Onko muilla näillä viikoilla (17+4) vielä ollu semmosta menkkamaista jomottelua? (
kohdun kasvukipuja?) Mulla oli oikeestaan koko eilis päivän sellasta. Muistan et sitä oli alussa paljonki (varmaan 6-12 viikoilla), mut ei mul oo pitkään aikaan ollu.. Uskon et ihan normaalia, mut onko muilla vastaavaa?
Sain juteltua ja vihdoin kerrottua hevosen hoitajalle/vuokraajalleki raskausuutiset ja suunniteltiin ja keskusteltiin vähän jatkosta (ajasta jolloin ite en pysty ratsastaan), asiat näyttää silläki mallilla loppupeleissä ratkeavan ihan kivasti..
Oon ollu niin huolissaan et miten hevosen sit käy (joutuuko seisomaan ja joudunko maksamaan ns."turhasta") ku en ite pysty ratsaille, mut nyt ainaki näyttää siltä että saan tuon tän hetkisen vuokraajan (käy parisen kertaa viikossa) vuokraamaan sit hevosta enemmänki.. viuh!
Rintojen kasvusta Mä oon joutunu vaihtaan kans jo rintsikat kuppikoon isompiin. Esikoisen aikaan rinnat kasvoi B:stä E:hen ja imetyksen jälkeen jäi C:hen, nyt taas D:t..
Rinnat on muutenki oudon näköset, suonet on pinnemmassa, nännit tummuneet ja ehkä vähän kasvaneet. Aristus on hellittänyt alusta aika paljon, mut ei noi ns. normaaleilta vieläkää tunnu.
Ihania
masukuvia oli ilmestyny! :heart: Pitäs melkein iteki räpsästä jo joku kuva ku masu on selkeesti parin viikon sisään alkanu pullistuun esiin..
Tyttö/poikaoloista Mä uskon vahvasti että tämä kyytiläinen on tyttö, sillä testasin tuolloin millon oli ovulaatio ja hommat ajoittui sattumanvaraisesti pari-kolme päivää sitä ennen, joten poikasiittiöt tuskin ois sillon ollu enää hengissä, mut varmakshan noista ei voi sanoo.. Mut esikon kans kävi kyl samallai et peittoja heiluteltiin reilusti ennen ovista ja tyttöhän sieltä tuli. Mulle on ihan yks ja sama kumpi sieltä tulee, erittäin toivottu ja tervetullut on, oli kumpaa sukupuolta tahansa.. :heart: Mut kyl varmaan rakenneuässä kysytään sukupuolta, jos vaan suostuu näyttämään..
Vitamiineista Mä oon syöny alusta asti Raskaus Multitabseja 1tabl/pv ja nyt viime neukussa hb oli laskenu 106, joten rauta nyt ton lisänä (Obsidan). Oon kans miettiny ton
D-vitamiinin kans, et oisko aiheellista ottaa sitä viel lisäks ku nyt alkaa toi pimee kausi..
Onko muille suositeltu?
Painosta Mulla paino heitelly 1-1,5kg vähä joka neukkukerralla, suuntaan ja toiseen, joten ajattelen niin et lisäkiloja ei viel oo tullu.