Moika: Ei todellakaan tarvii minnekkään mennä
Muuttuuhan nuo, mutta ei niin radikaalisti kuitenkaan.
Natte: En tiedä onko kohtu suurentunut, mutta päivittäis nippailee. Ei tosin enää niin paljon kuin muutama päivä sitten. Mutta normaali farkut alkaa olla jo ahtaat... juuri ja juuri saan kiinni.
Sanna: Mä niin allekirjoitan tuon lihava-tunteen. Mulla on käynyt just niin kun esikostakin, että samantien tupsahti jostain muutama kilo ja turvonnut vatsa. Kiva kun aloituspaino neuvolassa tämä. Toukokuussa vasta olin ekan kerran samoissa mitoissa vaa'alla kuin ennen tyttöä ja nyt on tullu siihen 4kg lisää. Yritän nyt vaan jättää makea pois, mikä on vaikeaa, ja liikkua säännöllisemmin. Niin ja mikään ei hetkauta tuota painoa mihinkään. Se on kokeiltu
Muutama päivä ilman makeaa ja liikkuu ahkerammin, ei mitään ja eilen irttareita ja vaan unta illalla ja sama paino
ON: Paha olo alkaa tulla tännekin. Eilen vähän ällötti ja nyt aamulla taas. Onneks alkaa viikonloppu... Tosin huomenna "sukujuhla" ja sunnuntaina rippijuhlat. Pitäis saada toi pömppö peittoon kans
Onko muuten mitään vinkkejä, miten saa vajaa 3 vuotiaan viihtymään kirkossa 1,5h? Ainakin suht taakse pitäis kai jäädä.
Tytölle iski räkätauti nyt heti kun päiväkotiin mentiin, eipä juuri nukuttu viime yönä, kun toisella oli niin kurja olo
Toivottavasti menis yhtä nopsaa ohi, eikä tulis mitää muuta nyt sit hetkeen. Korvaakin valitteli eilen, vaikka putket on laitettu jouluna.
Alley ja piipero 5+1