***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Athenalle onnea :flower:

Anu, suosittelen seksiä ja lenkkeilyä :whistle: meillä ainakin tuo yhdistelmä potkaisi supistukset käyntiin sillon kun vedet oli menneet. ja jos sulla ei ole vielä vedet menneet niin voitte sekstailla ilman kumia, se voipi käynnistää vielä nopsempaan jos on tullakseen.

ja sitten voidaan kato sopia joku tosi tärkeä meno nytten niin varmasti käynnistyy? mutta hemmetin ikävää että on tosiaan lupailtu käynnistystä eikä sitten sitä annetakaan :hug: tietty eivät kauhean mielellään käynnistä, mutta eipä se tuossa tilassa hirveästi lohduta :headwall:
 
Joo kannattaa sopia jotain tärkeää, sovin äsken auton koeajon lauantaille, kun meidän neidillä on LA.. että varmaan menee autokaupat pieleen :LOL: En kyllä sitä toivo, mutta olis niin tyypillistä.
 
Onnea Omenaiselle/Tiitukalle! =)

Sainpas pojan petiin, kun uhkasin, ettei sit katsota telkkaria koko päivänä muuten! :D Mut oli se nukuttaminen silti risovaa ja tuo pieni mies raapi mun mahaa niin että rupesin itkemään - kivusta ja väsymyksestä sekä siitä, että supistuskipuja ei ollut :p Pitää muistaa tuolla telkkarittomuudella uhkailla jatkossakin ;)
 
Halit Anuulle :hug: Pidetään sulle peukkuja et alkais jo tapahtumaan :)

Mä kävin sitten kitisemässä tänään neuvolassa. Mulla painomuutos/viikko 1313g kortin mukaan!! Joten aika mojovat turvotukset nyt päällä. Todellisuus: viimeksi kun kävin niin paino oli XX ja sitten kahden päivän kuluttua sain sen laskemaan 3kg, nyt paino on noussut siitä laskeneesta painosta vielä 5kg! Eli mulle on tullut nestettä kehoon 5kg viime torstaista :eek: :eek: :eek: Paineet oli 136/94, olin just herännyt kun sain vielä nukuttua ennen neuvolaa, oma epäilys on, että paineet nousee aina iltaa kohti. Sf 33,5 tullut sentillä alaspäin ja kaikki muu ok :) Sain määräyksen pysyä vuodelevossa siihen perjantain lääkäriin saakka ja jos pahenee olotila niin heti päivystykseen. Neuvolatäti sanoi ettei tän varmaan anneta mennä yliaikaiseksi kun oireet on näin pahat jo nyt, mikä kieltämättä lohdutti hieman. Saas nähdä mitä lääkäri sitten tuumaa. Toivottavasti saan jonkun kivan lääkärin perjantaina, en nimittäin kestä jos on taas se nuori sijainen :( Karvakäsikin kelpais hyvin :LOL:

Pulttis, toivottavasti laittavat sut käynnistykseen huomenna ja mut heti perään perjantaina! :D Aika huvittavan malttamattomia odottajia täällä kun tuntuu et 99% haluaa et käynnistetään :LOL: Voin vaan kuvitella mitä läppää lääkärit heittävät odottajista kahvitauoilla :LOL: :LOL: :LOL:
 
Vuotaraaputin : Voi kuinka suloinen!!! :heart: :heart: :heart: :D Kiitos ihanasta kuvasta!!!

Mun on jotenkin vieläkin vaikea sisäistää et kohta meikäläiselläkin on oma pienokainen täällä kotona :eek:
Tuntuu vaan jotenkin niin epätodelliselta tästä kauhean isosta pötsistä huolimatta :)
 
Hei!

Paljon onnea kaikille vauvaantuneille :heart: :flower: Teitä onkin tullut paljon sitten viime käynnin. Faerie Kauhulla tarkastelin tuota arvion ja syntymäpainon eroa. Itsellä kun tuo arvio oli 3,7kg jo 36+ viikoilla :eek:

Anulle ja Sofkulle :hug: Tuo on todella inhottavaa, kun ensin lupaillaan ja sit veetään matto jalkojen alta. Itsellä tuo käynnistysharkinta perjantaina. Olen sinne ainkin tällä haavaa kassin kanssa menossa, enkä aio ilman Onnia pois tulla. Saa nähdä miten käy.

Loppuraskauden virkeydestä En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta minulla tuo on osoittautunut lähinnä legendaksi. Minua väsyttää koko ajan. Yöt tietty menevät välillä huonolla nukkumisella, mut kyllä kahdet tai kolmet päiväunet lepäilyn välillä alkavat olla jo paljon :LOL:

Tätä mahdollista käynnistystä en sisäistä ollenkaan ja se välillä ahdistaa. Tuntuuko muista samalta. Jotenkin en ymmärrä koko asiaa, siis että tämä lapsi voi kohta syntyä...

Tulipas nyt vähän tällaista valivalia. mutta palaillaan ja :hug: kaikille sen tarpeessa oleville!

Laylah ja :heart: Onni 37+6
 
Katarina, huh aikamoinen toi sun turvotus! Ja mä kun valittelin jollekin mun turvonneita sormia tässä yks päivä..en valita enää. Koeta kestää vielä hetki!

Jos 99% on käynnistyslinjalla ni mä taidan sit olla se 1%, joka ei toivo käynnistystä eikä edes synnytystä vielä, vaikka onkin "jo" 39+4 tänään.. :D

Vuotis, voi kun söpö vauveli! Sillä taitaa olla se Ruskovillan kypärämyssy päässä, eikös? Ostin myös sellaisen toissapäivänä, kun sitä täällä kehuttiin.. toivottavasti on hintansa väärti..
 
Onnea taas vauvansa saaneille!!!

Anulle halit :hug: Olipas kurjaa kun et päässytkään käynnistykseen!
Katarina-81 Hurjalta kuulostaa tuo sun painon nousu!! Toivottavasti perjantaina lääkäri laittaisi sut käynnistykseen!! :hug:
vuotaraaputin Ihana kuva!!

Tänään siis neuvola.
Kaikki ihan ok. Paino oli tullut kilo viikossa ja tuvotustakin oli. Jatkan taas kotona verenpaineen mittailua ja pissan surantaa.

-Taika ja masukki 38+2-
 
Omenainen/Tiitukka sekä koko teidän perheelle suuret onnittelut vauvelista.. Kiva että kävit ilmoittamassa silti tilanteesi vaikka muuten taustailisitkin vain..

Vuotaraaputtimen poitsu oli aivan ihana..

En osaa vieläkään kuvitella, että meilläkin on oikeasti kohta tuollainen.. En siis yhtään mitenkään.. Samoilla linjoilla siis Katarinan ja Laylahin kanssa.. Jotenkin vaan todellisuusta nyt on tuo maha ja se, että siellä on vauva, mutten osaa kuvitellakaan mitenkään päin, että tuota mahaa ei olisi ja vauva olisikin sylissä.. Synnytystä en osaa kuvitella myöskään yhtään.. Monesti olen kyllä miettinyt miltähän se tuntuu ja miltähän ne supistukset tuntuu jne.. mutten siltikään osaa ajatella, että kohtahan mie sen tiedän aivan varmasti sillä mun tulee se tehdä eli siis mun tulee synnyttää tää vauva ulos maailmaan tuolta mahasta... :eek: :whistle:

Laylahia itseasissa tässä tänään mietinkin.. Tai siis sitä mitä sulle sinne kuuluu.. Toivottavasti sulla olis parempi tuuri tuon käynnistyksen suhteen kuin mulla.. Faerin pojan kokoa kans pelästyin eilen suuresti, sillä silloinhan tää meidänkin vauveli voi olla aika hirmu kun tulee ulos, mutta onnekshan nuo arviot voi heittää toiseenkin suuntaan, pitää muistaa se... :D Positiivista ajattelua olen siis yrittänyt pitää yllä.. ;)

Taas oon täällä.. Aina kun on näitä pelkkiä kotipäiviä, ettei voi ulos mennä niin tulee täällä sivustolla käytyä koko ajan tarkistamassa tilannetta.. Onneksi en taida olla ainoa.. :LOL:

Nyt menen paistamaan lättyjä.. Nam.. :p

Sofku jolla vieläkin 38+1
 
Sofku, mul on ihan sama fiilis. On niin vaikea kuvitella vauvaa tohon viereen ja vielä mahdottomammalta tuntuu ajatella, et se tulee tuolta ahtaasta aukosta ulos.. :eek: Mua hirvittää ihan kamalasti! Oon vaan ajatellu, että se sattuu niin saa****sti ja mä vaan huudan ja itken ja kiroilen.. Nyt kun tulee noita napakoita supistuksia välillä ja nekin tuntuu jo inhottavilta, niin tuskin mä kestän yhtään sit niitä "oikeita" suppareita. *pelottaa*
 
Baby dream:
Aivan syötävän suloinen haukku teillä :p Meillä on labbis , tai sekarotuinen versio siitä, vähän sirompi malli, ja kanssa oikea "äidin poika", änkeää pari kertaa päivässä syliin vaikka väkisin, kun iskee kaamea halipulimia; ei oikein ymmärrä, että painaa likemmäs 30 kiloa :LOL:

Ihanan söpö vaavi vuotiksella, oon kade :p

Dooris ja Väinö 41+0
 
Sofku, musta taas tuntui vähän aikaa sitten jopa todellisemmalta tuo vauva kuin nyt, alkaa mennä jo yli tämä odotuksen tunne.

Vähän niin kuin jostain luin kuvauksen siitä, kun odottaa myöhässä olevaa ystävää tapaamispaikkaan: tulee paikalle hyvissä ajoin, ja koko ajan kasvaa innostunut jännitys - kohta kohtaamme. Kello tulee viittä vaille, ja alkaa olla jo tosi täpinöissään. Tasalta on aivan varma, että ystävä ilmestyy millä sekunnilla hyvänsä, innostunut hymy pyrkii naamalle tuon tuosta. Viittä yli alkaa olla jo hermostunut ja pikkuhiljaa rupeaa tuntumaan siltä, että on väärässä paikassa tai jokin on vinossa, sitten hiljalleen hiipii pettynyt olo. Ja kun ystävä lopulta tulee viisitoista yli, ei äkkiä jaksakaan olla ihan niin innoissaan kuin olisi ollut viisitoista minuuttia aikaisemmin...

Kuvaus sopii muhun, koska oon aina ollut myöhästelyn suhteen jonkin verran suvaitsematon. :ashamed: Mutta Paapaulla taitaa olla syynsä tuolla masussa pysyä, joten mä puolestani en toivo joutuvani/pääseväni käynnistykseen, ellei jotain erityistä syytä siihen löydy. Kaipa sen myöhästelyn sitten antaa anteeksi, kun saa sen pikkuisen syliin :heart:
 
Voihan paska sentään. Oon tosi loukkaantunut miehelleni :'( Sika tulee töistä, menee tietokoneenlle ja hoitamaan työjuttujaan, sitten vaan huvikseen surffailee ja nyt se nukahti ilmoittaen että ottaa vähän lepoo ja painuu sit salille treenaamaan, ei kuulemma jaksa kattoo sen jälkeen leffaa vaan menee aikaisin nukkumaan. Sitten kun mainitsin että tosi kiva kun pidät mulle seuraa ja jaksat peräti jutellakin mun kanssa, niin tyyppi sanoo etten saa kuulemma nalkuttaa salilla käymisestä. Heppu on pelkkää lihasta ja sanoo itteensä läskiksi vähän väliä, onkohan se ikinä miettiny miltä musta tuntuu? |O Tuntuu et oon ottanu miehekseni jonkun aivottoman punttipaavon joka ei muusta välitä kuin omista lihaksistaan (vaikka tiedän että mieheni on älykäs ja huomaavainen todellisuudessa...). Ketuttaa vaan ja rankasti, argh. Pitäis nyt älytä tässä vaiheessa antaa vähän enemmän aikaa minulle ja olla ehkä himpun verran vähemmän itsekäs. On se nyt kauheeta luopua salikäynneistä viikoksi, miettis vähän mistä kaikesta minä olen joutunut luopumaan :headwall:

Just nyt tuntuu et kun päätä särkee ja ärsyttää niin olisin ehkä paljon mieluummin sittenkin osastolla kuin kotona. Ei ihme jos verenpaineet heittää kotona vaikka vaan lepäis, tuo ukko kyllä pitää huolen siitä et vitutuskäyrä nostaa paineet kaakkoon |O

Anteeksi nyt vain tämä kauhea tilitys, ei jaksa kavereitakaan kuormittaa tämmösillä "tyhmillä" jutuilla :ashamed:
 
Katarinalle :hug: itse olisin vastaavassa tilanteessa tilittäny samalla tapaa.

nyt on sit rivakka kävely tehty ja puistoiltu pojan kanssa. kävelyllä supisti alle 10 min välein napakkaakin mutta nyt taas ei.. pian saunaan ja sit toivotaan et mies vielä ton lätkäpelin jälkeen on sillä tuulella ku saadaan poika nukkumaan. no joo....

nyt pitää mennä.
 
Katarina, eläpäs ollenkaan rupea häpeämään, muuten on mun syytä jo painua aivan maan alle, koska multa harvoin muuta kuuleekaan kuin tilitystä nykyään... ja kovin usein armaasta ukkelista :LOL: On se kyllä jännä, miten mies ei vältsisti aina tajua, että ihan seura olis joskus tarpeen ja kaivattua. Mua joskus harmittaa esim. se, että mies kuvittelee suunnitelleensa jotakin kaikkia ilahduttavaa sillä, että puhelee vaikka viikonloppuna menevänsä lapsen kanssa katsomaan esim. rallia tms. "kiinnostavaa" ja mä saisin silloin "omaa aikaa" - mutta jos en olekaan vailla omaa aikaa vaan yhteisiä hetkiä hänen ja koko perheen kanssa?

Saunaan tekis mieli, mutta mies on sitä mieltä, että on liian myöhä ruveta sitä lämmittämään :( Tokihan se taas viivästyttäisi pojan nukuttamista, joka ei ole herkkua muutenkaan. No jos nyt ainaki suihkuun pääsis!
 
Punttipaavo :LOL:
Katarina, ymmärrän hyvin sua. Se on ikävää, jos on ollu tylsää ja yksinäistä päivällä ja odottaa miestä kotiin "viihdyttämään" ja sit se meneekin heti koneelle tms.. :( grrr... vaikka eihän ton miehen velvollisuus oo olla mikään viihdytyspäällikkö, mutta tässä tilassa jotenkin sitä vaatii enemmän huomiota.. :whistle:
 
Onpa vuotaraaputtimella suloinen poika! =) Minäkin ostin ruskovillan silkkimyssyn ja pakkasin sen mukaan sairaalakassiin. Tosi vaikeaa minunkin on ymmärtää, että kohta meilläkin on ihan oikea vauva!! Ei sitä varmaan mitenkään tajua, ennen kuin synnytys on ohi.

Onnittelut myös Tiitukalle :flower:

Ja Katarinalle tsemppiä... täälläkin on vähän äristy tänään, mutta kyllä tilanne taas hiljalleen rauhoittuu ;)
 

Yhteistyössä