Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Tervetuloa taas kaikille uusille kuumeilijoille! Kesä on toden totta hedelmällistä aikaa.

Liinalotta :hug: ja onnea uuteen yritykseen.

Mommymonsters,kaikkea hyvää myös sinulle!

Halaukselle ja Pahikselle onnea hyvistä ultrakuulumisista. Kun sykkeet näkyy, ollaan jo kovasti voiton puolella.

Aurajuustoa olen syönyt kuumennettuna.
Olen aivan maksimaalinen ruokaneurootikko näin raskausaikana.
Tuntuu oikein pahalta syödä salaattia, jos en ole itse tehnyt sitä ja sataprosenttisen varma siitä, että kaikki on pesty tarpeeksi hyvin.
Ja kaikki mikä on kiellettyä, on sitten minullekin todella sitä. Toivoisin vaan, että joku lisäsis sinne kieltolistaan myös karkit, herkut ja jätskit.

Painavia tavararoita olen kanniskellut aina loppuun asti.

Kohdun kasvukipuja on sen verran, että kun nopeasti nousen sängystä ylös niin vihloo. Myös aivastelu voi vihloa.

Himo-osatolta löytyy ruoka, ruoka ja ruoka. Koko ajan kauhea nälkä. Nytkin tekisi mieli jo lounaalle, vaikka olen syönyt aamupalaa. Normisti menen lounaalle vasta iltapäivällä.

Summa summarum, oireita on silti edelleen vähänlaisesti. Erityisen huolissani olen siitä, kun valkovuodon määrä ei tunnu lisääntyneen ollenkaan. Aikaisemmissa raskauksissa, muistelun mukaan, sitä on ollut reilunlaisesti.

Varhaisultra olisi sitten ylihuomenna yksityisellä. Ajattelin jo perua sen, koska kunnallinenkin on jo ensi keskiviikkona, mutta on vaan niin epätietoinen olo, että haluan sen ultran mahd. pian.

Domi&Pieni 6+5
 
No niinhän siinä kävi, että tänä aamuna sai sitten sai hampaiden pesun jälkeen ykäillä sappinesteet pönttöön. Tuttu vaiva poikien raskauksien ajalta, joten poikaolo senkun vahvistuu. Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että mun hammashygienia kärsii aika pahasti tästä raskaudesta, kun hampaiden pesu saa (varsinkin aamuisin) aikaan yökkimistä ja pahimmassa tapauksessa oksentamista:x

MM:hug: Olisin niin toivonut, että teidän tarina olisi saanut onnellisen lopun:(

-Nelly ja salarakas 8+1-
 
Liinalotta ja Mommysmonsters :hug:


Varovaisesti liityn ketjuun.. Minut voisi lisätä listaan USL/la 17.4./2./OYS

Varovaisesti liityn sen takia, että mun ei pitänyt tulla luomusti raskaaksi, kun molemmat munatorvet tukossa. Ollaankin kahdessa IVF:ssä jo käyty, tuloksettomia kaikki siirrot.
Ennen toista IVF:ää tulin luomusti raskaaksi, mutta varhaisultrassa havaittiin, ettei vastannut viikkoja, eikä sykettä löydetty. Keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys kuukautta myöhemmin.
Vaikka tuosta on jo puolitoista vuotta aikaa, niin silti se on jättänyt minuun jälkensä: en uskalla iloita raskaudesta, pelkään, että jos iloitsen, niin tässä käy kuin edellisessäkin ja kesken menee.
Alkuraskauden ultra on varattu reilun parin viikon päähän. Juurikin tuon edellisen km:n takia haluan käydä katsomassa, että onko kaikki ok.

-USL ja muru 5+0-
 
Viimeksi muokattu:
Terve vaan!

Mäkin liityn joukkoonne. Toka lapsi tulossa ja LA näillä näkymin 12.4. Oon aika varma lasketusta ajasta, koska ovulaatiokivut on ollut edellisen synnytyksen jälkeen huomattavat.

Esikoinen on syntynyt kesällä 2010 ja ennen sitä raskautta mulla oli kaksi kemiallista raskautta peräkkäin. Esikoista yritettiin melkein vuosi, mutta tämä toinen raskaus alkoikin heti ekasta yrityskierrosta.

Painavia tavaroita nostelin viimeksi loppuun asti. Olin yli puolivälin kun muutettiin ja olin muutossa mukana ihan täysillä.

Oireita on aika vähän. Tissit on vähän turvonneet mutta ei kipeät. Pissattaa koko ajan, myös yöllä. Alavatsalla on menkkamaisia kipuja, jotka pelottaa kyllä, mutta yritän uskotella että se on ihan normaalia. Viimeks aloin yrjöillä suunnilleen näillä viikoilla, mutta olishan se ihan kiva jos tällä kertaa jäisi paitsi siitä ilosta.

Me varataan varhaisultra yksityiseltä varmaan lähemmäs viikkoja 8+ koska haluan, että siellä sitten varmasti nähdään syke, jos siellä sellainen on. Täällä onneksi on ihana yksityinen neuvola, jossa varhaisultra maksaa vain 50 euroa.

toffo/la 12.4./2./OYS
5+5
 
Luja rutistus Liinalotalle ja MM:lle. MM on onneksi hienolla asenteella liikenteessä, toivon että se auttaa eteenpäin. :hug:

Ja uusia odottajiakin on näemmä tullut taas, tervetuloa joukkoon kummaan :D

Mulla oli tänään ensimmäistä kertaa oikeesti paha olo ja jouduin vähän pidätteleen ettei oksu lennä. Ja tuntuu että tissit painaa 5 kiloo! Huh! Enkä varmana suostu vielä ostaan äitiysvaatteita, vaikka tän turvotuksen puolesta voiskin, mitkään housut ei meinaa mennä kiinni.
Ostatteko muuten yleensä äippävaatteenne käytettyinä esim. huuto.netistä vai ostatteko kaikki uusina?

Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!

Neiti Pehmis + Nappi 6+6 (huomenna poksuu :) )
 
Viimeksi muokattu:
Munkin piti vielä tota äpakkausta kommentoida. On tosi kivan näköinen ja varmaan otetaan se, vaikka esikoisen vanhoja vaatteita ja kamoja on vielä paljon tallella. Ja jotenkin se 140 euroo on aika tylsä vaihtoehto tohon äpakkaukseen verrattuna.
 
Neiti Pehmis: Esikon ainaka sain kahdet mamma housust siskolta ja ostin muutaman paidan. Kuopuksen kohdalla käytin taas niitä siskon mamma pökiä ja ostiin yhdet uudet housut ja hameen. Nyt kuitenkin laitettu kaikki mammavaatteet kiertoon, koska kuopuksen syntymän jälkeen olin vakaasti sitä mieltä, että mein lapsiluku on siinä (kummasti se mieli muuttuu neljän vuoden aikana :D ). Nyt ajattelin katsella huuto.netistä käytettyjä ja ainakin h&m:n kuvastosta löysin pari kivaa paitaa, jotka ajattelin tilata. Ärsyttää vaan suunnattomasti tää nykyinen housumuoti, kun kaikki housut on kapenevilla lahkeilla ja mun kroppa on vaan niiiiiiin tyhmän mallinen, että näytän ihan karmealta sellaisissa housuissa. täytyy siis toivoa, että huuto.netistä löydän itselleni housuja, ettei tarvitse isännän verkkareissa kulkea koko talvea :LOL:

Tuli kanssa katsastettua tuon uuden äp:n kuvat ja tykkäsin kovin. se siis otetaan täälläkin ehdottomasti, jos sinne asti selvitään. Musta vaatteet sopii kivasti sekä tytöille, että pojille, vaikka yksi kaverin kaveri olikin jo naamakirjassa kirjotellut, että ihan pojille taas suunnattu koko pakkaus..
 
nelly83: Mitä tästä opimme: älä ikinä sano ääneen että "tämä on sitten viimeinen lapsi" :LOL:
Oijoi, verkkarit kunniaan! Harmi että töissä pitää näyttää jotenkin edes puolittain uskottavalta/edustavalta, niin taitaa olla verkkarit sit vaan kotikäytössä....itse ajattelin kans huuto.netistä tilailla vaatteita myöhemmin, siellä on ollu ihan nättejä vaatepaketteja myynnissä kun oon käynyt kyttäämässä.

Äitiyspakkauksesta vielä: en ihan käsitä miksi niin kovin sanoin kritisoidaan sisältöä. Jokainen tietää ettei kaikkia vaan voi miellyttää. Itse oon tosi mielissäni että saan ilmaiseksi kaikkea hyödyllistä, tuntuu tosiaan jotenkin konkreettisemmalta vaihtoehdolta kun se 140e käteen. (itseni tuntien ei koko raha kuitenkaan menis vauvaan, heh). Toki ymmärrän, että jos lapsia on jo enemmänkin niin sitten ei valitsevat rahan ä-pakkauksen sijaan.
 
Piti vielä purkaa sydäntä oireiden (tai niiden puuttumisen) osalta..
Viikkoja nyt kasassa 5+0. Ainoat oireet on kamala turvotus vatsassa, rinnat kosketusarat ja välillä särkee alaselkää. Pahoinvointia ei ole ollut, kamala nälkä vaan jatkuvasti vaivaa. Olenkin tässä syönyt järkyttävät määrät ruokaa, mutta silti paino on pudonnut kilon.
Mites teillä muilla oireet, kun viikkoja vasta näin vähän?
 
MommysMonsters! Piti ihan kommentoida, kun kuulosti niin tutulta! Esikoisella aikanaan me käytiin varhaisultrassa viikolla 7 kuukautisista laskettuna, ja tosiaan seksiä oli ollut ed kierrossa vaan kerran yhtenä päivänä joten hedelmöittyminen oli tarkalleen tiedossa. Tuomioksi saatiin tuulimuna, näkyi vain raskauspussi muttei sykettä. Gynekologi oli "varma", että kyseessä tuulimuna, ei voinut kuulemma mitenkään olla kyse siitä että olisikin pienemmät viikot kun luultiin, ja näinhän itsekin ajattelin kun piti olla tiedossa millon tyyppi saanut alkunsa. Saatiin sitten seuraavaksi aamuksi lähete naistenpolille keskeytykseen. Siellä kuitenkin päädyttiin vielä seuraamaan viikonlopun yli (oli perjantai), jotta ollaan varmoja ettei sikiö kehity. Seuraavana maanantaina oli sitten uusi ultra, ja ihmetys oli suuri, kun siellä sykkikin sydän! Viikot olivat vain olleetkin varhaisemmat kuin luultiin, sillon arvioitiin että 5+6 muistaakseni sillä hetkellä oli oikea, piti olla jo 7-8. Ja tämä vahvistui sitten aikanaan np-ultrassa, vastasi tuolloin samaa laskettua aikaa kuin siinä UÄ:ssä missä syke näkyi. En vieläkään tiedä, miten se oli mahdollista, kun ei tosiaan ollut kuin tuo yksi mahdollisuus hedelmöittymiselle, mutta oli kuitenkin....Että mieti vielä, haluatko varmistaa, että aivan varmasti kyseessä tuulimuna...? Kovasti joka tapauksessa tsemppiä!! :hug:

Oireita, lievä kuvotus aamusin, hyvin lievä, ja jatkuvaa alamahakipua ihan kun menkat alkais, tuleekin välillä mieleen että rupeaako sittenkin vuotamaan....Mutta toivon että kyseessä vain sitä kohdun kasvua! Mutta kovasti tuntuu kasvavan, kun välillä todella kipeä olo...

Äippäpakkausta ei varmaankaan oteta, kun tavaraa 2 lapsen jäljiltä jo hirveesti muutenkin.

Soitin neuvolaan tänään, ja 2 vkon päästä eka käynti.

Tekis mieli kertoa tästä ihan hirveästi jo vanhemmille ja appi-vanhemmille, mutta ei viitsitä, kun sitten sen kuulisi esikoinenkin, eikä varmasti osais pitää salassa muilta kanssaihmisiltä. Pakko kai odottaa sinne, kun np-ultra takana ja toiv. kaikki hyvin.... Mietin sitäkin, että miten hoidan ton neuvolakäynnin, kun en varmaan saa esikoista minnekään hoitoon siks aikaa, ja jos otan sen mukaan, kyllähän se kuulee sitten siellä...?:stick:

USL :hug:

Ariet+"Mirjami" 5+0
 
On kyllä tosi ihana tuo pakkaus ja tykkään oikeastaan joka vaatteesta.
Oireista Rinnat enää hieman arat ja menkkajuilinta, ei mitään muuta. Jotenki vain tuntuu, että tässä tämä taisi sitte taas olla.
Kävin jo tänään verikokeissa ja ennen kolmea pitäisi vastaukset tulla. Viimeistään huomenna ollaan jo viisaampia siitä, että onko arvot nousseet.
 
Tervetuloa uusille! =)

Täällähän on jo hyviä ultrakuulumisia toisilla. Mahtava juttu! Onnea! :heart:

Onnea eufemialle upeista tuloksista!

Tänää kerroin kuopuksen neuvolakäynnillä raskaudesta. Varattiin äitiysneuvola sitten jo ensi viikolle. Neuvolantäti ei osannut sanoa vielä mitään noista viikoista, jotka tosiaan vähän epäselvät, kun ei ole niitä kuukautisia ollut edellisen synnytyksen jälkeen. Ensi viikolla se sitten varmaan selviää, mitä tehdään. Mun arvio lasketusta ajastahan perustuu yhteen ovulaatiotestiin, jonka tein summan mutikassa eräänä aamuna, kun edellisenä iltana oli pupuiltu. Sehän on silti saattanut näyttää positiivista jo aikasemmin. En tiedä. Tänään tein 2 tunnin pidätyksen jälkeen sen diginäyttöisen testin, johon tuli alle minuutissa teksti: raskaana 3+. Pakko oli hakea se testi, kun mies alkoi neuvolan jälkeen kiusoitella, että olenkohan mä raskaana ollenkaan. Nyt olen jo aika todistettavasti raskaana. :D Tuli vaan vähän epäileväinen olo, kun olin vaan muutaman sellasen liuskatestin tehnyt ja niihin tuli kauheen pitkän ajan jälkeen se viiva. No, mutta nyt ei enään tarvitse testailla. =)

Äitiyspakkauksen ottamisesta en ole varma. Kaksi pakkausta meillä on otettu, joten makuupusseille ja toppapuvuille ei olisi tarvetta. Toisaalta, jos tulee poika, meillä ei ole paljonkaan vaatteita jäljellä. Rahallekin olisi käyttöä, kun täytyisi ostaa tuplarattaat ja joku kantoreppu. Täytyy pohtia. Pakkaus näytti kyllä kieltämättä aika hyvältä.

Äitiysvaatteita mulla on vielä aika hyvin tallessa. Huonoimpia heitin pois, mutta yhdet hyvät farkut ainakin on tallessa. Onneksi en ehtinyt myymään, kun kolmosenhan piti olla näillä näkymin meidän viimeinen. :LOL: Pari pitkähihasta paitaa varmaan ostan henkkamaukalta, kun edellisessä raskaudessa käytin enempi kesäpaitoja. Onneksi olen nyt kotona suurimman osan raskautta, niin voin mennä ihan vaan verkkarilinjalla.

Naapurintäti oli mieheltä eilen kysynyt, onko meille tulossa neljäs. :O Mies oli vaan sopertanut siihen jotain. Mistä se tiesi? Ei se nyt vielä voi niin hyvin näkyä vaikka vähän vatsaa turvottaakin.
 
Natte Ootko henk.kohtasesti ollut naapurin tädin kanssa kasvotusten raskautumisen jälkeen?
Mulla kävi ensimmäisessä raskaudessa niin, että näimme miehen tätiä kaupassa. Juttelimme hetken ja kun olimme lähdössä, niin hän totesi että:"Onnellista odotusta!" Tyhmänä kyselin, että mitä odotusta, johon tää tätönen tuumasi, että no vauvahan teille on tulossa. Tottakai kielsimme asian, koska emme itsekkään tienneet vielä raskaudesta. Pakko oli samana päivänä tehdä testi ja plussaahan se näytti. Kuulemma minun silmistä oli nähnyt, että odotan.
 
  • Tykkää
Reactions: mmiilia
Tsemppiä Liinalotalle ja MM:lle

Täällä pelästytty vuotoa. Eilen illalla ruskeaa tuhrua ja tänään vaaleanpunaista/punaista. Itku tuli aamulla, eikä auttanut muu kuin soittaa lääkärille ja mennä selvittämään tilanne.

Ensinnäkin laskurin mukaan tänään pitäisi olla 6+0 mutta viikot/päivät eivät täsmänneet. Mutta ultrassa näkyi kuitenkin alkio ja sydämen syke! Viikkoja ehkä 5+5. Tulee vieläkin vedet silmiin kun muistelen pientä sydämen sykettä ruudulla. Tämä on 4. raskaus ja ensimmäistä kertaa pääsin todistamaan että olen saanut jotain uutta elämää aikaiseksi <3 Toivotaan että kaikki jatkuu yhtä hyvin.
 
MM:lle ja liinalotalle isot :hug:

Onnea kaikille hyvistä neuvola- ja ultrakuulumisista! :flower:

ON: Täällä ollaan kans (vielä ainakin) mukana menossa! Miehellä ollut paljon töitä viime päivinä ja evännyt multa pääsyn palstoille! :stick: :D
Oireita on, väsyttää ihan armottomasti melkein koko ajan, parina päivänä nukkunut 3h päikkärit :O Jatkuva nälkä vaivaa myös, koko ajan pitäisi olla syömässä jotain ja olenkin nyt turvautunut väliaikoina hörppimään mehukeittoja, ne vie ihan kivasti nälän (myös makeannälän!) ja janon samalla kertaa ja antaa puhtia seuraavaan ruokaan asti. "Jotain hyvää" tekee mieli joka päivä, mutta oon yrittänyt vältellä herkkuja, kun tiedän, että jos tästä nyt niin pitkälle päästään, niin tämä kyseinen himo tulee vähintäänkin triplaantumaan tässä kuukausien vieriessä :D Tissit on myös vähän turvonneet ja arat, ovat mieheltä tällä hetkellä erittäin kiellettyä aluetta ja sekös ukkoa kismittää :D Pahoinvointia on myös pikkuhiljaa, aamuisin ja joskus iltapäivälläkin iskee pieni etova fiilis ja silloin on pakko saada syödä jotain. Esikoisesta en oksentanut kertaakaan ja etova olo oli huipussaan vasta joskus 8. viikon jälkeen, eli on tässä vielä aikaa siitäkin kärsiä kunnolla.

Ä-pakkaus: kyllä haluan! :) Tekee odotuksen niin paljon konkreettisemmaksi, oli ihanaa päästä hipelöimään kaikkia pikkuisia vaatteita ja makuupussia yms :heart: Vaikka meilläkin tuota kampetta on tallessa kaikki esikoiselta, vaatteita yms pursuaa kaikki kaapit, niin silti :D Kyllähän nuo voi sitten laittaa eteenpäin, kun jäävät tarpeettomiksi.

Neuvolaan pitäisi kai huomenna soitella, että saisi ekan ajan ja haluan kysyä, että olisko mahdollista päästä ar-ultraan kunnalliselle, kun on se km:kin takana, jos ei muuten kuulu tarjontaan. Kun on sitten tosi kamalaa odotella ja kärvistellä sinne rv12 asti. Mies ei kuulemma anna mun hommata kotiDoppleria, niin siksikin haluaisin tietää mahd. aikaisin, että onko siellä ketään vai ei. Jotenkin joka päivä joka kerta kun vessassa käy, niin jotenkin alitajuisesti odottaa näkevänsä verta housuissa... : /

Nanski ja papunen rv 5+3
 
Sen verran pitää tulla vielä kommentoimaan arielille tästä meidän tilanteesta.
Mua vähän otti päähän kun kaksi päivystyksen lääkäriä ei oikein halunnut ottaa kantaa tähän hommaan. Vaikka oli tosi selkeä. Kävin tänään uudelleen lääkärissä. Olikin hiukka pätevämpi lääkäri,ei siis yleislääkäri. Laski tarkkaan että pitäisi olla reilusti yli 6 viikkoja. Näki heti että viikossa ei ultrassa ollut tapahtunut muutosta.
Ja että näillä viikoilla olisi pitänyt näkyä jo alkio. Osasi myös nähdä heti että kesken on mennyt ja ei vastannut edes viikkoa 5! kohdussa oli jo verta että oli alkanut jo vuotamaan,ihmetteli kovasti että ei ole vuotanut kohdusta vielä ulos.
Sainkin sitten lääkkeet joilla tyhjennetään kohtu kotona.
Näin paljon voi olla eroa myös ultraavalla lääkärillä,aikaisemmat oli yleislääkäreitä ja tämän päiväinen ihan näitten asioiden lääkäri :)
Sulla ollut kyllä sitkeät kaverit kyydissä kun noin paljon heitti :) Kiva että sulla kääntyi kuitenkin vielä hyväksi :)

Mutta nyt poistun odotus jutuista :)
 
Liinalotta ja MM iso:hug:

Halaus ja eufemia onnittelut hyvistä kuulumisista :) Ja jollain muullakin oli jo hyviä ultrakuulumisia!En nyt muista ulkoa kenellä:ashamed:

Unelma Sirpaleena: Mulla oireet alkoi vahvistua 5+ viikon lopulla tai 6+ viikon alussa. 5+0 taisi olla vielä suht normaali olo. Eli odotas vaan ;)

Täälläkin käyty alkuraskauden ultrassa yksityisellä ja sieltä löytyi n. 7+0 vastaava vauvanalku ja sydämensyke:heart: Eli pari päivää pidemmällä, kuin olin ajatellut. Toki varmuutta mistään ollut, kun kierto on ollut vähän epäsäännöllinen.

Eihän tämä vielä takaa, että vauva tulee varmasti, mutta monet pelot saa heittää nurkkaan :) Ihanaa! Mies ja poika odottelivat ulkopuolelta ja kyllä multakin itku tuli, kun näytin pojalle kuvaa ja sanoin, että tässä on sun pikkusisko tai -veli. Eihän tuo nyt toki mitään vielä ymmärrä, kun ikää piakkoin 1v1kk.

Ihana olo, pelotti etukäteen niin hirmuisesti!

Hjannah ja Pallero 7+0 :heart:
 
Iltaa kaikille :wave:

Jaksuja niille jotka ovat vastoinkäymisiä kokeneet! Ei muuta ku uutta matoa koukkuun :hug:

No niin, ultrasta saatiin saaliiksi sikiökaiku, meinas et olis voinu nähä sydänäänetki mut ku kävin just pissillä ennen ultraa niin ei saatu kunnolla näkyviin. Pe sitten meen verikokeisiin ja ens viikolla uusi ultra.
Pitihän mun vielä ma tehä digi-testi, et sain mielenrauhan ja tulos oli: raskaana 3+ :heart:

Oireita tissit täällä ainaki ihan kosketusarat, yökötys vaivaa varsinki aamuisin ja VÄSYMYS on käsittämätöntä!

Hedy+iltatähti
 
Tää aamu alko taas pöntön halaamisella. enkä kerennyt tälläkertaa ees hammasharjaa näyttämään suuhun, kun sai jo oksentaa:x Nyt onkin sit lihakset selästä (molemmin puolin ruokatorvea) hemmetin kipeet tuon kakomisen jäljiltä... tää ei oo kivaa:(

Onnea halaus ja hjannah hyvistä ultrakuulumisista!! Joitain muitankin oli, joten onnea heillekkin:flower::heart:

Mulla pää jotenkin ihan tyhjä ja olo heikko, joten vetäydyn takavasemmalle ja yritän keskittyä töihin

-Nelly ja salarakas 8+2-
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Mä en varmaan ota äitiyspakkausta. Siellä ei oo kuin se kevytvanuhaalari ja kestovaipat, mitkä haluisin. Aika paljon on tytöltä jäljellä vaatteita ja tavaroita. Sitten jos tuleekin poika niin joutuu vaatteita hankkimaan. Onneksi kaveri lupasi laittaa syrjään omaltaan jääneitä. Kuolaan noita Meandin vaatteita, kun uusi mallisto julkaistiin eilen. Varmaan käytän niihin ja kestoihin sitten sen rahan :D

Mammavaatteista: Tallessa on omia ja kaverilta saatuja 3 muovipussillista, pitäisi sovittaa ja katsoa läpi, mitä sieltä löytyy ja ylipäätään mahtuuko päälle. Tuo ekan raskauden jälkeen on sen verran kropan muoto muutunut että voi olla että osan saa heittää pois. Ja sitten tietty kun tyttö oli syksyvauva ja tämä on kevät, niin kesähameita, shortseja ja toppeja ei tartte. Onneksi on tuttavapiirissä yksi jolta saan ostettua toivottavasti oikean kokoisia vaatteita :)

Edelleenkään ei mitään ihmeempiä oireita. Rintoja aristaa, vessassa ravaan ja on väsy niin ja pömppömaha mikä ei häviä :) Sama oli tytöstä silloin että tuli muutama kilo painoa joita yritin kovasti pudottaa, tuloksetta ja vaatekoko kasvoi. Sitten vasta tein testin, kun alkoi kuvotus ja muistaakseni olin jo aika pitkällä viikkoja ehkä 7. Mä kanssa tahtoisin tuohon varhaisultraan...

Muoks. viikkoja 5+0 POKS! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä