Mamuskalle tsempit. Hyvä, että kaikki näyttää nyt hyvältä!
Ompu ja Sipuli, mulla myös vihlaisee helposti mahaa, varsinkin jos nousee sängystä tai tuolilta nopeasti. Siellä ilmeisesti ne kudokset löystyy, ja se aiheuttaa kipuja.
Miiman kans mulla on vähän samoja fiiliksiä. Väsymys ja rähjääntynyt fiilis kiusaa melkein koko ajan. Sitten kun tulee hyvä olo hetkeksi, iskeekin paniikki, että onkohan kaikki ok.
Eka neuvola oli tänään. Mulla on onneksi aivan ihana neuvolatätsy.
Koska nt-ultra on reilun kolmen viikon päästä ja seuraavaan neuvolaan kuusi viikkoa, tätsy sanoi, että voin tulla kuuntelemaan sydänääniä aina kun siltä tuntuu, joten ehkäpä meen jo ensi perjantaina.
Kerroin siis, että kahden km:n takia alkur. on mulle aina tosi stressaavaa.
Hemppa oli huikeat 139! Mä olen pitkään ollut tosi ohutverinen, mutta kai tässä ikä on alkanut tehdä tehtävänsä kuin noin huikeita lukemia tulee.
Painoa on tullut normipainoon verrattuna jo nelisen kiloa, mutta ilmoitettamaani alkupainoon verrattuna "vain" 2,5 kg.
Hurja painonnousu tekee olon tosi raskaaksi. Mulla nousee paino aina aivan tolkuttomasti raskausaikana (14-20kg), vaikka kuinka päättäisin, että nousee vain kohtuudella.
Kätilöystäväni sanoikin mulle, että hoikilla ihmisillä tuppaa paino aina nousemaan enemmän niin kilomääräiseti kuin prosentuaalisestikin.
Kiitän vain luojaani, että r-kilot ovat aina karisseet automaattisesti.
Tein muuten Gendermaker sukupuolitestin. Siihen olisi pitänyt tulla pinkkiä/liilaa tytöstä ja vaal.sin pojasta. Enpähän saanut kumpaakaan väriä, mutta orientoidun nyt poikaan, koska tyttöä olen toivonut.
Domi+Pikkis 9+0