***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Saatiinhan me pääsiäisvauva! Sylin täydeltä onnea Anrille ja perheelle pikku prinssistä!! :flower: :flower:

Tänne ei mitään uutta. Tuntuu, että se menkkamainen kipukin on vähentynyt. Pah. Aiemmin oli tunne, ja kätilökin sanoi samaa, että ei taidan mennä LA:an asti. Nyt pahemminkin tuntuu, että yli menee...Ken tietää. Kaipa sitä pitäisi mennä vaikka kävelylle, vaikka ei kai siitä mitään apua ole.....vai voisiko olla...??????

Marika ja heppu rv 36+6
 
Dacapo Kuulostaa vähän kuin minun tokan synnyts. Silloinkin oli"väärä hälystys" ja käytiin turhaan mutkin oysissa. No sitä sitten jatkukin monta iltaa että supisteli ja supparit kahden tunnin päästä loppua kuin seinään.
Viimein oiskohan neljännä tai viiden päivän päästä poika syntynyt. Tottavsti sulla ei nyt menis noin :hug:

Täällä on muuten kanssa tänään poltellut menkkamaisesti alavatsaa. Tiedä häntä mitä ne nyt sitten on. Yhtään ei ole ainakaan sellanen olo että tässä viel pitkään aikaan synnytetään.

Mutta nyt lapsille iltapalaa..
Taitaa olla mullakin tylsää kun koko ajan täällä roikun :whistle:
 
Onnea Anrille täältäkin!! :flower: :flower:

Mulla eilen vihloi tuota alakertaa aika lailla useampaan otteeseen, ja tuntui että nöttönenkin liikkui taas tavallista enemmän. Tänään ei kuitenkaan taas mitään kummallista... No, mullahan ei tässä vielä mikään kiire olekaan, kun ei noita viikkoja vielä nii runsaasti ole.

Härkä olis meille tuon la:n mukaan tulossa, vaikka oinasta toivon!! (eli että syntyis vähän aikaisemmin...) ;)

elzibelzi ja Nöttönen 35+5
 
Mulla on pimpassa poltteleva/kirvelevä tunne. Aika lievä mutta kuitenkin.
Onko teillä ollut sellaista?
Vauva on selvästi laskenut alaspäin ja tykkäisin ajatella, että polttelu johtuu kohdunsuun kypsymisestä tai jostain muusta positiivisesta. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joku tulehduskin. Voi voi. :/
 
Onnea Anrille ja koko perheelle :flower: :heart:

Hirveesti tullut tekstiä, mut hyvä niin. Me tultiin äsken mun vanhempien luonta ja huomenna pitäs mennä käymään sit miehen vanhemmilla. Eilen oltiin lappeenrannassa, et on ollut kyl yhtä liitoa tämä pääsiäinen ja autossa istumista. Mut nyt menen saunaan lepuuttamaan jalkojani ;)
Ei muuta ku kaikki kellä jo täydet viikot, ni synnyttämään :wave:

Baby dream ja "Topi" 35+6
 
Onnea anrille perheineen pojasta :) :flower:

( . ) ei mitään uutta. Supistelee, muttei kuitenkaan niin kipeästi että synnytystä enteilis. Eipä mulla tässä mikään hoppu ole. Jotenkin ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Toisaalta odottaa kovasti pojan syntymää, toisaalta taas en vielä haluaisi synnyttämään. Olo on kuitenkin suht hyvä, etenkin edelliseen raskauteen verrattuna. Tämä ipana on meiän viimeinen, joten siksikin on aika haikeat tunnelmat ja koitan nauttia parhaani mukaan raskaudesta.
Kyllähän noita vaivojakin on, mutta pärjäilen niiden kanssa.



Faerie ja poju 38 tasan :)
 
täällä hengissä olen.
jotain runsasta vuotoa tänään tullut, ei lapsivettä kylläkään-- :whistle:
olo edelleen kuin hakatulla. oksettaa ihan hirveästi ja muutenkin aivan tööööt olo :/
hyvä ettei tiku pääse. pojatkin tajunneet ottaa ilon irti kun äiti ei jaksa perässä juosta, tappalivat ja riitelivät koko päivän, saat.ana |O |O |O

joten ei ole olossa kehuttavaa, ei todellakaan.. :snotty:
nyt maate..
 
Onnittelut anrille ja perheelle!!!!! :flower:

Täälä (.): Olo on NIIN per##/&%¤stä, ku olla vaan voi!!!!
Oksettaa, supistaa, kylkeen pistää jne... Tosi paljon on aivan viime päivinä hiirihamuli mönkinyt ja myllännyt. Liikkeet ottaa oudosti kipeää ja välillä ei meinaa erottaa onko kyseessäsupistus vai liike ? :eek: Sukkapuikot on löytynyt... ihmettelen vaan miten ne tuonne on joutuneet
:LOL:

Vointeja kaikille!!!! Niin ja muna rikasta pääsiäistä :D

T: Raskauteen niiiiii-iiii-iiiin totaalisen kyllästynyt ja huonovointinen pian 6 & hiirihamuli rv 36
 
Onnittelut Anrille pojasta!!! :flower:
No niin nythän sitä vauhtiin päästiin,vauvoja alkaa tupsahdella. :heart:

Itsellä ei olo ole niinkään ruusuinen.Lääkärissä kävin siis eilen ja lääkekuurihan sieltä napsahti,keuhkoputkentulehdus taas!Edellinen oli joulukuussa. :| Välillä tulee sellasia yskänpuuskia että tuntuu happi loppuvan..Kauhee tunne.Jospa se tästä taas.Nyt saisi vauva pysyä masussa että äippä ehtii parantua. ;)
Takas sänkyyn,onneks miehelläkin on ollu lomaa niin oon saanu huilattua.


Vishy ja masunen 38+2
 
Anrille ja koko perheelle suuret onnittelut poikavauvasta..

On se mukavaa että taasen saatiin yksi uusi vauva tänne meidän ketjuun..

Täällä tosiaan ei sen ihmeempää.. Olo jatkuu hyvänä.. Turvotusta tosiaan löytyy nykyään aamuisin aikalailla, mutta aina jo iltaa kohden helpottaa.. Eilen illalla käytiin ns. hienosti syömässä ja tänään sitten jatkettiin ja käytiin hampparilla.. Nyt olen vielä kaupan päälle mussuttanut hiukan karkkia.. :ashamed: Mutta eihän se auta kuin käydä kävelemässä vähän enempi huomenna.. ;) Ja saahan sitä nyt joskus hiukan herkutellakkin.. :p

Nyt alkaapi wallander eli sitä katsomaan..

Toivottavasti huomenna saataisiin taas uusi vauva ilmoitus.. Noh, toivossa on hyvä elää.. :D (sanoo lapamatokin.. )
 
huomenta-päivää!
pakko tulla hehkuttamaan, eilen nukkumaan mennessä sängyssä tuli ihka ensimmäinen vähän kipeä napakka supistus!! :D pienet on ilot! on niitä kivuttomia ollut jo ikuisuuden mut tuntuu ettei ne tee mitään joten heti ku vähä kipeetä ees otti niin minä olen ihan intoa piukassa vaikka toki tajuan että helposti tässä voi vielä 4 viikkoakin mennä.... mut no, toivossa on hyvä elää!

vitsit on outo ku tuo mies on kotona vapaalla vieläkin, miltähän se sit tuntuu ku alkaa 3 viiko isyysloma!? ja juhannuksena alkaaki jo 4 viikon kesäloma. tää vuosihan on yhtä lomaa vaan...

jaksamisia kaikille vaivaisille tasapuolisesti! :hug:

saas nähä tuleeko vielä 1 vai 2 vauvailmoitusta pääsiäisen ajalle.. veikkaan kahta vielä anrin lisäksi.

Anu ja mauno 37+2
 
Huomasittekos Tänään alkaa klo 12 ranskalainen musikaalielokuva vuodelta -87, Cherbourgin sateenvarjot telkusta. Mun tekis niin mieli katsoa se, kun olen joskus miehellekin puhunut siitä et se on niitä ainoita romanttisia elokuvia joista oikeasti ja aidosti pidän (meillä mies toivoi et katottais joku romanttinen leffa joskus ja mä suoraan sanottuna yleensä vihaan niitä). Mut voi kauheeta kun mua vollotuttaa pelkästään sen leffan ajatteleminenkin kun se on vaan niin ihana :'( :'( :'( :'(

Suosittelen siis lämpimästi kyseistä elokuvaa kaikille jotka haluavat vetistellä kunnolla :)

Tässä pieni pätkä, mä itkin vesiputouksen lailla jo kun katsoin pelkästään tämän, parasta meikäläisen varmaan katsoa tämä leffa vasta sitten kun en ole näin yliherkkänä :LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=Up7DgD0cgPg
 
onnea Anulle supparista :flower: tosiaan, pienet ilot :D

mä olisin ihan kypsä lähtemään laitokselle, väsyttää ja oksettaa taas ihan hitosti. tänään aattelin mennä siskolle saunomaan. tosin jos olo ei parane niin jätän kyllä saunan väliin.
 
Huomenta. Hyvin nukuttu yö takana ja nyt ei taas olekaan mitään kiirettä laitokselle. Tekee ihmeitä kun saa kerran viikossa nukutua kunnolla :D

Väsäsin tuossa just valmiiksi meidän pihasuunnitelman ja nyt ajattelin pestä pyykkiä (pyhäpäivä, mutta saan sentään korin tyhjäksi, niin on puhtaita vaatteita taas tälle viikolle). Harmi kun ulkona on niin surkea ilma ettei kehtaa lähteä edes lenkille :/

mussu ja muikkunen 39+1

 
Katarina-81 meil mies inhoo elokuvaa jo sillä perusteella että se on musikaali.. kuten nyt tämä uusi Sweeney Todd - Fleet Streetin paholaisparturi ei voi ajatellakaan menevänsä kattoon..
Oootkos muuten nähny west side story:n ? yks mun suosikkeja

Täällä paistaa aurinko täydeltä laidalta ja ilma siis aivan upee.. koiran kanssa ulkoileen suunta käy..

Essi- ja tyyppi 36 tasan ? kai..
 
:flower: Anrille PALJON ONNEA PIKKU-PRINSSISTÄ!!! :heart:
tosi ihanaa ku tulee vauvauutisia.sais vaan omankin pian niiden joukkoon :)
mulla ollut jotenkin sairas olo muutamana päivänä.palelee,väsyttää ja on vaan outo olo.
tota valkovuotoo on mullakin alkanu tulla enempi ja se on kyllä vetisempää.joutuu alapäänki joka veski reissun jälkeen huuhteleen tai pikkarit kastuu jos yrittää selvitä palkällä pyyhkimisellä.
synnytystä ootan ja en oota tällä hetkellä... miehelle oon tosi loukkaantunu ja en oo edes puheväleissä sen kans.toissailtana sauno veljeni kans ja sanoin et ajokunnossa pitää olla.no saunan jälkeen menivät talliin mölyämään ja kun olin saanu yksin lapset nukkuun ja halusin jo itekki ni soittelin miehelle et hiljaa siellä ja pois tallista.meillä talli makuuhuoneen seinässä kii ja tuskin pahemmin äänieristeitä ku kuuluu sekin jos siellä esim.sylkäsee,aivan ku vieressä limppis :kieh: no tulivat sit SISÄLLE ja veljeni oli ottanu liikaa jollon sillä ääni nousee melko
huutavaks!soitteli keittiössä ja huusi puhelimeen.olin aivan raivona ukolle ja sanoin et vie sen kotiin ku kerta alkoivat juomaan.no ukko siihen et en pysty ajaan |O hieman otti päähän!!!!!!!!!!!!!!!!! sanoin et sit lähet kävelemällä saattaan sen HETI kotia et saan nukkua ja lapset ei herää.no se vaan riisuutu ja oli sen näkönen et lähtis nukkuun.raivosta puhkuen puin vatteet päälleni ja pakotin mölyävän veljeni kävelemään kotia päin ja ite siis saatoin sitä koirani kans.ihana mieheni oli mennyt nukkumaan ku tulin kahentoista aikaan kotia. hieman vihasin ja vihaan sitä yhä! MITÄ SE OIKEIN AJATTELI?????????????? :'(
en ois antanu ikinä anteeks jos oisin joutunu lähteen kivuissani jonku vieraan taksikuskin kyydissä sairaalaan ja vielä nuin pitkän matkan.ja synnyttään en ois sitä mukaan ottanu tuona yönä.me ois varmana erottu jos lähtö ois sillon tullu.näin iso asia,vauvan tulo ja ukko ottaa tollasen riskin!!!! |O |O ei vieläkään haluta ajatella sitä tukihenkilöksi ja mukaan synnytykseen.saa nähä mitä tästä tulee.on kyllä paha mieli :'(
toisaalta ressaa jo nyt jos yli menee.2yön päästä onkin jo rv39
 
tää on valitusvirsi ja vain omaan napaa |O

ette usko jos kerron että olen TAAS KUUMEESSA JA pas.kataudissa :eek: :'(
sitä se parin päivän hirveä olo kai enteili.
eilen kun en saanut syötyä oikein mitään, tökki vaan kaikki ja oksetti.
tää naurattaa nyt mua, muttei aamulla kyllä. ja tosielämän "tarinahan" menee näin.. :xmas:

heräsin tänään aamulla 5 aikaan siihen että olin aivan hikinen, kuumetta oli tullut 38,5 mikä on mulle tosi paljon jo.
kurkkua kuivasi joten päästin alakertaan hiipiä juotavaa hakemaan ja samalla yhden särkylääkkeen ottamaan.
sain ne otettua ja mahassa ilma kiersi (kiersi eilen jo tosi pahasti) joten mä päätin päästää pahan hengen ulos vaivihkaan- sillä seuraamuksella että uin paskassa kirjaimellisesti :x
ripulia oli nilkoissa asti ja sitten tulikin kiire ylös pesulle.
näky oli varmasti koominen kun yritän pitää jalkoja mahdollisimman yhdessä ja samalla tuntuu kuin pitkistä miesten :whistle: kalsareista alkaa valumaan pas.kaa vaan ;)
ei kun suihku laulamaan ja housut pesin siinä ja vessanpöntölle lennosta oli mentävä.
ja takapuoli lauloi halleluujaa... :snotty:
siinä sitten 2h aikana kävin varmaan 13 kertaa vessassa joten nukkuminen jäi kun ei uskaltanut kylkeä edes kääntää- olisi varmasti lisää housuun tullut..
juuri ekaa kertaa kunnolla nousin ylös, pojat nukkuu päiväuniaan onneksi vielä.
kaikki tulee ulos mitä sisälle laittaa.
vettä, vettä, vettä on mun tämän päivän ruokalistalla :xmas:

joten paskantäyteinen pääsiäispäivä täällä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

tää ei enään edes ole totta!!!!!!
vain mulle voi sattua jotain tälläistä, johan viime ripuli kerrasta menikin juuri ja juuri 2 viikkoa :kieh:
jos jotain hyvää pitää etsiä niin kk aikana on paino tippunut 2-3 kiloa kun olen sairastellut vähän väliä ja lopun aikaa ei ruoka ole tahtonut maistua kauhean hyvin..

joten ISO :hug: kaikille jotka on kipeenä. keitä oksettaa ja vit.tuttaa suorastaan tämä olo. ei tässä mahassa nyt mitään vikaa ole- vaan tää sairastelu- se vie ihan hengen multa :ashamed:

*lähtee kylmää vettä ja lääkettä metsästämään*

pulttis ja rv 35+2 :heart:
 
pulttikiselle jälleen kerran :hug: et sä helpolla pääse.

mä heräsin päiväunilta lorahdukseen, tuli oikein kunnon lätäkkö sänkyyn.. varmaan 30x30cm lammikko jotain mitä uskon taas valkovuodoksi mutta mietin et pitäiskö silti käydä näytillä ku aina kaikille muille neuvon et ei ole turhia reissuja..... jos ei oo niin sittenpähän selviää et ei.. mut jos olis niin sit se infektiovaara jos ei synnytys käynnisty ajoissa. ää, pitäis kai soittaa synnytysvastaanottoon. miten se onki niin hankalaa? mitään ei siis nyt valu enää joten siksi valkovuodoksi epäilen.
 
Pulttikselle :hug: ; tuollainen sairastelu ei todellakaan käy kateeksi, koitahan jaksaa :hug:

Tänne ei ihmeitä. Puhelimessa juorunnut varmaan kaksi tuntia, kun kaverit ovat kuulumisia kyselleet, eilinen Wallander katsottu ja vähän taas tilkkuja ommeltu, mies kun on taas töissä.. Piti lähteä koiraa ulkoiluttamaan, mutta ajattelin odottaa, kunnes mies tulee kotiin, josko hän sitten lähtisi edes mukaan.

Illalla täytyy lähteä vielä tenavasynttäreille, kutsu tuli eilen ja lahja hankkimatta, eli paikallinen R-kioski rules.. En ymmärrä ihmisiä, jotka jättävät kutsut aina viime tippaan, nuokin, joille nyt ollaan menossa, parhaillaan ovat kutsuneet samana päivänä kun juhlat ovat, eikä vain meitä kutsuta näin viime tippaan vaan kaikki vieraat; tarkistelin viimeksi muilta vierailta, että josko vain meille unohtuu kutsu tulla ajoissa, niin missataan vastaisuudessa koko pippalot... No, lahjat ovat sitten aina sitten sen mukaisia :/

Paistoin eilen järjettömän kasan lättyjä iltapalaksi, mies söi muuten valehtelematta 9 kpl kerralla, ja yöllä vielä loputkin olivat hävinneet jääkaapista... Paistellaankohan niitä jotenkin harvakseltaan :p Sikahyviä olivat, tosin sitten taas närästys kiusasi viime yönä..

Mutta mukavaa pyhäpäivää kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö 38+5
 

Yhteistyössä