tää on valitusvirsi ja vain omaan napaa |O
ette usko jos kerron että olen TAAS KUUMEESSA JA pas.kataudissa
:'(
sitä se parin päivän hirveä olo kai enteili.
eilen kun en saanut syötyä oikein mitään, tökki vaan kaikki ja oksetti.
tää naurattaa nyt mua, muttei aamulla kyllä. ja tosielämän "tarinahan" menee näin.. :xmas:
heräsin tänään aamulla 5 aikaan siihen että olin aivan hikinen, kuumetta oli tullut 38,5 mikä on mulle tosi paljon jo.
kurkkua kuivasi joten päästin alakertaan hiipiä juotavaa hakemaan ja samalla yhden särkylääkkeen ottamaan.
sain ne otettua ja mahassa ilma kiersi (kiersi eilen jo tosi pahasti) joten mä päätin päästää pahan hengen ulos vaivihkaan- sillä seuraamuksella että uin paskassa kirjaimellisesti :x
ripulia oli nilkoissa asti ja sitten tulikin kiire ylös pesulle.
näky oli varmasti koominen kun yritän pitää jalkoja mahdollisimman yhdessä ja samalla tuntuu kuin pitkistä miesten
kalsareista alkaa valumaan pas.kaa vaan
ei kun suihku laulamaan ja housut pesin siinä ja vessanpöntölle lennosta oli mentävä.
ja takapuoli lauloi halleluujaa... :snotty:
siinä sitten 2h aikana kävin varmaan 13 kertaa vessassa joten nukkuminen jäi kun ei uskaltanut kylkeä edes kääntää- olisi varmasti lisää housuun tullut..
juuri ekaa kertaa kunnolla nousin ylös, pojat nukkuu päiväuniaan onneksi vielä.
kaikki tulee ulos mitä sisälle laittaa.
vettä, vettä, vettä on mun tämän päivän ruokalistalla :xmas:
joten paskantäyteinen pääsiäispäivä täällä
tää ei enään edes ole totta!!!!!!
vain mulle voi sattua jotain tälläistä, johan viime ripuli kerrasta menikin juuri ja juuri 2 viikkoa :kieh:
jos jotain hyvää pitää etsiä niin kk aikana on paino tippunut 2-3 kiloa kun olen sairastellut vähän väliä ja lopun aikaa ei ruoka ole tahtonut maistua kauhean hyvin..
joten ISO :hug: kaikille jotka on kipeenä. keitä oksettaa ja vit.tuttaa suorastaan tämä olo. ei tässä mahassa nyt mitään vikaa ole- vaan tää sairastelu- se vie ihan hengen multa :ashamed:
*lähtee kylmää vettä ja lääkettä metsästämään*
pulttis ja rv 35+2 :heart: