin lukaisemaan. Tyttökärpäselle hirmuisesti onnea :flower: ja halit tädin yllättämille.

Mua alkoi itteä huolettamaan toi ovis asia, kun luulin, että kun menkat kerran joka kk tulee, niin ovulaatiokin silloin tapahtuu. Mutta hedelmällisessä iässä olevalla ovis tapahtii noin 10-12 kertaa vuodessa, eli joka kierrossa sitä ei välttämättä tapahdukaan. Ehkä olis järkeä sittenkin niitä ovistikkuja hankkia, ei tulis suotta pettymyksiä ovuloimattomista kierroista.

Juteltiin eilen ukon kanssa tästä meidän vauvaprojektista ja kysyin varovasti, että suostuuko viemään spermanäytteen tutkittavaksi, jos ei tärppiä kuulu. Kyllähän tuo lupautui heti. Mutta kai se on itekin mentävä tutkittavaksi, kun multa muutama vuosi sitten, ennen kuin aloin poikaa odottamaan, löydettiin munasarjoista "helminauhamaista muodostelmaa" eli voi olla, että sekin tätä vaikeuttaa...

Mutta nyt iloista pääsiäisen jatkoa kaikille. Me lähdetään ulos ja kyläilemään!
 
Tyttokarpaselle onnea aivan mielettömän paljon! Saako udella, minkälaisessa tilanteessa mies sinua kosi? :heart:

Minuakin kihloihin meneminen aina välillä kuumottaa. Takana on muutama vuosi yheistä taivalta, ja tässä ollaan oltu alusta asti niin vakiintuneita ja tosissaan, että sormus kuulostaisi luonnolliselta jatkumolta tähän tilanteeseen. Tosin ollaan miehen kanssa yhdessä pohdittu sitä, ettei kihloihin meneminen meidän suhdetta millään tavalla muuttaisi, joten tavallaan on "ihan sama" odottaa sitä hetkeä myöhemmäksikin. Jos siis ymmärrätte mitä tarkoitan, en sano tuota tippaakaan sillä asenteella, etteikö kihloissa oleminen minulle mitään merkitsisi, vaan siis sitä, että tosissaan tässä ollaan ja yhteistä tulevaisuutta joka tapauksessa suunnittelemassa. On kuitenkin ollut vakavampaakin puhetta siitä, että loppukesästä voisi asian tuollakin tavalla virallistaa. :)

Itse asiaan sen verran, että tänään kp 36. :(
 
Tyttokarpaselle Onnea, onnea :flower:

Mä itse sorruin taas testaamaan ja negaa tuo edelleen näyttää.Ensi kuussa sitten paremmalla onnella.Pakko sen plussankin on joskus tulla! Tulis täti ny sitte ajallaan ku on vähä sellanen fiilis et kiertoki venyy pari päivää...
 
ONNEA TYTTOKARPANEN!! :flower: :flower: :heart:

Me tultiin retkeltämme kotio ja poikettiin matkalla Veljekset Keskisellä, mistä sitten ostin kaksi raskaustestiä, joista toinen on vissiin aikaste sellanen herkkä ku siinä luvattiin että voi testailla 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen...mitenkähän luotettava se sellanen on? Rfsun joku kynätesti se muistaakseni oli? Onko kellään kokemusta niistä?

Tässä kierrossa tuntuu siltä ku olis oikeesti oireita, mut en kuitenkaan jotenkin jaksa uskoa että ne olis ihan oikeita sellasia. Mutta tuo testi polttelee nyt kovasti kaapissa, enkä millään malttais odottaa, mut jos nyt muutaman päivän vielä kärvistelis ennenku kokeilee tuolla herkkistestillä...
 


Hippuli-81.................kp 53/33-45..............yk2
ikuisuus....................kp 37/28...................yk1
sintsu78..................kp 30/30.....................yk3
Julita.........................kp 29/29.................yk4
moumou...................kp 22/29-31...............yk5
Minna77....................kp 22/26-32...............yk7
high5........................kp 20/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 19/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 19/32
nirppurotta................kp 16/27.................yk12
Alice81.......................kp 15/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 15
Petite........................kp 12/28-29.................yk2
Ganja........................kp 12/25-32
Marta........................kp 11/29................yk6
marrr.........................kp 11/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 11/28-31
Rauna......................kp 10/37.................yk4
Ella-83.......................kp 9/35...............yk6
Myrtle........................kp 9/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 9/24-28.............yk2
Sero..........................kp 8/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 8/28-33
Lili78.........................kp 8/31..................yk3
piprane ema.............kp 7/20-28
unelmoya..................kp 6/28-34..............yk3
Cladoceran...............kp 5/37-42..........yk4
emmy83...................kp 5/30
haidi123...................kp 5/27-29...........yk2
Nyynyy.....................kp 4/26-40............yk2


Taustalla

Lintsi85.......



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Täällä tätiä odotellaan :| Tulis sitte jo niin pääsis uuteen yritykseen ku ei ne testit sitte luvannu jouluvauvaa...
Nyt ollaan jo niiin pitkään odoteltu että pakko sen plussan on pian tulla :p ehkä ensi kierrossa tai viimmeistään seuraavassa.
 


Hippuli-81.................kp 54/33-45..............yk2
ikuisuus....................kp 38/28...................yk1
sintsu78..................kp 31/30.....................yk3
Julita.........................kp 30/29.................yk4
moumou...................kp 23/29-31...............yk5
Minna77....................kp 23/26-32...............yk7
high5........................kp 21/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 20/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 20/32
nirppurotta................kp 17/27.................yk12
Alice81.......................kp 16/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 16
Petite........................kp 13/28-29.................yk2
Ganja........................kp 13/25-32
Marta........................kp 12/29................yk6
marrr.........................kp 12/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 12/28-31
Rauna......................kp 11/37.................yk4
Ella-83.......................kp 10/35...............yk6
Myrtle........................kp 10/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 10/24-28.............yk2
Sero..........................kp 9/25-35...........yk5
Lilianne.....................kp 9/28-33
Lili78.........................kp 9/31..................yk3
piprane ema.............kp 8/20-28
unelmoya..................kp 7/28-34..............yk3
Cladoceran...............kp 6/37-42..........yk4
emmy83...................kp 6/30
haidi123...................kp 6/27-29...........yk2
Nyynyy.....................kp 5/26-40............yk2


Taustalla

Lintsi85.......



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Muuten, tietääkö kukaan, mikä on se aikaraja, jolloin yli 30 vuotiaita (32v ja 33v) kehoitetaan menemään lapsettomuustutkimuksiin? Esim, onko se kun on ollut vuoden (12 yk) ajan tuloksetonta yritystä tai 1,5 vuotta (18kk).
 
minna77 Taitaa olla vuosi se raja, ei ainakaan enempää.

ON: Mä sain eilen ovistikkuun toosi tumman viivan,jota kummastelin ja totesin et joko kierto on ihan sekaisin tai sitten olen laskenu kp:t väärin. Aloitin laskemaan vasta kunnon vuodosta,mut näköjään olis hyvä laskea tuhrupäivätkin... :whistle: no,nyt pitäs simppoja olla tyrkyllä et odotellaan tässä nyt sitten pari viikkoa. :)
 
Petite Onko oikein, että sulla on tänään kp 13? Ett laskenko mä ihan väärin; nimittäin eikö tuo oviksen ajoitus voi olla ihan oikein, kun luteaaliaika on se 10-14 pvää ja sun kierto on 28-29 pvää? Vai onko sun kierto ollut aina ihan säännöllinen, ettei vaihtele päivääkään tuosta? Joka tapauksessa pidän peukkuja!!

 
Mä oon täällä taas vähän ihmeissäni; ovista siis olen tikutellut ja kp 12 sainkin vahvan viivan jonka jälkeen heikkeni...no uteliaisuuttani jatkoin testaamista (säästöpakkaus kaapissa :kieh: ) ja eilen ja tänään aivan supervahvat viivat taas!! No hyvä niin, koska tulin eilen reissusta ja päästiin taas ukkokullan kans vällyjen väliin mutta omituista vaan kun lh-huippu tulee ja menee miten sattuu. Onko kellään kokemusta tällasesta?
 
Minna77 totta puhut, voihan se toki vaihdella,kai aika rajustikin :ashamed: Olen jotenkin niin tottunut niihin supersäännöllisiin ja nyt näiden pillereiden lopetuksen jälkeen ei säännöllisestä voi puhuakaan. Eli hyvin voi olla et ovis jo aiemmin. Ja sohvi77 Pohdin ihan samaa.. muutenkin mietin,että tiiättekö kuin monta päivää yleensä viivat näkyy vahvoina, ja mihin ihmeeseen toi perustuu että näkyy uudelleen?? oisko sit toinenkin munasolu irronnu...? :whistle: ;)
 
Mä sit tänään testasin tuolla herkällä testillä ja nega sieltä pamahti...mut ehkä vielä oli vaan liian aikasta testata. Mullahan viimekierto oli vaan 27 päivää ja niinpä ajattelin että jos tälläkin kertaa olis ja jos nyt jo vois sit testailla...mut katotaan nyt.

Mä en noista ovistesti-jutuista tiedä oikeen mitään, mielenkiinnolla lueskelen teidän kokemuksia. Ehkä ens kierrossa pitäis kokeilla niin näkis vähän miten kroppa toimii ja luenko sitä ollenkaan oikeen.
 
Olipas ihana pääsiäinen! Viime yönä palattin reissusta ja vaikka ihana on päästä välillä vaihtamaan maisemaa, niin oli kyllä ihana tulla kotiinkin. Teki niin hyvää päästä vähän irti arjesta, syödä hyvin ja nukkua!

Täälläkin on tapahtunut vaikka mitä. Onnea tyttokarpaselle kihlauksesta :flower:
Olin vallan hämmästynyt, kun aloin listalta tutkia omia kp:iä, ja olen jo noin pitkällä taas. Pitäis vissiin kaivaa ovistikut taas kaapista. Ihan älyttömät limat ollu nyt pari päivää, saa nähdä onko se sitten ovista vai jotain muuta. Ainakaan viime kierrossa ei näyttänyt tikut tasavahvoja viivoja, vaikka limat olikin monta päivää. Pesun ovislaskuri kyllä näyttää mulle oviksen vasta ensi viikonlopulle ja viime kierrossakin jos se kuitenkin oli ja menkoista laskee taaksepäin sen 14 vrk, niin lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Eli ei tosiaankaan mihinkään limojen aikaan, ole ollut. Tai sitten mun kroppa käy ihan omaa tahtiaan. En kyllä ymmärrä, mitä noi limat sitten on, jos ei oviksesta. Mutta kattellaan, mitä tuleman pitää :)
 
Marta mulle myös nuo limat on melko mysteeri; tässä kierrossa tuli n.kp5 ovisliman tyylistä(menkat kesti 2 päivää) ja nyt tuli kp12-13 taas tosi paljon limaa mutta kuitenkin tänään(kp16) oikein megaviiva ovistestiin kun limojen aikaan tuli tasavahva viiva... :whistle: En tiiä mitä limoja sitten on :eek:
 
Anteeksi omanapaisuuteni, mutta mun on nyt pakko vähän purkaa jonnekin.

Mulla on ollut tänään jotenkin ihan super ahdistunut olo. Ja kun katson noita kiertopäiviä, olo vaan pahenee. Mitä ihmettä, kohta on 40 päivää täynnä ja tätiä ei näy ei kuulu. Eikä näy plussaa testissä tai mitään muutakaan. Pelottaa, että tää kierto vaan jatkuu ja jatkuu viikosta ja kuukaudesta toiseen. Kun ei tässä oikein jaksa edes haaveilla, kun ei ole mahdollisuutta nyt raskautua ennen kuin täti tulee kylään. Näen kaikkialla raskaana olevia naisia ja pieniä lapsia ja mun päässäni vaan kasvaa ahdistus ja huoli.

Anteeksi tämä voivotteluni, täälläkin on niin monia, jotka on yrittäneet jo pidemmän aikaa. On vaan ihan kamalan huono mieli ja ei nyt oikein ole ihmisiä, jotka ymmärtäisivät tätä tunnetta.
 

Yhteistyössä