***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Oi, tännehän oli meidän lounaan aikana tullut vauvauutisia! Onnea paljon Anrin perheelle :heart: :flower: Hyvä, että teillä meni kaikki mallikkaasti napanuoratempuista huolimati. Mäkin oon miettinyt, jos vaikka tällä kertaa nyt ihan oikeasti sillä jakkaralla synnyttäisin, viimeksi oli tarkoitus, mutta en siitä laverilta sitten jaksanutkaan (laiskuri) luitani ylös hilata h-hetken koittaessa :D Katoin Anri, että sulla ollut viikkoja kasassa yks päivä enemmän kuin mulla nyt, kun synnytyksen aika tuli, antaa toivoa ja lisää jännitystä =)

Nyt kun alkaa kaikilla olla jo jos jonkinmoisia oireita, yrittää tarkkailla, kuka on ollut poissa palstoilta kauemmin... Joanna kun oli ollut pari päivää pois tästä pinkasta, mielessä kävi, joko oot jakaantunut :D Oot mun erityisessä syynissä näköjään, koskapa meillä on sama laskettu aika - ettet vain ehätä edelle :p Tosin onhan meitä 4.4. muitakin, jokohan on heistä kukaan puoliintunut? Ei oikein pysy perässä, kun on mukana niin paljon jengiä.
 
Onnea Anri koko teidän perheelle. Onkohan nimimerkki väärin tuolla etusivulla, kun siellä on anri86 ja LA 30.4? Aloin nimittäin tutkia heti et paljon sulla oli viikkoja kun synnytit. Onneksi kaikki meni hyvin siitä huolimatta että napanuoran kanssa oli ongelmia. Ihanaa kun vauvoja tulee :heart: Poikavoittoinen on ollut meidän avaus, näinköhän joku toisi pian tyttöuutisia??
 
V.raaputin ja joku muukin (Mavi?) onnea limatulpasta :flower:

Haikara ja Piitsi hyvää syntymäpäivää, samoin voin onnitella itseäni jo etukäteen (tulevana lauantaina) ja V.raaputin onnea sullekin etukäteen! Olikos muita vielä?

Piitsi
mä muistan esikoisen odotuksesta kans sen ku synnärillä oli ihan anteeks et olen täällä olo ku kätilötki meinas ettei multa mitää lapsivettä tule. Onneksi sit oli että sain "näyttää pitkää nenää" niille. Hyvä et kävit näytillä, parempi turhaa ku sit niin et mäki menin päivän myöhäs ja nousi se kuume kesken synnytyksen.... mut ei siitä enää enempää.

Hysteerinen soita ihmeessä synnärille samantien, ne kätilöt tekee siellä työtään ja sä olet asiakas. Ei turhia soittoja varmasti olekaan, kyl ne sit neuvoo pitääkö käydä vai mitkä olis hyviä kotihoito-ohjeita tms. Saatpahan mielenrauhan!

Onnea anri ja koko teidän perhe pienestä pojasta! :flower: :flower: Ihana kuulla että kaikki hyvin!

Pulttikselle ja muillekin jaksamisia.
 
Onnittelut Anrille :flower:

Täällä on tänään tosi kärttyinen emäntä. Vähän helpotti kun kävin lenkillä. Kohta viikon verran huonosti nukuttuja öitä takana ja viime yönä iski tosi huonon olon. No onneksi sit kuitenkin helpotti. Kovasti kiva olis jo lähteä, mutta toisaalta koitan olla kiirehtimättä ja nauttia vielä raskaana olosta. Kaiken kaikkiaan kun tää aika on NIIN lyhyt :p

mussu ja muikkunen 39+0
 
Heippa taasen täältäkin;-)

Anri: Sylin täydeltä onnea koko teidän perheellenne, tai sitähän tuo pikkuinen prinssi on jo ihan itsessäänkin :hug: Ihanan nopeanoloinen synnytys, tuollainen miullekin, kiitos

Haikaralle onnittelut ikääntymisen johdosta :flower:

Vuotaraaputin:
Melkoisen varhaiskypsä vauva teille tulossa :LOL:

Mä istuin koko aamupäivän ompelukoneen ääressä, nyt on palat tilkkupeittoa varten odottamassa kasausta, sen taidan jättää tosin huomiselle. Johtuisikohan istumisesta vai eilisestä siivousriehumisesta, nyt painaa alaselkään ja mahaa niin, että äsken, kun koiraa lähdettiin lenkittämään miehen kanssa, passitti mut kotiin tuosta lähiristeyksestä; ei kävelystä tullut yhtään mitään.. Sen verran sympatiaa sain ilmeisesti hyvästä yrityksestä, että mies lähti hakemaan miulle kiltisti kanahampurilaista, ettei tarvitse enää alkaa kokkaileman =)

Valkovuodoista ollut puhetta; itseäni on tänään alkanut myöskin moinen vaivaamaan, tarkoittaisikohan jotain.... Miun tapauksessani.. tuskin :LOL:

=) :p

Mutta päivän jatkoja, taidan lysähtää soffalle odottamaan hampurilaisateriaani

Dooris ja Väinö 38+4
 
anri82 :heart: :heart: :heart: :flower: :heart: :heart: :heart: Onnea pienestä pojasta koko perheelle!!!

Ihanaa, nyt alkaa vauvauutisia tulla.. Jännityksellä odotan, että kuinkas monta vielä pääsiäisen aikaan..... :p

Täällä on suht rauhallista, mahapolttoja on, supistelee, limaisia kököjä lähtee alapäästä ja väsyttää.. Taitaa aika normaali meininki olla näille viikoille. B)

Ajatuksissa vauveli, jännittää vähän, miten isot veljet häneen suhtautuu ja miten kaikki sitten sujuu kun hän on täällä kotosalla..Kääks.. Mutta, ehkä siitä jotenkin sit vaan on selviydyttävä.. :whistle:

Heili 37+5
 
Anri:Onnea täältäkin pikkupojan johdosta" :heart: Tosiaan poikavoitoisesti alkoi tämän pinon vauvat, mutta eiköhän niitä tytöjä ala pian kanssa tulla ;)

Aamulla unotui onnitella Haikara. Onnea synttäreiden johdosta. Ja kaikillekin joilla synttärit sattuu pian olemaan. Itse en tiedä tuleeko meidän kaverista oinas vai härkä. Se näyttäs olevan oinaan jälkeen. Saapa nähdä :p

Onko muilla nämä sivut välillä tosi hitaita.. Tuntuu et kestää ikuisuuden kun lataa auki

 
Oih, lisää vauvauutisia =) Onnea anri koko perheelle :heart: :flower: :heart:

Anuu sulla onkin sitten synttärit mun la:na :D

Kyllä se tosiaan helpotti,ku sai siel polil käytyä vaik vastaanotto oliki mitä oli :/ mut tietääpä ainakin ettei nyt mitään hätää ole,tänään onki supistellu kaiken päivää,josko ne tästä viel vaikka voimistuis :) toivos on hyvä elää ;)

Hysteerinen soita ihmeessä sinne polille,saat sinäkin rauhan itelles,sen takiiihan ne siel on et auttaa ku on ongelmia :) toivottavasti saat parempaa kohtelua =)

Tää mamma meinaa herkutella pääsiäisen kunniaksi,laitoin äsken valkosipulikermaperunat uuniin kypsymään :p :p nyt jo kuola valuu vaikkei noi oo tainnu olla tuolla uunis ku parikyt minsaa mut tulee niin hyvät tuoksut :p

Piitsi 39+1 edelleen
 
Anri82 Onnittelut koko perheelle pienestä prinssistä! :flower: :heart:

Itse vaan odottelen supistusten voimistumista. Olen kuluneen viikon siivoillut ja kävellyt aika paljon. Tänään aamukävelyn jälkeen tuli taas lupaavia reisissä asti tuntuvia supistuksia, mutta aina tilanne rauhoittuu, kun istuu pidemmän aikaa paikoillaan. Sairaalakassin sain sentään eilen pakattua. Ja sänkyyn laitoin myös pyyhkeen suojaksi. Taidan olla aika malttomaton.

Turvotusta on täälläkin ja varsinkin jaloissa. Ananasta olen minäkin aika paljon syönyt sekä säilykkeenä, tuoreena että mehuna. Kuulin jostain, että pakastemansikat auttaisivat myös. Harmi, että meillä ne on jo pakastimesta loppu.

Mukavaa pääsiäissunnuntain jatkoa kaikille!

Delfiini ja masuvauva 38+5
 
paljon onnea anri ja perhe! :flower: :heart:
ihanaa ,kertakaikkiaan.

haluan sanoa kiitokset myötätunnosta.... en tiedä mitä tästä tulee..eilen vietiin typy yöhoitoon mummolaan. oli mukavaa,kun ei tarvinu kuin vain olla... (minusta oli aika kummallista ,että miehelle alkoi heti tulla kutsuja baaritteluille, useammaltakin taholta..ei nyt kuitenkaan lähtenyt. en tiedä olisiko jos sillä olisi ollut enemmän rahaa.)
tämmöistä hiljaiseloa täällä... kai jotain sovintoa yrittää vääntää... mut ei pyydä anteeksi.kun ei ole mitään anteeksi pyydettävää. ihmettelee,kun olen nykyään niin "yliherkkä" . olen yhä loukkaantunut. mä en ymmärrä miten mies kehtaa (vaikka vitsinäkin) arvostella mun rintoja tms. siis ensin käpälöi ja sitten sanoi "ettei ole yhtä kiinteät kuin joku aika sitten" mutta eiköhän ne siitä taas kiinteydy (oli kuulemma vitsi.. tosi hyvä sellanen)

muutenkin monen teidän kirjotukset ja kertomukset miestenne touhuiluista ja sanomisista tuntuivat nii-in tutuilta.

mutta,katsotaan mitä tuleman pitää.

hyvää pääsiäisen jatkoa.. vauvauutisia odotellen hilppahemulin äiti rv 34+4
 
onnea Anri :flower:

meilläkin oli miehellä ja vauvalla kuulemma sopimus että tänään syntyisi, mutta kyllä taitaa jäädä tältä päivältä se :D

meinaattekos muut synttärisankarit juhlistaa tässä? mä en jaksa mitään juhlia aprillina :LOL: enkä ole moneen vuoteen edes kakkua jaksanut leipoa :whistle: niin ja onnittelut siis muillekin :hug:

jotenkin alkaa itteäkin ärsyttää kun koko ajan tuntuu että odottaa vaan synnytystä |O :ashamed: ja niin kovasti toivon että se käynnistyisi vesien menolla, kuten esikoisestakin. mutta toisaalta, hetkittäin unohdan ees olevani raskaana :whistle:

äh, nyt väsyttää niin kauheasti ettei pää toimi. mulla on joku 24/7 väsymys. ai niin, kaverin synnytystä on käynnistelty eilisaamusta lähtien. kuulemma vieläkään ei MITÄÄN tapahdu :/
 
Hysteerinen: Mun muistaakseni nuo tuki stay upit oli samaa hintaluokkaa kuin tavallisetkin. Merkki oli, jos oikein muistan, Vogue ja hintaa noin 15 euroa. En muista denierimäärää mutta ainakin nää mun on tavallisia kestävämmän oloiset (tai ainakin ne on ollu ahkerassa käytössä eikä oo vielä tullu kuin yksi pikkuinen silmäpako) =)
 
Vuotaraaputin ja anuuu etukäteis onnittelut täältä molemmille :flower: :flower: Mä en juhlistais millään lailla,mut toi neiti alko jo alkuviikost kyselee et voitasko äiti leipoo kakku,n lupasin sit et leivotaa mun synttäreille,jos sitä vaikka joku sattuis eksyy maistelee,äitiäni jo kyselin,mut on kipeenä ni ei nyt osannu sanoa pääseekö tulemaan vai ei,pohja ois jo valmiina,mut sen sais kyl pakkaseenki et ois sit jotain tarjottavaa ku tää masukki päättäis syntyä,jos sais ton esikon puhuttua ympäri et syötäs vast sitte,mut voi ollaki helpommin sanottu ku tehty :/

Täällä taas vähä tylsä päivä,ku teidän kiusana koko päivän ollu :ashamed:
 
Anrille ja koko perheelle onnittelut pienestä pojasta!

Haikara Synttärionnittelut!

Sh Olet varmaan jo kyllästymiseen asti saanut neuvoja unettomuuteen, mutta jospa uskaltaisin vielä mainita yhden kikan. Oletko kokeillut tuota yömaitoa? Siis yöaikaan lypsettyä maitoa. Siihenhän erittyy sitä unihormonia, minkä pitäisi helpottaa nukahtamista. Itse en ole kokeillut, mutta yksi vuorotyötä tekevä tuttuni käyttää sitä silloin tällöin kun unirytmi menee vuorojen vuoksi sekaisin. Ja siitä on kuulemma ollut apua. Tuota samaa hormoniahan erittyy öisin myös äidinmaitoon, ja ainakin minun on aina ollut aivan mahdotonta pysyä öisin imettäessä hereillä.

Mutta pääsiäisen jatkoja ja lisä vauvauutisia odottaa

Puella ja Kompiainen 35+5
 
Jakkaralla synnyttämisestä piti tulla kommentoimaan... :ashamed: Mie en ainaskaan olisi kyennyt olemaan koko jakkaralla synnytyksen aikana. Haaveilin siitä ekalla kertaa, tokalla se kävi mielessä..Mut nyt kaksi käynnistettynä synnytettyä lasta ilman epiduraaleja ja systeemejä, niin en enää uskalla toivoakaan synnytystä, jossa pystyisin jakkaralla synnyttämään. :ashamed: Mie en oo kyennyt synnytyssuppareiden aikaan esim kävelemäänkään. Pissan olen saanut tehtyä semmoseen astiaan tai saateltuna vessaan, mut muuten hyvin pitkälti on sängyssä synnytykset menneet.. :ashamed:

Heili ja haave jakkarasynnytyksestä B)
 
Paljon onnea nyyttinsä saaneille :flower: :flower:

Itse olimme viime yön synnärillä. Supistelut alkoi n. klo 23 ja oli toooosiii kipeitä. Supistusten väli oli kymmenen minuuttia ja alle. Kolme tuntia kärvistelin (rinnat holvas ihan kirjaimellisesti ruutaamalla :LOL: ) Soitin oys:iin ja käskivät näytille. Soitettiin mun äiti tänne ja lähdettiin matkaan. Mitä ilmeisemmin jännitys nousi liian kovaksi koska jo automatkan aikana supistusten teho lieveni. Kun pääsin käyrälle niin...EI YHTÄÄN supistusta :headwall: :headwall: |O
Ja otti päähän, alaselkä oli kyllä tulessa mutta ne supistukset ja volvon penkille.
Paikat oli auki vaivaiset 2 cm :headwall: :headwall: Jäätiin kuitenkin yöksi sinne tarkkailuun ja sain särkylääkettä ja unilääkettä. Aamulla olo oli kuin jyrän alle jääneenä mutta ei supistuksen supistusta.

Saa nähdä, kyllä nyt on kyllä hermot niin riekaleina. Mä sanoinkin ukolle et sisu kasvaa liikaa tuosta "turhaan ajamisesta" et sinnittelin lopulta niin pitkään kotona et se syntyy autoon.
Mutta jospa tänä yönä? PAh.... toiveajattelua..

Dacapo ja Aino 38+ jotain
 

Yhteistyössä