***HUHTIKUISET Lokakuussa***

Huomenta!

Ei täälläkään oikein uni maita. Tai maittais, mut pojalle ilmeisesti ei... :LOL:
Mut huomenna mä saan aamulla nukkua, mies kerranki KOKO viikonlopun kotona, tai no, tuli vasta viime yönä mut onhan tässä tää ja huominen.

Yeb paljon onnea hyvistä uutisista!!!Mahtavaa!

tyttö/poika-olo/mahan muoto Esikoiselta masu oli tosi pieni ja siro ja eipä oikeestaan takaa päin näkyny mitään ja poika tuli, että sen kohdalla piti paikkaansa. Mutta en oikeestaan usko tuohon. No, meillä nyt siinä alkuviikon ultrassa näky hieman viitteitä siitä kumpi tää ois, rakenneultra sen paljastaa sitten myöhemmin, mikäli myy suostuu sen näyttämään, mutta sen verran se lääkärikin tuumasi ettei täällä palleja/kikkelin ulokkeitä näy. Mutta siis vielä en nojaa tuohon lainkaan, koska koskaanhan ei voi tietää. Mutta siis alusta asti meillä on ollu tyttö-olo. Me ei olla ees keksitty mitään nimeä pojalle, ollaan sitä mietitty, mut mikään ei kolahda, mut tytölle nimi löyty heti. Tai siis etunimi oli tiedossa jo pitemmän aikaa, mutta mä näin unta yks yö koko ajan mun mummun nimestä. Tai sen toisesta nimestä ja siitä kuinka kaunis se onkaan, ja kappas se sopi tähän etunimeen (mitä siis on pohdittu) ku valettu.

Mitähän muuta tänne...
Selkä kipuilee edelleen, ei oo asettunu vaikka tässä kotona olenkin. Supistukset on kuitenkin rauhoittuneet, lähinnä kivuttomia suppareita muutaman tuntenu olen. Eilen kun kävin kävellen hakemassa pojan tarhasta ja käytiin kaupassa, ni siinä selkä kipetyi kuitenkin aikas paljon, mutta en aio kuitenkaan jäädä paikoilleni olemaan, koska sitten olen niin huonossa kunnossa, etten mä ikinä voi synnyttää. Hiljoksiin liikkuu, ni vetreytyy paikatkin. Eri asia tietenkin jos mut ois määrätty vuodelepoon tms.
Mut jos nyt menis käyttään koiruudet pihalla ja sit lisää kahvia.

Päivänjatkoja!!!! ja kaikille tasapuolisesti :hug:

buam ja myy

Poppeliini jaksuja sinne sairastelun keskelle :hug: ja minunkin puolesta saat päivittää meitä ja tehdä uudet sivut heti huomenna =)
JääKyynel saa ja pitääkin valittaa silloin kun siltä tuntuu!
buam oletko ajatellut hierojalla käydä selän takia? Minulla myös kipuilee ja pahasti, eilen siivosin esikoisen huoneen ja istuin lattialla minkä seurauksena koko päivän oli selkä kipeä ja kipeämpi entö yleensä. Mies sitte illalla hieroi selkää ja kyllä helpotti josta muistui mieleen että täällähän on raskaana oleville ihan oma hieroja, kyllä tekisim ieli kokeilla kun en ole koskaan hierojalla käynyt :ashamed: olen hieman herkkä hipiäinen ;)
Mukavaa pyhäinpäivää kaikille teille :heart: Onko joillain jotain erityisiä suunnitelmia viikonlopuksi? Me syödään hyvin ja nautiskellaan perheen seurasta, saunotaan. Siinäpä ohjelmaa.
-Chiq rv 15+1

Täällä myös yksi jolla todella huono yö takana. Ensinnäkin nukkumaanmeno meni vasta puolilleöin, kun meillä oli illalla miehen täti miehensä kanssa saunomassa.
Sitten kun pääsin sänkyyn niin nukuin kahteen asti, heräsin veskiin ja sen jälkeen uni ei tullutkaan.
Sängyssä pyörin viiteen, sitten nousin sohvalle, taisin torkkua sohvalla puolisen tuntia ja sen jälkeen kattelin vaan telkkaria. Ihan kun olisi kamala krapula nyt päällä kun väsyttää niin kamalasti mutta ei uni tuli.

Enää ei oikein pysty edes yrittää nukkumista, pitää ryhtyä leipomaan, tänään tulee miehen kaveri perheineen kylään. Huoh.

Tänään on myös tarkoitus kokeilla osaanko tehdä itse kaalikääryleitä. :D Kai ne olis tehtävä ennenkuin vieraat tulee, eli parempi varmaan kohta jo aloittaa. Voi olla aikamoista räpellystä kun en ole ennen tehnyt. :LOL:

Kamala kun valitin heti alkuunsa. Mutta tästä päivästä taitaa tulla melko valituspäivä noiden unien jälkeen. :( Ja oli erittäin omanapainen viesti. :ashamed:

Meillä tälle päivälle on siis nuo suunnitelmat. Huomenna olisi tarkoitus lähteä miehen kanssa uimaan ja mahdollisesti sen päälle syömään jonnekkin. Jos se enää huomenna haluaa lähteä mun kanssa mihinkään kun tänään kiukkuilen taatusti. :D

Nyt kahvia ja päivän lehti, jospa sillä lähtis käyntiin.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

- Hapsiainen ja Herne 18+3

Yeb - voi miten ihania uutisia :flower: Toisessa ketjussa juuri yksi klubilaisemme sai sen toisen uutisen eli trisomia13 oli tulossa vauvalle ja päätyivät aborttiin. Niin pienestä on tämä elämä kiinni joskus.

Sveitsi kielsi rokotteen-jutusta - Sveitsi siis vaihtoi Suomessakin käytössä olevan rokotteen oman maansa lääketehtaan kehittelemään pandemia-rokotteeseen. Kyseinen rokote sisältää myös adjuvanttia ja kyse on monen mielestä ollut kauppapolitiikasta. Sveitsihän ei ole EU:n jäsen ja voi tehdä mitä lystää. Mutta uutisointi oli taas kerran harhaanjohtavaa tästä, tuli kuva että Sveitsi olisi kieltänyt rokotteen koska sen mielestä se on vaarallinen odottajille. Kummassakin rokotteessa, Suomen ja tässä Sveitsin uudessa, on siis tuota adjuvanttia eli tehosteainetta. Tämän uutisen varaan ei siis kannata päätöstään perustaa.

tervetuloa minsu minunkin puolestani :) meillä on sama synnäri myös. :)

kumpi tulee hmm.. mä toivon tyttöä :ashamed: mutta mulla on ihan poikaolo... olipas hankalaa...ei auta kun ootella...

(.) mulla on maha oikein ykskaks paukahtanu esille...työkaveritkin oikein ihmetteli et ohhoh..sehän tuli ykskaks :D ja kyykistyksissä se on jo hieman edessä
:whistle:
Töissä eilen oli kiirusta niin en ilmeisesti osaa ottaa varovasti vaan sata hatussa on mentävä :| :snotty:
Illan päälle alko sattumaan alaselkään niin että taas joka askeleella kuulu vaan naks naks naks...ja alamahaa jomotti sekä nivusia myös.

Meil on töissäkin ilmeisesti joillain todettu sikaa ja nyt saa olla kauhusta jäykkänä et pärjääkö siihen asti et rokote alkaa vaikuttamaan...tiistaina siis saan sen vasta.

täällä oli aamulla yli 7 astetta pakkasta :p laitoin takkaan tulet ja olipas niin mahtava fiilis. maa ihan valkoisena lumesta ja kuurasta. joulu tulla jolokottaa :D

nyt taas hommiin...

nasum. sekä ¤ 14+6 :heart:

Yeb oli saanut hyviä uutisia, onnittelut teille!!! :flower: =) :hug:

Poppeliini voi ei :( Voimia sairasteluun, toivottavasti ei liian pahaksi mene :hug:

Meillä siis alusta asti ollut tyttöolo kuten olen täälläkin moneen otteeseen maininnut, oireet erit kuin pojista ja samat kuin tytöstä, sormuskin lupaa tyttöä :D

Mahanmuodosta oon sitä mieltä että se riippuu enemmänkin ruumiinrakenteesta... mulla on sekä tytöstä että pojista ollut etumaha, jota ei takaa edes viimeisillään oikeen erota, eli tää "poikamaha". Ikinä en ole levinnyt esim. reisistä ja pepusta, kun sitäkin sanotaan, että tytöt levittää myös muista paikoista ja pojat ei.

Ostin HMltä mammatakin, kokeilin tyynyn kanssa, mahtuu muuten ihan hervoton maha alle :D Että eiköhän sillä mennä loppuun saakka!

Mä saan sikainluenssarokotteen vasta tiistaina, nyt on jo levinnyt tauti pojan ja miehen (ope) koulussa :( Että rokote tulee mun mielestä liian myöhään.... pitää vaan toivoa että ei tule meille pariin viikkoon, että kerkeisi se suoja muodostua!

Niitä sokereita olen nyt mittaillut ja arvot on ihan loistavat! En tajua sitä rasitustulosta, miksi se paasto oli koholla, kun aamupaastot on olleet tosi hyviä nyt kotimittauksessa! :eek:

Liikkeistähän mun piti vielä sanoa. Nyt on viikon verran tuntunut liikkeitä ihan joka päivä ja moneen otteeseen :heart: SItä ennen oli aina päiväkausia välissä ettei tuntunut mitään! Mulla siis istukka etuseinässä - olisko se voinut nousta jotenkin, koska nyt tuntuu keskelläkin mötkyilyt (alkuun oli vain reunoilla)? Että lohdutuksena kaikille jotka liikkeitä kaipailee, ne voi alkaa ihan yhtäkkiä tuntumaan vähän väliä! :wave:

stoppis ja OivaIines 17+4(kö?)

Täälläpä ollut useampi huonouninen. Meillä ukko ensin valvotti myöhään ja aamulla sitten ennen kasia ylös plääh, no lojuin vielä tovin sängyssä mut ei enää uni tullut. Joten hieman väsynyt ja päätukossa olotila täällä.

Rauhallinen päivä tulossa, joten levon kannalta ja pientä puuhaa ajattelin tehdä ja kattoa mitä kestää. Ja suurella todennäköisyydellä päikkärit kuuluu kuvioon. Eilinen olikin turhan hyvä päivä, aamulla taas oksu tuli :( no josko se siihen jäis. Huomista odotellessa.

Unico 14+1

Sapfo: kiitti taas noista rokotetiedoista. Itse jo rokotteen ottaneena ehdin hieman säikähtää tuota Sveitsin uutista. Toisaalta eilen telkkarissa mtv3:n uutisissa sanottiin, että KAIKKI rokotteet ovat WHO:n mukaan turvallisia raskaana oleville.

Mulla nousi kuume eilen illalla rokotteesta 37,8 ja tuli muutkin perusflunssan oireet (lihas- ja nivelkipu, nuha, väsymys, hieman raskaampi hengitys). No menin sitten nukkumaan jo ysiltä ja tänään aamulla lämpöä oli enää 37,2 plus se käsi kipeä - sen päällä ei voi edelleenkään nukkua. Ilman kipulääkkeitä olen kuitenkin sinnitellyt.

Stoppis: sanoit ostaneesi HM:ltä äitiystakin. Mistä löysit sellaisen? Olen itse katsellut kaupungin kahdesta liikkeestä ja nettikaupasta, mutta äitiystakkeja en ole nähnyt myynnissä. Itsekin tarvitsisin sellaisen piakkoin, kun tuo normitakki alkaa olla vähän tiukka.

Siitä päästäänkin siihen, että pystyttekö vielä nukkumaan mahallaan? Itse en aivan täysin, hieman silleen sivuttain nukun usein.

Huolettaa, kun vieläkään ei tunnu kunnolla liikkeitä, vaikka välillä ne jo tunsinkin. Vasta kahden viikon päästä olis seuraava neuvola. Maanantaina on tosin tytön kausi-influenssarokotus ja ajattelin kysäistä, voisiko samalla kuunnella sydänääniä, jos terkkari sattuis olemaan paikalla ja hänellä olisi aikaa.

Nyt ulkoilemaan tytön kanssa. Ihana auringonpaiste ulkona.

Piipa rv 16+5

Yeb
Kiitos kaikille onnitteluista, ette usko miten ihanalta hyvät uutiset kuullosti! Mirabel ja Rouva B kyllä tietävät mikä helpotus :hug: Sapfo, minäkin pelkäsin eniten juuri noita trisomia 13 ja 18, niissä kun ei elinmahdollisuuksia oikeastaan ole. Kamalaa olisi ollut päätyä aborttiin! Nyt tuntuu ihan kummalliselta, oon vaan itkeskelly onnesta koko eilisen päivän ja nyt kyyneleet silmissä luin teitin onnitteluja :heart:

Nyt tekis mieli vaan tuhlata kaikki olemattomat rahat johonkin vauvajuttuihin ja äitiysvaatteisiin :D Ehkä yhdet housut ja muutama mammapaita saa riittää.. Vauvan vaatteista en yhtään muista mitä on tallessa ja mitä kierrossa, täytyy jossain vaiheessa tutkia kaappeja. Toisaalta onhan tässä vielä yli 5 kuukautta aikaa!

Yeb 18+0

Onnittelut poksuville!

Täällä kokoontuu siis tänään unettomien klubi. Mullaki meni se nukkumaan meno reippaasti yli puolen yön. Menin puol kasin jälkeen uudestaan nukkuun ja nousin just ylös. En tiedä kumpi ois ollu pahempi, nukkua vai olla nukkumatta. Meinaa nyt väsyttää sit ainaki! Ja olo on täälläki iha ku krapulassa.

Täällä pyhäinpäivän suunnitelmiin kuuluu ainoastaan ukkelin siskon synttäreillä kävästä. Siellä ei onneks kauaa tartte homehtua, ku pitää läheä. Ukkeli menee taas aamuun ja ajoissa kuitenki päästävä nukkumaan. Ei jaksa selittää syitä miks oon hyvilläni ettei siellä tartte kauaa olla. On vaa jotenki mitta täys. Se siitä...

stoppis Minäki kattelin eilen h&m:llä sitä takkia, kun ne housut kävin ostamassa. Oletan, ett nyt on kyseessä se villakangastakki missä on karvakaulus? Harkitsin jos myöhemmin kävis sen ostamassa ja se malli tosiaan näytti siltä, ett sinne alle mahtuu iso maha. Onneks siitä saa jopa sen karvaosan irtikin. Saapi nyt nähä käynkö seuraavasta tilistä sen ostamassa. Se onki sit ainut takki mihin investoin, sen verta tyyris näin lyhyelle ajalle käytettäväksi.

Tjoo,jos lähtis kattelee jaksaako mennä auton siivoamaan sisältä. Se on tosi ruokottoman näkönen sekä sisältä, että ulkoa.

JääKyynel Ja Tuittu

Liikkeistä on tuntuneet viime viikolla ja tänä aamuna, kun ehdin vähän pidempään lepäillä sängyssä tuntui tosi selvästi.
Mahanmuodosta mun kohdalla tuo pysty ja vain edessä oleva maha on tiennyt poikaa ja sivuille levenevä, matalampi tyttöä. Oma ruumiinrakenne on samana pysynyt, mutta näin vaan on ollut mun kohdalla.
Lyra, 17+0

Ai niin, unohdin kertoa, että ostin minä Tuitullekin jotain. Kaks maailman vahvin nalle- bodya lindexiltä. Aivan ihania olivat, joten pakko oli ostaa :heart: Ne sopii kyllä kummallekin, jos tää nyt muka tyttö sattus oleen. Pakkohan tässä on pikku hiljaa alkaa kartuttamaan vaatevarastoa. Ei viitti kaikkea ihan kerralla ostaa... vaunuja oli tarkotus kans käydä kattelee, mutt ei ehtiny. Mutt oha tässä aikaa huhtikuuhun vaikka kuinka :)

P.S. Rakenneultraan kolme viikkoa.

JääKyynel ja Tuittu 17+4

heipparallaa :)
täällä nukuttu typykän kans 10h yöunet :) silti mua jotenki väsyttää ja rautaa oon syönyt jo 2vk silti olen väsynyt. seuraavas neukus pitää sanoa(1vk 5 pvä) tästä et eiks tästä raudasta vaa oo apua vai tehoaako hitaasti. aamulla aina otan tyhjään mahaan ekana ja muutenki syön foolihappoa, kalkkia, d-vitskua.

mahan muodosta tytön aikaa äitini oletti että poika tulee kun masuni oli eteenpäin ja pieni mut tyttö tuli. Jännä nähdä miten tämän odotuksen kanssa käy.
noista tyttö/poika oloista mulla ei ollu tytön aikaa niitä enkä tiennyt et kumpi sielt tulee enkä tiedä kumpi nyt tulee. jospa rakenneultrassa selviää joka on joulukuussa.

Ajatelkaa huomenna jo marraskuun eka päivä :eek:

eilen tosiaan käytiin vuosipäivän kunniaksi syömässä ravintolassa ja ruokakaupassa ostamassa eväät. Mies sitten eilen illalla lähti työkaverin luo pikkujouluja viettämään ja tänää tulee kotiin jossain vaiheessa jos sillä krapulaa on.

Tänä iltana viimeinen hiivakuurin puikko sit ois ohi ja toivon ettei rupee taas uusiutumaan. tytön odotuksessa ei ollu kertaakaan hiivoja.
rupiais nyt jotain touhuamaan mutta mitä hmm :D kaunis talvinen päivä ku on lunta ja aurinko paistaa sekä -10 pakkasta.

arskaäippä& pienokainen 15+1

Huomentapäivää!

Toiset nukkuneet huonosti, mä nukuin kaiken kaikkiaan melkein 12h. B) Teki kyllä hyvää työviikon jälkeen. Kävin eilen suoraan töistä vielä vaate- ja ruokaostoksilla, ja olin kotona vasta vähän ennen kahdeksaa. Reppana jouduin kantamaan kahta painavaa ruokakassia ja vielä omaa laukkua. |O Ostin H&M:lta siistit, mustat äitiyshousut ja Barbapapa-bodyn. :)

Poppeliini Jatka vaan päivityshommaa, jos haluat. :wave: Ja paranemisia sairastelun kanssa!

Muutamat poksuu tänään, niin ne viikot vaihtuu ja lisääntyy. :flower:

Täällä ei juhlita Pyhäinpäivää mitenkään. Mies oli eilen poikkeuksellisesti illan töissä ja meni tänään heti aamusta, inventaariohommia. Mä ajattelin tiskata pitkästä aikaa :ashamed: ja siivoilla muutenkin.

Mä en ole nukkunut kokonaan mahallaan pitkiin aikoihin. Laitan aina tyynyn tueksi toiselle puolelle ja jalalla tuen myös. Aika usein herään nykyään selällään pissirakko ihan täynnä.

Viime neuvolan jälkeen oli viikon verran luottavainen mieli raskauden suhteen, mutta nyt taas alkaa miettimään tyhmiä. Pitäiskö mulla olla isompi maha, onko siellä enää vauva elossa jne. Tämmöistä se on, kun on keskenmenon kokenunut. :(

Tämmöistä tänään, hyvää viikonloppua kaikille!

Empuuu ja Anni rv15+3

Ai kun surullista, että moni on nukkunut huonon yön ja ihmisiä on kuumeessa ja vaikka mitä! Pikaista parantumista Popeliinille , oli se tauti mikä oli!

Itse olen nukkunut usemman niukan ja huonon yön jälkeen erittäin hyvän yön, olo on tosi mukava. Melkein 8h kertaakaan herämättä! Ja ulkona on -5 ja karkea kaunis sää, aurinko ja sininen taivas.

Viikonlopuksi mennään miehen kotipaikalle, vanhempansa ja veljen perhe tavataan. Sitten kerrotaan tästä masustakin... tai mtä tässä enää kertomista, kun se näkyy kilometrin päähän! :LOL: Viimeksi tavatessamme kuukausi sitten pystyi vielä helposti piilottamaan, ja sitten oli juuri lapsivesipunktio tulossa, emme halunneet kertoa.

Minä en katso periaatteessa mitään vauvan vaatteita ennen kuin jonkun kuukauden kuluttua ehkä. Eilen kaupassa kävelimme lastenvaatehyllyn ohi, ja MIEHENI meni hiplamaan hirmu suloista valkosita karvaista ohutta haalaria ja huokaili!!! Varsinkin huomioon ottaen, että mulla meni muutama kuukausi, että sain hänet suostumaan siihen kolmosen tekemiseen, on se todella hellyttävää!

Mukavaa viiknloppua kaikille!
Mirabel 19+1

Arska äippä, tyhmä kysymys mut ethän syö aamulla maitotuotteita4h sen raudan jälkeen etkä sitä kalkkia samaan aikaan? Mulle sanottiin et kestää aikansa et alkaa rauta vaikuttamaan.

Täällä katseltu kanssa vauvan vaatteita ja mitä tarttis. Kaupoille asti ei oo päässy muutenkaan niin ei ole tullut vielä hamstrattua. Noo katotaan kun pääsee niitä housuja itelleen ettimään tarttuuko samalla pikkuiselle mukaan jotain :)

Mahallaan tulee oltua hetki mut ei enää pysty nukahtamaan siihen, enenn ollut lempiasentona, ei vaan tunnu kivalta enää.

Unico 14+1

Odottavan aika on pitkä.... Onko normaalia etten tunne mitään liikeittä? Olen raskausviikolla 17 ja 3 päivää. Minun kaerini tuntee jo paljon liikkeitä ja hänkin on ekaa kertaa raskaana?

Onko jollain muulle tullut rokotteesta pahoinvointia ja päänsärkyä?

Piipa Kuopiosta ostin takin, oletan että ei sinua auta tämä tieto... :D Nettikauppaan ei ole kai edes tulossa tuota takkia, kyselin sieltä ja pahoittelivat vaan että ei oo. Ja mulla kun olis ollut 25% alekuponki nettikauppaan :kieh: Soita lähelläsi oleviin liikkeisiin, onko takkia missään, se kai vaihtelee myymälöittäin ja voi tulla eri aikoihin tavaraa... Jääkyynel, joo sama takki :wave: Siitä karvasta en ole vielä oikein muodostanut selkeää mielipidettä, mutta onneksi sen saa tosiaan pois! Muutoin tykkäsin kyllä mallista, tosi kauniit hihat ja näyttää kivälta isonkin mahan kanssa =) Ja jälleenmyyntiarvo pitäisi olla ihan hyvä, jos ei sitä saa kauheesti ryvetettyä :wave: Huutiksessa menee ainakin Mamaliciouksen takit aika hyvillä hinnoilla.

Niin noista vitamiineista sun muista piti jo aikaisemmin kommentoida... Itse en syö mitään monivitamiineja, uskon kyllä että ruokavalio on sen verran monipuolinen, että riittää. Kalsiumia otan purkista, koska käytän liian vähän maitotuotteita kalsiumin tarpeeseen nähden. Ja d-vitamiinia sitten myös. Näillä mennään. JOs hemppa laskee, niin mitään Obsidaneja en huoli, vaan otan sitten Ferronolin tai muun vastaavan juoman käyttöön, mulla ei noi tabletit ole tehonneet ollenkaan, kunj ossain raskaudessa jouduin niitä popsimaan ja sen jälkeen olen kieltäytynyt niistä... Toi Ferronol mulla nosti tosi hyvin hempan kaavinnan jälkeen, kun hemppa tippui alle 90 :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja jenskuliini87:
Odottavan aika on pitkä.... Onko normaalia etten tunne mitään liikeittä? Olen raskausviikolla 17 ja 3 päivää. Minun kaerini tuntee jo paljon liikkeitä ja hänkin on ekaa kertaa raskaana?

Onko jollain muulle tullut rokotteesta pahoinvointia ja päänsärkyä?
Mulle tuli hedari, pahoinvointia ja käsisärkyä rokotteesta. Nyt ovat ohi, sain ke rokotteen.

Mähän olen vaahdonnut täällä juuri noista liikkeistä kun en ole tuntenut mielestäni vaikka olen jo rv 20! Nyt viime aikoina on voimistuneet liikkeet vasta :heart: Ja kyllä, se on täysin normaalia olla tuntematta liikkeen liikettä vielä näillä puolen välin alusviikoilla. Riippuu ihan vauvan asennosta, istukan paikasta, naisen ruumiinrakenteesta, painosta, ties mistä =)

Joten Jenskuliina ole rauhallisin mielin. Kohta alkaa kengittäminen :D

Takista on pitänytkin kysyä, että mistä löydätte talvitakin. Pitää käydä kattoo tuota H&M:n takkii kans.. Joskin nuo villakangastakin tuppaa oleen kovin kylmiä eikä iha mun tyyliä. Jotenki tosi vaikee löytää sopivaa takkii.

Vauvan vaatteita en nyt vielä ennen rakenneultraa rupee varmaa osteleen. Ellei silmään sit osu joku erityisen ihana unisexvaate. :p
Lähinna tarvis itelle alkaa vaatetta osteleen. :whistle:

Mahallaan nukkumisesta ei kyllä enää tuu mitää, tuntuu tosi epämukavalta. Ennen heräsin melkein aina mahaltaan, mut nykyää kyljeltää tai selältää. :whistle:

Pussorokotteesta antoivat tosiaan väärän kuvan uutisissa tuosta Sveitsin tilanteesta. Enköhän mä nyt sit ota sen rokotteen maanantaina.

Feles 17+0 :heart:

Sapfo Kiitos helpotuksen tunteesta... :) Minulla on kuulemma kohtu jotenkin takana päin tai jotain. Ehkä siksi ei liikkeet tunnu vielä. Vatsakaan ei oikeen näy vielä, mutta kai se sitten rupee näkymään aikanaan.... :D
Ehkä olen liian hätäinen.... heh.

Onkos jossain päin tullut jo lunta? Täällä köyliässä on jo hieman lunta maassa!!! :)

Yhteistyössä