Huhtikuun haaveilijat

Kiitos nyt vielä kerran lopuille onnittelijoille.

Ja onneksi olkoon leppäkerttu3 :flower: Joo minä riehunki jo täyttä päätä suu vaahdossa tuolla joulukuisissa :LOL:

Siselylle kans vielä kerran onnttelut :flower:

Ja tosiaan jäi sanomatta, että oikein kovasti onnea kaikille muilekin plussien suhteen. Pidän kaikki varpaat ja peukut pystyssä, että teillä onnais :)
 
Onnea multakin kaikille plussanneille :heart: :heart: :flower:
uuden yrityksen aloittaville :hug:
Mä olin ihan ihmeissäni torstaina kun oli voimakkaat ovis-tuntemukset! Piti vasta ens viikolla olla.. Tai sitten mä olen ihan pihalla mun elimistön toiminnasta.. Nyt vaan täytyy olla ahkera miehen kanssa joka päivä ;) :whistle:

Lintsi85 Musta tuntuu että mä menisin hoitoihin heti. Voimia sinulle päätösten tekoon :hug:
 
Täällä alkoi menkkakivut ja ruskehtava vuoto, joten huomenna aukeaa sitten varmaan hanat.
Mä saan siis siirtyä jo toukokuun toivottomiin, joutuu varmaan hyppäämään huhtikuun yli kun maaliskuussa ei tapahtunut mitään, sen verran pitkä kierto, ja nyt sitten huhtikuun osalta on jo ohi ensimmäisinä päivinä :LOL:
On tää ihmisen elämä joskus tällästä, mut asia kerrallaan.. onneksi nyt on kuitenkin noi terolutit tässä apuna, niin ei tarvi yksin tahia täällä :)
 
Kovasti onnea kaikille plussanneille! Ihana lukea hyviä uutisia!

Ja pahoittelut negoista ja tätin vierailuista! Toivottavasti tulee sitten alkuvuoden vauvoja!

Täällä voidaan niin surkeasti että! :( Kerrassaan surkea olo! :( Menkat ei vieläkään kunnolla ole ilmaantuneet, kp on nyt 31/28-33. Torstai illasta asti on tiputellut ihan vähän verta silloin tällöin. Tämän vertaisiin ei edes sidettä tarvis. Varmaan n. 2tl/pv. Selkä on ihan kamalan kipeä, lämmöt vieläkin sielä 37:ssa, ja pahaa tekee. Isommat lapset on mummolassa onneksi kylässä, joten ehdin vähän levähtää, pienin leikkii itsekseen ja mies paistoi makkarat heille ruuaksi. Piti kyllä vähän auttaa sen syömisvalmisteluissa, ja voi kamala sentään kuinka kuvotti se makkaran haju! Viime raskaus muistui mieleen, kun silloinkin erityisesti makkaran haju teki extra heikkoa!

Jos en paremmin tietäisi, niin epäilisin kyllä vahvasti raskautta nytkin. Mutta kolme raskautta on takana, eikä yhdessäkään ole ollut minkäänlaista vuotoa menkkojen aikoihin, joten tuskin niin voisi olla nytkään. Ja torstainahan testasin negankin. Mutta jotakin on varmaan muutosta hormonitoiminnoissa tapahtunut, kun näin huonon olon tekee tämä tädin vierailun läheneminen. :(

 


Hippuli-81.................kp 45/33-45..............yk2
Cladoceran..............kp 35/37-42..........yk3
Sero........................kp 35/25-31...........yk4
unelmoya................kp 32/28.................yk2
Nyynyy....................kp 32/26-40..............yk1
Lilianne...................kp 31/28-33
ikuisuus....................kp 29/28...................yk1
Ganja........................kp 28/30-32......................haamu 31.3.
wannabemama.........kp 27/31-39..........yk5
haidi123..................kp 25/27
sintsu78..................kp 22/30.....................yk3
Julita.........................kp 21/29.................yk4
piprane ema............kp 19/20-28
moumou..................kp 14/29-31...............yk5
Minna77...................kp 14/26-32...............yk7
high5........................kp 12/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 11/28-49..............yk2
Sanni1978................kp 11/32
nirppurotta...............kp 8/27.................yk12
Alice81......................kp 7/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 7
Petite........................kp 4/28-29.................yk2
Marta........................kp 3/29................yk6
marrr.........................kp 3/28-30..............yk6
Hemmi......................kp 3/28-31
Rauna.....................kp 2/37.................yk4
Ella-83.......................kp 1/35...............yk6
Myrtle........................kp 1/28-29............yk12
tyttokarpanen...........kp 1/24-28.............yk2


Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Onnea miunkin puolesta plussanneille :flower: :flower: :flower: ja :hug: :hug: :hug: uuden kierron aloittaneille! Ne fiilikset on aina siinä alussa niin matalat :/ mutta kyllä sieltä noustaan vielä plussaamaan =)

ihana kenkä Minnan laittamassa kuvassa.. :p
 
No niin, alkaa taas olla kierron loppu kohta käsillä... Normaali kiertoni siis tuo 31, mutta viime kierto joistain syystä venyi tuonne 39 ( tod. näk. ovuloimaton kierto). Tarkoitus on ollut lopettaa tämä hössötys ja antaa asian mennä omalla painollaan eikä suunnitella elämää mahdollisen raskautumisen aikataulujen mukaan. No nyt taas huomaan lukevani yhä uudelleen noita raskauden oireita vaikka ne jo tiedän sekä ammattini puolesta että luettuani ne n. tuhat kertaa =)

Oireita vähän: muutamia kunnon nippailuja harvakseltaan ja pari repäisy kipua, nenän tukkoisuutta välillä aamuisin ja UUSIN: otsa täynnä finnejä, mikä on ihan hirveetä, kun normaalisti, mulla tosi hyvä iho. Nyt yk 5 menossa ja mietin tässä, että johtuuko finnit nyt siitä, että pillereitten hormonit on nyt viimein kadonnut mun kehosta vai jostain muusta... sen muun takia kärsin kyllä vaikka mistä näppylöistä, mutta muuten en kestä!

Jos nyt ei tärppää niin saatan ens kierrossa ostaa tikkuja ja kokeilla, että ovuloinko ylipäätään, etten turhaan odota raskautumista.

Onnea kaikille yrityksiin =)
 
Minna77, itse asiassa maistuu ihan kelvolta. Siis ei toki lähelläkään sitä oikeaa, mutta en henno lopettaa tuota yhtä lasillista ruuan kanssa lauantaina, kun se niin sopii vapaapäivän päätteeksi... Eli ei yhtä hyvää, mutta sitä tuttua makua kuitenkin =)
 
Tänään testasin vielä illalla clearbluen digitaalisella ja tulos oli: Raskaana, joten nyt kai on pakko sitten itsekin uskoa :) Olo on sanoinkuvaamattoman onnellinen. Laskettu aika olisi 14.12. Toivottavasti pieni pysyy kyydissä mukana. Siirryn jääkyyneleen ja Siselyn perässä tuonne joulumasuihin ja odotan teitä kaikkia sinne! Tulkaa pian eli paljon +++++++++++++++++ teille kaikille! Tottakai luen kuitenkin koko ajan tätäkin palstaa ja elän mukana teidän jännityksissä! =) :heart:
 
Myöhäistä lauantai-iltaa! Tulin vielä ennen nukkumaanmenoa tarkistamaan mitä huhtikuisissa on tapahtunut ja vielä kerran onnittelemaan plussanneita :flower: Ja jaksuhalit kaikille tädin yllättämille. Täytyy toivoa, että itsekin jo pian pääsisi sille listalle. Tänään ollut touhukas päivä, kun ollaan huonekaluja siirrelty ja vielä viimeisiä listanpätkiäkin laiteltu....ollaan siis viis kuukautta asuttu omassa talossa, mikä ollaan rempattu sisältä oikeastaan täysin, mutta viimeistelyä vielä puuttuu =)

Mutta eipä tänne kummempaa...ovis silloin tällöin ilmoittelee tulostaan eli pitäisi tuo ukko saada (tosiromanttisesti) hoitamaan homma kotiin.... :whistle:

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille :wave:
 
Paljon onnea leppikselle! :flower:

Mulla viimein nyt kp 32 alkoi kunnon vuoto, eli eiköhän tämä selkäsärky ja huonovointisuus pian ala tästä helpottaan! Ja saa alkaa laskeen kiertoa alusta. Mies kyllä tuumasi eilenkin, että eikö tuota meteliä ole jo ihan tarpeeksi tälläkin porukalla. Väliin kyllä siltäkin tuntuu. Mutta vauvasta edelleen haaveilen.

Nyt pitää lähteä ruokaa loihtiin pikkunoidille, että jaksavat virpomisreissulle lähteä! :)
 
Täällä 1/25-35 ja yk5

Mieli on ensimmäistä kertaa onnellinen kun täti tuli, sen verran taistelin itseni kanssa kun laskettuaika olisi ollut ihan loppuvuodesta että melkein parempi että menisi alkuvuodelle. Ja vaikka syntysikin loppuvuodesta niin äityspäiväraha lasketaan kuitenkin lasketunajan perusteella..?
Se paranee ens vuonna huomattavasti, eikä sen vauva saaminen nyt sitten enää kuukaudesta ole kiinni.
Toivotaan vaan että tärppi ennen kesää tulisi :)

Mä pyörin täällä pinossa vaikka oikeasti joutuisin aloittamaan ja toukokuun tärpit pinon kun ei enää ehdi huhtikuulle tärppejä saamaan :)
 
Minkäslainen korotus äitiyspäivärahaan on ens vuonna tulossa? En tiennytkään että se lasketaan LA:n mukaan. Vielä on silti moni muukin asia auki, kai ne siitä pikku hiljaa mullekin avautuu :)
Tänään 25/27 ja oon yhä melko varma että täti tulee tiistaina. Uus yritys sitten ensi kierrossa. Mukavaa sunnuntaita kaikille :) Me lähdetään nyt ukon kans uimahallille.
 
Haidi: Ei siihen mitään korotusta ole tulossa, muuta kun mulle, mun omien tulojen takia ;)
2010 vaikuttaa 2008 verotus, 2009 -> 2007 verotus tai 6kk tulojen mukaan. Ja 2008 oon tehnyt aika paljon töitä, joten siksi mua hyödyttää tuo 2010 laskettuaika ;)
Niin mä olen sen käsittänyt että se menee lasketunajan perusteella tuo äitiyspäiväraha, korjatkaa viisaammat :)
 
Sero, onko se siis niin, että voi ottaa äitiyspäivärahan joko tuolla kahden vuoden takaisella verotuksella tai edeltävän puolen vuoden mukaan?

).( Äh, kp30/28 ja negaa testissä. Tulis jo se täti pian.

Mulla tuo kierto näyttää siis heittelevän, katsellaan, kuinka pitkä tästä kierrosta tulee.
 
++++tuulia kaille ja oikein mukavaa pääsiäistä!
:flower: Onnea onnistujille ja :hug: :hug: :hug: ei tärpin saaneille.

Siirryn nyt viikoksi lomailemaan ilman konetta ja takaisin kun tulen ihmisten ilmoille, niin sitten on taas parempaa tietoa onko tarppi käynyt vai täti kylässä.

Tsemppiä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä