***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

v.raaputin ensialkuun - ihana kuulla että miska vähäitkuinen pieni mies, semmonen meillekin kiitos! esikoinen oli kyllä helppo vauva, et voikohan sitä kahta samanlaista osua samaan perheeseen? ....ei oo limatulppaa tullut vielä mutta eipä ole mitää limaakaan tullu ennen eilis aamua, eli liman tulo alkoi ennen sisätutkimusta. Ja ja nyt tässä istuessa jo vähä napakampi suppari tuli, mutta ei tällä vielä synnytetä. Homeopaattisia en uskalla nyt vielä ottaa lisää ennen ku oon varma että supistukset on synnytyspolttoja. Mun mutsi meinaan sanoi että ei saa ottaa liikaa niitä, nyt otan kerran päivässä (ne on niitä vahvempia ku ne mitä itsehoitoon saa ostettua).

No joo nyt mulla alkaa olla jo kiire pukemaan et ehditään kerhoon. Meikatakin pitäis.
 
Huomenet!

Kalenteri, kyselit onko vielä samalla la:lla kärvistelijöitä. Mä olen täällä vielä, ilman minkään maailman tuntemuksia. Toisaalta mietin just tossa, että kumpi on kurjempaa, venailla ilman oireita vai oireiden kanssa. Mene ja tiedä... Tänään pääsee taas neuvolaan kertomaan, että ei mitään uutta.

Olikohan se Safariina, joka kyseli miesten päästystä jononohi hammashoitoon. Meidän alueella Helsingissä "jonon ohi" pääsi myös mieheni, että näköjään vaihtelee ihan kunnankin sisällä.

Onnittelut taasen kaikille uusille äideille ja voimia odottajille!

KMaria ja Pampula 40 + 6
 
Onnea kaikille vauvansa saaneille! :flower: Ja erityis :hug: Joannalle! Ihana Tiltiäinen teillä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Vaikeaa aikaa teillä ollut, voimia kovasti molemmille!

Pulttis Onnea matkaan ja ilman nyyttiä ei ole takaisin tulemista!

Noiden Joannan uutisten jälkeen olen vähän sanaton. Täällä kaikki entisellään, odotellaan...

Puella ja Kompiainen 38+2
 
Voima :hug: Joannalle
Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavammasta.
Rankka on ollut äidin ja tyttären yhteinen matka.
Pikaista toipumista molemmille.
Tyttö on niin suloinen, voi herttinen sentään miten söpö :heart:

Pulttis starttailee, nyytin kanssa sitten takas!

:wave: Heipat kaikkille muillekkin sen enempää erittelemättä.

( . ) Mulla supisteli eilen illalla ihan napakasti muutaman kerran.
Ei mitään säännöllistä, ihan millon sattu.
Nyt jomottelee hieman alamahaa.
Limaa on tullu nyt vissiin vkon verran millon sattuu.
Maha toimii paremmin kuin hyvin.

Pissahätä on vähän väliä |O Kokoajan tulis liraus.
Vauva on selvästi alhaalla.


Nöpönen kuittaa 39+3
 
Huomenta !

Katarina, kyselit jotain imetysliiveistä jotka ei purista. Itse olen ostanut kahdet Carriwellin liivit valmiiksi. Toiset on ihan perinteiset nipsulla rinta osat avattavissa olevat peyhmeät ja joustavat. Itse pystyisin nukkumaan varmasti niilläkin mutta ostin sitten erikseen yöimetykseen tarkoitetun toppimallin, eli se pujotetaan pään oli ihan niinkuin urheilutoppi, on hyvin pehmeä ja joustava. Siellä pysyy ne liivinsuojukset öisin paikallaan ja kun imetät niin toppi nostetaan vaan rinnan yli. Paljon on muutenkin noita carriwellin liivejä kehuttu. Löytyy useita muitakin malleja eikä ole hinnalla pilattu. Normaali liivit olivat 25? ja tuo toppimalli vain 11?. Googlettamalla "Carriwell imetysliivit" löydät varmasti lisätietoja ja jos en ihan väärin muista niin netissä usea nettikauppa joka niitä myy lyhyellä toimitusajalla suoraan kotiin.
Kootkin liiveissä menee s-m-l jne.. eli helppo valita sopiva. Mulla esim. normaali koko m-l niin otin l-koon ja hyviltä tuntuvat. =)

Tänään vietetään sitten viimeistä päivää (toivottavasti) ilman vaavii. Huomenna puol yhdensän aamull aika tyksiin ja käynnistykseen!

Pidättehän peikkuja minulle!

voipi olla et alan hengata teidän huhtikuulaisten kanssa enemmänkin, sillä täällä vauvamme lähempänä samaa ikää, kun tuolla maaliskuisissa on jo lukuisa vauva kastettu ja aikaisimmat syntyneet jo tammikuussa. Hiukan on eri meiningit, ku meikäläisellä... Eikä sit jaksa heiltä kysellä vauvaan liittyviä juttuja ku ovat varmasti käyneet asiat jo moneen kertaan läpi.

Miten muuten, onko teillä jo vauvapuolelle avattu uudet sivut?

Joannalle ja hänen perheelleen oikein paljon voimia ja jaksamisia pienokaisen kanssa. Joskus se alku voi olla takkuista, mutta eiköhän kaikki mene hyvin !!
Mä taidan vielä hetkeksi mennä nukkumaan, sit kauppaan ja koira rokotukseen. :heart:
 
Joannalle suuren suuri :hug: ja toivotaan että kaikki olisi hyvin teidän ihanalla prinsessalla :heart: Itku tuli minullekin kun tuota luin :'( Voimia paljon teille :hug:

Pulttikselle tsemppiä matkaan :hug:

Neuvolassa kävin eikä mitään uutta!Kaikki oli ok!



Eilen iltamassa tuli muutama jo vois sanoa napakka supistus mutta kun ne on niin yksittäisiä...Tahtois jo nyytin sylkkyyn :heart:

Ja angelille tsempit kans huomiselle :hug:

Aippa3 ja poikanen 39+4
 
Angel, kiitos vinkistä! Mukavaa et voi tilata netistä ja että helppo kokotaulukko :) Taidan pistää pian sellaiset tilaukseen ;)

Minä en saanut kätilöltä vastausta, voi olla iltavuorossa tai vapailla.. Soitin siis äitipolille ja sanoin et koska en oo ollu aikaisemmin raskaana niin en tiedä onko tää mun turvotus normaalia vaiko ei, kuvailin tilanteen ja kysyin et "voinko odotella rauhallisin mielin huomista lääkäriä?". No puhelimeen vastannut hoitsu kysyi asiaa lääkäriltä joka sattui olemaan vieressä ja vastaus oli "päivystykseen". Tekis mieli päästellä ärräpäitä tänne ja LUJAA |O

Voihan kökönkökkö. Ajattelin kyllä purnata sinne oikein kunnolla tästä olotilastani, en mä enää oikeasti jaksa :(
Joku mainitsi et pissattaa vähän väliä, mulla on ollu ihan sama juttu ja tulee vain pieni liraus kerralla...hmmm...Sf-mitan mukaan vauva olisi tullut vain ihan vähän alaspäin. No mut mä painun suihkun kautta sinne naikkarille, ties vaikka törmäisin Pulttikseen ;) :D

Katarina & Papu 38 + 5
 
Katarina :hug:

Minä kerroin pissajuttuja..
Tuntuu et rakko ei tyhjene kunnolla.. lirulariloru ..
pissahätä on tuon tuosta.
Vauvan pää painaa alas, tuntuu istuessa.
Viiltelee ja kolottaa alapäätä.
Ihan kun olis sekin turvonnut. Jaloista puhumattakaan |O
 
Joannalle suuret halaukset.. Toivottavasti kaikki on kunnossa.. Ja varmasti onkin, odottaminen ja epätietoisuus tuollaisessa on vain se kaikista pahin.. Sitä kerkeää kuvitella vaikka ja mitä... :hug: Todella kaunis oli kyllä teidän tyttö.. Kuva sai täälläkin aikaiseksi itkut..

Täällä ei muuten sen kummempia.. Oireeton olo jatkuu.. Tänään onneksi ulkona on hyvä keli niin lähden kaupungille tästä pyörimään.. Imetysliivejä ajattelin kans käydä kahtomassa.. Sekä piilolinssien hintoja kyselemässä.. Mutta nyt siis pitää ruveta laittelemaan itteään valmiiksi..

Sofku 38+2
 
kerhossa käyty ja lounas syötynä. ei uutta masurintamalle. edelleen menkkajomotteluja ja epäsäännöllisiä supistuksia jotka ei kuitenkaan vieläkää mitää synnytystasoisia.. niitä odotellessa.
ja eiku nukkumaan heti ku saan pojan päiväunille.

imetysliiveistä - mulla on kans Carriwellin pehmoliivit ja sit nyt uutena anitan kaarituettomat (muitten hennesi+lindex-liivien lisäksi) mutta en mä silti noita Carriwellin liivejä tykänny yöllä pitää, ahisti nekin. toppi oli paras mun mielestä yökäyttöön. mutta kenelle sopii mikä, se selviää vaan kokeilemalla.
 
Joannalle :hug:
Itku tuli, kun luin sun kirjoitusta :'( Suloinen pieni prinsessa teillä :heart:


Lupasin kertoilla synnytyksestä enemmän, joten tässä tulee synnytyskertomukseni:

Torstaina aamulla tuntui että jotain olisi lorahtanut housuun. Ajattelin sen olevan vain sitä "kuuluisaa" vetistä valkovuotoa. Sitä tuli ehkä pari kertaa päivässä torstaina ja perjantaina.
Perjantai-iltana aloin miettiä, että mitä jos kyseessä onkin lapsivesi jota tihuttelee. Mies jo patisteli soittamaan äitiyspolille. En kuitenkaan halunnut yötä vasten lähteä tarkistamaan tilannetta, kun tuntui että olisin vaikuttanut vain ylireagoivalta mammalta.. Sanoin miehelle, että aamulla soitan polille ja kysäisen asiasta. Yöllä alkoi lorahdella jo enemmän ja epäilys lapsivedestä vain vahvistui. Aamulla sitten vuoto oli jo vaaleanpunertavaa ja pirautin synnärille. Sieltä pyydettiin näytille ja käytyäni suihkussa ja syötyäni aamupalan lähdettiin sairaalaan.
Siellä otettiin näyte vuodosta ja lapsivettähän se oli. Mut laitettiin sitten käyrään, jotta nähtiin onko supistuksia. Niitä ei juurikaan ollut ja päätettiin käynnistää. Puolen päivän jälkeen laitettiin Sytotec (?) murunen kohdunsuulle ja antibioottia tippumaan vauvaa varten, kun lapsivettä oli oletettavasti tihkunut jo kaksi vuorokautta. Musta otettiin myös verikokeet tulehdusarvojen tarkistamista varten, kun olin nuhainen ja lämpöä oli ollut aamulla.
Siinä odoteltiin ja sitten jälleen otettiin käyrää. Supistuksia ei kuulunut ja siirryttiin synnytyssaliin ja puhkaistiin kalvot. Kohdunsuu tuolloin auki n. 3cm ja kanavaa jäljellä 2cm.
Reilun tunnin päästä supistuksia tuli noin 6min välein, mutta ei kivuliaina. Tippaan laitettiin Syntocinon-lääkettä vauhdittamaan supistuksia.
Puoli tuntia myöhemmin supistukset olivat jo napakoita ja mies piteli lämmintä jyväpussia alaselällä. Vartin päästä siirryin pallon päälle istumaan. Puolisen tuntia siinä oltuani halusin ilokaasua. Se helpotti kipua, kun löysin oikean rytmin hengittelyyn.
Tunnin kuluttua sain spinaalin, joka oli kuin taivaan lahja! Supistukset tuntuivat vain vaimeana paineena ja pystyin lepäämään. Puudutus tosin sai aikaan kauhean kutinan ja palelin paksusta peitosta huolimatta. Tärisin kuin horkassa, enkä halunnut nousta ylös. Lepäsin siinä kyljelläni.
Pikkuhiljaa alkoi tuntua paineentunnetta, joka nopeasti voimistui ja tuntui todella kipeältä.
Sitten tuli ponnistamisen tarve ja kätilö sanoi kohdunsuun olevan täysin auki ja ettei tarvitsisi pidätellä., vaan varovasti pinnistellä jotta vauvan pää saataisiin ihan alas ennen kunnon ponnistusta.
Sitten pää alkoi näkyä ja kipu oli valtavaa. Sain alkaa ponnistaa siinä kyljelläni. Purin tyynyä ja huusinkin tuskissani, samalla kuitenkin sitkeästi ponnistaen. Viiden minuutin ponnistusvaiheen jälkeen poika oli maailmassa. Napanuora oli kaulan ympäri, onneksi löysästi. Poika oli sinertävä ja vaisu. Vauvan hengitystiet imettiin ja pian väri parani ja rääkäisykin saatiin kuulla. Sain pojan rinnalle ja odoteltiin istukan syntymistä. Sitten mies meni toisen kätilön kanssa pesemään ja mittaamaan poikaa. Sillä aikaa toinen kätilö ompeli kaksi tikkiä pieneen nirhautumaan, joka oli välilihaan tullut.
Kuulin miehen ja kätilön nauravan ja syy selvisi pian. Poika oli ylittänyt kaikki arviot painosta. Puntari näytti huikeaa 5110g lukemaa ja pituuttakin pikku isännällä oli komeat 54cm :D
Sain pojan tissille ja sen jälkeen syötiin itse iltapalaa huoneeseen pääsyä odotellessa.
Pääsin käymään pikaisesti suihkussa ja sitten huoneeseen lepäämään. Sain kahden hengen huoneen kokonaan itselleni ja pojalle.
Siinä sitten ihmeteltiin uutta tulokasta ja lopulta mies lähti kotiin nukkumaan.
Synnytys oli tällä kertaa hieno kokemus. Kiitos siitä ihanille kätilöille ja kiireettömälle päivälle. Olin ainoa synnyttäjä sinä päivänä, joten kätilöillä oli aikaa olla koko ajan paikalla.
Tietysti tärkein tuki oli rakas mieheni, joka piteli kädestä, hieroi ja hoivasi, kuiskien välillä korvaan että hienosti menee :heart:
Kätilöt kehuivat kovasti mua ja sanoivat, että oon aivan uskomaton. Kuulemma oikein unelmasynnytys ja mut on kuin luotu synnyttämään :D Niin hienosti poika sieltä tuli ulos isosta koostaan huolimatta.
Synnytyksestä jäi siis hyvä mieli, toisin kuin kahdesta edellisestä kerrasta ja tuumasinkin, että tähän on hyvä lopettaa lastenteko :)

 
Onnea Tiitsu, Faeria, Tiitukka2/Omenainen Pojista ja Athenalle Onnittelut tyttösestä! :flower:

Ja Joannalle: Voimia ja Jaksamista! :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte tyttösen piakkoin kotiin...
 
Faerie:
Siulla meni kyllä tuo painoarvio vähän poskelleen, eikös ne veikkaillut jotain neljän kilon vauvaa? Ihmeen pienillä repeämillä selvisit kuitenkin :flower: :)

Tänne ei ihmeitä, koko päivän laiskotellut ja suunnitellut kaupungille lähtöä, en vain saanut millään aikaiseksi... Tuo autolla pyöriminen keskustassa ja tallusteleminen ei enää isommin kutsu tän mahan kanssa, tuntuu kuin vähän joka paikkaa kolottaisi kun vähän enempi on jalkojen päällä :whistle: No, enää ei montaa päivää jäljellä, onneksi =)

Dooris ja Väinö 41+1
 
Dooris juu, "hieman" poskelleen meni ;) Maanantaina olin käynyt siellä painoarviossa ja lääkäri sanoi pojan olevan tuolloin 3900g ja että olis nelikiloinen tai vähän reilu syntyessään..
Kätilö, joka otti meiät vastaan lauantaina, arvioi näppituntumalla, että 4200g.
Olikin sitten "pikkuisen" isompi :whistle:
Ei siis ihme, että olo oli pinkeä ja maha ei laskeutunut..

Istukka painoi tasan kilon.

Painoa lähti synnytyksen myötä 8kg :D


Tsempityksiä niitä tarvitseville :flower: :hug:
 
ette arvaa kuka on tullut takaisin? :LOL: :wave:

no minähän se ja ilman nyyttiä vielä B)
mutta, mutta. MAANANTAINA mulle varattu paikka osastolta ja aamulla alkaa heti käynnistys. sitten kun viikkoja on yli 38, tarkkaa hommaa ;) :whistle:

eli kyllä mä vielä kotiin pääsin (ehkä odotinkin niin) lasten luokse :ashamed: mä olen ihan nössö. en muka voi jäädä synnärille kun lapsia ikävä :whistle:

maksa-ja sappiarvot olivat laskeneet kivasti- kiitos lääkityksen.
siltikin haluavat kaiken varalta käynnistää mut mahd.pian.
no, mulle se sopii enemmän kuin hyvin..
teki sisätutkimuksen "kepin" kanssa että tavallisesti käsikopelolla. kepin kanssa siksi kun epäili että istukka olisi ollut vähän kohdunduun päällä mikä ei olisi ollut hyvä juttu ollenkaan. aika lähellä kuulemma on mutta vielä kaikki hyvin.
paikat pehmenneet viikon aikana ja sormelle auki (mitä sitten tarkoittaakaan)
selkää jomottaa nyt ja sairaalan vessaan tuli limaa tosi paljon.
painoarvio oli 3,4kg tänään joten kiva lähteä hyvän kokoista vauvaa työntämään ulos- eli hyvin mielin menen ma sairaalaan. sitten tosin jään sinne hetkeksi. ja takaisin tulen vaan vauvan kanssa. :heart:

että sellaista.
jokos se katarina lähti?? ehei, piti odottaa mua. :D :wave:

poikia odotan kovasti tarhasta kotiin. pakko saada rutistaa niitä ja antaa paljon aikaa ennen kuin saadaan sinappikone kotiin.

KAIKILLE VOIMIA JAKSAA ODOTTAA OMAA NYYTTIÄ. :)

t. pulttis joka on aika tyytyväinen näin B)
(rv 37+5 tänään) :heart:
 
OOooo... Täällähän on hiljaista ollut ????

Pulttis Täällä toinen nössö sitte.
Itkua tihuutan jo nyt kun joutuu ole erossa :/
Siihen sitte hormoonit myrskyt päälle laitoksella niin
voi sitä kyynelten virtaa :'(
Nooh.. sen kestää kun saa vauvan kotiin :hug: :heart:
 
Pitäsköhän sitä yrittää taas jotain kirjottaa :whistle:

Ihan ensiksi kaikille vauvautuneille hirmuisesti onnea :flower: :flower: :flower: heitä olikin taas tullut ihan mukava määrä,enkä uskalla ruveta yksikseen luettelemaan,ku muuten vielä unohan jonkun tyystin,joten joukko-onnittelut :heart:

Anuuu :hug: eilisen johdosta,se on niin masentavaa ku ensin luvataan ja sit vedetään matto jalkojen alta :| toivottavasti nyt ymmärtäis sit pysyä masussa sen aikaa et saatte esikoisen synttärit alta pois,ei tosiaankaan ois kiva jos ois sama syntymäpäivä :/

Pulttiksen ja PikkuNöpösen joukkoon liittyy yx nössö lisää :wave: meilläkin on jo itkeä tihutettu ja aina se neiti muistaa kysyä ku tulee sairaalasta puhe et meenkö mä sinne ikiajoiksi :whistle: ei taida toinen vielä ymmärtää et ei oo ainakaa tarkotus mennä ku muutamaks päiväks,mut ku mummi joutui olemaan kuukauden verran joulukuussa sairaalassa ni muistaa varmasti sen ja luulee nyt et äiti on menos yhtä pitkäks aikaa,siinä onki sit selittelemistä

Pulttikselle vielä onnea käynnistysajasta :flower:

Mä täällä oottelen angelin tavoin huomista aamua ja käynnistystä =) oikeestaan oon ollutkin nyt pari päivää tosi hyvillä mielin ku oikeesti tietää et huomenna tapahtuu ja sit se toinen asia,oon vähentäny tät palstailuu :D en oo käyny lukemas juttui ku kmuutaman kerran päiväs,ku ennen istuin koko ajan :whistle:
Mä oon sit ollu tänään ahkera tän viimeisen raskauspäivän kunniaksi :) aloitin sämpylöiden teolla,siinä samalla sit imuroin tän kämpän,sit ku sain sämpylät uunista ulos,oli lihapullien vuoro,ei meil viel ruokaa pakkases ollutkaan varastoituna :whistle: ja sit vielä väänsin pitsat toho kaiken päälle,kyllä nyt tuntuu jaloissa ja selässä,mut ei haittaa,nyt on hyvä mieli :D

Limakeskusteluun Kalenterilla ja anuullako oli tullu sitä :x keltaista limaa?Sitä ollu täälläkin liikkeellä eilisestä asti,tänään tosin ollu ku räkää :x meinas iteltäki oksu tulla ku vessas kurkkasin mitä sitä oikein tuli pyyhittyä(anteeksi vaan tämä kuvaus).

Hyvää viikonloppua vielä kaikille,jos en enää koneelle kerkeä/pääse illan aikana,voi olla et ku mä itteni toho sohvalle kohta saan ni siit en illan aikana ylös pääse :ashamed:
Palailen sit viimeistään kun on vaavi sylissä :wave:

Piitsi ja VilmaIisakki 41+5
 
Joanna Teillä on todella kaunis prinsessa! Voimia sinne ja toivottavasti pääsette pelkällä säikähdyksellä säpsähdysten kanssa :hug:

Pulttibois: Tylsää, että jouduit kotiin, mutta toisaalta nyt saat viettää ihanan viikonlopun lapsien kanssa kotona ja 100% varmasti tiedät että käynnistävät maanantaina!

Angel: Onnea käynnistykseen ja toivotaan, että menisi mahdollisimman helposti ja nopeasti!

Kovaa vauhtia täällä jakaudutaan, ensin kaikki alta pois jotka menevät jo yliajalla niin me loppukuisetkin päästään hommiin ;)

( . ) Eilen neuvolassa kaikki loistavasti ja neidillä oli pää kiinnittynyt eli kyllä tuolla alapäässä kehitys menee ihan oikeaan suuntaan. Silloin pari viikkoa sitten paikat oli pehmenneet ja kanava sisäsuusta raollaan, viime viikolla todettiin et vauva selkeästi laskeutunut ja nyt sitten tällä viikolla tuo pään kiinnittyminen. Tänään on ollut 1 kerran sellainen olo, että kyllä tämä täältä joskus ulos tulee. Supistuksia, limaa yms ei vieläkään, mutta järkyttävä paineen tunne masussa. Kävin tänään myös vyöhyketerapiassa, jos se hieman aktivoisi tapahtumaa, sukkapuikkopistelyt meinaa hävinneet kokonaan...

malttamaton&prinsessa rv 38+1
 
Heips..

mulla ei omassa olossa mitää kerrottavaa. ei niin mitään.

onnea matkaan kaikille käynnistykseen meneville.. ja ketä nyt ikinä pääseekään synnyttämään tavalla tai toisella! :flower:

Kalenteri joko sä lähdit?
 
Heissan!

Aivan ensiksi Joannalle :hug:

Imetysliiveistä Itse ostin nyt jo sairaalaan nuo Trimphin Mamabelit, tuntuvat ainakin vielä tosi hyvältä päällä. Koon arvioiminen oli tosin vaikeaa.

Huominen ja mahdollinen käynnistys pyörii mielessä ja tuntuu että romahdan jos mua ei sit sinne otetakaan. Pitäkää peukkuja!

Jaksuja kaikille ja tsemppiä muille käynnistykseen meneville! Ja mikäli palaillaan vasta kahdessa osassa niin kiitos kaikille vertaistuesta rask.aikana. On ollut aina ihana huomata, ettei ole yksin tuntemuksineen :wave:

Laylah ja :heart: Onni 38+0 (hui)
 
Tuhannet kiitokset kaikille haleista ja tsemppauksista =) Olette ihania =)
Tänään ollut jo vähän parempi mieli ja usko parempaan huomiseen. Tytöstä otettiin tänään uudestaan aivosähkökäyrä jonka tulokset saamme huomenna. Mukana ollut hoitaja sanoi ettei häpsyjä käyrän aikana tullut, toisin kuin eilen. Eli lääke ilmeisesti auttaa. Huomenna päivällä otetaan aivojen magneettikuvat ja niidenkin tulokset pitäisi olla jo huomenna selvillä. Joten huomenna varmastikin ollaan vähän viisaampia :) Lupailivat vähän että voisi jo viikonlopuksi päästä kotiin, mutta en uskalla vielä sitä edes ajaella ettei tule taas pettymyksiä. Se olisi kyllä maailman paras syntymäpäivä lahja äidille :heart:

Olette kirjoittaneet mun poissaollessa sellaiset 50 sivua tekstiä, joten millään en saa kaikkea luettua. Mutta suuret onnittelut kaikille jotka ovat jo vauvan saaneet :flower: :flower: ja tsemppiä "kärvistelijöille" :hug:
Nyt lypsylle.

Joanna
 
Heippa!

Eikä mitä Anu, täällä ollaan vielä :wave:

Joanna, olipa ihana kuulla, että teillä on mahikset saada pikkuisenne kotiin jo huomenna. Jos unohdan myöhemmin sanoa, hyvää syntymäpäivää! :flower: =)

Piitsille ja Angelille onnea matkaan huomiselle ja Pulttikselle tietysti maanantaille =) Piitsi, joo kyllä se oli niin, että minä ja Anu olemme limoja päässeet bongaamaan - kunpa se nyt merkkais jotain sekin. :whistle: Maanantaina jo tuli mulla eka satsi, sitten tullut eilen ja toissapäivänä mutta tänään ei enää mitään :eek: Mutta kuvaus vastaa aika lailla sitä mitä itse on koettu, pääosin ollut läpikuultavaa/kellertävää ja venyvää, mutta jokin vaaleampi tulppamainen juttu tuli muistaakseni tiistaina - ANTEEKSI kamala kuvaus. :D

Imetysliiveistä, mullakin nuo oliko Carriwellin saumattomat, kaarettomat pehmoliivit, jotka vain pään yli vedetään. Oon tykännyt yökäytössä mutta päivällä eivät mielestäni tue tarpeeksi, jotta kehtaisin niiden kanssa liikkua missään.

Neuvolakuulumisia sitten: Painoa tullut, proteiinia havaittu, ehkä vähän turvotusta, matala verenpaine, pää tuntuisi olevan kiinni. Mitähän muuta. Kerroin kertakaikkisesta epäonnistumisen tunteestani, ja terkkarin sijainen vähän ihmetteli sitä. En vain voi sille mitään. :| :ashamed: Sain neuvola-ajan taas maanantaille (kai sen proteiinin takia varuulta) ja yliaikaiskontrollin keskiviikolle - tuntuu kyllä niin kurjalta...

Onneksi sitten pääsin purkamaan turhautumistani ystävälle tänään. Aivan villiksi kävimme, kun puhe kääntyi "viidakon" ylläpitoaiheeseen :LOL: Lupasin linkittää tämän tänne:
http://www.youtube.com/watch?v=IYRC4H64EFk
ja tuon kertosäkeen voisi myös tatuoida alavatsalleen ennen yliaikaiskontrollia, eli kertonee jotain sen kuuluisan viidakon huoltotasosta :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No tämä lähtee nyt hamuamaan vähän karkkia, ja piakkoin mennään saunaan, joka on ehdottomasti se paras ja mukavin S mun mielestä.

T. Kalenteri ja Paapau sekä viikot 40 + 6
 

Yhteistyössä