Bambisilmäisten kaunotarten ketju

vierailija
Helsingin vassarit lahjoittivat paljon veronmaksajien rahaa Hamasin terroristeille, mutta Hurstille ei euroakaan.
Niin jo raportoit aamupäivällä tällä palstalla. Hurstin valinnan toiminnassa on ollut lähiaikoina epäselvyyksiä mm. hygienian tasossa.
Ei ole terveen miesoletun merkki leuhkia läheistensä aliravitsemuksella ja alipainoilla. Suomessa naisilla on paljon mt-ongelmia habituksensa takia. Suurin syy ongelmiin ovat liikaa viihdesivuja luukuttaneet läheiset miesoletetut.
 
Niin jo raportoit aamupäivällä tällä palstalla. Hurstin valinnan toiminnassa on ollut lähiaikoina epäselvyyksiä mm. hygienian tasossa.
Ei ole terveen miesoletun merkki leuhkia läheistensä aliravitsemuksella ja alipainoilla. Suomessa naisilla on paljon mt-ongelmia habituksensa takia. Suurin syy ongelmiin ovat liikaa viihdesivuja luukuttaneet läheiset miesoletetut.
Oliko tuo "mittakaava" mielestäsi aliravittu?

USAn aasialaisyhteisöiisökin noudatetaan aasialaista mallia, normaali BMi on 18,5 - 22,9.
23 tai sitä korkeampi on ylipainoinen. Naisen vyötärönympärys ei koskaan saa olla yli 80 cm, iästä ja pituudesta riippumatta.

 
vierailija
Japanissa työnantajan "mittanaiset/miehet". Työnantajan velvollisuus on tarkkailla työntekijöiden painoa ja ohjata elämäntapojen muutokseen tarvittaessa. Jos useampi ajautuu ylipainoiseksi, saa työnantaja sakkoja.
Jutuissasi jatkuvasti toistuu Japani ja paljon maahan liityviä teemoja.
Olen aikoinaan tutustunut viime vuohituhannella japanilaiseen naiseen.
Hän kertoi hiukset pystyy nostattavia tarinoita saamistaan ivahuudoista ulkoillessaan suomalaisen aviomiehensä kanssa saamiensa lasten kanssa yleisillä paikoilla pk-seudulla.
Olen aina ihaillut Japania, ja lukenut jonkin verran maan kirjallisuutta.
Tänään on perjantai. Ulkona sataa vettä, ja on raikas sää loputtomasti jatkuneen helleputken jälkeen. On ihanaa palata normaaliin elämään. Pukea ylle lämmintä ja nauttia elämästään.
Ei tulisi mieleenkään aloittaa aapeen tavoin ihmisten ulkonäköä ruotivia ketjuja.
Ihmiselämässä tärkeintä on olla tasapainoissa ja sovussa itsensä kanssa.
Olen ylpeä ja tyytyväinen siihen mitä olen ollut, olen ja tulen olemaan.
En suosittele edes pahimmille vihamiehilleni, jos sellaisia edes on, tämän palstan ketjujen lukemista.
 
  • Rakkaus
Reactions: -riivinrauta-
vierailija
Meinaat japanialaisten olevan rasseja?
Käsitit taas kirjoitukseni nurinkurisesti.
Keskity vain järjenjuoksuusi sopiviin keskusteluihin tyyliin: Kaunis sää tänään.
Vastauksesi: On tai ei ole riippuen missä päin Suomea asut.
Laitteeni tarvitsee sähköä. Suljen koneen, ja laitan sen lataukseen.
Tee päivästäsi mahdollisimman rento tekemällä kaikkea muuta kuin kinastelemalla ja jaarittelemalla mammapalstalla.
 
Jutuissasi jatkuvasti toistuu Japani ja paljon maahan liityviä teemoja.
Olen aikoinaan tutustunut viime vuohituhannella japanilaiseen naiseen.
Hän kertoi hiukset pystyy nostattavia tarinoita saamistaan ivahuudoista ulkoillessaan suomalaisen aviomiehensä kanssa saamiensa lasten kanssa yleisillä paikoilla pk-seudulla.
Olen aina ihaillut Japania, ja lukenut jonkin verran maan kirjallisuutta.
Tänään on perjantai. Ulkona sataa vettä, ja on raikas sää loputtomasti jatkuneen helleputken jälkeen. On ihanaa palata normaaliin elämään. Pukea ylle lämmintä ja nauttia elämästään.
Ei tulisi mieleenkään aloittaa aapeen tavoin ihmisten ulkonäköä ruotivia ketjuja.
Ihmiselämässä tärkeintä on olla tasapainoissa ja sovussa itsensä kanssa.
Olen ylpeä ja tyytyväinen siihen mitä olen ollut, olen ja tulen olemaan.
En suosittele edes pahimmille vihamiehilleni, jos sellaisia edes on, tämän palstan ketjujen lukemista.
Ilman tuota viimeistä riviä olisin peukuttanut viestillesi.
 
Pilatkaa nyt Alepa ja Omenamies tämäkin ketju, kun niin monta ketjua olette tähän asti pilanneet jumituksillanne.

Alepa: ensinnäkin, voisitko olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?
Eli kerro, miten suurisilmäisten naisten kehuminen on "ulkonäön ruotimista?"

Ja Omenamies, saisko edes yhden ketjun johon et tunge akkojasi?
 
Pilatkaa nyt Alepa ja Omenamies tämäkin ketju, kun niin monta ketjua olette tähän asti pilanneet jumituksillanne.

Alepa: ensinnäkin, voisitko olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?
Eli kerro, miten suurisilmäisten naisten kehuminen on "ulkonäön ruotimista?"

Ja Omenamies, saisko edes yhden ketjun johon et tunge akkojasi?
No pitänee sitten jumittua päiväkahveille tupajumin kanssa. Tuleeko Alepa kimppaan?
 
vierailija
Pilatkaa nyt Alepa ja Omenamies tämäkin ketju, kun niin monta ketjua olette tähän asti pilanneet jumituksillanne.

Alepa: ensinnäkin, voisitko olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?
Eli kerro, miten suurisilmäisten naisten kehuminen on "ulkonäön ruotimista?"

Ja Omenamies, saisko edes yhden ketjun johon et tunge akkojasi?
Tietetty tällainenkin kehuminen on ruotimista. Siinä arvostellaan/analysoidaan toista ulkonäön perusteella, eri ruoditaan, onko nenä nyt tarpeeksi suora tai silmät tarpeeksi pyöreät.

verbi poistaa jstak ruodot.
Silliä valmiiksi ruodittuina haarukkapaloina.
Kuv.
tutkia t. käsitellä yksityiskohtaisen kriittisesti, eritellä.
Lakiehdotus on eduskunnan ruodittavana.

Joutua arvostelijoiden ruodittavaksi.

ruotia
  1. analysoida, eritellä, jakaa, ratkoa.
 
vierailija
Oikeesti. Yritä nyt yks päivä olla aloittamatta rähinää. Yks päivä aloittamatta keljuilua.

Jos sua ei tää ketju miellytä, niin voit olla tästä ketjusta pois.
Pata kattilaa soimaa. Tutkisit välillä omaa käytöstäsi täällä. Mitä tapahtuisikaan, jos vaan pyytäisit anteeksi sitä, et haukuit sen ai votto maksi fem akok si?
Muussa tapauksessa kaikki, mitä se sulle päästelee, on ihan itseaiheutettua ja oikein.
 

Yhteistyössä