Huhtikuun haaveilijat

Tänään näin törkeesti heti omaan napaan...

menin sitten tänään testaamaan... SAIN haamujen haamun. Oon ihan varma että kuvittelen vaan ja että sitä ei varmaan edes kukaan muu erottais. Tänään siis olis dpo 9-10. Eli haamuhan sieltä tuliskin. Taidan testata toisella heti perään heti illalla ja katsoa onko toi haamu vain kuvittelua. Mutta pieni paniikki tässä kyllä iski! Se gyne sanoi kaksi viikkoa sitten ettei ollut munasolua kehittymässä ja sitten sain kuitenkin ovistikulla viime viikon tiistaina hailakan viivan ja nyt tämä! Oon ihan pihalla :/ ehkä vain kuvittelen kaiken.
 
Tosiaan niitä kunnon plussia ollaan vailla. Vaan kyllä niitä ihan varmasti pian alkaa ropisemaan, niin me ainakin uskotaan, eikö? :flower:

).( ei valkkaria kummempaa, ei siis sitä aina ennen tätiä ilmaantuvaa parin päivän tuhrua - ainakaan vielä. Joitakin viiltovihlaisuja masussa on tuntunut, rinnoissa joitain tuntemuksia. Mutta ihan kuin ei mitään on olo - en siis jaksa liikoja vielä innostua. Tuplapakkaus CB:n testejä odottaa kaapissa (mies ihanana osti testejä kaksi..) - en vielä huomenna testaa, en, sanokaa ettei kannata... ;)
 
Täällähän on monella tosi jännät paikat. Ja Hemmillä varsinkin, mutta usko nyt vaan lääkäriä :D Mua jännittää.... mulla on huomenna ensimmäinen kokopäivän kestävä koulutus, jota siis menen itse pitämään. Oon luentoja ja ryhmiä pitänyt vaikka kuinka ja paljon, mutta en tuollaista koko päivää kestävää.... Saas nähdä kuinka suoriudun. Onneks huomenna ei oo aikaa surkutella sitä negaa, jonka tosiaan varmuudeksi vielä testasin tänään, kun olo on edelleen omituinen. Mutta nyt vaan kaikki panostus tähän kiertoon.

Uusiakin oli ketjuun tullut (mähän oon täällä jo konkari :saint: ) eli tervetuloa jännäämään!
 


Hemmi......................kp 38/28-31....."varovainen" plussa 30.3.
JääKyynel.................kp 35/(29)-30..........yk2.....haamu 30.3.
Rauna.....................kp 35/37.................yk3
Cladoceran..............kp 32/37-42..........yk3
Sero........................kp 32/25-31...........yk4
Ella-83.......................kp 31/35
leppäkerttu3...........kp 30/27-37............yk1
Marta.......................kp 30/29................yk5
unelmoya................kp 29/28.................yk2
Nyynyy....................kp 29/26-40..............yk1
Sisely......................kp 28/29...................yk2.....haamu30.3.
tyttokarpanen.........kp 26/24-28.............yk1
ikuisuus....................kp 26/28...................yk1
Ganja........................kp 25/30-32......................haamu 31.3.
haidi123..................kp 22/27
piprane ema............kp 16/20-28
Minna77...................kp 11/26-32...............yk7
Tiukun äiti...............kp 8/28-49..............yk2
nirppurotta...............kp 5/27.................yk12
Alice81......................kp 4/25..................yk2
Petite........................kp 1/28-29.................yk2
Sohvi77
high5
Julita
Myrtle

Taustalla:

Lintsi85
 
Siis tiiättekö naiset,mä oikeesti luulen et tää on menossa kesken.Taas vessassa pyyhkiessä vähän syvemmältä niin tuhrua jäi paperiin.Ja sit ku noi viivat ei vaan vahvistu.Mä en ala :headwall: :'( :'( :'(
 
Iloista keskviikkoa kaikille!! Hienoa, kun on näin paljon uusia ja niin monet edellisestä ketjusta jatkamassa!

high5, Julita, Myrtle, haidi123, Cladoceran, piprane ema Tervetuloa :flower: :flower: :flower:

Sohvi77 Isot :hug: :hug: :hug: :hug: ja paljon voimia!!! Tosi kurja juttu. En tiedä, mutta ehkä kannattaisi käydä gynellä...?

Hemmi Onnittelut!!! Eikö nyt voi jo onnitella kunnolla? Pidän peukkuja, että testit vahvistuu ja pienelle tarrasukkia toivon! PS. saanko laittaa sut plussanneihin?

leppäkerttu3 Niin jännää!!! Ei kun vaan testaamaan päivän tai parin päästä uudestaa :p

JääKyynel Saako jo onnitella ja laittaa plussanneihiin?

Ganja Mikä on tilanne? oletko testannut uudestaan ja mikä on olo?

Paljon onnea muille mahdollisesti haamuileville!

:hug: :hug: :hug: kaikille negoja testanneille

Just olen saapunut perille tänne Suomeen 10 tunnin lennon ja lisäksi 5 tunnin aikaero päällä, ja pää on siten ihan sekaisin. Sisäisen kellon mukaan on jo klo 24 ja väsyttää, mutta hämää kun ulkona on niin valoisaa...
 
Hemmi Voi!!! Voisiko olla niin?? Toivottavasti ei!!! Kun se lääkärikin oli optimistinen. Oletko jo ottanut ja toimittanut kaikki testit? Sori, olen lukenut just aikaisemmin, mun pää on ihan seko nyt :headwall:
 
Peukut Hemmille :hug: Vitsit tää loppukierto on niin tylsää odottelua.. Nii mulla 5.kierto nyt menossa ja ainakaa ei ole semmosia PMS-vaivoja mitä parissa viime kierrossa. Mut ei tostakaa voi mitää päätellä kun välillä on noita pms juttuja, välillä taas ei mitään.
 
Minä tulen mukaan vielä - ikävä kyllä. tänään siis kp 29/28-30. eli nyt yk 5.. eli huomiseksi odotteleln tätiä. tänään kovia vihlasuja ala vatsassa. EIlen aamulla nega testi.

Onnea haamuilijoille :)
 
Minä muka luulin,että oltiin tiputtu kakkos sivulle, mutta höpsistä Huhtikuuhan nyt on ja tekstiäkin oli tullut 3 sivua :D
Hemmi Niin se taisi olla, yhdessä helmikuussa jännäiltiin ja nyt taas ja Sisely kanssa. Ja voimia sinne ja hermoja. Mulla tuli esikko plussa vasta riviviikolla 7 kuten jo aikaisemmin maininnut. Pidetään peukkuja ja usko lääkäriä, kunnes se toisin kertoo.
äkyynel ja Sisely ja Hemmi ja muuta haamuilevat Lähetän joulupukille terveiset, että tästä joululahjasta pitää hyvää huolta. :heart:
Myrtle Tervetuloa ja kaikki muut uudet kanssa. Ju, yk on yrityskerta siis yrityskierto/kuukausi. Ja kun kelaat tuota vauvakuumeen pinkkaa, löytyy sieltä ketju , jossa valistetaan lyhennyksistä.
Ganja Toivotaan, että olisi oikein sisukas kiinnittymistapaus siellä meneillään.
Minna77 Tervetuloa Suomeen ja uskomatonta, miten hienosti kerkeät kaikki kuvat, päivitykset, uudet pinot ja vielä Kiinasta matkustat Suomeen. Ja sinun kuumeilustakin olisi kiva kuulla. Toivottavasti saat sinäkin pian plussa, kun noinm ahkeroit meidän púolesta :heart: :heart:
Lintsi85 That's the spirit :hug: :)

Täälläpä ei ihmeempiä. Mahasssa juilii, mutta kuten Ella-83 sanoi, saattaa olla mitä vaan. Mutta muut oireet kyllä liisääntyy. Nukun yöni huonosti, nousen yöllä pissalle, janottaa, tissit painavat, aamulla heikottaa, hajut vahvistuu, ja mikä tärkeintä, menkat pysyy poissa. Ja toivottavasti pysyykin. UGH! Testi ensi viikolla. Toinen UGH! :LOL:
 
Mä oon mukana kans , tänään: kp 42/33-45........yk2

Jännittäviä aikoja, tsemppiä Hemmi! Itselläni hyvin rauhallista, jotai pieniä vihlaisuja, jotka lienevät enteitä alkavista menkoista. Eilenhän testasin negan, joten ei ole odotuksia enää tässä kuussa. Pääsis nyt vain uudelle kierrolle pian :eek: .
 
Ääk! Heti ku on 10 tuntia töissä, nii tippuu kärryiltä totaalisesti. Täällä on selllanen huiske käyny sillä välin, että oon oikeesti tippunu jo kärryiltä :LOL:

En nyt muista ketä uusia tänne on tullu, mutt toivottelen minäki tervetulleeks :flower:

Minna77 Voit laittaa minut plussaneisiin, vaikka teen kyllä testin vielä perjantaina ja toivon, ett sillon olis molemmat viivat yhtä vahvoja. Mutta sillä varauksella voit laittaa, ett sitä ei koskaan tiedä, vaikka tulisin roikkumaan täällä myös huhtikuun. En ainakaa vielä nii optimisti ole, ku epäilyttää ne hailakat viivat + se rusehtava olematon vuoto (on ja ei ole), joka nyt ei välttämättä merkkaa mitään.....tiedän :)

Hemmi Jos tohon sanaan on vahingossa lipasahtanu rivi sana? Eli tarkottas pelkkää viikkoa 7. Joo se oli minun arvaus :LOL: Ja vielä kerran :hug: Ei se toivo välttämättä oo menetetty, vaikkei meikäläinen näistä asioista mitää tiedä ku ekaa vasta pukkaa :p
 
Paljon on kerennyt yhden päivän aikana tapahtua :)
Minna77 mulle voi tälle päivälle laittaa kp1. Arvoin tossa, että olisko se ollut jo eilen, mutta tänään vasta kunnon vuotoa ja kipuilua, joten laitetaan tälle päivälle. Olen tyytyväinen kyllä, kun ei sitä ovisplussaakaan tullut, niin kerkeääpähän menkat loppua ennen pääsiäistä, kun lähdetään reissuun ;) Sen verran on kiirettä pitänyt viime viikot, että pieni pupuiluloma tekee hyvää!

Mukavaa päivää kaikille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille :flower:
 
Mulla on siis nyt kp 10/28 ja kai voi laittaa että yk1 kun taukoa yrityksessä on siis ollu.. Ja viidettä kuumeilen.
Monella on täällä jännät paikat, toivottavasti mahdollisimman monelle tulee positiivisia uutisia :)
Itsestä tuntuu niin kaukaiselta tuo testipäivä, jos sitä edes tarvitsee tehdä..

Aurinkoista päivää B)
 
Tervetuloa uusille :flower:

Hemmi kerro heti kun tiedät mitä ne sun arvot näyttää. Toivotaan nyt todella paljon että kaikki ois hyvin.

Minna77 Täällä on järkyttäviä vihlasuja edelleen vasemmalla alavatsassa ja muutenkin omituisia tuntemuksia. Edelleen ruskean punaista vuotoa vessassa käydessä ja vähän enemmän tulee kun vatsaa jännittää. Vuoto ei kuitenkaan ole ihan punaisen veristä niinkun yleensä menkat ja edelleenkin omituisen riekaleista niinkun tarttuisi jotain kudospaloja mukaan tossa matkalla. jos vuoto on edelleen samanlaista vielä lauantaina niin teen silloin testin.
 

Yhteistyössä