heipä hei.. taas parin tunnin päiväunet juuri nukuttu ja vieläkin voisi nukkua :snotty:
hysteeriselle vielä kerran onnea pojasta. onneksi se synnytys unohtuu aika pian
niin pääsee nauttimaan uudesta vauvakuumeesta pian
:saint:
loppu hyvin kaikki hyvin :heart:
ja on se äidin rakkaus jotain aivan käsittämätöntä- jotain aivan ihanaa.
mä muistan vieläkin eläissäni esikoispojan syntymän ja sen hetken kun sain pojan rinnalle kun syntyi. *ihan itkuksihan tämä menee nyt* :ashamed:
voiko mitään niin pientä ja kaunista- ihan ikiomaa saada aikaiseksi :heart: *kyynelehtii tää mamma nyt hirmuisesti, kauheeta miten sitä onkin niin herkkä ollut tässä* :'(
faerielle myös iso :flower: suurenmoisesta pojasta- :heart:
olipa herralla sitten kokoa
athenalle myös onnittelut prinsessasta. :flower:
ootus sitten otti ja lähti nyytin hakureissulle.
onnea koitokseen hurjasti.. :wave:
tiitukka2 onnea pojasta myös sinne päin.. :flower: :heart:
ja mitä , mitä..
anu tulikin jo takaisin.
olipas lääkäri puhunut pehmoisia puhelimessa sitten
tosin vähän mä ihmettelinkin miksi käynnistäisivät jos kaikki hyvin
kun tuntuu että vaivoja saa ihan oikeasti olla että edes vähän kuuleviin korviin ottavat..
höh.
toivottavasti ronkkiminen saa suppareita nyt kunnolla aikaiseksi.. :hug:
mä kävin aamulla verikokeissa jotka suurimmaksi osaksi huomenna päättävät mun kohtalosta.
eli jos ovat rajusti koholla kuten viimeksi niin jään sairaalaan sitten. ellei niin makaamaan en sinne suostu jäämään vaan kotiin "kiltisti" tulen
tosin tuo eka vaihtoehto olisi kaikista parhain.
eli huominen on mulle se the suuri päivä B)
vähän jo jännittää, täytyy myöntää vaikka saatan pettyneenä sieltä pois tulla.
menin labran jälkeen kauppaan ostaa jääkaapin varuiksi täyteen mun miehille. ja vauvalle samalla ostin pari tuttia ja vaippoja lisää+ äidille omia jumalattomia rättejä
:$
yöks, pian se verivuoto alkaa-- :x
muuten täällä aika kiva olo. tuntuu että vauva tosi alhaalla kun painaa alapäätä niin järkyttävästi kun liikun.
muuten ei kummempaa. kutittaa varsinkin öisin paljon, supistelee välillä, nälkä on jatkuva- joten ei hätäpäivää. :xmas:
nyt perunoiden kuorimis operaatio alkakoon.. :wave:
pulttis ja rv 37+4 :heart: