Merkkausta ja poksuntaa, 16+0!
Sikapiikkiä ryhdytään näemmä täällä Turussa jakelemaan ensi viikon tiistaista eteenpäin, tällaisen infon löysin kunnan sivuilta vihdoin. Hiukan jännittää kyllä jo. :/
Mä tosiaan syön Multitabsin raskaus -
vitamiinia, joten siitäkin taitaa olla tuo A-vitamiini jätetty pois. Syön siis 2 päivässä, joskin miettinyt olen, että josko sitä ottaisikin niitä vain yhden ja lisäksi d-vitamiinia. Hmmm...
Tyttö-/poikaolosta, mulla on ehkä kuitenkin taas enemmän tyttöolo, samalla lailla on ollut huonoa oloa kuin tytöistäkin, ja samankaltaisia mielitekojakin, eli hedelmät, ja kaikki raikkaat maut, sekä kirpeänsuolaiset kaprikset. Tosin tuo hiusten irtoaminen on ollut erilainen merkki kuin aiemmissa, ja alkuun oli iho selvästi rasvaisempi kuin aiemmin, joskin se meni jo ohi. Tyttövauvasta olen jo untakin nähnyt, ja unessa mietin vauvalle nimeä Anna.
Myös serkkuni näki pari yötä sitten, että olin synnyttämässä tyttövauvaa, ja kakkostyttäremme toivoi vauvalle nimeksi Veronikaa.
Heh, pitäisikö siis nimetä vauva Anna Veronikaksi? Hmmm. ei, kyllä aiemmin keksimäni nimi taitaa viedä tuosta yhdistelmästä voiton, joskin Anna -nimi ei olisi hassumpi toiseksi nimeksi...
Niin, ja vaikka mulla tyttöolo onkin, niin ei se poikakaan mikään kauhistus olisi, sitten pitäisi vaan opetella poikamaiset kuviot... Joulukuussa sitten koitetaan rakenneultrassa tirkistellä, josko pienoinen näyttäisi kumpi mahdollisesti on... =)
Mahan muodosta mulla on äitini mukaan (jolla itsellään 3 poikaa, 1 tyttö=minä ) ollut molemmilla kerroilla poikamaha, ja tyttöjä siis on tullut... Omasta mielestäni raskaudet ovat kyllä molemmilla kerroilla näkyneet myös lantiossa, niin myös nyt, bongasin jo ensimmäisen pienen raskausarven vasemmalta puolen lantiota... Ja molemmilla aiemmilla kerroillakin on lantionseutu ollut ihan raidallinen...
Jahasta, olisi varmaan ulkoilun paikka, tänään ei olla vielä ulos ehdittykään. Meillä on isäni kyläilemässä (ja orjuutettuna sähköhommiin, kun sattuu sellainen ammatiltaan olevan...), ja ollaan vaihdeltu kylppäriin valaisinta ja mietitty mitä kaikkea korjaushommaa isukilla tällä kertaa teettäisinkään.
Bliss ja Anna Veronika
16+0