Heippa taas!
Arvatkaa onko jalat kipeet?
2 päivän juoksulenkkien ansiosta on tainnut meikäläisen jalkalihaksetkin löytyä...
No tänä iltana taas.
Kati3,mä kerron sitten vaikka kuukauden itsensä kidutuksen jälkeen onko juoksusta ollut mitään hyötyä,toivottavasti!
Herkut ja pikaruoka pois niin eiköhän jotain tapahdu.
Ja vuoto senkun jatkuu...ei siis ihan kuukautis vuodon kaltaista,hyvin vähäistä,mutta häiritsee ku tarvii koko ajan pitää ""vaippoja""!
Ja yllätys,yllätys, unohdin soittaa siitä kierukasta eilen ja tänään,p*rkeleen soittoajat,jospa huomena muistaisin,täytyy pistää johonkin muistiin,muuten en tod. muista.
Vaivaakohan tota meijän likkaa tulevat hampaat?
Ollut nyt muutamana päivänä huutoa ja tuskin johtuu mistään sapuskasta,kun en ole antanut mitään uutta.
Ikenet on alhaalta aikas turvonneet(etummaisin osa),mutta hammasta ei kyllä vielä pilkota.
Mitä kaikkia ruokia ootte maistelleet?
Me ollaan peruna-porkkanaa(kaupan sekä omaa,ja pelkkää perunaa sekä pelkkää porkkanaa),maissia,peruna-kukkakaali,mustikkaa,luumua,
mustikka-vadelmaa,mangoa ja aprikoosia.
Ja iltasin ollaan juotu iso annos peruna-porkkana velliä,maissiakin ollaan kokeiltu.
Miehelläkin oli eilen eka työpäivä ja tottakai osu täks viikoks iltavuoro (14-22) ja on niin tylsää.
Mullakaan ei asu tässä ihan lähellä ketään kaveria,kaikkialle tarvis mennä autolla,mutta mulla ei ole omaa ja ukkokin menee autolla töihin ja vaikka mulla olis auto käytössä on kaikki matkat ohjelmaa täynnä,kun istuinta ei saa eteen niin tyttö on sit takana ja entäs jos rupee parkuun viimestä päivää,niin sit tarvii pysähtyä jne...
Tai sit teen tästä asiasta niin vaikeen,mut kuitenkin.
Mun kaveri on kyllä käynyt nyt aika paljon täällä,vauvan hoito neuvoja kyselemässä,kun saa sen vauvansa marraskuussa =)
Onko teillä jo vauvalle autoistuin vai vielä se koppa(vai mikä se nyt oikeelta nimeltä on)?
Meillä on vielä se kantokoppa,aateltiin lähempänä 6kk ostaa se virallinen autoistuin.
Mies vaan saa jo hampaat irvessä kantaa sitä kantokoppaa ja tyttöä,painaa jo aikaslailla.
Ja kun se koppakaan ei ole mikään uusi(ne on varmaan kevyempiä) vaan veljeltä lainassa.
Yöt on menny nyt tosi hyvin.
Eilen nukahti pienen kiukuttelun jälkeen klo21.30 ja tuttia kaivattiin 23.30 ja sitten kello olikin jo 04.30 kun seuraavan kerran itkettiin,annoin maitoa,joi tilkan ja klo07.30 potki ilosesti ja ähelsi samaan syssyyn mojovat kakat =)
Vieläkö teillä viihdytään vaunuissa makuu asennossa?
Meillä vaihtelevasti,nukkuu kyllä hyvin vaunuisakin,mutta jos ei väsytä pyrkii koko ajan ylös,oon kuitenkin vielä pitänyt vaunut makuu asennossa,etten ole siirtyny puoli-istuvaan.
(jossain ketjussa just tästä oli kysyttykin)
Tuiskulta kysymys:muistuttaako pojat toisiaan vai onko aivan erinäköiset?
Mun luokalla(ala-asteella) oli 3vuotta kolmoset,kolme tyttöä ja kaksi niistä oli vaalea hiuksisia ja vihertävät silmät ja se yksi oli tumma hiuksinen ja siniset silmät,aika hassua!
Plaa,plaa,plaa...taas tuli juttua(turhaakin)mutta toivottavasti jaksoitte lukea!
T:Jenni ja Siiri 4½kk