Ihan ensiksi :hug:
liinalotta ja mommysmonsters
Aurajuustostoa olen ihan huoletta syänyt aiemmissa raskauksissa, koska se on kotimainen tuote. Nimenomaa Aurajuustoa, eikä muista sinihomejuustoja.
Painavien tavaroiden nostoista oon kans sillä linjalla, et vasta myöhemmin pitäs alkaa välttää. Vielä tässä vaiheessa sikiö on niin piilossa ettei sitä voi vaurioittaa ulkoiset jutut.
Ja tervetuloa uudet.
Felicia: Mulla ja edellinen oli km huhtikuussa. Mulle nyt varhaisultrassa lääkäri sanoi, että hänen urallaan ei ole vastaan tullut kahta peräkkäistä km, ja töitä tehnyt 30v. Toivottavasti en oo ensimmäinen hänen urallaan...
Sitten (.): Oltiin eilen tosiaan siellä varhaisultrassa. Koska ainut kunnon kierto km jälkeen olin jo raskaana, niin niitä päivämääriä ei merkitty mihinkään vaan katsottiin suoraan sikiön koko. Ja se vastasi viikkoja 6+1. Elikkäs
mulle sais päivittää LA:ksi 7.4.. Kiitos. =)Syke näkyi vahvana ja tasaisena, mutta oli vielä niin piilossa ettei kuuluviin saatu. Eilen sitten kerrottiin lapsille, tosin pienin ei tajunnut koko asiaa. Isommat olivatkin onnessaan. :heart: Myös kummankin vanhemmille ja sisaruksille kerrottiin nyt. Niille kaikille kun tulee kuitenkin sittenkin puhuttua jos jotain sattuu. Anoppi nyt toki oli oma itsensä ja mietti ekana miten mahdutaan sitten tänne kolmioon enää... :headwall: Jotenkin tuntuu että etova olo pahenee päivä päivältä...
Onko muilla ollu ongelmaa mahan kanssa? Mulla on nyt viikon verran ollu sellanen et muutaman kerran päivässä, kun tulee oikeen maksimaalinen paha olo, niin samalla sit alkaa maha polttaa ja menee ohi kun kerran pari käy vessassa. Aamut on pahimpia. Sit helpottaa kun pari kertaa halailee pyttyä (onneks en oo oksentanu ainakaan vielä!) ja kun saa syötyä...
Onko jotain himoja tullut? Mulla on vadelma. Tykkään siitä muutenkin, mutta nyt tuntuu et on vadelmaa missä muodossa tahansa niin se uppoaa. Mehua, teetä, keksejä. Jäiset vatut on parhaita. Onneks on pakkasessa muutama litra kotimaista vadelmaa niin niitä uskaltaa syödä kypsentämättä...
Esikolla alkoi tänään koulu, keskimmäisellä kerho. On lapset olleet jo melkein 2h unten mailla, joten jos menis itsekin niin jaksaa ehkä aamulla nousta. Aamusta mennäänkin taas mll:n perhekahvilaan ja iltapäivällä mulla onkin neuvola..
:wave:
Pahan Ilman Lintu ja Papu 6+2 :heart:
Elikkä:
7.4.
Pahan Ilman Lintu/30v/4./TYKS
Noinko ne piti olla?