Huhtikuun haaveilijat

Mä täällä odotan postia, että saisin testit kotiin :) meinaan tehdä hätähousu ku olen niin sen testin tänään...
pissattaa ihan karseesti, mutta mä piettelen siihen asti et testi kädessä :)
Pitäs ainakin tänään olla laatikossa se paketti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääKyynel:
piprane ema Juu näkyy näkyy, mutt ihmetyttää se, että tosiaan kp 35/30 ja viivat tommosia hailakoita. Että kertokaa hyvät immeiset miten noi pitäs tulkita, raskaana vai ei? Vai mättääkö vaa jossain nyt pahan kerran? Ja millä testillä vois seuraavaks testata ja saada "varma" oikea tulos?

P.s. Ja flunssaki tekee tuloaan, ei oo koko talvena ollukkaa :/

T: Täysin oman navan lumoissa ja kyselee vielä tyhmiäki
eiköhän ne sieltä vahvistu, toisilla menee vähän kauemmin aikaa, että muuttuu selkeeksi plussaksi testit :)

kyllä met taietaan kaikki olla oman navan lumoissa ku odotetaan sitä omaa plussaa niin toiveikkaina :)
 
Uutta pinoa, jee!

Onnittelut Sisely ja Jääkyynel!! Ja Hemmi, pidän sulle sormet ja varpaat ristissä!
Täällä ollaan jo ihan suht positiivisin mielin kun ymmärsin että kesä menee niin nopeasti ja silloin ei tarvitse murehtia että saako juoda, mitä voi syödä ja ei ole paha olo ja voin matkustella :) Ja syyskuu tulee niin nopeasti. Mutta nyt kouluun, tuun lukemaan teidän juttuja myöhemmin!
 
Huhtikuuta! Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille! Mä oon töissä ja koitan pikaisesti kirjoittaa eli heti

ON: selkäkivut ja menkkatuntemukset jatkuu edelleen. MEnkat oli poikkeukselliset, eli alkoi kp 27/27 pienellä tuhrulla, seuraavana päivänä vuotoa, mutta ei yhtä runsasta, kuin normaali kk-vuoto ja siihen se sitten loppuikin. Normi mensut kestää 4 päivää, nyt siis päivän ja sitten päivän ihan vähän ruskeaa tuhrua. Eli ajattelin kai tuhlata viimeisen mammaksin liuskatestin ja koittaa josko sittenkin..... :heart:

Hyvää päivän jatkoa!
 
Jääkyynel Luulen ettei oo mitään hätää. Eikö toisilla mennyt niin että ei välttämättä saanu ees minkään näköstä plussaa vaikka kiertopäivät täynnä. Rauhassa vaan eteenpäin :) niin ja kokeile ihmeessä muitakin testejä. Sit vielä millon sulla on vuotoa ollut?
 
Eilen illalla ja tänä aamuna vessassa käydessä pyyhittäessä tullu paperiin vähän tuhrua,siis ei mitään punasta tms.ihan vaan huomannu että jotain sieltä tuhrunnu.Voihan olla toki aivan normaaliakin,mutta ku mulla ollu niin alhainen se hcg,että kyllä pelottaa...No,tänään sinne lääkäriin kuiten.
 
Päivitän tänne tuon oman tilanteeni vielä. Eli tänään tullut edelleen ruskeaa vuotoa jos vessassa käy ja jännittää mahaa. Tällähetkellä tulee ehkä hieman herkemminkin mutta vessassa käynnin yhteydessä. Vuoto on tosi tummaa ruskeanpunaista ja näyttää kun olisi jotain pieniä riekaleita seassa, mutta ei siis mitään veriklönttejä. Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö kuukautisten pitäisi aina alkaa 14 päivää ovulaatiosta? itselläni sen selvästi huomasin 24.3... ja kierto on nyt ollut jo pitkään jotain 30 päivää paitsi kaksi edellistä kuukautta 32. Ei mitenkään voi yhtäkkiä lyhentyä noin.
 
niin ja edelleen tuntuu tuolla vasemmalla alamahassa että joku pistäisi jollain tikulla sisään.. eli jotain epämääräistä pistelyä mikä on voimistunut tässä päivien mittaan.. oisiko kellään tietoa mitä ihmettä tapahtuu? :(

Niin joo onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :) (tullut taas kauheasti keskityttyä tuohon omaan tilanteeseen.)
 
Ilmottaudunpa mukaan jännittäjiin.
Yritystä takana joulukuusta -08 alkaen. Piinaviikot aluillaan taasen, arviotu ovis oli maanantaina ja kova oli yritys, kp 29. Saapa nähdä, toivon aina niin raskautumista, että saan aikaan ajatuksenvoimalla kaiken maailman raskausoireet, ilman että testit plussaa. Jonkin verran stressaan siis.
Olo muutenki aika omituinen, edellinen täti normaalista poikkeava ja arviotu oviskin (en siis paikantanut ovista mitenkään testein vaan laskemalla) jotenki oireiltaan "vaisu"... Nyt alavatsaa nipistelee, pikkaisen vihloo ja ne mielialan vaihtelut jotain ihan kamalaa... :LOL: Mielessä on siis luonnollisesti käynyt että olisiko tärpännyt edellisellä kierrolla... Testiä en ole vielä uskaltautunut tekemään :/

Voimia ja onnea kaikille yritykseen :hug: ja onnea jo plussanneille :heart:
 
Ganja Joo aattelin nyt rauhassa katella ja toivoa parasta :) Perjantaina teen tosiaan apteekista ostetun testin. Ja se ruskea olematon tuhru mitän tullu on ollu lähinnä ma ja ti. Sunnutaina oli vaa sillai ett, näki paperiin pyyhittäessä. Tänään ei minusta oo mitään ollu...ainakaa vielä. Oonki tuudittautunu siihen, ett ku mulla piti ne menkat alkaa lauantaina, ett se liittys siihen jotenkin. Ja oon muuten minäki omaa napaa nyt vähän liikaaki tuijotellu, ku oon täällä vaahdonnu. Mutta niin kai me kaikki, kun ollaan epävarmoja...

piprane ema :hug: Olin minäki hätähousu vielä viime viikon alussa.

Ja kiitos kaikille onnittelijoille, edelleen toivon ja oletan, ett tää asia on nii ku noi testit näyttää 100%:sti, vaikka hailakkaa viivaa tuleeki.
 
Heippa!
Saanen liittyä seuraanne huhtikuun haaveilijoihin! Nyt on menossa kp 22/27. Olen varmaan kuvitellut oireet mielessäni koska pari testiä olen tehnyt ja negaa näytti. Älytön väsymys vaan on painanu muutaman päivän eikä mitään jaksais tehdä.. Eilen tuli myös rusehtavaa valkkaria?!

Onnea kaikille jotka raskaaksi yrittää... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ganja:
Päivitän tänne tuon oman tilanteeni vielä. Eli tänään tullut edelleen ruskeaa vuotoa jos vessassa käy ja jännittää mahaa. Tällähetkellä tulee ehkä hieman herkemminkin mutta vessassa käynnin yhteydessä. Vuoto on tosi tummaa ruskeanpunaista ja näyttää kun olisi jotain pieniä riekaleita seassa, mutta ei siis mitään veriklönttejä. Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö kuukautisten pitäisi aina alkaa 14 päivää ovulaatiosta? itselläni sen selvästi huomasin 24.3... ja kierto on nyt ollut jo pitkään jotain 30 päivää paitsi kaksi edellistä kuukautta 32. Ei mitenkään voi yhtäkkiä lyhentyä noin.
Mulla on ollu kierto yleensä 28-20 päivää, mutta viimeks oli 20 päivää ja negaa testit näyttäneet koko ajan. Mulla ennen kesti kuukautiset noin 7 päivää ja viimeks vaan 4 ja koko aikana ei tullu kunnon vuotoa ja just sellasia riekaleita oli mullakin, vuoto tosin oli punaista joskin vaaleampaa kuin yleensä...

Kauheita repäisykipuja alavatsassa ja tossa mun oikealla puolen tuntuu sellasta pistävää kipua välillä tosi kovaakin..
pahoinvointia, päänsärkyä, palelua/hikoilua, hajut etoo jne. jne. mutta ei vaan tuu plussaa :/

en tiedä mistä kyse, mutta oisko jotain ihme juttuja vaan ku elimistö ihmeissään tästä raskauden yrittämisestä?!?

voisko sit toisaalta olla ovis kipuja jos tää kierto taas pidempi ku viimeks??
tuntuu niin hullulta ku elimistö ihan sekaisin tästä hommasta. Eka raskaus alkoi yhdestä kerrasta ja toka raskaus toisella kierrolla niin ei oikein ole aiempaa kokemusta tällasesta.
 
Kävin sit siel lääkärissä,enkä tullu hullua hurskaammaksi :LOL: lääkäri sano,et lopetat tuon hermoilun ja otat ihan rauhallisesti,kyllä sinä raskaana olet :D meinas kuitenki et otetaan nyt se verinäyte,et saadaan lukemat paljon sitä hcg:tä sit todellisuudessa on.Ja voi helkutti,mä luulin et saisin tulokset jo tänään,niin paskan marjat,testi pitää lähettää jonnekki muualle analysoitavaksi ja tulokset tulee ku tulee(kai viikko menee)!No,menin sit sinne labraan ottaan sitä verinäytettä+pissanäytettä TAAS(siis maanantaina kävin kans)niin labran täti kattoo ihan kummissaan mua ja lappua et hetkonen,nämähän otettiin jo sulta,mä et joo joo,nyt otetaan uudestaan :LOL: no,lähin sit pissiin siihen purkkiin niin mun lääkäri tuli mua siinä käytävällä vastaan,ja mä siihen veskin ovelle jäin roikkuun ja aloin lekurille ääneen miettiin et jospa oottasinki siihen aamupisuun ja kiikuttasin sit sen aamulla labraan,sano et sehän passaa ja ehkä ihan viisastaki odottaa aamuun.No,menin takas labraan tyhjän purkin kans ja sanoin heipat,et tuon sittekki näytteen aamulla.No,matkalla kotiin sen tyhjän kusipurkin kans pysähyin sitte apteekkiin ja ostin sit vielä 2r-testiä :LOL: ja nyt menen pissin toiseen niistä!!!!!!
 
Hiihaa, rekkauduin vihdoin! Eihän tätä enää pysty sivusta seuraamaan, kuitenkin vuoden päivät jo ilman ehkäisyä. Noh, sen sitten tietää, mihin puolet mun työpäivästäni jatkossa suttaantuu. Tänään olen kuitenkin luvallisesti saikulla perjantaista asti kestäneen lämpöilyn ja jatkuvan vessassa ramppaamisen vuoksi. Tätiä kauhulla odotellaan kylään viikonloppuna, mutta katsotaan nyt sitten. Pikkuhiljaa alkaa jo pelottaan nää viimeiset päivät, kun pettymys on joka kerta suurempi.

Liityn siis haaveilijoihin.
 
Siis ei voi olla tosi,silmä kovana vahtasin sitä ikkunaa,nii ei siihen piirtyny mitään viivaa,no purkasin sen koko paskan osiin nii kyl siiheen saan (kuviteltua)maailman haaleimman haamun,ehkä.... siis mitä v****a,miks ei ton vahvempi viiva?!??Eri testi kyllä ku perjantaina ja sunnuntaina,mut silti!Hei haloo,nyt laskujen mukaan pitäs olla raskaana jo jotain 5+2,niin luulis viivanki olevan vahvempi!Nyt kyllä vituttaa! :'( :'( :'( Meen keittään pottuja...
 
Voi että hemmi :( toivottavasti olis kaikki kunnossa. :hug:

Niin ja tuosta omasta vuodosta vielä että kovasti nyt apäilen kiinnittymisvuotoa on kyllä ihan erilaista kun koskaan ollut. Tänään kun menin hakemaan tyttöä hoidosta niin en meinannut pystyä käveleen ollenkaan kun vasemmanpuolen maha tuli hirveän kipeäksi :/
 
Mun lääkäri soitti,oli varannu mulle ens viikoks ajan gynekologiseen tutkimukseen jollekki naislääkärille(se ite mies nii oli aatellu et haluun naiselle)ja neuvola-ajanki oli mulle hommannu 16.4.Ihana ku ei ite tarvi hoitaa mitään :LOL: No,kerroin sit sille lääkärille kävin sen testin ostaan ja niin haaleen haaleen vaaleen haamun oli saanu,taas se mua lohduttaan et niin aikasta vielä et kyl se siitä vahvistuu,kyllä sinä olet raskaana.Jotenki niin helpotti kuulla nuo sanat lääkärin suusta,huhhuh.
 
Hemmille paljon tsemppiä! Toivotaan, että kaikki on hyvin! Ihana lääkäri sulla ainakin kuulostaa olevan. :)

Ja heti omaa napaa. Menin sitten aamulla testaamaan, ja selvääkin selvempi negahan sieltä pamahti. Olin alitajuisesti tainnut valmistautua edes todella epäselvään haamuun, sillä pettymys oli ihan valtava. Tänään on kp 26/28 ja mulla alkaa toivo hiipua, vaikka tiedän, että oikeasti olisi kannattanut odottaa ylihuomiseen asti ennen mitään testausta. Aaargh, järkihän tässä kohta menee.
 
Sen huomaa, etät ku on jo lähes luovuttanut kierron suhteen niin oireetkin katoavat.. Sit kun mietin että vuosia oli hormonimenkat niin ei ollut repäisykipuja tms mitä nyt luomukierroissa on, ja kuvittelinkin ekat kierrot, että ovat raskausoireita. Nyt jokaisessa kierrossa on vihlonut ja juilinut kylkiin/selkään jossain vaiheessa. Kun muistelen ekaa raskauttani, niin en siinä alussa mitään kipuja huomannutkaan (enkä mitenkään kyttäillytkään). Ainoa oire oli yöaikaan pissalla juokseminen, jota ei ole nyt ollut.. Turhien testien välttämiseksi en itse pidä repäisy- yms kipuja enää raskausoireena vaan tavallisena munasarjatoimintana. Kuulostanpas negatiiviselta mutta koitan olla realisti mitä nyt omiin tuntemuksiini tulee..

Tulispa nyt niitä kunnon plussia tänne ++++++++++++++++++++++++++++++! :heart:
 

Yhteistyössä