Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Mä voisin myös liittyä pinoon: ikää 36, la 28.4. 1.lapsi/TYKS
Menkoista laskien olisin pitkällä, mutta oviksen bongasin kp 29. Kai ne neuvolassa uskoo mua, eikä orjallisesti laske menkkojen mukaan. Mulla kierrot heitelleet tosi paljon ja aina olleet pitkät. Eka neuvola ensi viikon perjantaina. Sen jälkeen ajattelin heti varata varhaisultran, että näkee onko hippunen oikeassa paikassa.

Tatja+hippunen 5+6
 
Tervetuloa, Tatja, joukkoon!

Toive, kylläpä kirjoitit viisaasti tuosta pelkojen hallinnasta. Näinhän se pitäisi ajatella: iloita nyt kun voi ja surra sitten jos on sen aika. Ja emmehän me näille asioille mitään voi, onko tuolla jotain pielessä vai ei. Itse toivon hartaasti tulevani nyt äidiksi. Ensimmäinen raskaus kyseessä, joten vähän epäuskoinen olo vielä, että voiko tämä olla tottakaan, vaikka jo 10. viikolla menenkin. Eka neuvola maanantaina ja siellä kai yritetään kuunnella sydänääniä. Hurjaa! En varannut alkuraskauden ultraa vaan meen siihen varsinaiseen sitten syyskuun puolessa välissä.

Iloa kaikille odotukseen!
 
Suurin osa taitaa olla jo facebookissa juttelemassa :/ Tarviis varmaan syyskuun pinokin tehdä. Itselle ei kuulu kummempia, väsy vaan vaivaa. Päikyt nukuin eilenkin, ja tänään otan kans :) Iltaisin enempi huonoa oloa, oksentaa ei ole kumminkaan tarvinnut.
 
Huomenta!

Älkää nyt kaikki naamakirjaan hävitkö! Mun olot myös aika entisenlaiset: rintoja aristaa, välillä etoo, pissattaa ja väsyttää. Harmillisimpana vaivana on nyt flunssa... luulin alkuviikosta alkaneen yskän olevan tupakkayskää (kun lopetin roskishaamusta), mutta kyllä tämä on muuttunut ihan flunssaksi. Ei saa nukuttua kun pitää yskiä ja on todella vetämätön olo. Voi kökkö! Juuri kun olin aloittanut innolla kunnollisen liikunnan. Kuumetta ei ole, mulla ei koskaan ole, tai oli lämpö eilen 36.6... Huomenna pitäisi jaksaa mennä töihin.

Anteeksi kamala valitus, mutta oikeasti harmittaa tosi paljon! Muille hyvää alkavaa viikkoa!
 
kaipa minäkin tässä uskaltaudun mukaan ilmottautumaan..
elikkäs Mansikka-Maija / 28v. / 2. / MKS / LA 24.4.2013
mulla edellisessä raskaudessa LA siirtyi jonkun verran eteenpäin mutta nyt uskoisin sen olevan tuo arvioitu :)
Eka neuvola olis parin viikon päästä ja sitten se np ultrakin kai jo ihan lähellä.. ei meinaa oikein aika kulkea eteenpäin.. :/
Oireita olen alkanu "oottamaan" kun esikoiseta alkoi pahoinvointi tosi aikasin ja nyt ei ole muuta ku ihan hetkellisesti vähän huono olo, tosin rinnat on ollu JÄRKYTTÄVÄN kipeet jo pari viikkoa.. huh.. :)

joko te muut olette raskaudesta kertoneet lähipiirille? entä vauvan sisaruksille? vai onko raskaus jo ihan "julkista" tietoa?
me ei olla vielä kerrottu kenellekkään kun jotenkin halutaan ensin varmistaa että pieni on oikeassa paikassa ja että siellä tosiaan se sydän lyö.. (koska molempien äidit on sellaisia ettei osaa pitää suutaan kiinni niin on pakko tehdä näin) ja tosiaan tuolle tulevalle isosiskolle ei myöskään kauheasti ole puhuttu, jotain pintä on joskus saatettu sanoa mutta ei mitään sellasta minkä 3-vuotias tosiaan ymmärtäis (tai ymmärtäis kertoa muille :D ) niin ja toissäkään en ole asiasta maininnut.. jossain vaiheessa lienee pakko sillä mun työssäni on sellaisia tehtäviä mitä ei ehdottomasti raskaana ollessa saa tehdä.. mutta vielä olen ne pystynyt välttämään :D

tämä on kaiketi jo vanheneva pino, mutta kirjoitan sitten uuteen jos tämä tänne hukkuu :)

m-m ja pieni (vielä nimetön) matkustaja 6+4
 
Tosiaan, toivottavasti kaikki ei sinne fb-maailmaan täältä häviä! Itse en ainakaan vielä halua sinne edes liittyä.
Eilen oli pahoinvoinnin kannalta paree päivä. Tänään on maksettu sitten takaisin korkojen kera.:x Tietenkin eilen nousi jo huoli, kun ei ollutkaan niin paha olo kuin viime päivinä, että mielenrauhan kannalta kyllä parempi, että palasi ;)
Mä en osaa tänne pinoja luoda, toivottavasti joku taitavampi sen tekee piakkoin :)

Niin ja tervetuloa uudet!

Hjannah&Pallero 9+4:heart:
 
Miutki vois lisätä listaan, oon uus :)

Nella_ / 22v. / 1. lapsi / PKSSK / 21.4 TAI 1.5 (en ole varma, koska kuukautisten mukaan pitäis olla 21.4, mutta yksityisen lääkärin ultrassa kun kävin kahdesti, oli raskaus pikkusen "jälessä" kuukautisiin nähden, eli nyt on rv 9+2..)
 

Yhteistyössä