mmiilia: Mulla ollut sellaisia repäisyjä ja viiltelyjä alamahassa. Ja väliin sellasta menkkamaista jomotusta.
USL: Tervetuloa ja peukut pystyssä ja pienelle tarrasukkia :heart: Mulla ollut ja keskeytynyt km, ja se odotus että pääsee kaavintaan... Se on ihan jäätävää... :'(
Myös
toffo tervetuloa
Äitiyspakkaus näytti kivalle, mut taas oli aika paljon sinistä. Mut kaippa se silti otetaan, jokaiselle on se otettu.
Halaus: Onneksi kaikki oli hyvin. :heart: Mulla yks tuttu vuosi lähes koko raskausajan ja rajustikin, pariin otteeseen ambulanssilla sairaalaan kun taju meni vuodon takia, mutta lapsi syntyi terveenä eikä mitään tietoa mistä vuodot johtuivat. Mutta aina ne säikyttää...
Suski90: Mulle näyttää nyt tyttöä. MUTTA tytöt ois ton mukaan poikia ja poika tyttö.
Eli menee just päinvastoin.
naneni: Mä koitin ja päästä tuolla syyllä kun raskauden kestosta ei mitään hajua, niin ei päässyt... Kävin sit yksityisellä...
teron: mulla ultra oli rv 6+1 ja syke näkyi.
Mulla on oireet vähentyneet muuten mut väsymys ennallaan. Rinnat on arat ja välillä yököttääkin mutta onneks vaan satunnaisesti. Lähinnä silloin tulee huono olo kun on väsynyt.
Neuvolassakin olin jo, ja lääkäreillä ei ollut aikoja niin pitkälle minne nt ultra menee, joten sinne pitää varata sitten aikaa parin viikon päästä. Ja seuraava neuvola onkin sitten rv 16-17...
Pahan Ilman Lintu ja Papu 6+4